Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: vreau sa-mi cumpar o dsn-argumente pro si contra
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia SuperNova > Probleme tehnice - Dacia SuperNova
Pages: 1, 2
pcv
vreau sa-mi schimb masina actuala(dacie 1300} si ma gandeam sa-mi cumpar o dacie super nova sau nova gti (bugetul este de doar 3000 E) si nu stiu cum se comporta(probleme tehnice,consum,fiabilitate,costuri intretinere) si de aceea va intreb pe voi cei care aveti deja o astfel de masina. va multumesc anticipat.
dr_mKe
Pro
-grup moto-propulsor Renault
-CV Laguna, ambreiaj cu comanda hidraulica, diametru 220 mm > supardimensionat pt motorul de 1.4 75 cp = fiablitate superioara
-consum mic
-performante cu tenta sportiva pt un motor de 75 cp / reprize si acceleratii bune
-intretinere ieftina
-asigurate Casco mai ieftina decat la Solenza

Contra
-calitate slaba a finisarii, vizibila in special la haion, care daca nu a fost rezolvat de primul proprietar, iti va reveni tie > cu un cheder nou, un cui de ghidaj de Solenza si mici ajustari ale buzei de prindere a chederului rezolvi problema singur
-ploua cam peste tot tongue.gif daca primul proprietar nu a rezolvat problemele > silicon pe la chedere, etc > manopere ieftine si rapide

Concluzie: daca nu te deranjeaza sa bricolezi cateva ore este o masina absolut ok, fiabila, cu intretinere ieftina (consum de carburant, piese, manopera, asigurare & taxe). Dupa parerea mea cea mai sportiva Dacie tongue.gif chiar daca nu are decat 75 cp.
pcv
multumesc pt raspuns,dar exista vreo diferenta intre anii de fabricatie sau toate sunt la fel(calitativ, nu ma refer la versiunile de echipare),la tabla etc.
cristianoni73
Parerea mea este ca dsn ,este o masina buna..singurele probleme sunt cele de finisaj,mai troncane,mai boncane...dar la drum nu te lasa si nici o secunda nu vei avea senzatia ca defapt conduci o dacie.Si intradevar..asigurarea Casco este ieftina.Cred ca exista si o diferenta intre anii masinilor,eu am un dsn confort din ,februarie 2003,fara pic de rugina si inafara de schmburile de ulei si tot ce tine de directie...bucsaraie,capete de bara nu am schimbat nimic la ea...cred deci in concluzie ca se merita doar ca la 3000 de euro ma cam indoiesc sa gasesti una care sa nu aiba multi km condusi la bord.Mult succes!
FUHRER
Cel mai bun calitate-pret pe care il vei gasi.....asta e clar. Pana si un amarat de Matiz din 2002 e mai scump. Si ce gasesti la Matiz? o masina excelenta de oras dar in afara la 100 la ora nu mai reusesti sa depasesti nimic....nu mai are forta, in schimb o DSN cu 75 de cai si ambreiajul ala fantastic se duce lejer in 140, cel putin a mea. Ca viteza de croazierea recomand 110-120 ai cel mai bun raport viteza-zgomot.
Eu mi-am cumparat o DSN de 50.000 KM din 2001 de la primul proprietar, un cunoscut de altfel....ce am cumparat...o DSN Clima cu aer conditionat, inchidere centralizata, alarma, jante din aliaj usor (optional din fabrica), vopsea metalizata (tot optional din fabrica), casetofon cu 4 boxe tot din fabrica(cu caseta dar am adaptat o caseta de redare cu conexiune la un mp3 player si gata am si muzica mea) intretinuta chiar f bine, etansata bine, nu are cui de solenza, dar are o chestie cu 6 cuisoare la incuietoare (cred ca sunt senzorii alarmei de la haion) ce tin relativ bine haionul, f stabila pt ca mi se pare destul de joasa....f sportiva pt o dacia....usile in schimb de dacie, trantesti cu ele.....am inteles ca si asta se rezolva cu niste burete gros bagat in usi. Si toate astea cu 3.000 EUR. Nu aveti idee cat de mult o....iubesc biggrin.gif. Sfatul meu....pe bune chiar merita!
klaus
DSN deja incepe sa aiba probleme legate de calitatea instalatiei electrice (firele deja au imbatranit, ceea ce nu e f. bine), de protectie anticorozova (multe ruginiri de tabla).
A inceput sa aiba probleme frecvente la corpul clapeta si la alimentare (pompa, mizerie in rezervor, oarecum si injectoarele)
pcv
multumesc mult pt. sfaturi, imi sunt de mare ajutor in luarea unei decizi,in ceea ce priveste bugetu, se va mai adauga suma obtinuta din vanzare masini mele pe care o am acum si asa sper sa gasesc o masina,o dsn, acceptabila. va multumesc inca o data ca ati dat curs solicitari mele.
iuly89ct
uite poti sa arunci o privire aici daca te hotarasti sa achizitionezi o SN http://www.daciaclub.ro/Achizitionare-Supe...and-t89601.html
am vazut acolo ca s-a recomandat posibilului cumparator sa arunce o privire la oalele din spate ale amortizoarelor.Ca cica in timp le mananca rugina si incepe sa apara "gauri" si sa ai ocazia sa-ti intre apa in portbagaj.pentru a te uita la ele trebuie sa inlaturi mocheta.

