logan vs golf4, rusine
logan vs golf4, rusine
nedbear28 |
14 Apr 2005, 23:38
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 9 April 05 |
|
||
--------------------
dacia
Logan Laureate 1.4
- BR XX NDL
|
|||
horsewhisperer27 |
15 Apr 2005, 01:14
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti |
urmatorul reportaj o sa compare solnita cu clasa echivalenta de la rover, si tot asa!
astia iau spaga pt reportajele astea, se stie!! |
-------------------- fan VAG!
|
|
asarban |
15 Apr 2005, 06:08
Post
#3
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 |
Aia de la Autobild? Ma indoiesc!
|
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
Kramer |
15 Apr 2005, 07:14
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 26 May 04 From: Brasov |
De ce va suparati asa? Eu am vazut pe forumul asta Logan comparat cu Passat, si ghiciti care iesea ca fiind mai buna!
Daca cineva vine si spune "Ce Logan, dom'le?Tot Dacie e!" va suparati. Daca in schimb altcineva vine si o compara cu masini normale (care nu sunt Dacii) iar va suparati. Daca ar fi ales o marca premium, cum ar fi un BMW 120, as fi inteles sa nu ne placa, dar comparatia cu Golf sau macar Fabia ar trebui facuta in primul rand de firma constructoare. |
-------------------- |
|
dras |
15 Apr 2005, 07:46
Post
#5
|
Driver Group: Members Posts: 163 Joined: 21 November 04 From: Bucuresti |
QUOTE(Kramer @ 15 Apr 2005, 07:14) Daca ar fi ales o marca premium, cum ar fi un BMW 120, as fi inteles sa nu ne placa, dar comparatia cu Golf sau macar Fabia ar trebui facuta in primul rand de firma constructoare. Pai nu aveau cum sa faca astfel comparatia pentru ca interesul era sa sifoneze imaginea unei masini non-germane. Ce conteaza ca masina respeciva e de cel putin 2 ori mai ieftina si prin urmare nu exista spatiu pentru a compara cit de cit. E adevarat ca Golf-ul era second hand, dar in afara de rulaj, calitatea finisajelor si dotarile ramin aceleasi ca ale unei masini noi. Pe linga asta daca va bagati ocheanu pe euroncap.com o sa vedei masini de masini care au luat trei stele (sau mai putin)la test. Sa enumeram de dragul amuzamentului citeva (poate va mai vine sufletul la loc ): Fiat Brava 1.4 S an 1998 - 2 stele!!, Ford Escort 1.6 LX 1999 - 2 stele !!Hyundai Accent 1.3 GLS 1998 - 1stea +!!!, Peugeot 306 1.6 GLX 1997 - 3 stele, Alfa Romeo 147 2001 - 3 stele!!, Hyundai Elantra 2001 - 3 stele!!, Peugeot 406 2001 - 3 stele!! si sa stiti ca se mai gasesc dar deja am ametit facind copy - paste. Acum, probabil ca o sa se gaseasca smecherii care or sa zica: pai modelele astea nu sunt 2004, ci mai vechi! Ideea e ca s-a facut o comparatie cu o masina second hand, deci daca luati o masina second hand e posibil sa alegeti ceva de mai sus. Oricum unele se mai afla inca in fabricatie in formula de mai sus. Eu unul ma simt bine ca stau intr-o masina mai sigura ca fordul escort din '99 sau la fel de sigura ca Peugeot 406 din 2001. Oricum nu mi-as fi permis sa una din cele doua acum (vroiam o masina noua si asta mi s-a parut cea mai buna alegere). Cam asta e tot. |
--------------------
Honda
Accord Executive
2007 / 2.0 A/T 155CP
- B-74-***
|
|
DexterBoyGenius |
15 Apr 2005, 08:03
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 15 March 05 From: Bucuresti |
Salut
Am vazut si eu reportajul de pe Realitatea...si mi-a cam lasat un gust amar. Am trecut peste comentariile despre plasticele din masina si deisgn unde pretul isi spune cuvantul. Ce m-a intristat cel mai tare din tot reportajul a fost partea in care ii arata pe aia incercand sa faca descarcerearea dupa crash test. Cocluzia: sanse de salvare 0 datorita timpului foarte mare de descarcerare. Cand i-am vazut ca ii arata pe aia cu rangile chinuinudu-se sa desfaca usa si usa aia nu vroia sa se deschida mi-a cam picat fata. Questiile ca masina mai avea putin si sa rasturna la slalom printre jaloane era cam de asteptat dupa inaltime, iar la testul de franare nu stiu cum a fost facut dar era o imagine de-a dreptul plastica cu Loganul spulberand toate jaloanele alea. De observat ca Loganul avea cacuciucuri Continental pe el!! This post has been edited by DexterBoyGenius: 15 Apr 2005, 08:07 |
--------------------
Dacia
Logan Ambition 1.6
- Provizoriu
|
|
Codrin |
15 Apr 2005, 08:18
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti |
A se observa ca de obicei la comparatiile facute de germani cu masini nemtesti vs altele castiga nemtii aproape intotdeauna.La francezi la fel
Fiecare isi lauda marfa cum poate mai bine. Mi se pare chiar ca noi suntem mai impartiali ca ei , pentru ca chiar nu avem masini cu care sa putem face o comparatie cat de cat. sa fim seriosi, Logan vs Golf 4..... mi aduc aminte tot la nemti de o comparatie golf 4 vs fiat brava si rezulta ca italienii sunt cam ultimii oameni de pe pamant la facut masini, pe cand golful, deh...masina 'de-a noastra' |
--------------------
Mazda
.
