o fi un injector?, bate numai dupa ce se incalzeste
![]() ![]() ![]() |
o fi un injector?, bate numai dupa ce se incalzeste
rotnik |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 20 March 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2007 Laureate dci cine n-are noroc, n-are ...
|
|||
djasu82 |
![]()
Post
#2
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
sa nu ai problema cu accesoriile sau ma rog in zona aceea daca iti fluiera . Zici ca trage in rest si ca nu au nimic injectoarele . Sa nu ai probleme cu bateria - alternatorul sau fulia de la alternator patineaza si asta denota ca cureaua de accesori nu e intinsa corespunzator .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
rotnik |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 20 March 07 ![]() |
Nu fluieratul ma ingrijoreaza ... se aude o data la cateva porniri. Bataia e problema ... am incercat sa atasez o inregistrare dar n-am reusit.
Pana la urma care sunt simptomele unui injector pe duca? Daca un injector bate pai tre' sa bata si la rece si in turatie nu? Imi pare o coincidenta prea mare ca bataia a aparut o data cu schimbarea distributiei. Acum imi pare rau ca nu am luat cureaua veche, poate o puneam inapoi sa elimin si pista asta. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Laureate dci cine n-are noroc, n-are ...
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#4
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
daca nu-ti funcioneaza corect un injector motorul galopeaza si nu ai putere se simte cand bagi piciorul si abia urca in ture.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
rotnik |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 20 March 07 ![]() |
Urca bine in ture, trage chiar bine motorul dar bate parca mai tare. E clar ca incalzirea si implicit dilatarea unor componente duce la aparitia bataii si chiar suna a bataie de fier pe fier (asa imi suna mie, un inginer mecanic a spus ca e bataie de injector). Si inca ceva ... cand pornesc imediat dupa oprire (cu motorul cald) pentru cateva secunde (4 - 5) nu bate.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 Laureate dci cine n-are noroc, n-are ...
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
nu te intriga deloc aspectul asta cu aparitia imediat dupa schimbarea distributiei? parca prea mare coincidenta, sper sa fii pus bine distributia si sper ca era de origine , poate a decalat-o cu un dinte desi atunci ar fii pornit greu si cu fum. Sa stii ca euro 4 au injectoarele mai galagioase putin si lasata la ralanti intr-adevar rontaie in reprize aleatoare. Am mai intalnit situatia si masinile respective merg in continuare mult si bine . Acum tu stii cat de tare se aude , in functie de asta iti ridici probleme.
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
alex_d9 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru MCV-ist Group: Members Posts: 78 Joined: 30 September 07 From: romania ![]() |
la mine, la logan 1.5dci (70cp) se aude un șuierat de la motor , de când am schimbat filtrul de motorină.
|
--------------------
dacia
logan mcv 1.5 dCi
2007 - préferénce
- VL 05 ---
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
scrie altceva pe el decat Renault?
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
rotnik |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 20 March 07 ![]() |
QUOTE(EUGEN2008 @ 26 May 2010, 22:12) nu te intriga deloc aspectul asta cu aparitia imediat dupa schimbarea distributiei? parca prea mare coincidenta, sper sa fii pus bine distributia si sper ca era de origine , poate a decalat-o cu un dinte desi atunci ar fii pornit greu si cu fum. Sa stii ca euro 4 au injectoarele mai galagioase putin si lasata la ralanti intr-adevar rontaie in reprize aleatoare. Am mai intalnit situatia si masinile respective merg in continuare mult si bine . Acum tu stii cat de tare se aude , in functie de asta iti ridici probleme. Am spus mai sus ca mi se pare o coincidenta prea mare aparitia bataii cu schimbarea distributiei, tocmai de aceea am repus distributia fara nici un rezultat insa, iar in privinta originii curelei nu bag mana in foc. Stiu cum torcea motorul inainte nu am nici un dubiu ... nu e o rontaiala, au sesizat bataia toti mecanicii care au vazut masina. De acum am mai bine de 1000 de km de cand bate, merg cu ea zilnic si nu pot sa spun ca s-a schimbat ceva in "viata" motorului. 27 May 2010, 20:58: se aude mai bine in prima jumatate a filmuletului This post has been edited by rotnik: 27 May 2010, 19:58 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Laureate dci cine n-are noroc, n-are ...
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Bataile de injectoare nu se aud doar la ralanti, dimpotriva. In sarcina bat mai ale dracu'.
