Apollo_y2k5
20 Jan 2008, 20:40
Salut!
Am si eu o problema cu o nova gt pe gpl...
La pornire imi sare capacul de ulei, pe benzina suflul e chiar violent si imi scuipa uleiul afara din motor.
Dupa ce se incalzeste motorul se comporta normal.
bygy007
20 Jan 2008, 21:01
probleme de la aprindere GPL-ul este foarte sensibil la lucrul asta , daca nu ai aprinderea pusa la punct apar probleme de genul asta eu am patit de citeva ori lucrul asta pina sa-mi dau seama
$$ilvviu
20 Jan 2008, 21:04
Inseamna ca scapa compresie in baie, nu?
Mie imi miroase a set motor varza.
*SouL*PAnaIT*
20 Jan 2008, 21:28
Daca ai gpl de mult pe ia "$$ilviu"are dreptate
Apollo_y2k5
20 Jan 2008, 21:30
la doar 18 000 km nu cred sa fie setul motor...
eu ma gandeam sa nu fie de pe la tacheti ceva
*SouL*PAnaIT*
20 Jan 2008, 21:39
Sar putea sa fie de la tacheti aia se regleaza
Dar tie til arunca cand pornesti sau cand turezi motorul?
Eu stiu ca til arunca cand face presiune"logic"
Apollo_y2k5
20 Jan 2008, 21:51
sare doar la pornire...
dupa ce se incalzeste motorul nu mai sare nimic chiar si dupa 3 - 4 000 ture
apollo
20 Jan 2008, 22:11
aprindere defectuoasa.
culmea ca asa mi-a facut si mie cand nu am reglat distanta la platina bine.nu voia sa porneasca si am dat la automat pana cand mi-a sarit si joja si busonul la ulei.
culmea e ca motorul nu are nimic.trage bine si am 5000 km de la schimbul de ulei si nu mi-a mancat nimic.
Alex_84
10 Feb 2008, 17:07
salut baieti si eu am o nova la fel din 98 si mi-a facut la fel imi arunca dopul pe unde se pune ulei si facea varza am fost la mecanic si nu a stiut sa imi spuna si m-am dus la cei de la GPL si mi-au gasit luleaua de la delcou crapata si nu dadea scanteie cand trebuia si cand dadea se adunau prea multe gaze si dadea rateu si arunca busonul. sper sa te ajute
bygy007
10 Feb 2008, 23:13
deci pina la urma tot pe la aprindere e defectul
djasu82
11 Feb 2008, 08:02
QUOTE(Apollo_y2k5 @ 20 Jan 2008, 21:40)
Salut!
Am si eu o problema cu o nova gt pe gpl...
La pornire imi sare capacul de ulei, pe benzina suflul e chiar violent si imi scuipa uleiul afara din motor.
Dupa ce se incalzeste motorul se comporta normal.
Verifica capacul de la culbutori , il dai jos si il stergi de ulei dupa aceea te uiti la toate orificiile cum sunt ... bagi o surubelnita plata si mai largesti putin acele orifici din tabla in asa fel in cat sa intre usor surubelnita. Asadar gazele nusi vor mai face presiune asa de mare si vor fi evacuate prin stut spre carburator . Verifica si aprinderea legata mai stric de avans si carburatia prost reglata .
MIHAI8888
11 Feb 2008, 21:15
gazele vin din carburator de la rateuri
C a t a l i n
11 Feb 2008, 21:56
QUOTE(djasu82 @ 11 Feb 2008, 08:02)
...Asadar gazele nusi vor mai face presiune asa de mare si vor fi evacuate prin stut spre carburator...
Te pui cu asu...
Așadar, ale naibii gaze, își fac singure presiune, și pe deasupra, ele vin din carter...
Ți-ai tăiat a X-a oară singur craca...
Apollo_y2k5
13 Feb 2008, 14:46
Va multumesc pt sfaturi.
Problema s-a rezolvat: am reglat tachetii si acum merge brici! Si mai era si returul spre carburator obturat...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.