moare motorul, nu sta la relanti iar in mers moare motorul
![]() ![]() ![]() |
moare motorul, nu sta la relanti iar in mers moare motorul
rusu_i |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 226 Joined: 27 May 07 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
FORD
FIESTA V 1.25 + GPL BRC SQ24.11
2008
- TM-..-...
|
|||
AR-18-MOS |
![]()
Post
#2
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Probabil ai ceva infundat pe la carburator ...
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#3
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
posibil sa se fi spart plutitorul si sa o innece....(sau sa nu inchida cuiul pontou)
verifica si curata bujiile sufla, curata jiglorul de ralanti si spala carburatorul verifica totusi si platinile |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
rusu_i |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 226 Joined: 27 May 07 From: Timisoara ![]() |
luna trecuta am schimbat bujiile, platina si condensatorul.cum e posibil ca plutitorul din carb sa se sparga asa din senin? tre sa verific atunci daca asta e, sau jiglorul. azi dimineata n-am avut treaba, dupa 4 ore cand am plecat de la scoala o inceput problemele.
![]() |
--------------------
FORD
FIESTA V 1.25 + GPL BRC SQ24.11
2008
- TM-..-...
|
|
Merced |
![]()
Post
#5
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Sigur nu trage aer fals pe la servo?
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
rusu_i |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 226 Joined: 27 May 07 From: Timisoara ![]() |
cum imi dau seama daca trage aer pe la servo?
|
--------------------
FORD
FIESTA V 1.25 + GPL BRC SQ24.11
2008
- TM-..-...
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#7
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
deschizi capota
iei furtunu de servo si il idoiesti(sa il sugrumi) daca motorul se tureaza(merge mai bine), atunci ai probleme acolo....verifica si furtunul sa nu fie spart.... plutitorul...m-am trezit si eu cu el spart asa aiurea..... si ciuiul pontou sa il verifici.....poate sa fie si de aici problema(a intrat mizerie si nu inchide, sau alte probleme)... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
mitu2002 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
tinind cond ca trebuie sa o tii accelerata din pedala este mai plauzibil sa traga aer fals decit sa se inece
practic apasind pe pedala ii dai benzina in plus prin jiclerul cu cioc si deschizi si prima sau posibil si a doua gaura de progresiune adica ai amestec sarac si il inbogatesti prin accelerare da jos carbul si verifica talpa daca e dreapta si eventual schimba garniturile de sub el iar la montare n-ar strica oleaca de silicon intre talpa si prima garnitura mai verifica si daca cumva nu trage aer fals pe la furtunul de la servo mai precis pe la stzutul care intra in servo si acolo mere oleca de silicon daca sufla This post has been edited by mitu2002: 11 Apr 2008, 09:13 |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Nu am incredere in metoda verificarii furtunului servofranei prin strangulare. Nu reusesti intotdeauna sa-l "gatui" complet. Unde mai pui ca se poate crapa? Il verifici mai bine daca scoti capatul lui din capsula aia mare a servofranei si il astupi, apoi pornesti motorul si vezi cum merge.
Cea mai buna verificare a aerului fals este cu "metoda spray pornire" sau spray de curatat carburatoare. Testat. Succes! |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
sergiuhusca |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 2 July 07 ![]() |
Adica???Explicane si noua!!!Eu patesc aceeasi chestie,dar pe gaz!!!Si nu ii dau de cap...