.
|
|
lar |
15 Apr 2005, 08:21
Post
#8
|
Agent Smith Group: Members Posts: 456 Joined: 27 September 04 From: Bucuresti |
Cum sa compari Loganul cu un Golf 4 ? parerea mea e ca cele doua masini nu prea fac parte din aceeasi clasa. Loganul se vrea o masina de familie, ieftina, fara pretentii de performante prea mari. Golful 4 dupa cum se poate lesne deduce este a patra generatie a unei masini cu istoric serios pe piata auto si a fost imbunatatita de la o versiune la alta, pe cand Loganul ? Nu cred ca neaga nimeni superioritatea unui Golf 4 dar eu spun ca ei au comparat mere cu pere.
Am inteles ca s-a pornit de la aspectul financiar. Pai bine frate da' stiu ei cat costa sa intretii un Golf 4 in Romania ? Va spun eu ca nu e deloc mai ieftin ca Loganul. Si ca sa n-o mai lungesc, cine are bani de intretinere si vrea sa riste cu un SH isi va lua Golf 4, cine nu eu cred ca va opta oricum pentru Logan, indiferent de rezultatele comparatiei respective. Punct. |
--------------------
Seat
Leon
1P 2009 Sport Pack
- B xx xxx Curiozitatea omoara pisica !
|
|
boco-man |
15 Apr 2005, 08:58
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 8 October 04 From: Timisoara |
In sfarsit... fanii VW sunt satisfacuti
Au auzit ce-si doreau... VW über alles!! Acu'serios: - alemanu'o comparat MR cu PR ( cum bine zice un coleg de forum, mai la deal) -testu' facut de revista germana( autobild, parca??!), masina germ. vs. ...mas. franceza... pana la urma... ce ati fi vrut??!.. sa iese frantuzu' pe primu'loc??!!... common man!!! -hai sa ne uitam un pic in jur la piata germana de masini( noi& SH): sa creasca... de unde??! piata e saturata... greu mai vinzi... in vre o cateva luni VW va lansa in Grema VW Fox... cam la pretu' lu Logan, da'masina ii mai mica...etc ; in + ii facuta la Brazilia...( deci Foxu' concurent direct al LGN) Cum o declarat si nenea de la Renalult, LGN va fi o alternativa la SH pe piata din vest... Atunci cum sa zici ca LGN ii OK, nici macar decenta!!... jos cu ea! si...at last but not least: despre testu'de franare: LGN din test avea oare ABS??? cA vw BAG SAMA CA AVEA:!!! Numa'bine!! B-man |
--------------------
DACIA
1300&Laureate1,6
- HD04D...&TM11A...
|
|
bomicabomic |
15 Apr 2005, 09:14
Post
#10
|
Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 |
QUOTE(nedbear28 @ 14 Apr 2005, 23:38) consider ca testul a fost nedrept deoarece niciodata nu o sa putem compara o marca in care au fost investite in cercetare nenumarate resurse si o marca care stim cu totii ca a fost facuta.......dupa vorba romanului "din saracie" Nu m-am prins care-i una si care-i ailalta. Daca e asa cum banuiesc eu, intrebare : cu cine ar trebui comparat Loganul? |
--------------------
x
x
- x
|
|
Ichebau |
15 Apr 2005, 09:22
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 22 October 04 |
QUOTE(asarban @ 15 Apr 2005, 06:08) iute aici http://www.autobild.de/test/neuwagen/artik...artikel_seite=0 eu nu stiu germana dar am vazut reportajul aseara la realitateaTV au facut aia loganul de doi bani. |
--------------------
ex Dacia
Solenza
2003
|
|
bomicabomic |
15 Apr 2005, 09:46
Post
#12
|
Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 |
Mai oameni buni, haideti sa fim rationali si sa vedem lucrurile asa cum sunt.
