Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Sa fie termostatu?
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
the fast and furious


Dacia mea 1.4 carb simplu 1999 consuma 16%. Consumul facut in Bucuresti in mare masura pe distanta de 7 Km pana la servici si inapoi saeara tarziu deci trafic 0.
Acu 2 zile am realizat un consum de 12.3 % in Bucuresti parcurcand 38 de kilometri cu 3 porniri la rece si folosind acelasi stil de mers.
Astazi am facut la AMG si un Carbotest in urma caruia carbu era cat de cat in parametri normali. Aprinderea si returu sunt ok.
Au mai ramas 2 scenarii pt mine care duc la consumu acesta de 16%:

1. Consumul de 16 la suta a fost facut folosind benzina 95 aditivata de mine cu niste aditivi de se pun la Omv dar in cantitatile indicate pe cand consulul de 12.3 a fost facut cu 4,7 l de Fara plumb 98 de la Mol.
2. Termostatul a ramas blocat pe direct deschis si deaia papa.

Cu benzina ramane sa mai testez eu dar intrebarea mea e cum fac sa vad daca termostatu e blocat pe deschis? Mentionez ca in momentul cand ajung la servici dupa 7 km deabia atunci acul de la apa sta la 3mm sub linia alba superioara ( nu stiu exact ce temp inseamna asta ) .
Dar dupa pornirea motorului si mers in gol sa zicem 4 minute cum ar trebui sa fie furtunul ala montat care vine de la radiator la motor si are in el termostatul? cald sau rece?
Astept pareri,
ceaki
depinde de temperatura de afara. eu zic ca ar trebui sa fie inchis termostatul dupa 4 min de mers, deci furtunul rece.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.