nu stiu sa lucrez cu ambreajul la logan, nu ma descurc cu ambreajul la logan
nu stiu sa lucrez cu ambreajul la logan, nu ma descurc cu ambreajul la logan
alexandru_kapeller |
20 Jul 2007, 10:37
Post
#1
|
||
Group: Members Posts: 0 Joined: 20 July 07 |
|
||
--------------------
dacia logan
logan 1.4 ambiance
12/03/2007
- b/64/sut
|
|||
nicu022003 |
20 Jul 2007, 10:40
Post
#2
|
membru Group: Members Posts: 537 Joined: 27 February 07 |
Cu timpul te vei invata si cu ambreiajul.
|
--------------------
Volkswagen
Golf
2010
- B184PAN
|
|
Lostboy |
20 Jul 2007, 10:42
Post
#3
|
Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 |
incearca sa apasi pe el
|
--------------------
.
.
.
|
|
C a t a l i n |
20 Jul 2007, 10:50
Post
#4
|
______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 |
Faci un mic exercitiu: fără să apeși accelerația, apeși ambreiajul și introduci în treapta 1. Începi să ridici foarte încet ambreiajul, până când vezi că mașina dă să plece, apoi nu mai miști piciorul. eh, aceea e poziția în care ambreiajul prinde. Te "antrenezi" până îți intră în reflex acea poziție a pedalei.
Ca să pleci normal, dupa ce ai învățat poziția, ajuți puțin din accelerație... Evident, după ce mașina se mișcă, eliberezi ușor ambreiajul. Cu timpul îți va ieși fără să te mai gândești. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
johnf |
20 Jul 2007, 10:58
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 10 April 07 From: Cluj |
nu cred ca e o problema, te vei obisnui in cateva ore in oras
fa in felul urmator, pentru inceput tureaza motorul la 1500 RPM si incearca sa il ti 5 secunde turat acolo, pe urma mai joaca-te putin cu turatia, in sensul ca incearca sa turezi motorul la diferite turatii (nu mai mari de 2500) si sa il mentii la turatia aceea cateva secunde. Incearca sa faci asta din ce in ce mai rapid. Cu asta te vei invata cu acceleratia. Dupa asta atunci cand motorul e turat la 1500 de exemplu ridica incet ambreiajul. Dupa vreo 20 de ori timp in care incerci sa faci asta din ce in ce mai repede te vei obisnui. Totul e sa fi foarte atent cand incepe sa cupleze ambreiajul, atunci simti daca masina mai are nevoie de acceleratie. In mod normal motorul se tureaza in timp ce lasi ambreiajul sau in momentul cand incepe cuplarea. This post has been edited by johnf: 20 Jul 2007, 10:59 |
--------------------
Logan
ABS Plus
1.6, 2007 Volkswagen Passat
ambele rosii :) |
|
argon |
20 Jul 2007, 11:30
Post
#6
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
Probabil e la misto topicul, orice a mai condus o masina(cutie manuala) se invata in 10 minute cu orice fel de ambreiaj.
Daca nu e la misto, atunci suie-te in alt Logan si vezi daca e tot asa, posibil sa ai un defect(de exemplu un arculet de pe disc rupt) |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
han_1.6 mpi |
20 Jul 2007, 11:44
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti |
ambreiajul tine sus la mai toate masinile . ca la dacia 1300 era reglat dupa cum voia fiecare eventual la podea asta nu e vina loganului sau a altui constructor de masini.
