motorul se incalzeste repede
motorul se incalzeste repede
liviub |
11 May 2003, 23:28
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 11 May 03 |
|
||
-------------------- |
|||
13 May 2003, 18:25
Post
#2
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) |
Si eu patesc acelasi lucru cu radiatorul original. Cum stai un pic la coada la stop (si sunt dese rau aceste opriri) sau mergi cu 30 la ora 5 min., cum porneste ventilatorul. Ce-i de facut ?
|
-------------------- |
|
BBC |
13 May 2003, 18:33
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 24 May 02 From: Brasov |
Este normal sa se incalzeasca motorul. O problema era daca ventilatorul nu reusea sa reduca temperatura apei.
Tot ce aveti de facut este sa verificati temperatura apei, si daca indicatorul trece de "zona rosie" atunci sa va opriti si sa vedeti care este cauza. |
--------------------
VW
4 roti / 5 usi
-
|
|
MoneyTalks |
14 May 2003, 00:10
Post
#4
|
- Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland |
QUOTE Cum stai un pic la coada la stop (si sunt dese rau aceste opriri) sau mergi cu 30 la ora 5 min., cum porneste ventilatorul. Ce-i de facut ? Zi mersi ca nu trebuie sa faci 1km in 2 ore, cu motorul pornit :wink: Atunci sa te vad ce faci |
--------------------
Lexus
ES300H
2020
|
|
miki |
14 May 2003, 08:45
Post
#5
|
#Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.046 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti |
Motoarele ca cele pe care le avem noi merg la un regim de temperatura mai ridicat, undeva la 95-104 grade. Motoventilatorul porneste pe la 107 grd. Personal am observat la un GOLF ca acul de la indicatorul de temperatura sta in treimea superioara a scalei, dar la jumatatea ei era trecut 90 grade pe scala.
|
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE
2004 / 2019
- XX-B-XXX
|
|
aviasol |
14 May 2003, 08:49
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.000 Joined: 3 April 03 From: Bucuresti |
QUOTE Motoarele ca cele pe care le avem noi merg la un regim de temperatura mai ridicat, undeva la 95-104 grade. Motoventilatorul porneste pe la 107 grd. Personal am observat la un GOLF ca acul de la indicatorul de temperatura sta in treimea superioara a scalei, dar la jumatatea ei era trecut 90 grade pe scala. mai nu se poate asa ceva!!! 107 grade??? (apa se vaporizeaza) iti dai seama ce presiune s-ar face in motor daca s-ar vaporiza lichidul de racire - bubuie toata instalatia (mai ales furtunele)!!! (ce e locomotiva pe aburi???) lichidul de racire nu depaseste 97de grade |
--------------------
VW
GOLF V 1.9 TDI
2006
- WTX galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional ! |
|
Marty |
14 May 2003, 08:51
Post
#7
|
Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu |
La Renaultul meu 21, termostatul deschide la 98 de grade (Celsius)! Cel mai simplu ar fi sa punem mina pe un termostat de E7J si sa citim temperatura la care deschide. :wink:
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
BBC |
14 May 2003, 08:58
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 24 May 02 From: Brasov |
QUOTE 107 grade??? (apa se vaporizeaza) Temperatura de fierbere a apei creste cu cresterea presiunii. Circuitul de pe DSN este sub presiune, deci este posibil ca apa sa atinga 107 grade C fara sa se vaporizeze. |
--------------------
VW
4 roti / 5 usi
-
|
|
aviasol |
14 May 2003, 09:18
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.000 Joined: 3 April 03 From: Bucuresti |
QUOTE La Renaultul meu 21, termostatul deschide la 98 de grade (Celsius)! Cel mai simplu ar fi sa punem mina pe un termostat de E7J si sa citim temperatura la care deschide. :wink: motor E7J - 764 termostatul deschide la 89 GRADE !!! http://www.carsoft.ru/avtorepair/megane10.pdf |
--------------------
VW
GOLF V 1.9 TDI
2006
- WTX galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional ! |
|
14 May 2003, 16:46
Post
#10
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) |
Mai precis termostatul se deschide ca un robinet, de la incet la maxim si nu ca o supapa. In carti scrie ca incepe deschiderea in jur de 75 si este deschis maxim ma 101 grade asa ca...
La mine pe computer este pornirea GMV la fix 95-96 de grade si oprirea la exact 92-93. Acul indicatorului de bord este cu putin peste prima linie in momentul pornirii GMV-ului. |
-------------------- |
|
Razvan.jbl |
14 May 2003, 17:03
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 5 January 03 From: Buc-PL si retur |
exact la temperaturile astea merge si la mine. Ideea e ca antigelul are un rol important in ceea ce priveste temperatura ridicata la care ajunge lichidul de racire. Daca acul trece pe zona "rosie" NU VA OPRITI ! E clar ca s-a intamplat ceva cu electroventilatorul. Io am patzit-o ! Se arsese siguranta de 40 si nu mai pornea. Am luat-o spre iesirea din oras si am mers tare sa se raceasca singur.