Din inregistrare nu imi dau seama.... pare un zgomot normal de diesel. Exista posibilitatea sa iti fi schimbat vre-un injector si sa nu il fi scris in ECU? |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
rratzoiusexos |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 714 Joined: 4 June 08 ![]() |
hai sa ti zic ceva..aceeasi problema am intampinat o si eu dupa revizia de 60k de la solenza mea 1.4mpi....zornait la relanti la mine,din zona injectoarelor,nici o anomalie in functionarea motorului.am luat o babeste....am schimbat uleiul,filtrul,am curatat corpul clapeta,am dat pe rand curelele de la accesorii jos si nimic...dupa indelungi investigatii am ajuns la concluzia ca , cauza e pompa de apa,pe care nu am schimbat o la 60k,si care ,din cauza tensionarii incorecte,la mana a curelei de distributie,a inceput sa zornaie..eu am 25000km si 2 ani cu noua distributie.zgomotul s a accentuat,si ma gandesc sa schimb din nou distributia si pompa de apa,de data asta s o tensionez corect..momentan nu am finante si stau cu ochii pe vasul de expansiune...la o eventuala scadere brusca a antigelului ma duc direct la service,deoarece din cauza scurgerilor pe la pompa de apa ,se poate rupe cureaua de distributie si apoi alti bani alta distractie ...supape etc...
|
--------------------
Dacia
1307/Solenza/Duster
.
- B-xx-xxx
|
|
rotnik |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 20 March 07 ![]() |
N-am schimbat nici un injector, as fi spus asta ... am sa incerc sa fac o inregistrare mai concludenta cu mersul la rece si apoi la cald sa se vada diferenta.
Daca zornaia pompa de apa zornaia si la rece ... si la diesel cureaua se tensioneaza din intinzator care se aduce la semn, nu exista grade de tensionare, pur si simplu se pune cureaua la punct si se duce intinzatorul la semnul de pe el. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Laureate dci cine n-are noroc, n-are ...
|
|
Atex |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 7 June 07 ![]() |
Am derulat filmul de mai multe ori si am observat ca sunt momente cand dispare bataia si posibil sa fie injector(deobicei aceasi fenomen cu bataia de injector se obsearva cu motorul rece la minus 10-20de grade,timp de 2-3sec.dupa pornire). In legatura cu suieratul de la motor,posibil filtru de motorin mai exact supapa de pe filtru.
Caz intalnit de mine dupa inlocuire filtru motorina,o saptamana masina mergea perfect am facut vreo 1500km,dupa acea intr-o dimineata fiind rece motorul am observat un suierat,m-am dat jos din masina si suieratul a disparut nu am mai auzit pana a doua zii dimineata.Am investigat o saptamana problema fiecare dimineata si nu am dat de defect. Pana sa agravat situatia, intr-o dimineata nu a mai pornit la prima cheie,suieratul in ziua respectiva sa auzit de mai multe ori in timpul mersului.Am pus mana pe para de aerisire si se simtea o trepidatie in momentul cand se auzea suieratul(dinspre motor nu se auzea,se auzea mai mult in habitaclu pe partea dreapta dinspre cutia de acte),cand m-am uitat pe filtru de motorina era plina partea de sus cu motorina.Supapa de retur era blocat........ Am inlocuit filtrul cu una originala ,,RENAULT"de la reprezentanta si de atunci totul este in regula. Unele filtre after market au o hartie de filtraj cu micron mai mare decat originalul,deci atentie la filtrele de carburant! This post has been edited by Atex: 28 May 2010, 21:58 |
--------------------
Dacia
Logan 1.5DCI
2006/preference
|
|
rotnik |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 20 March 07 ![]() |
QUOTE(Atex @ 28 May 2010, 22:56) Am derulat filmul de mai multe ori si am observat ca sunt momente cand dispare bataia si posibil sa fie injector(deobicei aceasi fenomen cu bataia de injector se obsearva cu motorul rece la minus 10-20de grade,timp de 2-3sec.dupa pornire). In legatura cu suieratul de la motor,posibil filtru de motorin mai exact supapa de pe filtru. Caz intalnit de mine dupa inlocuire filtru motorina,o saptamana masina mergea perfect am facut vreo 1500km,dupa acea intr-o dimineata fiind rece motorul am observat un suierat,m-am dat jos din masina si suieratul a disparut nu am mai auzit pana a doua zii dimineata.Am investigat o saptamana problema fiecare dimineata si nu am dat de defect. Pana sa agravat situatia, intr-o dimineata nu a mai pornit la prima cheie,suieratul in ziua respectiva sa auzit de mai multe ori in timpul mersului.Am pus mana pe para de aerisire si se simtea o trepidatie in momentul cand se auzea suieratul(dinspre motor nu se auzea,se auzea mai mult in habitaclu pe partea dreapta dinspre cutia de acte),cand m-am uitat pe filtru de motorina era plina partea de sus cu motorina.Supapa de retur era blocat........ Am inlocuit filtrul cu una originala ,,RENAULT"de la reprezentanta si de atunci totul este in regula. Unele filtre after market au o hartie de filtraj cu micron mai mare decat originalul,deci atentie la filtrele de carburant! Daca e un injector de vina de ce nu a iesit la teste? De ce bate doar la cald in ralanti? Desigur e greu sa-ti dai deama dintr-o inregistrare facuta cu telefonul si am mai schimbat si pozitia, o sa incerc sa fac alta dar mie nu mi se pare ca sunt momente cand bataia dispare. M-as duce la un service specializat in injectie sa-mi curete injectoarele ... pe toate 4, chiar daca e sa fie o probleme doar unul o are. Stie careva prin Constanta sau imprejurimi un service de incredere care eventual sa ofere si o garantie la lucrare? Am citit pe alt topic de unii din Campina dar sa ma duc pana acolo ... |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Laureate dci cine n-are noroc, n-are ...