|
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
alexandru_kapeller |
20 Jul 2007, 14:14
Post
#8
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 20 July 07 |
am incercat , am bagat in treapta 1 apoi am dat drumul la ambreaj usor pana cand masina a inceput usor sa se miste ,apoi am apasat aceleratia usor si am dat drumul la ambreaj dar masina tot nu a plecat mai rapid , s au auzit niste trepdatii la motor ca si cum masina vroia sa se opreasca , poate am dat drumul la ambreaj prea repede nu stiu , dar mie mi se pare o problema serioasa cu masinile celelalte pe care le am avut plecam si cu scart cand vroiam nu era o problema dar cu asta nu stiu ,masina are doar 1400 de km pe care i am parcurs numai cand nu era asa mult trafic si asta in afara bucurestului .evident cand plec de pe loc la semafor o fac foarte usor iar am impresia ca motorul se tureaza in gol ,o sa radeti dar am condus de multe ori in picioarele goale in speranta ca o sa mi fie mai usor dar tot nu am reusit sa ma acomodez cu ea
|
--------------------
dacia logan
logan 1.4 ambiance
12/03/2007
- b/64/sut
|
|
Mirciulik |
20 Jul 2007, 14:31
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 378 Joined: 11 March 06 From: Galati |
Fata de masinile pe carburatie la logan nu accelereaza instantaneu.
Apesi acceleratia si abia dupa 500ms maxim 1 secunda simti ca se tureaza... Vorba unui coforumist...incearca sa o tii accelerata la 1500-2000 ture...si ridica ambreajul..nici foarte incet nici foarte rapid... Totusi mi se pare ciudat...ai ceva experienta pe alte masini si nu poti conduce un logan... IN 10 min ar trebui sa te adaptezi cu orice masina, ambreaj/motor. |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
Alexu7 |
20 Jul 2007, 14:38
Post
#10
|
zân Group: Members Posts: 1.695 Joined: 20 February 07 From: Europa |
deeeci,
tii apasat ambreaju si te infingi in acceleratie simultan cu eliberarea ambreajului rapida. Sa nu uiti sa te tii bine si sa ai 2 maini pe volan |
--------------------
DACIA POPnituita
1310 L
1998
- B6 incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
|
|
ageana |
20 Jul 2007, 14:47
Post
#11
|
-> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 |
Apesi pedala din stanga la fund, accelerezi pana la vreo 3000 rpm dupa care eliberezi pedala din stanga prin rotirea talpei pantofului in jurul calcaiului.
Ca tot e topicul asta, cum deschid usa la Logan? La berlina trageam de maner spre spatele masinii. Acum stau vreo 2-3 ore pana isi face cineva mila de mine sa-mi deschida usa din exterior. |
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
han_1.6 mpi |
20 Jul 2007, 14:53
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti |
la logan deschizi usa cu telecomanda.
|
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
ageana |
20 Jul 2007, 15:00
Post
#13
|
-> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 |
Pfuuuuu, d-asta erau bre butoanele alea pe cheie?
La fel si cu geamurile: nu gasesc manivelele... Pe caldurile astea fac sauna fara geamuri deschise. Dati-mi si mie niste sfaturi. Cred ca n-au mai pus astia, ca sa scada costurile de productie. Stiti de unde pot cumpara unele la pret mai mic (in Vitan oare gasesc)? This post has been edited by ageana: 20 Jul 2007, 15:02 |
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
aliuta2000 |
20 Jul 2007, 15:04
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 17 April 07 |