Pentru noi romanii, corect, si nimeni nu contesta, Loganul e "super-masina", fata de ce produceam noi pina acum. Are tot ce-i trebuie si la bani putini, ca pina la urma asta conteaza in momentul de fata la noi. Sa fie noua, accesorizata si ieftina. Insa pentru Vestici, aceasta masina n-aduce nimic nou, poate doar pretul. Pentru ei, ABS, 2 airbaguri, aer conditionat nici macar climatronic, sunt lucruri fumate de multa vreme. Asa cum noi comparam Loganul cu fosta Berlina, DSN, SLZ, asa si ei ar vrea sa compare o masina noua din 2004 cu alta. Si in afara de pret si spatiu, nu prea au ce compara. Deci Logan, e vazut ca un model nou, de ultima ora, nederivat din nimic si acest model nu a revolutionat cu nimic, industria auto. So, o revista, asta face, o analiza. Si aceasta analiza, ca vrem sau nu vrem, e pertinenta. Am vazut in 95 in Cielo, o alta masina. Pentru noi, la fel, ca si Loganul de azi. Ei bine, aceasta masina, n-a penetrat in Vest, ba mai mult fabricile din Vest au dat faliment. Oare de ce? Pentru ca atit francezii, nemtii, italienii, au alte standarde, vad altfel masinile, no mai dati intr-una, ca sunt nationalisti si vad cu ochi buni numai masinile facute la ei. Nu deloc, ca Franta era invadata demult de masinile germane, daca taxele de protejare a productiei proprii, nu erau mari. Si nu mai uitati un lucru, analiza e facuta in Germania, care produce anual 5 milioane de buc si s-avem pardon, daca nici astia n-au experienta, atunci ce sa mai vorbim de altii. |
--------------------
x
x
- x
|
|
razvanescu |
15 Apr 2005, 09:55
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 6 January 05 |
QUOTE(asarban @ 15 Apr 2005, 06:08) BA sunt foarte sigur, la fel cum se intampla si cu Toms Hardware sau Anandtech din lumea calculatoarelor, unde se fac teste si se dau rezultatele in functie de directia de unde vin banii. Se stie ca Toms Hardware organizeaza teste Intel Versus AMD cu platforme de asa natura alese incat Intel sa iasa intotdeauna pe primul loc. Daca e o revista straina de specialitate, nu inseamna ca nu exista "partinire" si pe acolo. Scuze de offtopic... |
--------------------
Logan Preference 1,6
|
|
romulus |
15 Apr 2005, 10:02
Post
#14
|
membru fost posesor de Dacie Group: Members Posts: 460 Joined: 11 January 05 From: Targu Mures |
Hai maaai!! Ce naiba, la nemti le e frica de Logan si fac tot ce pot sa-l denigreze. Doar trebuie sa-si protejeze vanzarile cumva nu?