This post has been edited by sergiuhusca: 11 Apr 2008, 20:51 |
--------------------
Daewoo Tico
Daewoo
1998,Tico Sl
|
|
Minel |
![]()
Post
#11
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(sergiuhusca @ 11 Apr 2008, 20:49) Iti subscriu eu ce a scris Kinetix vreo 2 topicuri mai jos , "- dai cate putin cu spray de curatat carburatorul pe rand, pe ici - pe colo (pe la talpa lui, si de o parte si de alta, pe la axul clapetei de acceleratie, pe la flansa calda, pe la capatul dinspre galerie al furtunului cu duza, pe la capetele furtunului servofranei, pe la locul de prindere a galeriei de admisie de motor) apoi asculti motorul urmarind daca se accelereaza de la sine. Daca da, atunci pe acolo (unde tocmai ai dat cu spray) avea neetanseitate (intra aer fals). " Am citat ![]() This post has been edited by Minel: 11 Apr 2008, 20:56 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#12
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
QUOTE(Kinetix @ 11 Apr 2008, 18:15) Nu am incredere in metoda verificarii furtunului servofranei prin strangulare. Nu reusesti intotdeauna sa-l "gatui" complet. Unde mai pui ca se poate crapa? Il verifici mai bine daca scoti capatul lui din capsula aia mare a servofranei si il astupi, apoi pornesti motorul si vezi cum merge. Cea mai buna verificare a aerului fals este cu "metoda spray pornire" sau spray de curatat carburatoare. Testat. Succes! daca furtunul se crapa inseamna ca e prost, si oricum te puteai trezi cu el crapat....deci mai descoperi un defect. teoretic cu socul tras trebuie sa porneasca(daca trage aer fals) nu poate sa traga asa mult aer prin servo cat sa nu stea pornita, cu motorul un pic cald...am incercat....am scos furtunul si motorul mergea un pic mai prost(turat un pic dar dardaia), dar nu murea deci..aer fals in asemenea cantitati poate fi mai mult de la carb..sau combinate.... posibil si carbul infundat..., curata jiglerul de ralanti si verifica diuza de al furtunul care duce la galerie(si furtunul, si locul de prindere) verifica totusi si platina.....curatata si reglata la 0,4......in turatie, chiar daca ai aprinderea pusa prost, ea sta pornita...pune la punct si aprinderea(avansu in special).... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
djasu82 |
![]()
Post
#13
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Ai spun lui Kinetix sa dea el cu sprey de carburator in carburator si pe afara si sa filmeze sa vedem si noi . Carburatorul daca e prost reglat se verifica usor la cald cu motorul pornit la relantii si desfacandu-se usor jiclorul de relantii usor . Daca se accelereaza motorul se revine la susurbul orizontal de dozaj amestec si se mai desface o tura doua si iar se revine la jiclorul de relantii pentru verificare. Daca se desface jiclorul de relantii si motorul scade din turatie e aproape perfect reglat . Daca oscileaza turatia la relantii se revine si asupra avansului fiind ori prea mare ori prea mic.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
djasu82, daca tie iti merge cu metoda ta, ma bucur.
Metoda de care vorbeam am aplicat-o in mod repetat si asa am descoperit neetanseitate la valva EGR si la un furtunas de vacuum la Tico. Deci e simpla, practica si buna. Pe de alta parte, nu sunt eu inventatorul ei, ci am invatat-o rasfoind site-uri straine despre tuning carburatoare, unde oameni cu experienta in prepararea motoarelor impartaseau din cunostintele lor. Doua precizari: - pentru verificare aer fals nu se da cu spray in carburator, ci pe langa el, cu racordul de la filtrul de aer montat pe carburator - inainte de a aplica spray se strange un pic surubul de reglaj amestec al motorului pentru a se saraci un pic amestecul. Accelerarea ulterioara va apare daca prin locul neetans se absoarbe spray care este combustibil. Mult succes! This post has been edited by Kinetix: 12 Apr 2008, 18:40 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#15
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Bine ca ai specificat asa da !
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
rusu_i |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 226 Joined: 27 May 07 From: Timisoara ![]() |
ms de sfaturi, am rezolvat azi treaba. problema a fost jiglorul de relanti infundat si diuza aia din furtunul ce vine de la carburator jos la galerie (avea gaurica aia marita, eu nu o montasem in furtun sus la carburator ci jos, unde din cauza caldurii era topita pe jumatate si gaurica se marise
![]() |
--------------------
FORD
FIESTA V 1.25 + GPL BRC SQ24.11
2008
- TM-..-...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 09:24 |