Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: De la 3 prezoane la 5 prezoane
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Imbunatatiri - Dacia Clasic
DjIubitzel
Salutare.... as dor sa intreb pe cineva care si-a schimbat din 3 prezoane in 5 prezoane ....ce a facut si cum. as dor sa imi pun si eu. ce modificari trebui. as dori o poza daca se poate .multumesc biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
SGM.MYKE
De ce vrei tu sa treci la cinci prezoane, cand toti trec la patru. blink.gif
Pe fata e usor, iei port-fuzete de papuc si gata dar pe spate e mai greu.
Plus ca nu gasesti jenti frumoase pe cinci prezoane cu distanta de 5x100. wink.gif
McCIUKEN
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=250127
"fuzeta fata de papuc 4x4 , portfuzeta fata de papuc 4x4 , etrier de nova , jug de etrier de nova , discul ventilat , rulmentii de papuc fata."

As face si eu modificarea asta. Din ce scrie acolo doar cumpar piesele si le montez pe masina pur si simplu. Asa este?

"iar pe spate nu ai cum sa adaptezi tambur de papuc de 5 sau 3 prezoane cu tractiune fata pt ca e mai mare !"

Rog pe cineva sa detalieze "e mai mare" Este mai mare in sensul ca voi fi obligat sa folosesc jante de 14"? Exista vreo problema de compatibilitate intre tamburul de papuc cu 5 prezoane cu tractiune fata si puntea spate de dacie berlina/break? Ceva de genul.. puntea e conica si rulmentul de papuc nu.. sau altceva nu stiu.
Nu dati cu pietre ca nu am vazut tambur de papuc desfacut.
aditza579
Este total diferit conceput tamburul de papuc, gandesteute ca majoritatea au tractiune spate, deci trebuie sa fie antrenat de un ax planetar. NU ai cum in veci sa pui asa ceva pe berlina decat daca iei puntea cu tot. Daca vrei sa treci la 4 prezoane, citeste tot topicul acesta, si mai vorbim dupa aceea. Nu cred ca n-ai cum sa nu te lamuresti din tot acest topic: http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=38761&st=330
Black%Snake
QUOTE(DjIubitzel @ 28 Jan 2008, 01:58)
Salutare.... as dor sa intreb pe cineva care si-a schimbat din 3 prezoane in 5 prezoane ....ce a facut si cum. as dor sa imi pun si eu. ce modificari trebui. as dori o poza daca se poate .multumesc biggrin.gif  biggrin.gif  biggrin.gif
*



E foarte simplu de facut dar nu rezolvi nimic spectaculos, numai in cazul in care iti plac tie niste jante in 5 prezoane si vrei sa le pui.

-pe fata pui fuzete de papuc diesel care sunt in 5 prezoane
- pe spate iti faci flanse de trecere de la 3 la 5 si gata, asta e tot

montezi jantele alea si rulezi sanatos
McCIUKEN
Multumesc pentru raspunsuri dar tot nu m-am lamurit. Am citit topicul ala si altele despre trecerea la 4 prezoane upgrade la frane, butuci modificati si alte minunatii.

Eu vreau sa trec la 5 prezoane (nu la 4 ca toata lumea) pentru ca pot sa folosesc piese noi de dacia fara sa improvizez nimic. Din pacate mi-am consumat aproximativ 8 ore pe forum si abia am gasit ceva clar, dar nu suficient.

Mai sus l-am citat pe Aalpine intr-unul din topicuri unde a spus ca NU se pot monta tamburi de la papuc "CU TRACTIUNE FATA" pentru ca sunt mai mari.