eu ca posesor de DSN sunt multumit de ea.E masina lu` tata,a luat'o in 2003 si din vara a devenit a mea.are 118.000 km si motorul si cutia merg brici,n-am nici cea mai mica problema.Multi s-au vaitat de ele putin la capitolul asta,gen senzor turatie murdar si nu pornea,motoras pas cu pas(nu tinea relantiul bine),corp clapeta murdar,dar eu nu am avut nici una din aceste probleme si nici tata nu a avut probleme.
trebuie sa-i fac revizia de 120.000 si cred ca am ceva bani de bagat in ea.schimbare distribributie,bucsaraie,directie.
la caroserie au un minus SN,in special in partea hayonului.si eu am parte de zgomotele clasice,dar nu-mi bat capul sa le dau curs,o las asa:)
iti doresc,daca te hotarasti,sa ai parte de o SN cu care sa nu te vedem ca deschizi topicuri pe aici! smile.gif
dr_mKe
Sa nu exageram cu problemele. Cine cauta atent si mai ales are putina rabdare gaseste o Supernova bine ingrijita cu care nu are probleme. Rugina de ici si colo nu reprezinta un impediment major pentru ca se rezolva destul de ieftin. Si apoi daca a fost intretinuta masina, rugina nu prea exista.
Cat despre sistemul electric problemele sunt neglijabile cu exceptia UCE & cheilor de la seriile rechemate in service de Automobile Dacia pentru inlocuirea gratuita a acestor repere. Masina mea era pe lista respectiva si fostul proprietar nu a dus-o la service, si am avut eu aceasta placere. In rest fara probleme.
Cand cumperi o masina la mana a doua, daca nu-l cunosti personal pe proprietar cum a fost cazul meu, schimbi ulei, filtre, curea de distributie. Evident inainte de cumparare duci masina la service pe cheltuiala ta pentru verificarea injectiei. Nu costa o avere si te scuteste de problemele care pot aparea dupa cumparare.
Despre problemele cu corpul clapetei, senzorul de turatie, bla bla, sunt usor de remediat prin CURATARE tongue.gif O masina care circula zilnic nu se confrunta cu asemenea chestii, in general.
Masina se pune pe elevator, se inspecteaza articulatiile, rulmentii, componentele directiei si evident urmele unui eventual accident.
Cu rabdare si atentie iti vei gasi o Supernova de care sa fii multumit. Sa nu te sperie zgomotele produse de haion, fete de usi pentru ca se rezolva ieftin si usor.
BAFTA MAXIMA
deconectat
Cred ca au mai fost cam 100 de persoane pe forum care au avut dilema asta. Eu cred ca merita; e o masina ieftina care nu te lasa in drum.