Bafta |
--------------------
Dacia
Logan
1,6 Ambition
|
|
DSops |
14 May 2003, 17:55
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 663 Joined: 20 November 02 From: Timisoara |
Nasol moment. Puteai sa calezi motorul si te opreai oricum.
|
-------------------- Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male. |
|
Razvan.jbl |
14 May 2003, 18:33
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 5 January 03 From: Buc-PL si retur |
Faza e ca m-am dus direct la service cu acu aproape pe rosu. Le-am zis la indivizii de acolo ce am patzit si ei imi spun: "Suntem in pauza de masa, reveniti peste 20 de min". Atunci am explodat si am iesit din oras. Solitia gasita de ei, nezvand siguranta de 40, mi-au lipit niste litze pe cea veche !
|
--------------------
Dacia
Logan
1,6 Ambition
|
|
Marty |
15 May 2003, 07:45
Post
#14
|
Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu |
QUOTE Nasol moment. Puteai sa calezi motorul si te opreai oricum. |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
felix |
16 May 2003, 10:49
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 11 January 03 |
...Si eu am patit-o la DSN-ul prietenei sa mi se arda siguranta la ventilator: trasesem pe dreapta sa vorbesc la telefon, si dupa vreo 5 minute cu motorul pornit, ii zic consternat prietenului ca a inceput sa iasa fum din motor. Cand dechid capota, ziceai ca era sauna - capacul de la vasul de expansiune sarise, si toata apa cursese pe motor...
Vreo 2 saptamani a mirosit in continuu a antigel ars, dar macar nu s-a calat motorul. De atunci mi-am facut reflex sa mai arunc un ochi si la indicatorul de tempreatura... |
-------------------- |
|
iulika0069 |
30 May 2003, 09:39
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 15 May 03 From: Bucuresti |
Se poate monta un intrerupator care sa porneasca manual ventilatorul...
Plus ca se poate monta un al doilea ventilator care sa porneasca tot manual... si atunci chiar nu mai ai nici o problema! |
-------------------- BMW 325i '92
|
|
Doru |
30 May 2003, 15:16
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 247 Joined: 27 May 03 |
cam aiurea.Si la mine porneste destul de des ventilatoruil,dar macar atunci cand pornesc AC-ul , temperatura sta pe la 80 de grade(acul perfect orizontal), indiferent de cat de cald e afara.
|
--------------------
VW
PASSAT TDI 4 MOTION
- B-05-TIE Keep It Real!!
|
|
patratel |
30 May 2003, 16:34
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 186 Joined: 26 May 03 From: Bucuresti |
QUOTE cam aiurea.Si la mine porneste destul de des ventilatoruil,dar macar atunci cand pornesc AC-ul , temperatura sta pe la 80 de grade(acul perfect orizontal), indiferent de cat de cald e afara. asa patesc si eu, se cam incalzeste motoru' avand in vedere viteza supersonica a asteptarii la semafoare in fiecare dimineata; am remarcat insa cu surprindere ca daca merg cu AC-ul pornit, indicatorul de temperatura trece mult mai greu de pozitia orizontala... poate ca intra oarece aer conditionat si in motor si-l raceste |
--------------------
Skoda
Octavia
Elegance
- B 47 KVN
|
|
DSops |
30 May 2003, 20:50
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 663 Joined: 20 November 02 From: Timisoara |
Explicatia este mult mai simpla. Cand merge AC, merge automat ventilatorul, ca sa raceasca radiatorul de la AC. Cu ocazia asta raceste motorul. Daca temperatura ajunge sus cu AC pornit e nasol.
|
-------------------- Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male. |
|
patratel |
2 Jun 2003, 07:48
Post
#20
|
Membru Group: Members Posts: 186 Joined: 26 May 03 From: Bucuresti |
QUOTE Explicatia este mult mai simpla. Cand merge AC, merge automat ventilatorul, ca sa raceasca radiatorul de la AC. Cu ocazia asta raceste motorul. Daca temperatura ajunge sus cu AC pornit e nasol. uite ca la chestia asta chiar nu ma gandeam... oricum, e bine de stiut |
--------------------
Skoda
Octavia
Elegance
- B 47 KVN
|
|
Mihai_E |
2 Jun 2003, 08:03
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti |
Daca prinzi o ora de virf prin centru iti creste temperatura apei cu tot AC-ul tau pornit.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
Sergiu |
2 Jun 2003, 08:20
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara |
QUOTE Daca prinzi o ora de virf prin centru iti creste temperatura apei cu tot AC-ul tau pornit. Mie nu! inseamna ca e o problema la racire. Mie doar la drum lung, cu forje puternice (atunci cred ca e solicitat cam tare motorul). |
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
Mihai_E |
2 Jun 2003, 11:55
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti |
Mie la drum lung nu mi se ridica acul mai mult de jumate, indiferent de ce forje ii dau.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
bcata |
2 Jun 2003, 15:18
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti |
Mihai_E, daca la tine chiar se incalzeste excesiv motorul cu AC-ul pornit, iti recomand sa mergi de urgenta la service, pentru ca ai o problema mare la sistemul de racire. Nu are voie sa se intample asa ceva! Ventialtorul ala trebuie sa RACEASCA lichidul din radiator IN ORICE CONDITII, indiferent de trafic. Pe bune acum, cu AC-ul pornit nu trebuie sa se ridice acul de la jumatate.
|
-------------------- .: Catalin :.
|
|
DSops |
2 Jun 2003, 16:42
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 663 Joined: 20 November 02 From: Timisoara |
Cu mici exceptii. De exemplu un urcus lung cu masina plina, pe caldura, acul trebuie sa se stabilizeze in zona superioara, dar in asemenea situatii trebuie putina atentie, pentru ca am vazut destule masini cu blazon fierband bine mersi la urcatul transfagarasanului dinspre sud.
|
-------------------- Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male. |
|
AlexV |
2 Jun 2003, 22:56
Post
#26
|
Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti |
se poate ca si cu ac sa creasca temperatura. la forja si urcus. au dreptate cei ce au spus asta. dar in conditii normale de functionare nu trebuie sa creasca temp.
|
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th September 2024 - 06:56 |