Dacia papuc cu tractiune fata are aceeasi tamburi ca papucul cu tractiune spate? Aalpine a lasat sa se inteleaga ca nu... Eu nu am mesterit niciodata vreun papuc... Pana la urma in ce sens sunt mai mari? Nu intra janta de 13"?
Black%Snake
Pe spate numai cu flanse poti rezolva, alta solutie nu ai... tamburii de papuc au alta forma, alta dimensiune si nu intra janta de 13
- nu inteleg de ce vrei tu sa te complici cand toata lumea cauta sa faca totul cat mai simplu
- tine minte cateva cuvinte: nu tot ce e nou este si mai bun smile.gif
McCIUKEN
Deci daca pun jante de papuc merge nu?
Black%Snake
QUOTE(McCIUKEN @ 22 Nov 2011, 13:18)
Deci daca pun jante de papuc merge nu?
*



pai daca treci la 5 prezoane iti pui jante de aliaj nu de papuc, ca nu treci degeaba... ori ramai la 3 cu jante de tabla ori la 5 cu aliaje, dupa ce ca faci modificarile de pomana tu mai pui si jante de tabla, ori faci un lucru bun ori nu-l mai faci deloc.
aditza579
QUOTE(McCIUKEN @ 22 Nov 2011, 00:20)
Multumesc pentru raspunsuri dar tot nu m-am lamurit. Am citit topicul ala si altele despre trecerea la 4 prezoane upgrade la frane, butuci modificati si alte minunatii.

Eu vreau sa trec la 5 prezoane (nu la 4 ca toata lumea) pentru ca pot sa folosesc piese noi de dacia fara sa improvizez nimic. Din pacate mi-am consumat aproximativ 8 ore pe forum si abia am gasit ceva clar, dar nu suficient.

Mai sus l-am citat pe Aalpine intr-unul din topicuri unde a spus ca NU se pot monta tamburi de la papuc "CU TRACTIUNE FATA" pentru ca sunt mai mari.

Dacia papuc cu tractiune fata are aceeasi tamburi ca papucul cu tractiune spate? Aalpine a lasat sa se inteleaga ca nu... Eu nu am mesterit niciodata vreun papuc... Pana la urma in ce sens sunt mai mari? Nu intra janta de 13"?
*


Nu ve putea pune in veci butuc de papuc pe berlina din mai multe motive:
1. Are alte cote la rulmenti.
2. Are alt sistem de prindere.
3. Are alte dimensiune.
Crede-ma nu ai cum sa-l pui. De ce vrei sa te complici. NU faci adaptari daca treci la 4 prezoane, este chiar muult mai usor. Vorba lui Black%Snake, de ce ai vrea sa te complici?
nalodaniel
4 prezoane e mai usor pe spate, tamburii ii gasesti pe R18 si se potrivesc la fix. Daca vrei sa treci totusi la 5 prezoane 5x100, trebuie sa intelegi ca n-ai nici o sansa sa gasesti tamburi de frana pe marimea ta si trebuie sa treci la discuri. E foarte multa munca, si iti trebuie dinastia. Astia ii gauresti la 5x100, si pui pe ei discuri+etrieri 5x100, sunt usor de gasit ca toate masinile VAG (Seat, Skoda, VW) in 5 prezoane pana la golf4 inclusiv au avut prindere 5x100 ( de la golf 5 au trecut la 5x112). Intr-adevar, gasesti jante in prostie pe 5x100, dar ai foarte foarte mult de munca sa faci conversia pe spate. Si daca pui discuri pe spate, trebuie obligatoriu sa faci un upgrade si pe fata, daca nu iti blocheaza spatele cand franezi si ca si cum ai lua viraje cu frana de mana trasa. Si desigur, dupa ce schimbi discuri si etrieri pe spate+fata, trebuie schimbata si pompa de frana cu tot cu servo... Cam incepi sa-ti dai seama cat de mult ai de munca sa scoti treaba asta la capat. smile.gif
aditza579
Noi i-am spus, acum decizia el o ia. Daca vrea sa se complice, treaba lui, dar vad ca o tine pe a lui in continuare.
McCIUKEN
Ideea mea era sa am 5 prezoane, discuri ventilate pe fata, alta pompa de frana, iar pe spate daca sunt obligat sa folosesc discuri... ce naiba? tot raul spre bine! Am vazut ca se pot pune etrieri de la VW... Puntea de renault 18 are axul conic sau drept?
Nu mai incercati sa ma descurajati.
aditza579
Nu te descurajeaza nimeni, dar exact ce ai spus tu mai sus se poate face pentru 4 prezoane si este mult mai usor. Tu chiar vrei sa faci asta sau doar vrei sa ne bati la cap?
Black%Snake
QUOTE(McCIUKEN @ 22 Nov 2011, 20:40)
Ideea mea era sa am 5 prezoane, discuri ventilate pe fata, alta pompa de frana, iar pe spate daca sunt obligat sa folosesc discuri... ce naiba? tot raul spre bine! Am vazut ca se pot pune etrieri de la VW... Puntea de renault 18 are axul conic sau drept?
Nu mai incercati sa ma descurajati.
*