Consuma putin, e destul de sportiva, casco 350 lei pe an etc.
Din pacate e destul de zgomotoasa (motorul se aude mult mai frumos ca la berlina, dar troncane haionul si nu prea ai ce sa-i faci ca sa elimini complet zgomotele). Suspensia e destul de tare si nu ii plac gropile; pentru mine e ok asa, dar tie s-ar putea sa nu-ti placa.
Mie imi porneste la prima cheie si la -25 de grade si pana acum nu am avut decat probleme marunte la ea, insa asta nu inseamna ca nu poti da peste una cu probleme. Ca la orice masina la mana a 2-a e bine sa fii foarte atent ce iei.

@klaus: Daca omul nu are decat 3000 de euro, ce altceva ar putea sa-si ia? Un opel din 91-92, ca e masina nemteasca? Eu zic ca mai bine supernova...
pcv
merci,o sa caut cu atentie si o sa urmez sfaturile voastre si pe cele pe care le-am citit in celalat topic. maine o sa termin vanzarea vechi masini si o sa ma hotarasc pt. ca am vazut cateva dsn-uri pana acum,si sincer nu ma uitasem la nici una in zona contra aripilor spate,dar de acum am sa verific amanuntit aceste lucruri.din pacate nu cunosc pe nici unul dintre cei ce le vand,dar unele sunt la primul propietar si nu au mai mult de 65-85.000 km si au un pret bun. oricum in zilele urmatoare o sa mai vad 2 masini si cand o sa-mi cumpar una o sa va spun ce anume am ales. apropo de masinile de prin ani 92-93, nu cred ca mai merita investitia indiferent de tara de origine,cred ca sunt "mult prea obosite"
dr_mKe
Nu te speria de haion. Zgomotele se pot elimina aproape in totalitate. Iti stau la dispozitie cunostintele mele in materie de arta razboiului cu trancanelile Supernovei biggrin.gif
klaus
1. Eu nu am mentionat instalatia electrica de bulangiu ce sunt. Am vazut destul de multe DSN-uri cu fire "coapte", "imbatranite", la care crapase chiar izolatia. E bine sa fie atent eventualul cumparator la acest lucru.
2. Treaba cu rugina la oalele spate e proba standard la samsari. Direct acolo se uita. Banuiesc eu ca nu degeaba.
3. Eu nu am mentionat zgomotele ca problema pentru ca alea sunt "standard" si multe sunt eliminabile fara investitii si eforturi mari.
dr_mKe
Regula de aur. Masina se cumpara de la proprietar de acasa, nu din targ. Daca are rugina pe-acolo, just walk away. It's just the tip of the iceberg.
Problemele de electrica nu sunt o problema deosebita. Dupa o vizita recenta prin Bucuresti m-am ales cu un gremlin prin instalatia electrica, la inchiderea centralizata. Mi se deschidea masina singura si apoi a refuzat sa o mai inchida. Hiba ? Un contact oxidat la mufa de la UCE. Chit ca nu a plouat in masina. Spray si gata.
Ma repet. Masinile la mana a doua nu se cumpara din targ. Cand suni omul sa intrebi de masina nu intrebi am sunat in legatura cu Supernova, ci intrebi "in legatura cu masina". Daca te intreaba "care din ele ?" ai dat 99% peste un samsar tongue.gif Cati oameni "normali" vand 2 masini concomitent laugh.gif
Evident pentru o masina bine intretinuta platesti ceva mai mult. Scoti "investitia" prin lipsa vizitelor la service.

Alt sfat practic. Musai sa vezi masina cu motorul rece, nepornita in ziua respectiva. Poti verifica usor daca pisca sau nu ulei. La rece, dupa ce merge juma' de minut de bun simt, ambalat bine motorul cu privirea la esapament. Un motor rece tradeaza uzura. Fum de ulei, diverse zgomote anormale la functionare care la cald pot sa nu se auda. Cutia de viteze la fel, la rece poate agata, in timp ce la cald merge perfect. Inainte de a porni la test cu masina rece, cupleaza fiecare viteza pe loc o data ca sa eviti senzatia falsa de agatare pe care ti-o poate da uleiul gros.
Motorul rece se verifica cu capota deschisa si manutele pe galeria de evacuare, bloc motor, circuit de racire. Poate parea ciudat, prea
elaborat" dar la o masina uzata scoate la iveala multe.
E posibil un mic scartait de cateva secunde la pornirea la rece, cauzat de cureaua alternatorului. Din ciclul "toate face asa".