@ all
nu radeti de om .......ca e posibil sa aiba o problema , pentru ca dupa mine la 1400 km te inveti cu ambreajul,exact cum a mai spus cineva , si daca conduci un logan dupa o dacia 1300 te inveti repede , nu cred ca e o chestiune chiar assa de nasoala, doar daca are ceva probleme la ambreaj sfatul meu e sa solicite un drive test la un dealer si sa vada cum merge cel de acolo, sau sa conduca un logan al vreunui cunoscut care ii da masnia , si sa faca cat de cat o comparatie . daca se comporta la fel ca a lui inseamna ca mai tre ssa se adapteze, daca nu atunci are o problema . |
--------------------
Renault
-Megane 3
2014
- -
|
|
alexandru_kapeller |
20 Jul 2007, 15:08
Post
#15
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 20 July 07 |
bine unii mai fac si caterinca dar asta nu conteaza , mentionez ca am mai condus de cateva ori tico matiz si putin un peugeot 206 hdi . este de stiut faptul ca la o masina pe motorina mai greu iti moare motorul .o sa incerc sa fac cat mai multe plecari de pe loc oricum le multumesc tuturor pt sfaturi, mai putin celor care au chef de CATERINCA
|
--------------------
dacia logan
logan 1.4 ambiance
12/03/2007
- b/64/sut
|
|
ageana |
20 Jul 2007, 15:12
Post
#16
|
-> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 |
Hai mai.... multumeste-mi si mie, ca-mi iau modemu` si plec acasa daca nu
|
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
johnf |
20 Jul 2007, 15:32
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 10 April 07 From: Cluj |
ce atata poveste pe o problema simpla care se poate testa in 2 minute
@alexandru_kapeller - dute intr-o parcare/spatiu mai mare tureaza la 3000 -3500 si dai drumul la ambreiaj mai brusc, daca nu iti pleaca de pe loc repede, chiar cu "scart" atunci ai clar o problema (patineaza discul) spune-mi te rog unde prinde pedala de ambreiaj (referitor la lungime cursei) ca eu tocmai mi-am schimbat cablul de ambreiaj la doar 3000 de km, si discul meu patina putin din cauza lui, un coleg de forum citisem ca a schimbat semeringul de palier la vreo 1000-2000 km deci totul e posibil. Imposibil sa nu te fi acomodat cu el pana acum. Nu mai sta pe forum ca nu ne putem da seama care e problema din cele expuse de tine si daca patineaza discul e grav pt ca daca mai circuli mult cu masina risti sa schimbi tot kitul de ambreiaj |
--------------------
Logan
ABS Plus
1.6, 2007 Volkswagen Passat
ambele rosii :) |
|
alinakes |
20 Jul 2007, 15:45
Post
#18
|
X Group: Members Posts: 341 Joined: 24 March 06 From: X |
Mah da' rai sunteti , omul vrea o informatie si voi faceti misto !
Omul chiar e interesat de problema , nu vedeti ca vrea sa plece repede-repede de pe loc , deci fara mistouri si spuneti-i cum se pleaca la liniute (eu asa am inteles , vrea sa plece de pe loc la o liniuta si nu prea stie cum) ! |
--------------------
X
X
X
- X
|
|
ursul-alb |
20 Jul 2007, 16:04
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 585 Joined: 16 October 04 From: Iasi |
Poate nu a observat inca nimeni, dar la Logan (NU NUMAI!!) ca sa pleci de pe loc nici nu e nevoie sa calci acceleratia, ci doar sa eliberezi f incet ambreiajul; motorul se tureaza atat cat e nevoie sa pleci ff lin; daca vrei sa pleci din ce in ce mai repede, tot ce trebuie sa faci e sa MARESTI viteza ambelor manevre:
- sa eliberezi ambreiajul mai REPEDE - sa calci acceleratia mai REPEDE Plecarea masinii e doar o functie de cele 2 manevre! Succes. |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 egee
- IS XX xxx
|
|
Riddick |
20 Jul 2007, 16:43
Post
#20
|
Membru Laureate+ Group: Members Posts: 144 Joined: 6 May 07 From: Baia Mare |
@alexandru_kapeller
sfatul meu:UITA AMBREAJUL de la Dacia 1300 & Co.!altfel nu te vei adapta la ambreajul de Logan niciodata :(si eu tot cautam punctul obisnuit cu Dacia veche.e total diferit!practic,daca iei 2 Loganuri,ambreajul nu e la fel,dalminteri 1300 si Logan... asta e!nu te panica.te vei obisnui cat-de-curand.ideea e sa-ti scoti din cap si "picior" ambreajul vechi.si vei reusi astfel. succes! |
--------------------
Dacia
Logan
2007/Laureate Plus
|
|
alexandru_kapeller |
20 Jul 2007, 16:45
Post
#21
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 20 July 07 |
cineva mai sus spunea ca vreau sa invat toata chestia asta pt liniute dar nu este adevarat , ca sa faci liniute trebuie sa fii un adevarat maestru cu ambreajul ori eu abia plec cu ea de pe loc . si am incercat si varianta pe care o spunea cineva de mai sus , am turat o pana la 3000 si am dat drumul la ambreaj dar tot asa usor am plecat in nici un caz mai brusc , probabil chiar daca apesi pedala de acceleratie tare, daca dai drumul la ambreaj tot asa repede cred ca risti sa ti se opreasca motorul , mie asa mi sa intamplat , cred ca conteaza cum dai drumul la pedala de ambreaj foarte mult .am un prieten caruia i am dat o si pleaca cu ea in toate felurile posibile (cu scart , lent etc)masina nu are nimic , cred ca mergand foarte mult pe masini cu carburatie (fara injectie eletronica) am ramas cu stilul vechi de condus .la daciile vechi apasai aceleratia pana la fund sau mai putin si ridicai ambreajul direct de la podea in acelas timp cu pedala de acceleratie si plecai ori cu scart ori mai lent . eu am obiceiul sa apas repede acceleratia si sa dau drumul repede la ambreaj , ori la masinile cu injectie nu mai merge chiar asa ,trebuie sa stii sa lucrezi bine cu ambreajul sa nu TUREZI DEGEABA MOTORUL IN GOL
|
--------------------
dacia logan
logan 1.4 ambiance
12/03/2007
- b/64/sut
|
|
beginer_driver |
20 Jul 2007, 16:52
Post
#22
|
Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 1 December 06 From: Bucuresti |
Si totusi: cati km ai facut cu vechiile dacii?
|
--------------------
Dacia
Solenza
Scala
- B xx FIN
|
|
alexandru_kapeller |
20 Jul 2007, 16:56
Post
#23
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 20 July 07 |
cu vechea dacia am facut cam 37000 km .
|
--------------------
dacia logan
logan 1.4 ambiance
12/03/2007
- b/64/sut
|
|
Riddick |
20 Jul 2007, 16:57
Post
#24
|
Membru Laureate+ Group: Members Posts: 144 Joined: 6 May 07 From: Baia Mare |
si de cat timp o ai asta noua?sa nu-mi spui ca de ieri ca ma sinucid!
20 Jul 2007, 16:58: vad bine?12.03.07? si de atunci numa' nu te poti invata cu ambreajul ala? This post has been edited by Riddick: 20 Jul 2007, 16:58 |
--------------------
Dacia
Logan
2007/Laureate Plus
|
|
Giurisici Fabian |
20 Jul 2007, 17:00
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.123 Joined: 17 January 06 From: B de la Bucale |
ca fost detinator de dacie 1300 pot sa spun ca loganul se conduce muuuult mai usor,singurul lucru care mi-a fost un pic greu a fost acomodarea cu gabaritul si aici vorbesc de spatele mai inalt ca la 1300.