|
--------------------
Daewoo
Cielo
1997
- MS 06 BCL pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
|
|
bomicabomic |
15 Apr 2005, 10:08
Post
#15
|
Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 |
off-topic :
D'aia suntem noi romanii unde suntem, ca n-am acceptat niciodata criticile sau sfaturile altora. Nuuu, noi romanii, suntem cei mai tari, buricul pamintului, axa universului. |
--------------------
x
x
- x
|
|
StefanT |
15 Apr 2005, 10:17
Post
#16
|
STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti |
QUOTE(lar @ 15 Apr 2005, 10:21) Va spun eu ca nu e deloc mai ieftin ca Loganul. Si ca sa n-o mai lungesc, cine are bani de intretinere si vrea sa riste cu un SH isi va lua Golf 4 Iar eu va spun ca nu e nici mult mai scump. Draga lar, can am aflat ca spolerul spate al Logan + manopera costa 8,5 mil, chiar m-a dezamagit masina asta. Se vrea a fi o masina ieftina, pt. roman. Dar scuza-ma mie nu imi convine sa investesc atatia bani intr-o masina care totusi nu merita. Vrei sa iti spun cat l-a costat pe cumnatul meu sa schimbe spoilerul fata dupa un accident? exact 57 EUR Alte preturi: -parbriz 207 E -capota fata 295 E -far stang 175 E -stergatoare 21 E*2 -brat 33 E*2 -spoiler 57 E -masca 175 E -sigla VW 28 E -grilaj 43 E -grilaj interior 43 E Manopera totala 300 E Deci spoilerul e cam un sfert la Golf 4 din cat costa la Logan. Mai spuneti si voi niste preturi de la LGN sa facem o comparatie. Cineva parca spunea pe aici ca parbrizul e 200 E (la Golf e 207 ). Eu raman la parerea mea. Oricand, oricum, oriunde, Golf 4 SH !! P.S.: Cei care tot ii trageti cu LOGAN= masina de familie... ce are un Golf de nu poate inlocui Loganul din acest pct. de vedere? Vreau sa aud punctele forte ale LGN-ului in fata VW-ului in afara de pret. |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
ionutz83 |
15 Apr 2005, 10:26
Post
#17
|
ing. Group: Members Posts: 124 Joined: 13 February 05 From: Iasi |
Eu zic ca e pura rautate.Desi nu am condus Loganul si nici in interior n-am avut ocazia sa intru si sa-l studiez dar stiu care-i sunt performantele si echiparile.E clar ca fata de golf 4 e inferior, golful are traditie si multa cercetare in spate pe cand Loganul e abia in primul an de viata si zic ca e normal si nu-si avea loc comparatia, dar avand in vedere faptul ca Loganul pur si simplu a spart piata auto in Romania, si cred ca si cei de la vw au ceva de pierdut, dar mai mult Loganul urmeaza sa fie lansat in Vest si daca ar avea acelasi efect acolo cum il are aici, ceea ce nu prea cred, iarasi ar avea de pierdut si de aici necesitatea articolului.
|
--------------------
Renault
Twingo 1.2 8v
2001
- IS
|
|
romulus |
15 Apr 2005, 10:33
Post
#18
|
membru fost posesor de Dacie Group: Members Posts: 460 Joined: 11 January 05 From: Targu Mures |
QUOTE(Steffyx @ 15 Apr 2005, 10:17) P.S.: Cei care tot ii trageti cu LOGAN= masina de familie... ce are un Golf de nu poate inlocui Loganul din acest pct. de vedere? Vreau sa aud punctele forte ale LGN-ului in fata VW-ului in afara de pret. Daca te referi la un golf SH, poooot sa spuuuuun eeeeeuuuuu??????? LOGANUL E NOU!! E ROMANESC!!! This post has been edited by romulus: 15 Apr 2005, 10:34 |
--------------------
Daewoo
Cielo
1997
- MS 06 BCL pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
|
|
skoda |
15 Apr 2005, 10:40
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 10 October 04 |
Eu cand am auzit ca au comparat o masina noua cu una SH am crezut ca ori nu am auzit eu bine, ori e la moda sa fii prost. Si mai te si lauzi cu asta (deci suntem prosti, dar avem si experienta, nu suntem prosti de ieri de azi, ia aveti grija ca suntem prosti profesionisti!)
Pai stai cumetre, ca se poate lua si Golf-ul lor de nou la comparat cu o masina SH de doua-trei ori mai tare, ca vine tot cam la acelasi pret. Ce conteaza ca o sa fie din alta clasa, total alte costuri, alt target de piata ? Am maturat pe jos cu rahatul lor de masina "castigatoare" ? Da, bun....mare scofala ! |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.4
- Toreador
|
|
razvanescu |
15 Apr 2005, 10:45
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 6 January 05 |
QUOTE(Steffyx @ 15 Apr 2005, 10:17) P.S.: Cei care tot ii trageti cu LOGAN= masina de familie... ce are un Golf de nu poate inlocui Loganul din acest pct. de vedere? Vreau sa aud punctele forte ale LGN-ului in fata VW-ului in afara de pret. |
--------------------
Logan Preference 1,6
|
|
boco-man |
15 Apr 2005, 10:53
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 8 October 04 From: Timisoara |
am vazut articolu'din Autobild:
Cum banuiam: " Preise/Ausstattungen Dacia Logan 1.4 VW Golf IV 1.4 Modell Laureate 1.4 Comfortline ESP/ABS N/ab "Ambition" N/S " Dacia fara ABS, Golfu'cu Dacia cu Montana, Golfu... cu..cauciucuri decente... QED. |
--------------------
DACIA
1300&Laureate1,6
- HD04D...&TM11A...