Din aceasta mica polemica omul nostru nu are decat de castigat tongue.gif
pcv
"polemica" asta e buna ,ma ajutati sa ma feresc de eventuale tepe. oricum cand ma duc sa vad masinile sunt insotit de doi mecanici,unul e tata mecanic de peste 30 ani si celalat un prieten(tot mecanic de meserie). oricum nu ma duceam sa-mi cumpar masina din targ,acolo iti iei cele mai multe tepe. sper intr-un final sa gasesc o masina buna. pt trancanitul haionului cred ca exista un topic,daca nu incerc cu un cui de la slz,dar asta dupa ce imi achizitionez masina si nu are deja asa ceva montat.
radioman
Ca fost posesor de DSN, apoi de Solenza, etc, pot sa iti spun ca ,desi eu am avut destule probleme cu ea de noua , am reusit sa fac 66 TKm , ptr a scoate sa zicem esenta postarilor din acest topic poti intelege ca la banii astia nu vei gasi nimic mai pretabil pe piata noastra ( cu toate considerentele care au fost expuse pro si contra de co-forumisti)... smile.gif Asa ca reciteste bine ce au scris altii din experienta lor si decide-te ! smile.gif
eurro
raportul calitate - pret ii este favorabil super novei, de aia am ales-o si eu si nu imi pare rau deloc de alegere, o am de un an de zile si nu m-a rupt la buzunar din nici-un punct de vedere, daca ai noroc sa gasesti una de genul in care am gasit eu, ceea ce iti si doresc, e cu atat mai bine.
aurelv
si eu sustin ca raportul pret calitate este cel mai bun pentru DSN. eu am una de un an si merge foarte bine, nu am bagat mai nimic in ea in afara de consumabile.
oricum la banii astia singurele variante de luat in considerare sunt DSN si Cielo ( care este mai ieftin de intretinut, dar...CASCO mult mai scump, consumul mult mai mare, iar in intervalul 3000-4000 euro nu cred sa gasesti unul care sa fie bine intretinut si cu aceasi vechime ca DSN.
han_1.6 mpi
chestia cu "dsn = cea mai sportiva dacie" ma face sa rad in hohote...atunci o dacie de 105 cai cum o fi pe langa ce de 75 ? radmasa.gif


si ca raspuns: la banii astia cred ca e foarte ok achizitia, dsn adica. am condus o vreme dsn si e ok masina , o adevarata racheta pe langa dacia 1300 pe care o aveam in paralel atunci.
crissti_d
http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=94830&hl=
arunca o privire aici si mai negociem;)
dr_mKe
@Han : la ce pareri ai tu despre sportivitate, TDI e hipersport in cartea ta.
vad_sunete
iti spun parerea mea ca propietar de dsn. tot ce e intr-adevar bun la ea este motoru. consuma putin. eu cu 33-34 l de benzina fac aproape 500 km in bucuresti. in rest tot dacie. una ceva mai buna doar ca micile ei "defecte" gen senzor turatie, injectoare, termostatu care nu deschide, troncaneli, sarme care ies si nu stii unde sa le bagi....iti mananca banii si zilele:)) a mea are 145000 km si merge bine exceptand cateva din pb de mai sus..dar le rezolv eu. in concluzie la 3000 de euro iti poti lua o sn bunicica. bafta
Alexu7
QUOTE(FUHRER @ 10 Jan 2008, 13:30)
Si ce gasesti la Matiz? o masina excelenta de oras dar in afara la 100 la ora nu mai reusesti sa depasesti nimic....nu mai are forta
*



