Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Schimbatorul de caldura functioneaza in gol
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
teo_columb
sad.gif
Va rog foarte mult sa ma ajutati si pe mine sa rezolv poblema pe carew o am. M-am uitat pe toate forumurile si nu prea mi-am dat seama ce si cum. Am aceasta masina de 6 luni si nu m-a interesat prea mult caldura dar am facut un drum de vreo 500 km si mia-au cam tremurat picioarele deoarece instalatia de climatizare de la masina nu furnizeaza caldura decat pe la parbriz. Nu ca nu este bine la pornirea masinii dar dupa ce pornesc tot aerul indifgerent ca este cald sau rece este furnizat exact in capul meu. Imi cer scuze ca nu am anuntat mai devrema ca am o Dacie 1310 Breack din 1999 cu bord CN 4. Levierul care controleaza directionarea aerului se misca foarte liber si nu actioneaza absolut nimic. Supapa care este montata pe instalatie este noua deci nu stiu ce poate fi. Multi neaveniti mi-au spus ca levierul care modifica directia de dirijare a aerului ar fi rupt si trebuie inlocuit. Nu caq sunt Toma necredinciosul dar parca sa dau 60 RON pe schimbatorul de caldura si inca 50 RON pentru inlocuire si sa ma trezesc ca acestea nu au absolut nici o problema..... parca ... nu stiu dar banii nu curg la nimeni din ncer. Din aceasta cauza va rog sa ma ajutati daca aveti vreo presupunere ce si cum sa fac. Am incercat sa scot ace schimbator de caldura dar5 nu am putut. Scot grila butoanele de plastic si camn atat. Altceva nu mai pot. Mi-a bspus cineva ca schimbatorul de caltura se scoate prin bord ... asa o fi./... nu am incercat...dar daca nimeni nu a spus nimic despre aceasta problema nu am reusit sa fac nimic. Apoi mai apare problema modului in care levierul care modifica dirijarea aerului trebuie pozitionat. Nu stiu ce sa mai zic. Va rog sa mja ajutati sa gasesc macar buba. Si daca se poate sa-mi spune-ti si rezolvarea ar fi bestial.
Cu multa stima si respect un utilizator care isi iubeste masina.
razvanarghius
levierul acela e din plastic in care intra un cablu de metal. acolo e cel mai posibil sa se fi rupt sau sa fi iesit afara acel cablu
mad toz
Nu are treaba acel fir,ala este pentru a deschide si inchide robinetul pentru a ajunge apa in radiatorul din bord,omul a spus ca ii da caldura ,doar ca nu poate sa o directionereze.
Aceasta problema am intalnit-o la cel putin 10 dacii cu bord CN pe care le-am condus,din fericire a mea nu face.
Mai intai verifica furtunul de servofrana,pe el trebuie sa fie un T din care pleaca un furtunas ,acel furtunas ajunge acolo la supapa(parca asa ii zice).
Ca sa scoti acel "schimbator de caldura" se scot butoanele levierelor si butonul ventilatorului ,dupa acea se scoate panoul din fata cu desene.Dupa ar trebui sa mai aiba 2 suruburi sus cu te uiti din fata ,imposibil sa le ratezi ,alt surub nu cred sa mai aiba.
djasu82
Chestia aia sare mai mereu de la maneta de directionare e un mecanism mai ciudat dar i se da de cap biggrin.gif , eu aveam probleme tata cica lasa ca schimbam totul si eu nu am vrut si am desfacut tot ce tinea de manete pentru dirijare si am observat ca era sarit l-am pus la loc si lucreaza super acuma.
adrianne
ansamblul comanda vacuumatica mai are 1 surub pe lateral, trebuie data jos cutia de acte (torpedou)
florincst
salutare. problema asta am avut-o si eu si am constatat ca devina au fost cele 3 supape de vacuum care fac directionarea. sunt cam scumpe ce e drept dar merita. acum am caldura de nu pot sa stau in masina.
msanyix
Trage cu gura aerul din capsula respectiva si asa vezi daca functioneaza. Poate fi problema si la distribuitor/comutator cu care dirijezi vacumul de la o capsula la alta.

Bafta
Tossi
Capsula care dirijeaza aerul spre picioare este in partea stanga a bordului, cum te uiti la el, langa pedale. Asta vara cand am vosit masina si erau mai toate desfacute pe ea am vazut capsula aceea la care poti ajunge doar daca desfaci capacele volanului. La mine era desfacuta in doua, si nu imi baga aer pe la picioare, am infipto la loc si gata. Daca te decizi sa o schimbi sa tii cont de furtunele de vacuum si de pozitia capsulei, caci are numai o pozitie si e si cam strans locul.

Spor,
florincst
salutare. eu am umblat la acea supapa de vacuum, cea dubla din stanga, pe sub bord pe la pedala de acceleratie. e o pozitie cam ciudat, dar cu insistenta se poate. nu e nevoie sa o scoateti de tot, doar o desfaceti (in cazul in care este defecta). cel mai des se strica aceasta.
la celelalte doua, am desfacut cutia de manusii (torpedoul) si am avut acces perfect. din pacate la mine au fost defecte toate.
ca pret dc va este util:
cea dubla 27 lei, cele simble 21 lei fiecare. le-am luat de la DACIA. acolo a fost cel mai mic pret.
bafta
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.