Pe spate pui punte cu tamburi mari de berlina si flanse de trecere, altceva nu poti sa pui. ori intelegi asta ori noi nu mai postam aici ca ne iei de fraieri, noi iti spunem ceva si tu batman batman...
McCIUKEN
Dacia mea are nevoie de o revizie si dintr-un in alta am decis sa o trec pe 5 prezoane.
Am vazut ca pentru 4 prezoane este nevoie de piese second hand, strungarie, moficari... (pe fata) iar sistemul de la papuc se monteaza pur si simplu. Pe spate am vazut si eu ca este mai simplu cu 4 prezoane (punte de R18) dar nu exista o solutie sa am 5 prezoane si pe spate? Din cate am vazut pe forum toti au fugit de prinderea in 5 prezoane din cauza jantelor care cica erau greu de gasit. Spunea cineva ca se pot pune fuzete de fata pe spate dar facea referire la topicul cu 121 de pagini (imbunatatiri dacia clasic) si link-ul nu duce direct la informatia respectiva.

LE: Daca as putea as sterge posturile de la 4 in sus. Sunt total inutile. Cine mai posteaza sa puna dracului informatii folositoare.
nalodaniel
QUOTE(McCIUKEN @ 22 Nov 2011, 20:38)
Spunea cineva ca se pot pune fuzete de fata pe spate
*


radmasa.gif


Desi o fi pisele de trecere la 4 prezoane sh, sunt mai tari decat ce poti cumpra de nou.
Nu suntem genul care sa descurajeze, din contra, dar in cazul de fata e imputita rau rau rau de tot treaba!

QUOTE(McCIUKEN @ 22 Nov 2011, 19:40)
Puntea de renault 18 are axul conic sau drept?
*



conic, exact ca la dacie.
McCIUKEN
Multumesc de raspuns Daniel. Pentru spate tu ce solutie ai adopta? Spuneai mai sus de discuri de la grupul VAG cu butuc de remorca padis gaurit la 5x100. O solutie fara gaurit, strunjit nu exista? Te intreb pentru ca nu as vrea sa fac rabat de la siguranta. Prelucrarile astea lasa loc de greseli care se pot trasforma in accidente.
aditza579
Serios, daca nu citesti ce am scris mai sus toti, ca fara ceva modificari, care iti garantez eu ca nu cedeaza, nu poti face ceva mai de doamne-ajuta la Dacia. Daca mai vii cu intrebari la care ti-am raspuns de 10 ori ca nu s poate, iti dau report. Nu glumesc, potoleste-te, mai bine intreaba cum faci sa adaptezi pe fata 4 prezoane fara modificari, si vorba lui Daniel, piesele sh sunt de n ori mai bune ca ce gasesti acum nou.
VS-02-ZCK
sper sa nu deranjez pe nimeni ca postez aici am si eu o intrebare ca vad ca va pricepeti la trecerea de la 3 la 4 cam cat ar ajunge investitia de a face aceste modificari astept mesaje pe pm multumesc
McCIUKEN
Aditza la cate topicuri ai stricat.. strica-l si p'asta tati. Esti total inutil zau. Mai sus vorbeam despre tamburi de la papuc cu tractiune fata tu imi spui ca au gauri de planetare. Si daca imi dai report ce imi faci? Hai ca esti chiar amuzant. Umbla pe alte topicuri daca nu iti place asta.

Trecerea la 4 prezoane fata-spate costa in jur de 5 milioane din cate am ineles eu (butuci+tamburi nu stiu sigur daca intra si etrierii in banii astia)
nalodaniel
QUOTE(McCIUKEN @ 22 Nov 2011, 21:14)
O solutie fara gaurit, strunjit nu exista?
*


NU!