Parol !
Eu am chinuit un Matiz cu 160 ..ce-i drept era la vale.... dar drept mergea 140 blush.gif si am mai ajuns si acasa icon_mrgreen.gif
sa mai zic ca eram 5 oameni in masina de greutate medie? ph34r.gif


ps: sa imi fie cu iertare inconstienta..insa eram si mai tanar decat acu si mai nelinistit happy.gif

ontopic: cand am condus pt prima data o supernova..am fost surprins placut, fata de ce stiam eu la 1310..este intradevar alt nivel icon_mrgreen.gif
AIX
Am avut Supernova timp de 2 ani, cumparata de la o cunostinta, am fost multumit de masina, nu am avut probleme deosebite (inlocuit galet intinzator, "o-ring" + ceva teava de retur pe la sistemul de climatizare, vreo doua motorase de la usi, burduful la o planetara, bucsi bara stabilizatoare + reviziile de rigoare), de un an a ajuns la parinti.
FUHRER
Pe Alexu:

Nu am zis ca nu merge Matizul la 140 si eu am mers cu el, dar de la 100 in colo e un chin sa depasesti ceva...reactioneaza foarte greu la pedala.....nu mai are resurse amaratul ala de motor de 0.8
dr_mKe
Ar fi util de mentionat ca DSN cu probleme electrice si fire care ies de te miri unde au trecut prin mana unor "electricieni auto" talentati.
Daca consideri locul in care este montat sezorul de turatie este normal ca dupa un anumit numar de kilometri sa necesite curatare, care-i tare dificila, scoti o mufa, 2 suruburi, spray de contacte si stergi cu carpa dupa care il remontezi. Big deal.
Totul depinde de starea de intretinere a masinii. O masina intretinuta nu are decat minore probleme "cosmetice" happy.gif
dariusz
QUOTE(han_1.6 mpi @ 11 Jan 2008, 15:54)
chestia cu "dsn = cea mai sportiva dacie" ma face sa rad in hohote...atunci o dacie de 105 cai cum o fi pe langa ce de 75 ?  radmasa.gif
si ca raspuns: la banii astia cred ca e foarte ok achizitia, dsn adica. am condus o vreme dsn si e ok masina , o adevarata racheta pe langa dacia 1300 pe care o aveam in paralel atunci.
*


lasa nr cailor ca nu aia conteaza neaparat.
Alexu7
QUOTE(FUHRER @ 12 Jan 2008, 13:01)
Pe Alexu:

  Nu am zis ca nu merge Matizul la 140 si eu am mers cu el, dar de la 100 in colo e un chin sa depasesti ceva...reactioneaza foarte greu la pedala.....nu mai are resurse amaratul ala de motor de 0.8
*



wink.gif
pcv
s-a rezolvat.astazi a fost ziua ceea mare.am cumparato,domnule.multumesc baieti pt sfaturi.pot sa va spun ca sunt fericitul posesor al unei dsn rapsodie 2002. biggrin.gif
dr_mKe
POZEEE tongue.gif Ce culoare ? In ultima vreme se poarta argintiu arctic
SYL
La DSN, argintiul se numea "argintiu diamant", si albul "alb boreal"...la SLZ albul era "alb artika". icon_mrgreen.gif

LE: @pcv sa o stapanesti sanatos ! Pacat ca nu ai gasit o Clima, aerul conditionat e binevenit. wub.gif
pcv
culoare albastru metalizat,rapsodie,prim propietar,70000km,carte service,nu prezinta rugina(cel putin nu am vazut,inca,pe unde m-am uitat)i-am facut si un test la un service(asta inainte sa o cumpar)si a iesit ok.pret 2900 E.si pt. ca am luato la un pret bun,zic eu,mai am niscai bani sa ii aduc niste inbunatatiri(jante aliaj,volan,nuca schimbator,sistem audio etc.).poze o sa pun dupa ce o termin de echipat.mersi
FUHRER
Felicitari PCV sa o stapanesti sanatos!
Pune niste poze si tu! cat ai dat pana la urma pe ea?
Clima nu ai gasit?
magelan_explorer
eu am avut doua dacii,,,incomparabile cu supernova...in afara de intretinere(mai ieftin nu se poate) nu ai nimic la dacie...te chinui non-stop cu ea,nu pleaca,nu porneste,nu baga caldura,radiatoare sparte,calorifere terminate,se infunda,pierde ulei,rugineste peste tot,nu dezabureste,nu stropeste,instalatie electrica varza,confort siguranta:zero! ia-ti o sn si o sa vezi diferenta ! merita !
iuly89ct
QUOTE(pcv @ 13 Jan 2008, 01:50)
mai am niscai bani sa ii aduc niste inbunatatiri(jante aliaj,volan,nuca schimbator,sistem audio etc.)
*


