noxe peste limita admisa, dacia 1310 Li nu a trecut noxele la RAR
![]() ![]() ![]() |
noxe peste limita admisa, dacia 1310 Li nu a trecut noxele la RAR
ionutz300992 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 11 June 12 From: Tarcau, Neamt ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
- NT 89 LOH
|
|||
Ov |
![]()
Post
#2
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Sonda catalizatorul si/sau sonda lambda defecte. As merge totusi pe catalizator
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
whitecar |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 223 Joined: 6 January 07 From: BUCURESTI ![]() |
Reglaj culbutori,bujii noi ,filtru de aer ,schimb ulei si filtru de ulei.Astea sint lucruri mai ieftine pe care oricum trebuie sa-le faci periodic( se refera la functionare cit mai bine a motorului)
Colegul Ov sa pronuntat si el foarte corect (este mai avansat in cunostinte decit mine ),insa sint mai costisitoare acele componente in special de schimbat catalizatorul ,de aceea eu am enumerat cele uzuale.Iar dupa ce rezolvi cu cele uzuale poti trece mai departe. Daca motorul este si micator de ulei trebuie sa rezolvi si problema asta . De asemenea daca papa si antigel sint ceva probleme si pe la chiuloasa. Forjeaza motorul citeva zile pentru a mai desfunda din faguri care se afla in interiorul catalizatorului .Asta daca stilul tau de condus este mai subturat. Dupa aceea mergi la orice statie itp si contra unei sume de bani roaga sa iti masoare noxele . Catalizatorul incepe sa filtrteze corespunzator dupa o anumita temperatura pe care o atinge (nu mai retint exact cit este valoarea) ,pentru asta trebuie sa mergi cu masina incalzita la statia itp si sa nu opresti motorul pina intra pe rampa. Un topic de lecturat pentru tine ar fi http://www.daciaclub.ro/-t31334.html |
--------------------
ex Dacia Break
1310 Cli
2000 Logan 1,4 Laureat 2005
""Invata din greselile altora ,caci nu poti intr-o viata sa faci toate greselile"" |
|
Ov |
![]()
Post
#4
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
intr-adevar m-am cam aruncat ca fata mare la maritat
![]() primul lucru care trebuie facut e verificarea filtrului de aer. Totusi eu m-as baga si fizic sub masina sa vad daca mai e catalizatorul acolo, asta daca n-ai masina de noua ![]() This post has been edited by Ov: 19 Jun 2012, 08:24 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.628 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
Crezi ca aia la RAR(daca acolo s-a facut inspectia) nu i-ar fi spus daca nu era catalizatorul? Poate e gol si sudat
![]() |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
ionutz300992 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 11 June 12 From: Tarcau, Neamt ![]() |
pai filtru de aer e nou. masina nu papa ulei si nici antigel. si nici nu am un stil de condus subturat. inca din contra ca ii dau pedala la fund cat pot de des. aproape zi de zi. si catalizatorul este akolo e putin stramba protectia aia de tabla de pe deasupra. cum am mai atuns pe jos.(mai merg si pe drumuri de tara)
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
- NT 89 LOH
|
|
CodeXS |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 30 May 07 From: Timisoara ![]() |
Salut,
Daca poti merge la un analizor de gaze cu masina (statie ITP) poti afla exact si poate chiar rezolva problema pe care o ai. Sfatul meu e sa mergi la o statie ITP sa povestesti problema omului de acolo si sa vezi daca te poate ajuta contra unei sume de bani. E simplu sa faci o deplasare in oras si mai multe discutii cu persoane pe la statiile ITP decat sa schimbi piese pe baza unor supozitii. (nu mi-o luati in nume e rau va rog, incerc sa ii ofer persoanei o privire mai larga si solutii la indemana in ceea ce priveste problema lui) This post has been edited by CodeXS: 20 Jun 2012, 17:49 |
--------------------
DACIA
1300
1973
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#8
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
QUOTE(ionutz300992 @ 19 Jun 2012, 22:23) pai filtru de aer e nou. masina nu papa ulei si nici antigel. si nici nu am un stil de condus subturat. inca din contra ca ii dau pedala la fund cat pot de des. aproape zi de zi. si catalizatorul este akolo e putin stramba protectia aia de tabla de pe deasupra. cum am mai atuns pe jos.(mai merg si pe drumuri de tara) Si daca ii dai "talpa" de fiecare data cand ai ocazia ai dori sa mai ai si consum de 6%? ![]() Cat despre inspectie dai o mica atentie domnului de la r.a.r si te rezolva, sunt si masini la km putini care nu le ies noxele. |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
ionutz300992 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 11 June 12 From: Tarcau, Neamt ![]() |
QUOTE(bv-08-fgm @ 1 Jul 2012, 18:40) Si daca ii dai "talpa" de fiecare data cand ai ocazia ai dori sa mai ai si consum de 6%? ![]() Cat despre inspectie dai o mica atentie domnului de la r.a.r si te rezolva, sunt si masini la km putini care nu le ies noxele. pai am momente cand merg si "normal" si am nevoie de consum mic la drumurile lungi. si tu crezi ca e asa simplu sai dai lu ala o atentie. e R.A.R-ul nui orice statie itp la care te duci simplu cu banii si tio trece fara sa se mai uite la ea. akolo trebuie sami iasa pe aparat. si nici alta mshina nu pot baga in locul ei sami treaca ce iese de la ala daca as putea sai dau atentia aia. sunt camere. nu se risca nimeni akolo.... |
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
- NT 89 LOH
|
|
catalinSV |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Per Pedes Group: Members Posts: 516 Joined: 22 December 10 From: Orasul cu 3 semafoare ![]() |
QUOTE(ionutz300992 @ 1 Jul 2012, 23:19) pai am momente cand merg si "normal" si am nevoie de consum mic la drumurile lungi. si tu crezi ca e asa simplu sai dai lu ala o atentie. e R.A.R-ul nui orice statie itp la care te duci simplu cu banii si tio trece fara sa se mai uite la ea. akolo trebuie sami iasa pe aparat. si nici alta mshina nu pot baga in locul ei sami treaca ce iese de la ala daca as putea sai dau atentia aia. sunt camere. nu se risca nimeni akolo.... Ba se risca... ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Ex:Renault
Clio
1995
- SV 09 AWY Mersul pe jos face piciorul frumos.
|
|
Ov |
![]()
Post
#11
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
hai gata, s-a inteles!
schimba catalizatorul si o sa iei testul de noxe. Poate intre timp descoperi si unde e cratima pe tastatura ![]() This post has been edited by Ov: 2 Jul 2012, 14:05 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 05:46 |