|
|
rratzoiusexos |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 714 Joined: 4 June 08 ![]() |
![]() |
--------------------
Dacia
1307/Solenza/Duster
.
- B-xx-xxx
|
|
ady24 |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
QUOTE(Atex @ 28 May 2010, 21:56) Am derulat filmul de mai multe ori si am observat ca sunt momente cand dispare bataia si posibil sa fie injector(deobicei aceasi fenomen cu bataia de injector se obsearva cu motorul rece la minus 10-20de grade,timp de 2-3sec.dupa pornire). In legatura cu suieratul de la motor,posibil filtru de motorin mai exact supapa de pe filtru. Caz intalnit de mine dupa inlocuire filtru motorina,o saptamana masina mergea perfect am facut vreo 1500km,dupa acea intr-o dimineata fiind rece motorul am observat un suierat,m-am dat jos din masina si suieratul a disparut nu am mai auzit pana a doua zii dimineata.Am investigat o saptamana problema fiecare dimineata si nu am dat de defect. Pana sa agravat situatia, intr-o dimineata nu a mai pornit la prima cheie,suieratul in ziua respectiva sa auzit de mai multe ori in timpul mersului.Am pus mana pe para de aerisire si se simtea o trepidatie in momentul cand se auzea suieratul(dinspre motor nu se auzea,se auzea mai mult in habitaclu pe partea dreapta dinspre cutia de acte),cand m-am uitat pe filtru de motorina era plina partea de sus cu motorina.Supapa de retur era blocat........ Am inlocuit filtrul cu una originala ,,RENAULT"de la reprezentanta si de atunci totul este in regula. Unele filtre after market au o hartie de filtraj cu micron mai mare decat originalul,deci atentie la filtrele de carburant! Intr'adevar este o mare problema cu filtrul de motorina. Daca nu il cumperi original si cumperi o facatura turceasca, s'ar putea sa a mari probleme cu pornirea. De ce zic asta: in filtru original exista o hartie de filtraj foarte calitativa, in schimb la cele contrafacute, au ca un fel de hartie zic ca este de pergament, este foarte subtire, te mai miri ca dupa ce ai montat filtrul de motorina , dupa un anumit timp incepe sa iti cada injectoarele. Acea hartie se macina se formeaza ca o pasta, si se duc in instalatia de alimentare plus injectoare. Asa ca atentie mare de unde cumparati filtre de motorina. |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
rotnik |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 20 March 07 ![]() |
Am mai facut 2 inregistrari, prima cu motorul rece si apoi cu motorul cald. Live se aude mult mai clar.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 Laureate dci cine n-are noroc, n-are ...
|
|
ady24 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
QUOTE(rotnik @ 26 May 2010, 21:01) Urca bine in ture, trage chiar bine motorul dar bate parca mai tare. E clar ca incalzirea si implicit dilatarea unor componente duce la aparitia bataii si chiar suna a bataie de fier pe fier (asa imi suna mie, un inginer mecanic a spus ca e bataie de injector). Si inca ceva ... cand pornesc imediat dupa oprire (cu motorul cald) pentru cateva secunde (4 - 5) nu bate. Dar motorul iti galopeaza in relanti ? Intr'adevar in interiorul injectorului se afla o supapa de retur care la cald se dilata iar cand motorul se receste aceasta automat se contracta. Incearca sa scoti mufele pe rand de la fiecare injector. Asa iti dai seama imediat care injector nu lucreaza. This post has been edited by ady24: 2 Jun 2010, 19:59 |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
rotnik |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 20 March 07 ![]() |
Nu pare sa galopeze, doar bate. daca un injector nu lucreaza nu trebuia sa iasa la teste? Am facut 2 astfel de teste, inclusiv la reprezentanta Dacia, verdictul: injectoarele functioneaza in parametri. Si daca nu lucra in afara de bataie mai trebuia sa se intample si altceva , nu? Ce mufe sa scot? Daca te referi la partea electrica nu cred ca e o idee buna ...
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 Laureate dci cine n-are noroc, n-are ...