nu stiu de ce ti s-a pus pata si pe nuca schimbatorului de viteze pt ca multi isi pun nuca originala de DSN la Solenza sau chiar Logan.in concluzie este foarte draguta si placuta la atingere:D spre deosebire de nuca de la Solenza care zici ca e un mic pietroi.si la unele modele de Logan e la fel.
pcv
clima am gasit dar cereau prea mult pe ele(2 dsn,una era ruginita,cealalta 3700 e).asa ca am preferato pe asta(rapsodie),intretinuta,propietar pe la 50 ani(deci nu a forjato),caroserie in stare buna(am verificato bine azi peste tot). nuca vroiam sa o shimb cu una de la sparco(cred ca e din aluminiu????)foarte frumoasa(e la set cu pedalier+volan).o sa pun si poze,dar momentan nu-mi mai merge digitalul(cred ca trebuie sa-mi cumpar altul). apropo ce ulei imi recomandati(vreau sa-i fac schimbul+filtru ulei,aer).fostul propietar spunea ca nu e nevoie ,dar eu vreau sa fiu sigur ca e uns bine.
dr_mKe
Uleiul de casa Reno este ELF. Eu pun ELF 5W-40 Excellium LDX. Poti pune si 10W-40, asta in cel mai "rau" caz, sau poti merge pe un ELF 5W40 Evolution SXR care este cu o clasa de aditivare mai sus decat Excellium. Evolution SXR intentionez de la urmatorul schimb.
Nu sunt uleiuri exagerat de scumpe si sunt bune, ELF e o marca verificata de mine pe multe zeci de mii de kilometri. Uleiul de la cutia de viteze a fost inlocuit la 60.000 km ?
Cureaua de distributie ? A inlocuit-o la 60.000 km ? Daca nu, o pui pe lista de cumparaturi urgente.
Bujii ? Daca e nevoie de coduri spune. Ti le poate spune oricine-i "utilizator" de DENSO.
rhunder
apropo de propietarii in varsta care nu o forteaza smile.gif)
Mai era pe undeva un topic despre unu care pe frig dupa ce a pornit masina a tinut-o turata sa-i iasa pistoanele ca sa se incalzeasca.
Si chiar la mine in familie, al meu unchi si-a luat un logan cu care nu prea face km, il tine in garaj il ingrijeste etc
Dar cand il porneste la fel il tureaza de zici ca ii face testul de noxe.
FUHRER
Care e diferenta dintre cel recomandat 10w si acel 5W de care pui tu? Uleiul la cutie de viteze din cate am inteles de la un mecanic, nu e obligatoriu sa il schimbi(cica ar fi garantat pe toata durata de functionare a masinii). Cureaua de distributie da, si eu ma programez pt saptamana viitoare....e extrem de importanta.




----------------------------------------------------------------------------------------------
Uleiul de casa Reno este ELF. Eu pun ELF 5W-40 Excellium LDX. Poti pune si 10W-40, asta in cel mai "rau" caz, sau poti merge pe un ELF 5W40 Evolution SXR care este cu o clasa de aditivare mai sus decat Excellium. Evolution SXR intentionez de la urmatorul schimb.
Nu sunt uleiuri exagerat de scumpe si sunt bune, ELF e o marca verificata de mine pe multe zeci de mii de kilometri. Uleiul de la cutia de viteze a fost inlocuit la 60.000 km ?
Cureaua de distributie ? A inlocuit-o la 60.000 km ? Daca nu, o pui pe lista de cumparaturi urgente.
Bujii ? Daca e nevoie de coduri spune. Ti le poate spune oricine-i "utilizator" de DENSO.

