Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme mari de tot
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Dacia Nova
iverson
Dupa jumatate de an.. stau si ma intreb cine m-a pus sa-mi iau nova.Numa probleme sa mor eu imi vine sa o arunc.Nu stiu cum se face.. rezolv una se face alta.Acum sa vedem cam care ar fii problemele ACTUALE:
1. dupa o prealabila schimbare a carburatolui dublu mi-am pus carburator simplu (home made) ,acum ce are cand e rece imi da unele rateuri.dar marea problema e ca miroase a benzina ne arsa si mi se ineaca foarte rpd.Mentionez ca filtru de aer e pus la misto adica nu e strans in nimic e doar pus acolo.
2. Toba finala e sparta zici ca am toba sport
3. acum mai nou ..nu imi merg faza scurta si poziile (mergeam intr-o dim la munca si cand dintr-o data.. s-au stins ,cand sa plec ma uit la siguranta si cand era arsa pun alta .. dau sa pornesc masina si un fum a inceput sa scoata din aeroterma )mi-a arso si pe aia ...
Nu stiu ce sa ma mai fac disper.. mentionez ca majoritatea lucrarile is facute acasa smile.gif) sau prin jurul casei singurul lucuru .. ce e facut la specialist e electromotorul ca murise si ala..cam asta ar fii
apollo
1. verifica aprinderea.platina si distanta care o ai.de acolo e problema.ai benzina nearsa.

2. alt bloc de lumini.e ars cel care il ai acum.eventual monteaza relee la un electrician.te ajunge cu tot cu bloc, relee si mana de lucru pana-n 100 ron.

cat despre aeroterma.cred ca ti-a intrat apa pe undeva si s-a facut un scurt.nu cred ca e ars motorasul ci doar niste fire impuscate.

de unde esti?ca nu vad in semnatura.
C a t a l i n
La cum spui că o îngrijești și o "peticești", nici nu e de mirare...

Cum ai vrea să meargă cu acel carburator "home-made", cu filtrul de aer pus "de formă"?
Tobele corodează, asta este, vrei să scapi, pune traseu de inox, dacă crezi că merită... biggrin.gif

Dacă și partea electrică e făcută "după ureche", e normal să scoată fum...
mmi&g
Mama,cand am vazut titlu m-am si speriat.Am zis ca cine stie ce a patit omu asta.Pai astea-s probleme?Eu nu te condamn ca o repari cu manuta ta pentru ca si eu sunt la fel ma duc la service doar cand nu am de ales,dar ceea ce fac ,fac cu simt de raspundere(crezi ca la bmw daca pui ceva la misto merge bine?).La treaba cu gaze in masina si eu am patito in saptamana cand imi pusesem carb simplu,apoi cand l-am pus pe asta dublu la loc nu a mai mirosit si nici acum nu imi dau seama de ce
MIHAI8888
ai un scurt in zona consolei centrale
firele de la aeroterma sant in acelasi manunchi cu cele de iluminatul consolei si cu ceata spate ,de asta ai ramas si fara bloc de lumini
eu asa am patit si am avut ce cauta pana iam dat de cap
djasu82
Montativa relee fratilor pentru faruri si care sa fie comandate de blocul de lumini . Ca sa scapi de rateuri regleza aprinderea platina la 0.4mm si o cureti cu smirghel fin, bujiile la 0.7mm verifica capsula de la avansul vacumatic daca lucreaza verifica fisele pe toate daca au rezistenta cuprinsa intre 4-10 kohmi. Daca au valori mai mari aruncale si achizitioneaza-ti fise tesla siliconice. Capac si lulea(rotor) de beru . Verifica daca bobina de inductie mai da scantee si la ce distanta fata de caroseria masini daca scanteea e rosie si e la distanta mica ai bobina de inductie slaba = spire in scurt alta noua. Bujiile sa fie curatate le poti verifica cu fisa centrala infipta in capul bujiei si pui contact si te joci cu platina sa observi cum arunca scantee intre eletrozi bujiiei si le iai pe toate la rand. Verifica si condensatorul care e montat pe delco s-ar putea sa ai probleme si de la el daca are capacitate mica puterea scantei e foarte mica schimbal. Regleaza avansul dupa aceea carburatorul si iar un mic retusi la avans si gata toate aceste reglari dupa ce ai incalzit bine motorul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.