|
|
StefanT |
15 Apr 2005, 10:54
Post
#22
|
STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti |
QUOTE(razvanescu @ 15 Apr 2005, 12:45) Daca e sa ne luam dupa logica ta atunci ar trebui sa ne intrebam de ce s-a mai fabricat Logan. Nici nu trebuia sa mai apara. Ne luam direct o vechitura chinuita de altii si ne impacam cu ideea ca nu avem bani de o masina noua, nu? Ma scuzi, dar eu decat sa ma mandresc ca am masina noua, si ma cheme astia inpoi in service ca au uitat sa imi puna vreo roata, si sa imi agate portierele chederele, ca erau beti cei de la UAP cand le-au proiectat. Sau ca se exfoliaza lacul, ca face nuj ce zgomote la 3000 RPM, ca martorii de pe bord fac ca la discoteca, ca la unu nu ii merge ventilatia, ca farul stang mai trebuie putin reglat, si exemplele pot continua pana maine, prefer sa stau cuminte in banca mea stiind ca acolo jos ma asteapta o masina super buna, care si-a dovedit calitatile de-a lungul anilor. PUNCT. QUOTE(boco-man @ 15 Apr 2005, 12:53) am vazut articolu'din Autobild: Cum banuiam: " Preise/Ausstattungen Dacia Logan 1.4 VW Golf IV 1.4 Modell Laureate 1.4 Comfortline ESP/ABS N/ab "Ambition" N/S " Dacia fara ABS, Golfu'cu Dacia cu Montana, Golfu... cu..cauciucuri decente... QED. S-a spus clar ca Loganul nu avea Montana ca echipare ci Continental ( cred ca oricum sunt mai bune ca Montana) |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
os |
15 Apr 2005, 11:00
Post
#23
|
Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 |
Cīnd am vazut testul, m-am gīndit mai īntīi ca nu-i fair sa compari doua masini proiectate pentru piete diferite, de pe pozitii diferite etc.
Apoi īnsa m-am corectat, pentru ca: (1) masinile sunt mai mult sau mai putin din aceeasi clasa (2) criteriul economic se vrea (si este) atuul Loganului - si atunci e firesc sa compari dupa pret. Comentatorii germani comentat la capitolul siguranta ca: 1. centurile de siguranta nu sunt dotate cu dipozitive de strīngere si cu limitatori de efort, ceea ce produce solicitari mai mari asupra persoanelor (si riscuri mai mari); 2. blocarea portierei este deliberata (sursa: Renault) si OK pentru NCAP, care prevede ca o portiera pe fiecare rīnd de banchete trebuie sa se poata deschide. Acest criteriu este īndeplinit de portiera din dreapta, deci repet OK pentru NCAP chiar daca discutabil din punct de vedere practic. 3. Modelul testat nu avea ABS (lucru subliniat īn reportaj). ABS si anvelope mai bune ar mai putea reduce distanta de frīnare care īnsa chiar asa ramīne prea mare (comentariul meu: modelul testat avea suspensiile originale cu setari "de Europa de Est", prin modificarea setarilor suspensiei s-ar mai putea eventual obtine ceva) |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
ViperRS |
15 Apr 2005, 11:01
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 712 Joined: 20 September 04 From: Cluj Napoca |
incercati sa cititi si voi articolul de la cap la coada si sa fiti mai obiectivi
- e un adevar ca franele sunt destul de proaste... zice clar ca si dupa ce masina a fot echipata cu pneuri continental distanta de franare a scazut cu doar 2.5 metri..totusi 53 de metri de la 100 poate si o berlina pusa la punct scoate atat -e un adevar care nu prea reiese din articol dar din datele acestuia reiese ca loganul are performante mai bune in cea ce priveste acceleratie de la 0-100 cat si in reprize in schimb consumul este si mai mare. Totusi curios nu reuseste o viteza maxima la fel de mare ca si golful datorita rapoartului mare din treapta a 5 - din ce se vede in poze masina aproape se rastoarna pe virajele atacate in viteza nu prea am vazut multe rasturnari pe la noi dar sincer as prefera ca masina sa piarda aderenta si sa derapeze decat sa se rastoarne. Numai la berlina ai tot timpu sentimentul ca te rastorni la viraje |
--------------------
Dacia
1310
- cj Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
