Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Filtrul de aer, se poate si fara el!
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Cafenea
Myster_soprano
Am scos duminica filtrul de aer la masina si am mers circa 5 km, dar i-am dat sa zaca si mi s-a parut ca merge mult mai bine fara. Acum intrebarea e daca pe termen lung imi termina motorul? Nu ma prea pricep la mecanica, dar prietenii mi-au zis ca la liniute pot sa merg fara el ca n-are nimic, dar in rest sa-l tin pus. Si acum am auzit ca daca trage masina aer mai de jos, unde e rece fuge mai tare. Dar daca deja am asta la masina, ce pot sa-i mai fac la filtru ca sa mearga mai repede? adica daca skimb filtrul cu unul sport, ce face ala, are gaurile mai mari??
bogdanescu

fara filtru nu e bine sa mergi pt. ca iti intra praf in motor; efectul pe termen lung cred ca ti-l imaginezi si singur.
SiloS
Castigul de putere este aproape nul in comparatie cu efectele prafului asupra motorului . Daca vei continua sa mergi fara filtru de aer fa bine si pune de o parte bani pentru un nou set motor. Dar mai bine renunti la idee si mergi ca tot omul cu filtrul de aer . Daca ai dacie cu motor aspirat smile.gif [ adik nu e turbo ] , nu e prea rentabil sa bagi banii intr-un filtru de aer sport .
GeorgeB
huh ? zice cine ?

ti-am spus soprano si dincolo, un minim de tuning care iti va da cam 25 cp este cam asa :

chip (depinde si ce versiune, cat de rea vrei pe masina, 7-10%)
tobe(complete inox, fara site pe mijloc)
scos eventual si catalizatorul
filtru de aer direct , cat mai in fata pus sa traga aer cat mai rece.

si vei avea o masina de vreo 160cp.
costi
vezi sa nu-i scapi prin curte (caii)....
sod
in plus, neaparat trebuie puse macar 2 leduri mov pe capota si abtibild cu "2 fast 4 u" pe luneta. Si, daca mai raman bani, Adidas sau Turbo pe praguri. De la asta mai castigi macar 10 cercopiteci putere.
Marty
Io zic sa-i scoti galeria de admisie cu totu', sa-si traga motoru' cit aer vrea el. Si daca tot scoti aia si vrei mai multi cai putere, recomand sa scoti si galeria de evacuare, sa ramina motoru' gol si sexy, fara tevi pe el! nu te lua dupa GeorgeB, ala nu stie, nu se pricepe; nu te apuca sa bagi banii in evacuare de inox deoarece poti sa mergi si fara, se evacueaza gazele mult mai bine!
Nu te apuca sa bagi banii in chip tuning, e mult prea scump si poti face acelasi lucruri daca vei alimenta computerul de injectie direct de la bateri dar invers (- la + si + la minus)! Te costa ceva? Nimic!!!
Pentru ca masina sa traga mult mai bine, trebuie sa fie mai usoara, logic, nu ? Scoate-i rezervoru' si pune benzina dintr-o sticla de 2 litri pe care o iei linga tine-n masina
Uite ce tuning meserias ti-am facut cu 0 cost, daca te luai dupa George, pina acu' sareai de 1000 de dolari!
bomicabomic
Hehe, si daca vrei sa o vinzi, o dai si cu piese de schimb. 168.gif
GeorgeB
lasati ma omul in pace. ce ati sarit pe el asa ? ofticosilor tongue.gif
Daddy
QUOTE(Marty @ 26 Nov 2004, 16:54)
sa ramina motoru' gol si sexy
*



Sexi si rea.... laugh.gif
Bihomoldoveanul
QUOTE(GeorgeB @ 26 Nov 2004, 15:10)
si vei avea o masina de vreo 160cp.
*


Ahahaha! Prost sa fii sa dai 20 mii euroi pe un Clio Sport cind dai 5000 pe o solenza europa, mai dai niste beri la chiptuning si obtii 160 cai cum nici inginerii de la Porsche nu stiu cum sa scoate. AMG isi da cu genunchii in oo la asa o veste. ph34r.gif
MMihai
in fine daca vrei filtru conic.. am eu unul de vanzare PM
GeorgeB
omul are un hyndai 2.0 de 137 cp . a fa si matale un calcul wink.gif