QUOTE(McCIUKEN @ 22 Nov 2011, 21:14)
Te intreb pentru ca nu as vrea sa fac rabat de la siguranta. Prelucrarile astea lasa loc de greseli care se pot trasforma in accidente.
*


Daca ai dubii nu cred ca e bine sa te apuci. smile.gif


Inca ceva: http://www.reno.ro/-t162736.html
uita-te la data de inceput a anuntului, si apoi aici. Sansele sa mai gasesti asa ceva sunt a naibii de mici.

Deci in afara de flanse nu ai optiuni. Si flansele nu-s tocmai sigure.
McCIUKEN
"Pe spate fuzetele au fost facute la strung si freza ptr a se potrivi rulmenti normali de spate si ptr. a se prinde de punte fara alte modificari. Etrierii si discurile sunt de ansamblu fata."
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=2172808
Aici am citit despre fuzete de fata montate pe spate



Am cautat in manualul dacia informatii despre tamburul de papuc cu punte spate nemotoare si am gasit doar diametrul tamburului
la dacia 1310, 1325 si 1309 este 228,5 mm
iar la dacia 1304, 1305 si 1307 este 254 mm.
Nu spune nimic despre rulmeni ca ar fi altii, iar demontarea/montarea se face la fel. Pana la urma ce ma impiedica sa montez tamburii de la papuc pe break-ul meu...

Unde sa caut manual de reparatie mai detaliat al puntii nemotoare de dacia 1310, 1304, 1305, 1307? Undeva unde sa scrie axul are diametrul cutare, conicitatea cutare sau este drept sau cum o fi el... se monteaza rulmenti de tipul x, gaura din tambur are nu stiu cati mm. Sau in alta parte unde as putea sa gasesc informatiilea astea? Daca imi raspunde careva ca in manualul dacia sa spuna si in care. Ca eu am 3 manuale si nu scrie in niciunul.

(Tamburii de la papucul cu punte motoare in spate sunt altfel si nu discut despre ei)
Black%Snake
Am si eu o intrebare pentru voi astia care va temeti ca nu sunt sisteme sigure si bla bla.... cei din fabrica cum credeti ca toarna piesele? gaurile nu se dau tot la strung ? butucul de nova/papuc dizel credeti ca e turnatu direct cu gauri ? nu tot oamenii fac acele 4/5 gauri si apoi le dau filet ? vreau si eu niste raspunsuri destepte la imputitele astea de intrebari... nu va pune nimeni sa puneti fuzete de plastic si etrieri de carton, cu astfel de modificari s-a participat si la curse de viteza si de indemanare si nu am vazut pe niciunul infipt in pom ... dupa cum ziceam astept niste raspunsuri inteligente.
McCIUKEN
Daca tu ai curaj sa te dai pe mana lu' nea Vasile strungaru', e alegerea ta! Sunt n topicuri cu trecerea la 4 prezoane. Asta e cu 5 prezoane! Daca nu ai cunostinte, sfaturi pertinente sau vreo modalitate in care sa participi constructiv la topicul asta, abtine-te!
Black%Snake
QUOTE(McCIUKEN @ 23 Nov 2011, 03:28)
Daca tu ai curaj sa te dai pe mana lu' nea Vasile strungaru', e alegerea ta! Sunt n topicuri cu trecerea la 4 prezoane. Asta e cu 5 prezoane! Daca nu ai cunostinte, sfaturi pertinente sau vreo modalitate in care sa participi constructiv la topicul asta, abtine-te!
*




