montare indicator presiune ulei, cum se poate face
![]() ![]() ![]() |
montare indicator presiune ulei, cum se poate face
unikat45 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|||
Hormonelul |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300, 1100
1972, 1968 Uleiul nu curge de la masina...isi marcheaza teritoriul ! |
|
bodel |
![]()
Post
#3
|
![]() rege`n tara orbilor Group: Members Posts: 217 Joined: 2 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Hormonelul @ 31 Jul 2006, 02:44) Iti trebuie asa ceva in primul rand si dupa ceasurile indicatoare ! ![]() [...] In poza apar sonde ptr temperatura circuitului de racire, sonda de presiune de ulei se monteaza cu un "T" pe blocul motor in orificul de langa filtrul de ulei. This post has been edited by diaconuliviu: 31 Jul 2006, 11:16 |
--------------------
dacia
1410 Sport
1989
- B 25 RLR Low Rider Sport
|
|
payty |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Hormonelul @ 31 Jul 2006, 00:44) Iti trebuie asa ceva in primul rand si dupa ceasurile indicatoare ! ![]() aia e sonda de temperatura. Trebuie sa cumperi sonda ( 400 de mii) si un T in care se monteaza manocontactul si sonda de presiune. T-ul nu stiu daca se gaseste de cumparat sau trebuie facut unul artizanal. In targ am vazut de vanzare si nu cred ca dai mai mult de 50 de mii pe unul. . Daca e din 99, nu are cumva si locasul in blocul motor pentru montat sonda? Ar trebui sa fie undeva in stanga pompei de benzina, ceva mai jos. Daca il ai e porbabil astupat cu ceva. This post has been edited by payty: 31 Jul 2006, 11:00 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.628 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
probabil sonda e la locul ei(altfel ce ar mai aprinde becul rosu la presiune insuficienta??) si este langa filtrul de ulei asa cum a spus si bodel! ce e in poza este intr`adevar pt apa! teoretic iti lipseste doar acul indicator! nu stiu cum au facut turcii bordul asta dar mai bine dai o fuga la un electrician, service, vecin
![]() |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
payty |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sorin1983 @ 31 Jul 2006, 12:33) probabil sonda e la locul ei(altfel ce ar mai aprinde becul rosu la presiune insuficienta??) si este langa filtrul de ulei asa cum a spus si bodel! ce e in poza este intr`adevar pt apa! teoretic iti lipseste doar acul indicator! nu stiu cum au facut turcii bordul asta dar mai bine dai o fuga la un electrician, service, vecin ![]() sunt 2 senzori. un manocontact care este undeva pe langa alternator,si care comanda becul, si sonda de carese vorbeste aici, care este undeva langa pompa de benzina si care comanda ceasul. lui asta ii lipseste.A, sa nu uit: ceasul indicator e si ala vreo 200 de mii. This post has been edited by payty: 31 Jul 2006, 13:32 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
bun.. multumnesc de toate informatiile....acuma intrebarea este daca merita cheltuiala, in sensul ca ofera niste informatii mai bune decat simpla verificare a uleiului cu joja sau aprinsul becului in bord in situatii exceptionale..
|
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
payty |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(unikat45 @ 31 Jul 2006, 16:27) bun.. multumnesc de toate informatiile....acuma intrebarea este daca merita cheltuiala, in sensul ca ofera niste informatii mai bune decat simpla verificare a uleiului cu joja sau aprinsul becului in bord in situatii exceptionale.. eu zic ca ofera. cand se aprinde becul, inseamna ca situatia e nasoala rau. el se aprinde atunci cand ai presiune la ulei mai mica de 0.7 bari daca nu ma insel. dar cand motorul urca in ture trebuie sa ai peste 4 bari la 4000 rpm. daca pompa nu merge bine si tu ai sa zicem 1 bar la 3500 rpm, becul e stins, dar presiunea nu e suficienta ca sa asigure o ungere buna. ceasul iti indica daca ai totusi presiune mica. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 06:07 |