nu iasa pivoti
![]() ![]() ![]() |
nu iasa pivoti
gyony19 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 7 July 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1984
- DJ XX GYM
|
|||
Kruger |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Poti face altfel. Scoti fuzeta cu tot cu pivot, pe care il desfaci din bascula. Pe menghina, cu scule, ai alte conditii si posibilitati de parghii, si o sa poti scoate pivotul mai usor. Asa am patit si eu cu pivotii originali care nu ieseau.
This post has been edited by Kruger: 21 Oct 2007, 14:05 |
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
gyony19 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 7 July 07 ![]() |
credeam ca exista vreo metoda ceva mai usoara. ca pe vreamea asta sa desfac alte suruburi care cred ca nu se desfac deloc usor si alea. oricum ms pt sfat
|
--------------------
dacia
1310
1984
- DJ XX GYM
|
|
autom |
![]()
Post
#4
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
Presa de pivoti.......dar nu modelul cu doua suruburi ci modelul cu parghie.....
|
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Modelul cu doua suruburi intra cel mai bine la dacia. Dar e posibil sa scoti pivotul inferior si sa tragi planetara afara in acelasi timp cu impingerea pivotului in sus, e greu si neplacut dar merge pina la urma. Ca sa mearga mai bine trebuie sa ai masina pe cric si sa ridici cu un al doilea cric si roata, ca sa nu atirne la capatul cursei suspensiei unde planetara si pivotul inferior sunut cel mai apropiate una de cealalta. Toata distractia asta e foarte neplacuta, dar daca vrei sa salvezi pivotul superior cred ca e singura sansa (asta fara sa intri in demontari mai dramatice, cu bascule, etc).
|
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
tgg2k |
![]()
Post
#6
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
poti sa te chinui cu un ciocan mare, un baros de 2 kg si forta bruta. asa risti sa fortezi inutil bratul. si alternativa cu presa e muuult mai simpla si mairapida.
ca sa scoti pivotii... metoda "baros": - ridici masina pe un butuc (la partea care te intereseaza) - dai jos roata - desurubezi (cheie de 17) piulita de la bieleta de directie si o dai jos (bieleta) - scoti stifturile de la planetare - desurubezi piulita de la pivotul superior (cheie de 19) - se comprima cu o ranga de macar 2 m arcul superior... o bagi pe sub bratul superior si "varful" rangii se sprijina pe semilonjeron, chiar langa imbinarea de la pedalier - ridici de ranga pana aproape ridici masina - pui ciocanul pe brat (chiar pe partea dinspre exterior) si bati in ciocan cu barosul - ar trebui sa iasa fara probleme bafta, daca reusesc pun si o poza cum ar tb sa fie pusa ranga aia |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Stii cit au batut la mine doi "mecanici" sa iasa pivotul superior? Imediat dupa aia am plecat la magazine dupa prese. Am si din aia cu pirghie (ca un "descaltator" articulat, ca o furca articulata, si din cea cu doua suruburi. Cum spune si Gheorghedracu, presa intra mai usor cu puntea semicomprimata (presa cu doua piulite dar cu acea tesitura la cochilie, sa incapa in golul de la bratul superior). Personal, daca nu am al doilea cric la indemina, scot pivotul de pe brat, apoi, de pe portfuzeta cu ea demontata intra presa usor.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Daca un pivot nu iasa, ori mecanicu' e tembel si nu stie unde sa ciocane, ori e prea mic ciocanul
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
1% stiu unde sa bata incit sa iasa din prima; spun "din prima", nu sa pisezi la portfuzeta. In plus, un pivot superior intotdeauna iese mai greu decit cel inferior. De ce? Nu stiu, nici nu ma intereseaza; o iau ca pe un fapt. Si aplic metoda cea mai convenabila mie.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
clio_3 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 13 October 07 ![]() |
verifica sa nu aiba doua piulite .
|
--------------------
Renault
clio 3
2007/1.6/16v/Exception
- b-01-eru
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
cine?
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#12
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Pivotu'!
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Pivotu' sa verifice?
Glumesc. Ideea e ca pivotul nu se opune la iesit 15 ciocane si sare la al 16-lea decit FARA piulite, altfel s-ar opune pina ai scoate si a doua piulita, deci replica lui clio_3 nu-si avea rostul. Apoi, doua piulite pe un pivot.... cind un set "colectie fixare pivot" e ieftin, nu vad de ce s-ar pune (piulita e cu autoblocaj plastic). Ma rog, gradina e mare, e posibil orice. Si la fixarea pe brat se pun doua piulita atunci cind in colectie sint piulite simple. Daca sint cu autoblocaj (rare da' bune) se pune una singura. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Eu unul n-as recomanda sa bateti in fuzete, pentru ca sunt otel turnat si pot sa crape (chiar daca nu se vede). Mai bine faci cum ti s-a spus mai sus si sacrifici pivotul superior, il scoti din bascula superioara si apoi il bibilesti tu cu fuzeta scoasa. Dar ai grija sa ai suspensia comprimata bre. Scoti roata si lasi masina jos pe o caramida ceva, sub bratul inferior, ca sa se comprime suspensia. Daca ai sucla aia Renault de blocare a suspensiei, e perfect, daca nu, iti faci una dintr-o bara solida de otel care se sprijina in axul basculei inferioare si in suportul amortizorului la bascula superioara, cind roata e pe pamint. Dupa care ridici masina pe cric si suspensia ramine comprimata, caci o opreste aceasta scula (antretoaza mi-a spus Liviu ca se cheama. Cred ca in franceza asta inseamna distantier). Alminteri n-o sa poti scoate fuzeta de sus prea usor.
|
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
gyony19 |
![]() ![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 7 July 07 ![]() |
multumesc pentru toate sfaturile dar pana la urma am desfacut pivoti din suruburile alea 4. acum dupa ce am dat cutia jos axul de la cutie de intra pe disc are joc cam mare stanga-dreapta. iar placa la soare uni dinti sunt mai tari iar alti sunt mai moi!
placa este defecta nu???? cutia poate sa aiba ceva din cauza jocului la ax??? multumesc anticipat!!! This post has been edited by gyony19: 23 Oct 2007, 18:08 |
--------------------
dacia
1310
1984
- DJ XX GYM
|
|
PaulT |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Placa e,dar mai bine schimbi tot.La ce munca e,mai bine sa stai linistit ca ai tot ambreiajul nou.Parerea mea.
![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
gyony19 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 7 July 07 ![]() |
asa am sa fac. schimb si discu si rulmentu de presiune. dar ma gandeam sa nu aiba ceva si cutia. are joc cam mare la ax.
|
--------------------
dacia
1310
1984
- DJ XX GYM
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th May 2025 - 06:00 |