te rog sa raspunzi la intrebarile pe care le-am pus eu si dupa aia ma voi abtine linistit, aceste modificari nu le faci la nenea vasile strungaru, le faci la un meserias care stie, un om peste 50 de ani si ala nu are cum sa iti greseasca, va e frica sa nu cumva sa cedeze ceva cand veniti de la piata cu 2 saci de cartofi...
-sa puna unu aici o poza cu o flansa rupta pe spate sau sa spuna ca a avut probleme
-eu pana acum nu am vazut asa ceva, numai in cazul in care nu s-au respectat anumite dimensiuni
McCIUKEN
In fabrica se fac dupa un desen de executie facut de un INGINER, de oameni calificati si piesele alea respecta niste standarde internationale. Piesele respecta niste cote si sunt verificate de CTC. Si nu incepe cu replici gen "suntem in Romania si tot ce se face aici e de rahat". Acum raspunde si tu la intrebarile puse de mine, in posturile de mai sus.
Black%Snake
QUOTE(McCIUKEN @ 23 Nov 2011, 03:42)
In fabrica se fac dupa un desen de executie facut de un INGINER, de oameni calificati si piesele alea respecta niste standarde internationale. Piesele respecta niste cote si sunt verificate de CTC. Si nu incepe cu replici gen "suntem in Romania si tot ce se face aici e de rahat". Acum raspunde si tu la intrebarile puse de mine, in posturile de mai sus.
*



Eram sigur ca ma iei cu prostii din astea, ingineri, mecanici etc... (eu stiu ca exista sectie la facultate pentru strungari, deci au si amaratii astia ceva scoala)
Ti-am raspuns la toate intrebari pe care le-ai pus pe topic dar probabil am scris pe chinezeste si nu intelege nimeni nimic. O sa-ti urmez sfatul si ma abtin, o sa caut eu informatii separat despre modificarea pe spate si ma jur ca daca le gasesc iti dau cu tamburii in cap ca poate asa o sa intelegi cum se face ca numai citind aici vad ca nu intelegi, sanatate si spor la munca.
McCIUKEN
Ai scris cumva mai sus cum se face modificarea? Ca eu nu vad. Tu si cu Adita sunteti in plus si total pe dinafara. Eu intreb ceva si voi o dati in diverse. Posteaza niste dimensiuni ceva, date constructive. Toata lumea stie de flanse. Daca omul a deschis topic cu trecerea la 5 prezoane, hai sa scriem despre trecerea la 5 prezoane nu bazaconii. Posteaza diametrul axului si conicitatea pentru puntea nemotoare la papuc, macar tipul rulmentilor PENTRU PUNTEA NEMOTOARE ca sa ne intelegem aia fara planetare. Ca sa vad o farama de bunavointa. Daca nu... trag concluzia ca ai incarcat topicul cu posturi inutile si mai bine te abtineai de la inceput.
Black%Snake
QUOTE(McCIUKEN @ 23 Nov 2011, 04:03)
Ai scris cumva mai sus cum se face modificarea? Ca eu nu vad. Tu si cu Adita sunteti in plus si total pe dinafara. Eu intreb ceva si voi o dati in diverse. Posteaza niste dimensiuni ceva, date constructive. Toata lumea stie de flanse. Daca omul a deschis topic cu trecerea la 5 prezoane, hai sa scriem despre trecerea la 5 prezoane nu bazaconii. Posteaza diametrul axului si conicitatea pentru puntea nemotoare la papuc, macar tipul rulmentilor PENTRU PUNTEA NEMOTOARE ca sa ne intelegem aia fara planetare. Ca sa vad o farama de bunavointa. Daca nu... trag concluzia ca ai incarcat topicul cu posturi inutile si mai bine te abtineai de la inceput.
*



am toate raspunsurile care le cauti, dimensiuni, cote, forme si tot ce e nevoie dar nu le postez ca nu am pentru cine.
- din partea mea cumpara-ti un papuc disel care are deja 5 prezoane si lasa-ne pe noi cu prostiile tale
- dau acum un mesaj la un admin sa stearga toate posturile mele de pe acest topic daca tu mare inginer, strungar, presedinte, primar, dumnezeu pe pamant ce esti spui ca sunt inutile.
Ov
Mai baieti, relaxati-va nitel. Cred ca de la orele tarzii vi se trage.
@McCIUKEN: oamenii au fost binevoitori cu tine, ti-au raspuns frumos si din punctul meu de vedere la obiect. Daca tu n-ai inteles ce-au spus, sau ai inteles altceva, sau ai vrut altceva si nu te-ai facut inteles de ceilalti este fix problema ta, nu da vina pe ei si nu-i trimite "la plimbare". Acolo ii trimit eu. Daca ai obraz, respecta-i pe ceilalti ca sa fii respectat, daca nu vrei, cauta-ti informatiile in alta parte ca aici nu le vei gasi.
aditza579
QUOTE(McCIUKEN @ 22 Nov 2011, 21:37)
Aditza la cate topicuri ai stricat.. strica-l si p'asta tati. Esti total inutil zau. Mai sus vorbeam despre tamburi de la papuc cu tractiune fata tu imi spui ca au gauri de planetare. Si daca imi dai report ce imi faci? Hai ca esti chiar amuzant. Umbla pe alte topicuri daca nu iti place asta.