dr_mKe
Si cel 5W-40 este recomandat. Diferenta esta ca la Elf 10W este semi-sintetic iar 5W full-syn. Evident sintetic este mai bun, nu doar din punct de vedere al vascozitatii mai mici la temperaturi sub zero grade. Intre cele 2 tipuri de 5W, Excellium si Evoultion SXR diferenta este clasa de aditivare, mai "performanta" sa zicem, la Evolution.
Uleiul la cutie se schimba la intervalul recomandat de producator, in cazul de fata 60.000 km. Tine de particularitatile constructive ale cutiei de viteze. Sa-mi spui ce culoare are cand il scoti din cutie (daca nu cumva are culoarea bronzului tongue.gif , ca-ti spun dupa si de ce are culoarea asta).
Fa-ti intretinerea asa cum recomanda producatorul si nu dupa cum crede mecanicul. Cu bujiile repet, daca le inlocuiesti si ai nevoie de coduri ti le pot spune, sau ti le spune SYL daca eu nu-s pe faza, codurile pt DENSO. Dupa ce iti pui o data DENSO nu mai pui altceva tongue.gif vei vedea pe pielea ta.
SYL
Codul bujiilor Denso pt DSN este: K20PR-U
Pretul este 10lei bucata, deci 40 lei setul. Eu zic ca merita, avnd in vedere ca un set de Equyem e ~ 30 lei, iar Denso sunt net superioare. Evindet exista si Denso sau NGK cu electrod de iridiu, care sunt si mai bune, dar pretul e ~ 50lei/bucata !!

Referitor la uleiul la cutie, acesta se schimba la 60mii km, nu te lua dupa ce abereaza toti imbecilii de mecanici ! Uleiul la cutie se schimba l DSN si primele modele de SLZ, nu se schimba la ultimele SLZ si la LGN !
FUHRER
Mersi baieti de sfaturi, notat si bagat la cap!
pcv
mersi baieti.l-am sunat pe fostul propietar si am aflat ca uleiul(la cutie) la schimbat la 6o mii km,deci o sa-i scimb si cureaua de distributie,bujiile.ulei o sa-i pun evolution ca nu o sa fac economie de bani cu lucruri importante.
bengaves
salut baieti!sunt nefericitul posesor al unei dacia nova 1.6 carburatie din 97 si m-am hotarat sa fac un mic pas spre un dsn! am gasit un dsn confort din 2003 care arata acceptabil si are 45.000 km!nu am auzit inca motorul!pret fix 8000 ron! ce ziceti ?merita?
AR-18-MOS
Daca masina e intretinuta, daca ai verificat-o si nu intra apa in ea ... si dupa ce auzi si vezi cum merge motorul, eu zic ca merita.
mvali
Daca ai stii proprietarul ar fi bine dar la banii astia mai bine sa ii mai faci o verificare. S-ar putea sa te trezesti cu alte probleme gen baia de ulei sudata, sonda lambda/cataliz duse si/sau pompa frana dusa. Sau a fost lovita si reparata iar proprietarul nu mai are incredere in ea si o vinde.
Nu vreau sa te dezamagesc dar o DSN din 2003 cu 45mii km se vinde in Prahova cu minim 3mii Euro.
La banii astia este ori tzeapa de zile mari ori un chilipir.
ITP-ul pana cand este?
deconectat
Mie mi se pare ca are cam putini km...masina are totusi 5 ani...
wind
de ce te miri asa ? a fost masina de garaj folosita doar in weekend pentru mers la munte sau la tara.
madkat
verificare la sange la un mecanic de incredere... poate ai noroc... bafta!
ultimul "chilipir" de genul asta pe care l-am vazut s-a dovedit o mare teapa - masina lovita rau in spate, electrica varza, motor segmentat (se pare)... 35k km... radmasa.gif
bengaves
itp-ul e valabil pana la sfarsitul lui 2009!masina a fost condusa de o femeie!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.