Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: nova 98,dublu corp,47000 km
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Dacia Nova
speedy_zap
Salut tuturor.cred k sa mai discutat pana acum,eu doar citeam si ma lamuream pana acum. Vreau sa ma lamuriti si pe mine la o intrebare-influenteaza uleiul motorului,pornirea?(masina am cumparato de vreo 3-4 luni si era pe benzina,avea 44000 km si mergea super,din cauza consumului am trecut pe gpl,de cand am pus gpl au aparut diverse probleme,nenea de la gpl a zis ca ii carburatoru de vina si lam schimbat,tot cu probleme merge)pana ieri adik pe 5 ianuarie cand dimineatza nu a mai vrut sa porneasca,dupa nenumarate incercari mam decis si am chemat un preten pt a ma tracta,apoi am plecat direct la nenea cu gpl,si na apoi pornea la sfert de cheie(ma intrebat-care e problema) ii explicasem si ma intrebat ce ulei am,iam zis ca ii de vara ,si el mia dat raspuns ferm E DE LA ULEI,PT CA IN SEARA PRECEDENTA A FOST - 25 GRADE.
E POSIBIL SA FIE DIN ACEASTA CAUZA,fiinca la pornire in caz invartea foarte greu. Imi cer scuze pentru intreaga poveste si daca sa mai postat.
Georginho
Daca invarte f greu... e de la baterie.

Nu prea cred ca uleiul sa influenteze pornirea. Mai degraba alimentarea. Vezi sa nu ai vreun furtun inghetat, pe care nu mai circula benzina.
apollo
@Georginho - influenteaza si uleiul cat de cat pornirea.mai ales cel din cutie.fiind frig el e mai vascos si pana ce il rupe porneste putin mai greu.

Fa asa : porneste masina(tii ambreiajul calcat) tragi socul sau daca ai gti se trage singur biggrin.gif si dupa cateva secunde iei piciorul de pe ambreiaj si ai sa vezi cum scade turatia.

de ce?uleiul din cutie e gros.vara nu face asa smile.gif
djasu82
Compensezi din ambreaj tongue.gif. Cred ca si cutia cere un 10w40 elf competition . Unele masini straine au un singur ulei si pentru cutie si pentru motor fiindca are reciculare pein ambele .
apollo
djasu82 - n-ai sa vezi la dacie asa ceva.

Fiat Tempra stiu ca avea.
djasu82
biggrin.gif
speedy_zap
va multumesc pt sfaturi.masina e pe carburator,acu are unul mono-corp( pt ca domni de la gpl nu au putut sa o faca sa mearga in parametri normali pe dublu-corp) intradevar uleiul din cutie era super gros,findca trageam tare greu ca sa intre intr-o treapta. am pornit-o tractata pana la urma, si cand mam dus la servis,am asteptat vreo 3 ore si mergea la sfert de cheie,oricum maine ii fac un schimb de ulei,si mi-a mai spus nenea de la gpl,sa dau un ciocan in electromotor dimineatza dak mai face asa. sincer au fost 2 zile cand mam trezit la 3:00 k sa o pornesc -ca sa fiu sigur ca dimineatza o ia. inca o data va multumesc pentru sfaturi. in seara asta nu ma mai trezesc biggrin.gif
djasu82
Nenea de la gpl de ce nu-si da el cu ciocanul in cap fiindca invata oameni la prosti . Mai bine il desfaci si il repari daca apar sintome ca pe mai tarziu te v-a lasa si chiar daca ai vei administra si 10 ciocane.
apollo
QUOTE(speedy_zap @ 7 Jan 2008, 20:57)
...mi-a mai spus nenea de la gpl,sa dau un ciocan in electromotor dimineatza dak mai face asa.  biggrin.gif
*



pai ai carbunii la electromotr dusi.schimba-i.


@djasu82 , ce 10 ciocane, eu am patit-o saptamana trecuta.

maxim de 3 ori am pornit-o batand in elm, dupa care nu a mai vrut sad.gif
speedy_zap
ms mult,se pare ca acum a luat-o si nu mam mai trezit seara k sa o pornesc,in schimb nenea de la gpl mi-a schimbat azi vaporizatoru de la gpl ca consuma un 15 la % si de acu sper sa nu mai am probleme,nu cred k o voi mai tine multe luni oricum
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.