Trecerea la 4 prezoane fata-spate costa in jur de 5 milioane din cate am ineles eu (butuci+tamburi nu stiu sigur daca intra si etrierii in banii astia)
*


O mananc daca tu imi dai o trecere in mintile ei la 4 preozane cu 5 minlionane (asta include deisuri bune, neuzate, etrieri buni si placute la cote, iar tamburi fara uzura). Ce spui tu sunt povesti.

QUOTE(Black%Snake @ 23 Nov 2011, 02:19)
Am si eu o intrebare pentru voi astia care va temeti ca nu sunt sisteme sigure si bla bla.... cei din fabrica cum credeti ca toarna piesele? gaurile nu se dau tot la strung ? butucul de nova/papuc dizel credeti ca e turnatu direct cu gauri ? nu tot oamenii fac acele 4/5 gauri si apoi le dau filet ?  vreau si eu niste raspunsuri destepte la imputitele astea de intrebari... nu va pune nimeni sa puneti fuzete de plastic si etrieri de carton, cu astfel de modificari s-a participat si la curse de viteza si de indemanare si nu am vazut pe niciunul infipt in pom ... dupa cum ziceam astept niste raspunsuri inteligente.
*


Lasa-l s-o tina pe a lui. Vine aici si incepe sa faca pe supermoderatorul pe atoate stiutorul, eu inainte sa spun ceva am citit enspe mii de topicuri de la CLT.

QUOTE(McCIUKEN @ 23 Nov 2011, 03:03)
Ai scris cumva mai sus cum se face modificarea? Ca eu nu vad. Tu si cu Adita sunteti in plus si total pe dinafara. Eu intreb ceva si voi o dati in diverse. Posteaza niste dimensiuni ceva, date constructive. Toata lumea stie de flanse. Daca omul a deschis topic cu trecerea la 5 prezoane, hai sa scriem despre trecerea la 5 prezoane nu bazaconii. Posteaza diametrul axului si conicitatea pentru puntea nemotoare la papuc, macar tipul rulmentilor PENTRU PUNTEA NEMOTOARE ca sa ne intelegem aia fara planetare. Ca sa vad o farama de bunavointa. Daca nu... trag concluzia ca ai incarcat topicul cu posturi inutile si mai bine te abtineai de la inceput.
*


Sa stii ca la papucul cu tractiune spate, puntea nemotoare poate fi si cea din fata, asa ca vezi cum cazi din lac in put si o dai in balarii. Singur te faci de ras, prin cuvintele tale. Ele vorbesc de la sine. Nu cred ca ai spus ceva eligibil in toate cele 17 posturi ale tale pe acest forum. Mai invata si tu cu se se mananca un forum, stai un pic pe bara si analizeaza modul in care se discuta, nu veni tu Dumnezeu aici, sa faci legea. You're embarassing, and we can laugh about all day long.
bucatzel
QUOTE(McCIUKEN @ 23 Nov 2011, 02:42)
In fabrica se fac dupa un desen de executie facut de un INGINER, de oameni calificati si piesele alea respecta niste standarde internationale. Piesele respecta niste cote si sunt verificate de CTC.
*



Corect. Si oamenii aia n-au considerat necesar ca o dacie normala sa aiba nevoie de prezoanele 4 si 5. Ca alea 3 sunt arhisuficiente.