in rest comenzile si manevrabilitatea sunt mult mai bune. sincer nu inteleg ce nu iti place la ambreiaj ca e mult mai moale decat la 1300 This post has been edited by Giurisici Fabian: 20 Jul 2007, 17:02 |
--------------------
Dacia
Logan II 1.5DCI
Laureat 2014
|
|
sefu_alx |
20 Jul 2007, 17:04
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 |
pai sa pleci mai rapid apasa si tu mai mult pe acceleratie
|
--------------------
x
y
2009
|
|
Petea |
21 Jul 2007, 19:33
Post
#27
|
Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 31 August 05 From: Iasi |
QUOTE(Giurisici Fabian @ 20 Jul 2007, 17:00) ca fost detinator de dacie 1300 pot sa spun ca loganul se conduce muuuult mai usor,singurul lucru care mi-a fost un pic greu a fost acomodarea cu gabaritul si aici vorbesc de spatele mai inalt ca la 1300. in rest comenzile si manevrabilitatea sunt mult mai bune. sincer nu inteleg ce nu iti place la ambreiaj ca e mult mai moale decat la 1300 Ca actual conducator de berlina si de Logan pot spune ca, pentru un incepator, anumite chestii sunt mai usor de facut pe berlina decat pe Logan. Chestia cu ambreiajul la Logan (si in general la masinile straine) nu e data de faptul ca pedala e mai moale ci de faptul ca cupleaza foarte rapid, practic cursa dintre inceputul cuplajului si cuplarea totala este foarte redusa la pedala. Berlina pe de alta parte e mai lejera: de cand incepe sa cupleze ambreiajul si pana la cuplarea totala ai o cursa mai mare in pedala si acest lucru este foarte util daca esti incepator. Un alt avantaj al berlinei este pedala de acceleratie care, fiind mai tare, iti permite sa sprijini sanatos piciorul pe pedala si sa-l odihnesti. La Logan acceleratia e mai moale si la drum lung poate deveni obositor sa tot ai grija sa nu scapi piciorul. Evident ca loganul este net peste berlina (comparatia e inutila) dar nu toti incepatorii au finetea necesara sa se acomodeze rapid cu noile conditii, mai ales daca te-ai obisnuit mult cu berlina. Personal am facut scoala pe un 206 iar la trecerea de la Peugeot-ul scolii la berlina proprie am fost mai multumit de comportamentul ambreiajului la berlina iar motorul nu se mai oprea la plecatul de pe loc (asta a mai indulcit socul trecerii ). |
--------------------
Dacia
Logan
2006
- is Eten Glofiish x500 + iGo Romania 2006
|
|
vis-a-vis |
21 Jul 2007, 19:49
Post
#28
|
DaciaClubber Group: Members Posts: 7.892 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti |
Frățică, pai ai Logan 1.4, e si normal sa nu plece repede.
Eu zic ca ne cam pacalesti cu experienta ta pe masini... daca prietenul tau a plecat in orice fel cu masina ta, inseamna ca singura piesa defecta este intre volan si tetiera. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
tomi87 |
21 Jul 2007, 23:34
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 25 October 05 From: Tg Mures |
Cred ca problema e ca te obisnuisesi cu "greutatea" pedalei de la 1310. Cand m-am urcat prima data dupa Dacia 1310 de la scoala de soferi intr-un Peugeot 206 am avut ceva probleme, pentru ca trebuia sa ridic mai mult din greutatea piciorului de pe pedala, dat fiind ca pedala nu "se opune" cu asa o forta. Conduc cand un Renault 5 (din semnatura, cu ambreiaj mai greu decat 1310le) cand un Peugeot 206 HDi si pot sa spun ca, desi sunt inca incepator cu lamaia in geam, nu am probleme de adaptare).
Azi in schimb am mers cativa metri intr-o parcare cu un Logan 1.4 nou... Ambreiajul iti da putin impresia ca "apesi in unt" adica ceva moale si nesigur, dar dupa cateva plecari te obisnuiesti cu punctul in care cupleaza. Mai greu e cu acceleratia: pui piciorul pe pedala si deja esti la 2000 rpm. ii tot spuneam prietenului (proprietarul masinii) sa nu o tureze asa de mult cand pleaca, 1500 e de ajuns. Dar cand m-am urcat eu la volan mi-am dat seama ca e foarte greu sa ramai sub 2000. Cred ca si asta poate fi o problema: te concentrezi tare sa nu ambalezi motorul si nu poti fi destul de atent la ambreiaj. This post has been edited by tomi87: 21 Jul 2007, 23:37 |
--------------------
Nissan
Micra K13
2011, 1.2 Acenta ex Renault 5 Campus, 1108 cmc (C1E), 33kW, 1988;
|
|
han_1.6 mpi |
21 Jul 2007, 23:39
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti |
pentru initiatorul topicului : IN CAZUL IN CARE NU GLUMESTI .... IA MASINA SI MERGI CATIVA KM CU EA> imposibil sa nu te obisnuiesti cu ambreiajul.
|
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd September 2024 - 17:04 |