|
|
romulus |
15 Apr 2005, 11:04
Post
#25
|
membru fost posesor de Dacie Group: Members Posts: 460 Joined: 11 January 05 From: Targu Mures |
Pana la urma nu am inteles care-i problema ta, Steffyx. Nu-ti place Logan? Da te-a obligat cineva sa-ti iei??? A zis cineva sa nu-ti iei golf? I-ati tata ce vrei da nu mai denigra atata. Faptul ca Loganul e masina buna la banii ei e demonstrat de numarul de vanzari si de comenzi. Asa vorbesti de Logan de parca ar sta cineva in spatele tau cu biciul sa te faca sa iei Logan...Mai ce s-au invatat romanii sa gaseasca nod in papura la toate.... Da Mercedes nu si-a chemat masini in service? Da BMW, chiar si VW Care-i problema? Tu uita-te de cand fac aia masini, in ce sistem social, uita-te la mentalitatea lor. Suntem romani si avem o noua DACIA romaneasca, cu totul si cu totul altceva decat ce aveam pana acum. PUNCT
|
--------------------
Daewoo
Cielo
1997
- MS 06 BCL pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
|
|
StefanT |
15 Apr 2005, 11:04
Post
#26
|
STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti |
Oricum, cu Golful mergi lejer cu 160-170 constant pe o autostrada. Pe cand cu Loganelul....
QUOTE(romulus @ 15 Apr 2005, 13:04) Pana la urma nu am inteles care-i problema ta, Steffyx. Nu-ti place Logan? Da te-a obligat cineva sa-ti iei??? A zis cineva sa nu-ti iei golf? I-ati tata ce vrei da nu mai denigra atata. Faptul ca Loganul e masina buna la banii ei e demonstrat de numarul de vanzari si de comenzi. Asa vorbesti de Logan de parca ar sta cineva in spatele tau cu biciul sa te faca sa iei Logan...Mai ce s-au invatat romanii sa gaseasca nod in papura la toate.... Da Mercedes nu si-a chemat masini in service? Da BMW, chiar si VW Care-i problema? Tu uita-te de cand fac aia masini, in ce sistem social, uita-te la mentalitatea lor. Suntem romani si avem o noua DACIA romaneasca, cu totul si cu totul altceva decat ce aveam pana acum. PUNCT Nu am nici o problema. Ma deranjeaza doar cand vad posesori de LGN cu pretentia ca au o masina mai buna decat un VW. Atat. Este intr-adevar un pas mare, dar atat. Poate peste vreo 10 ani o sa imi cumpar si eu vreo Dacie cu care sa ii dau peste bot neamtului. Dar pana atunci nu mi se pare corect sa avem pretentia ca avem macar o masina egala cu ei. |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
boco-man |
15 Apr 2005, 11:08
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 8 October 04 From: Timisoara |
|
--------------------
DACIA
1300&Laureate1,6
- HD04D...&TM11A...
|
|
StefanT |
15 Apr 2005, 11:10
Post
#28
|
STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti |
E bun, normal ca e bun. E excelent chiar. Oricum Golful avand cu vreo 300-400 mai multe kilograme ca LGN-ul are nevoie de frane mai bune. |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
razvanescu |
15 Apr 2005, 11:11
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 6 January 05 |
QUOTE(Steffyx @ 15 Apr 2005, 11:04) Oricum, cu Golful mergi lejer cu 160-170 constant pe o autostrada. Pe cand cu Loganelul.... Pana una alta nu ai nici Logan si nici Golf 4. Deci in proportie de 90% comentezi fara sa ai cunostinta de cauza. Sa mergi tu cu una si cu alta ca sa faci o comparatie si atunci poti veni cu o parere obiectiva, dar asa nu faci decat sa alimentezi un flame fara rost la fel cum a fost si testul acela. Te-ai comporat la fel ca si persoanele care merg cu autobuzul dar se gasesc sa comenteze pe la toate colturile ca Loganul e prost... |
--------------------
Logan Preference 1,6
|
|
StefanT |
15 Apr 2005, 11:13
Post
#30
|
STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti |
Stai tu linistit ca am mers cu Golf 4 de mi-a venit rau. Si nu mai fi asa de incisiv, ca ma oftica oamenii ca nu pot sa poarte o discutie fara sa intepe. |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th December 2024 - 14:30 |