Fa-ma sa inteleg, care-i maretul avantaj in a trece la 5 prezoane fata de a trece la 4? Ca tot modificare pe genunchi va fi si una, ca si cealalta. Dimpotriva, poate la 4 prezoane chiar are sanse sa iasa ceva mai ok. Bine, in afara de ideea cu flanse adaptoare, despre care am niste opinii neprintabile.

23 Nov 2011, 14:50:
QUOTE(aditza579 @ 23 Nov 2011, 14:37)
Mai invata si tu cu se se mananca un forum, stai un pic pe bara si analizeaza modul in care se discuta, nu veni tu Dumnezeu aici, sa faci legea. You're embarassing, and we can laugh about all day long.
*



Aditza, te rog, mai calm si tu, ca nu esti nici tu chiar atat de atoatecunoscator pe cat crezi.
aditza579
QUOTE(bucatzel @ 23 Nov 2011, 14:48)
Aditza, te rog, mai calm si tu, ca nu esti nici tu chiar atat de atoatecunoscator pe cat crezi.
*


Nu, dar eu nu pun intrebari stupide si nu pun intrebarea de 3 ori, daca deja mi s-a raspuns odata.
McCIUKEN
Fac pariu ca Iliescu e idolul vostru. Va place sa faceti polemica dar ceva util nu postati. In legatura cu punte nemotoare fata... eu nu am vazut papuc cu tamburi pe fata. Dar poate a vazut Aditza. Arata-ne si noua maestre!
O las balta cu mutatul pe 5 prezoane convins de bucatzel si descurajat de multitudinea de informatii OBIECTIVE. Ma bucur ca au intervenit moderatorii. Poate se sterge pana la urma polemica asta inutila si raman informatiile folositoare pentru viitori entuziasti.
bv-08-fgm
Nu neaparat cand a zis punte nemotoare so fi si referit la tamburi.Tot ce a afirma este ca sunt si papucuri cu tractiune doar spate.(asta mai pe romaneste )

On: Nu stiu dca nu se poate pe spate lua fuzeta de papuc cu totu ca pe punte tot in 4 suruburi e ca si la dacie.Daca sunt gaurile (distanta) la fel atunci treci usor si spatele pe 5 prezoane. :|
McCIUKEN
Multumesc. Esti cel mai tare! Sa vina un moderator sa stearga tot si sa lase decat postul #36 (Cine intra aici asta ar trebui sa citeasca)
aditza579
QUOTE(McCIUKEN @ 23 Nov 2011, 17:54)
Fac pariu ca Iliescu e idolul vostru. Va place sa faceti polemica dar ceva util nu postati. In legatura cu punte nemotoare fata... eu nu am vazut papuc cu tamburi pe fata. Dar poate a vazut Aditza. Arata-ne si noua maestre!
O las balta cu mutatul pe 5 prezoane convins de bucatzel si descurajat de multitudinea de informatii OBIECTIVE. Ma bucur ca au intervenit moderatorii. Poate se sterge pana la urma polemica asta inutila si raman informatiile folositoare pentru viitori entuziasti.
*


Asta e ultimul meu post aici. Cu regret o spun, dar cred ca din tot ce s-a discutat pe aici, si oamenii ti-au spus lucruri care cred ca iti pot folosi, nu ai inteles nimic, si pun pariu ca Dacia ta tot la fel o sa ramana, neschimbata.
Black%Snake
ca sa nu lasam topicul sa moara o sa pun nise poze cu ce am gasit ieri la remat, o punte de spate in 3 prezoane cu discuri si etrieri, banuiesc ca este o punte de aro xxx ca nu are prinderile ca puntea de dacie. va las pe voi sa mai ziceti ceva poate stiti alte detalii.

Axll
sincer cred ca e o punte de aro 10 spartana... nu sunt sigur, dar nu stiu daca poti face transplantul pe puntea de dacie ?!?...
cheluakame
QUOTE(aditza579 @ 23 Nov 2011, 14:37)
O mananc daca tu imi dai o trecere in mintile ei la 4 preozane cu 5 minlionane (asta include deisuri bune, neuzate, etrieri buni si placute la cote, iar tamburi fara uzura). Ce spui tu sunt povesti.