vrei cumva niste ochelari? blink.gif
309
Hai ca a fost tare aia cu filtrul... Cum dracu sa mergi fara filtru? Eu daca scot filtrul de aer de la masina mea face disperata ca o vaca in grajd biggrin.gif tongue.gif Daca ar fi sa ne luam dupa muste, maine sau poimaine ajungem sa mergem fara roti la masina ca cica nu mai e forta de frecare asa mare... radmasa.gif sau cine stie ce alte traznai... 166.gif
michimaus
mai da rai mai sunteti...a zis omul ca-i trage mai bine fara filtru.care e explicatia logica de ce ii trage mai bine fara filtru? filtru imbacsit.
se da jos cutia in care e filtru, cu tot cu racordul de la carburator,se spala,se sterg cu o carpa curata,se pune un element filtrant nou si se monteaza la loc.si astfel motorul va functiona bine
GeorgeB
care CARBURATOR ? huh.gifblink.gif

MMihai
ps pt cei cu dacii pe carburator cand nu prea va trage bine nu dati capacul acela jos? omul a observat ceva adevarat si interesant pe alta parte. daca isi pune filtru conic ii va merge ca si cum nu ar avea filtru numai ca motorul nu va pati nimic
michimaus
sorry nu m-am uitat ce masina este dar asta e mai putin important.pasii sunt aceiasi.difera doar formele.
Myster_soprano
bai, deci trage mai bine pentru ca trage aer cat ii trebuie, nu ca e imbacsit filtrul si-n plus se aude si o mica fluieratura pe la 4000 de ture, care seamana un pic cu turbo, d-aia mi-a placut, ca pe urma l-am pus la loc, dar m-ar fii tentat sa merg mai mult cu el fara, laugh.gif . Asta e!
Bihomoldoveanul
QUOTE(GeorgeB @ 26 Nov 2004, 22:03)
omul are un hyndai 2.0 de 137 cp . a fa si matale un calcul wink.gif
*


My apologies. alcoholic.gif
Ciombe
..."in plus, neaparat trebuie puse macar 2 leduri mov pe capota si abtibild cu "2 fast 4 u" pe luneta. Si, daca mai raman bani, Adidas sau Turbo pe praguri. De la asta mai castigi macar 10 cercopiteci putere. "


-mai trebuie oua "Kinder" pe antena - castig 15 cp
-CD agatat la oglinda si manele - datorita reflectiei undelor vectoriale si fonice se mai casiga iarasi vre-o 14,99 CP
-Doua dungi din alea paralele de pe capota fata pana pe capota spate, ca sa fie treaba facut abine, eventual un steag din ala cu patratele - alb cu arginti - iarasi creste performanta datorita imbuatatirii air-flow -ului - +27,3649 * 2PiR...
-Geamuri laterale neaparat argintii iar luneta neagra - datorita reflexiei razelor solare scade temperatura masinii la vizeze cosmice ceea ce prin difuzarea caldurii duce la o mai buna racire a motorului.. - efect necunoscut
-diverse stickere... pt impresia artistica
-io zic sa renunti de tot la esapament, eventual lasi asa o bucata de teava acolo la final, neaparat de-aia cu beculete rosii...

Bafta!


GeorgeB
fi si matale serios te rog.
Marty
QUOTE(GeorgeB @ 29 Nov 2004, 12:18)
fi si matale serios te rog.
*


Pai nu noi am inceput cu caterinca!!!
GeorgeB
da te crezi in bancul cu trabantul ? laugh.gif
ckristi
Cea mai buna solutie:
Ii pui un aspirator pe admisie. Ai si aerul filtrat si nu mai ai nevoie de turbo. Plus ca atunci cand ajungi acasa, scoti aspiratorul si faci si curat prin casa.
saruman
QUOTE(Myster_soprano @ 26 Nov 2004, 01:56)
adica daca skimb filtrul cu unul sport, ce face ala, are gaurile mai mari??
*



Nu's domne, da eu cred ca o avea suprafata mai mare. Haide ma, ce tre' sa-ti bati joc de masinuta aia? Noi ne rugam de ale noastre sa o ia din loc si tu... auzi, sa-i scoti filtrul popa.gif
Bihomoldoveanul
QUOTE(Myster_soprano @ 26 Nov 2004, 03:56)
adica daca skimb filtrul cu unul sport, ce face ala, are gaurile mai mari??
*


Ca sa ne intoarcem la lucrurile serioase: Nu. Dimpotriva, filtrele sport sint intotdeauna mai mici decit filtrele standard. Sint mai putin "incilcite" iar tzeava aia prin care isi ia aerul e de doua-trei ori mai groasa si izolata mult mai bine termic. Cistigi citiva cai la masina si obtii zgomot smile.gif
GeorgeB
@ckristi : matale asa procedezi blink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.