Mare atentie la piesele de Dacie!
Acum un an s-a fisurat ,,T-ul,, de aerisire de langa carburator. Bun! M-am dus la un magazon de piese auto si am cerut acesta piesa. Ma intreaba vanzatorul : - ,,Vreti metalic sau de platic?,, Eu, ca sa fiu mai sigur zic: ,,-Metalic,,.
Iau piesa, o montez si nu mai dau importanta acestui aspect. Vine vara: balta sub limuzina. Ma uit! Mor acolo de suparare, nu altceva: Piesa mea nemaipomenita practic era topita. Va vine sa credeti asa ceva? Piesa metalica DEZINTEGRATA. Nu am reusit sa o scot intreaga! S-a dezintegrat in mana mea!
Episodul 2: Imi zic ca daca nu am avut noroc cu piesa metalica, iau de plastic.
Montez beleaua, totul ok. In decembrie iar , balta sub limuzina!
Ma uit, piesa mea de plastic, rupta! Sa o demontez, iar se fisureaza in mainile mele. BUCATI. Zici ca sunt Hercule , nu altceva.
Le-am pozat sa vi le arat.
ps. am montat alta piesa din plastic. Am cumparat doua, sa mai am una de rezerva.
CriSTI68
15 Jan 2008, 22:36
celebrul T a facut si la mine minuni nu prea se intelege sau chiar daca se intelege uleiul de langa vasul de apa... la fel patisem si eu si se si infundase, bagandu-mi presiune de ulei pe joja
maseax
15 Jan 2008, 23:27
QUOTE(Adrianno @ 15 Jan 2008, 22:36)
celebrul T a facut si la mine minuni nu prea se intelege sau chiar daca se intelege uleiul de langa vasul de apa... la fel patisem si eu si se si infundase, bagandu-mi presiune de ulei pe joja
ă? Eu unul nu am inteles nimic.
ageana
16 Jan 2008, 00:25
ATENȚIE și la nenorocitele alea de robinete de la calorifer. Eu am luat 2 și ambele au început să curgă pe la partea de sus (sub tija de acționare) după ceva timp. Dacă găsesc un T care să se potrivească o să pun robinet normal de instalații sanitare.
Păcat că nu se mai găsesc piese bune pt. 13xx. De la table și bucși la garnituri și piese de motor, TOATE sunt de cea mai slabă calitate posibilă. Nu înțeleg cum de au voie să vândă așa ceva.
am patit-o si eu in vara, cu doua T-uri de plastic pana am pus T metalic dar de o culoare mata, de ziceai ca acum a fost smirgheluit. si am constatat cu stupoare ca merge bine.
cred ca depinde si de norocul omului
ydaniel
16 Jan 2008, 11:40
Nea Mircea, asa e multa lume se plange.eu am t-eu original de fier,la unu am vazut teu de instalatie sanitara si la mine aici la tuning-u de cartier multi si-au pus robinet cu bila la calorifer,la unii arata cat de cat,da la altii zici ca e centrala termica.cel mai bine un robinet model vechi tip 1300 din bronz.
maseax
17 Jan 2008, 00:52
Stiu ca sunt off topic, da nu mai deschid alt topic.
Exista un fel de "convertoare" pt faruri la Dacia ca sa ii poti pune becuri H4 ? Daca da spunetimi si mie cum se numesc si cam cat costa.
ionutz_ro23
17 Jan 2008, 06:51
eu am patit cu repartitorul de frana de pe spate -am schimbat 4 pana acum si tot curge
am fost la mecanic sa schimbe si avea el unu nou sigilat de la cineva l-a pus si a inceput sa curga, am luat apoi pe rand-ptima data turcesc, apoi original de dacia, apoi de colibasi parca . cand am timp ma duc sa pun altul
QUOTE(maseax @ 17 Jan 2008, 00:52)
Stiu ca sunt off topic, da nu mai deschid alt topic.
Exista un fel de "convertoare" pt faruri la Dacia ca sa ii poti pune becuri H4 ? Daca da spunetimi si mie cum se numesc si cam cat costa.
Nu trebuie nici un convertor, merg al fix, daca cauti H4-ul care trebuie
Daca vrei neaparat ala cu aripioare, exista adaptoare de plastic la piese auto, dar eu nu as pune asa ceva.
Muttley
30 Jan 2010, 22:38
Referitor la problema din titlul topicului, ca s-a luat mult pe aratura aici...
Exista ceva de pe vreo masina straina sa se potriveasca?
Ca n-as mai umbla sa caut inox sau alte metale pretioase si oameni sa-mi construiasca unul...
Muttley
2 Feb 2010, 11:00
Mers la dezmembrari, luat TOT ce aveau aia p-acolo.
Cel din stanga e identic ca material cu ce aveam eu, p-ala-l pun primul
ydaniel
2 Feb 2010, 19:45
alea sunt din plastic reciclat.
Muttley
3 Feb 2010, 13:33
Poa' sa fie si dintr-un material care rimeaza. A rezistat aproape 22 ani si a cedat cand am tras eu tare de el.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.