QUOTE
Ți-am găsit eu fuzete de diesel (portfuzeta, rulment, si butuc) toate la 150 RON  .dacă aveam bani la mine ți le luam.vb pe mess detalii când ajung acasă.
discutie pe alt forum.
- 2 x etrieri nova + 2 x port-etrier nova + 2 x discuri nova - 100 lei (vinde bolidu pe 4t)
- regaurire 4x100 cred ca mai mult de 100 lei nu te costa.
- 2 tamburi 4x100 pe care sa ii folosesti pe puntea ta - 200 lei , vinde si vandam (4t) si mai sunt cativa

Putin peste 5 milioane.

Sau te duci frumos la nenea strungar cu fuzeta ta, depresezi prezoanele, aduci diametrul la cotele discului de nova, dai gauri 4x100 si bagi prezoane la fel cum avea.

QED

Sa inteleg ca in cartile pe care le-ai citit nu erau date si preturile ... De, ce sa-i faci, nu se mai fac carti ca pe vremuri ... laugh.gif A, da, stai, inainte nu citeai asta, experimentai si vedeai ce si cum ...
Iuli
Puntea aia de aro 10 pe disc merge montata pe papuc fara probleme,ar fi bine sa pui mina pe ia ca o dai ca painea calda
Axll
daca nu ma insel in una din poze se vede ca e spart gruplu...pacat
Black%Snake
QUOTE(Axll @ 6 Dec 2011, 20:11)
daca nu ma insel in una din poze se vede ca e spart gruplu...pacat
*



nu e spart, e doar o iluzie optica din cauza aparatului ca e de calitate slaba... este intreg grupul dar e plin de nisip
O sa mai fac niste poze cand merg vineri pe acolo, daca e cineva interesat sa zica si poate rezolvam sa o ia acasa smile.gif)
bv-08-fgm
Pentru unu care are papuc e perfecta...pacat ca asa ceva nu mai gasetsi prea multe.
bv-08-fgm
Redeschid acest topic , pana la urma a reusit cineva sa treaca la 5 prezoane dacia sau inca nu sunt informatiile necesare pentru piese? huh.gif
McCIUKEN
Pe fata se pun fuzete de papuc in 5 prezoane iar pe spate se pun fuzete de golf 4.
sspoitoru
o poza face cat o mie de minciuni icon_mrgreen.gif

o poza, doua? smile.gif
khael1001
QUOTE(McCIUKEN @ 20 Aug 2015, 12:52)
Pe fata se pun fuzete de papuc in 5 prezoane iar pe spate se pun fuzete de golf 4.
*


Adevarat pe fata da fuzete de diesel dar pe spate fuzetele de golf lV nu stiu cata siguranta prezinta.Am studiat si eu varianta asta dar daca te bazezi pe 4 surubele prinse in tablitele care tineau platoul de franare de la puntea de dacie sa iti tina roata si sa mai si reziste la socuri cred ca ar trebui sa stii toate rugaciunile din lume pentru ca e doar o chestiune de timp pana o sa ai nevoie de ele (nici sudate pe punte si nu as avea incredere)
Vezi tu axul de la puntea de dacie e sudat dar el nu iese decat in interiorul puntii(conic) asa ca daca cumva se rupe, roata inca ramane agatata de masina nu pleaca si iti face cu mana de pe alta banda.
McCIUKEN
Spre deosebire de carnatii cu care m-am contrazis de la inceputul topicului, eu am bunavointa sa raspund la intrebari si sa ajut si pe altii cu informatii. Asa ca nu duceti topicul in balarii. Se poate face trecerea asa cum am spus si nu e greu. Iar in legatura cu cele 4 surubele, pe golf 4 fuzetele sunt prinse fix in alea. Daca tine pe golf... nu mai dezvolt subiectul. Desfaceti o fuzeta de pe puntea de golf si o sa vedeti cu ochii vostrii ce e acolo si in ce e prinsa.
PS: Nu mai am dacie si pe forumul dacia nu mai intru de scarba (motivul il gasiti chiar in topicul asta daca il cititi de la inceput)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.