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#20
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
de batut injectorul.nu are cum sa bata, dar bate un piston /pistoane, ori supapele. cauza, fiind , proasta alimentare a cilindrului/cilindrilor respectivi,.ori aiurea al avans/. sigur distributia e pusa bine?
This post has been edited by ct-03-tvy: 3 Jun 2010, 20:50 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
rotnik |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 20 March 07 ![]() |
Am repus distributia si m-am uitat atent la ce facea nenea ala, si imi si explica ce si cum ... omul a schimbat zeci de distributii, il cunosc .... singura varianta ar fi calitatea kitului, o fi o chinezarie bine mascata? Daca as gasi o curea veche la cineva care a pastrat-o as incerca si asta. Ma mai gandesc si la filtrul de motorina care mai fluiera din cand in cand sau la o problema electrica/electronica, niste senzori care dau valori aiurea ...
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 Laureate dci cine n-are noroc, n-are ...
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#22
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
ar fi o explicatie, distributia fiind pusa prost,ori de slaba calitate, sa atinga o supapa intr-un piston
la temperatura de lucru..se dilata ff putin incat sa iti apara bataile alea omu ala poate sa iti explice el,.dar tu nepricepand cum lucreaza chestiile in interior, te iei dupa el.. meseriasii aia , au invartit motoru cu cheia la mana ,acesta fiind cald? |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
rotnik |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 20 March 07 ![]() |
Inca nu imi vine sa cred dar se pare ca am rezolvat problema. M-am tot plins la mecanicul care mi-a schimbat distributia si mi-a sugerat sa schimb filtrul de motorina desi mi-a garantat ca a montat filtru de origine (am vazut si eu ca scria renault pe el), asa ca am cumparat un filtru, mahle parca se cheama, made in austria (vanzatorul a spus ca e identic cu cel pe care scrie renault, fiind practic acelasi producator) si cu ceva chinuiala l-am schimbat singur. Ei bine nu mai bate dar parca nici mersul de dinainte de schimbarea distributiei nu este, ma rog ... bine ca nu mai bate, nici macar nu mai eram sigur ca mai aud bine asa ca am chemat un vecin care si-a mai dat cu parerea si care stia cum batea inainte si a zis si el ca nu mai bate. acum incerc sa-mi dau seama ce naiba avea filtrul vechi.
Sa nu radeti dar uitati ce m-am gandit eu: am inteles ca este o supapa in filtru (pe retur?) care banuiesc eu ca ramanea blocata si la relanti dupa ce motorul se incalzea si avea nevoie de mai putina motorina crestea presiunea pe retur si implicit in pompa si injectoare iar la turatia respectiva presiunea era mai mare decat trebuia si de aici bataia ... sau poate invers ![]() Poate cunoscatorii ca confirme, sa infirme sau sa copleteze teoria (aiureala) mea. ![]() Pentru ct-03-tvy: Nu cred ca poti pune prost o curea de distributie (adica sa fie sarita de la punct astfel incat sa atinga o supapa intr-un piston) daca punctele de pe curea se suprapun cu punctele de pe rotile dintate. Am vazut cu ochii mei ca era bine, singura varianta ar fi cureaua de proasta calitate (cu un dinte in plus sau in minus sau prea elastica). |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Laureate dci cine n-are noroc, n-are ...
|
|
rotnik |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 20 March 07 ![]() |
Se pare ca m-am inselat in legatura cu incetarea bataii ... s-a diminuat numai un pic. Oricum, e clar ca filtrul de motorina era defect (supapa de retur blocata pe inchis). Acum, cu motorul pornit cand apas pe para de amorsare nu se mai "pietrifica" iar daca scot un furtunas de la returul injectoarelor nu mai bufneste motorina inapoi, scuipa doar putin injectorul. Cineva mi-a spus ca s-ar putea ca problema sa fie o eroare a calculatorului, mai precis n-a mai recunoscut codul vreunui injector si -ia dat unul implicit, iar injectorul nu "stie" sa functioneze bine in toate regimurile de turatie/temperatura. Dar asta nu aparea la testele facute, sau nu aparea in bord ceva?
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 Laureate dci cine n-are noroc, n-are ...
|
|
roland |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Din cate stiu, poate nu stiu bine, calculatorul da comanda injectorului de deschidere, respectiv inchidere. Nu prea cred ca "il doare" de tipul injectorului, sa-l recunoasca.
|
--------------------
.
.
.
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
eu zic ca filtrul nu are nici o supapa, supapa e una unisens ptr a preveni dezamorsarea circuitului in stationare si e pozitionata exact in pompa aia de amorsare , teoria ta cu filtrul nu prea se confirma , cred ca e un "efect placebo " mai degraba. Si vreau sa-l contrazic pe ct-03-tvy care zice ca injectoarele nu bat , Bate cuiul de etansare pe scaunul supapei la multe injectoare , iar in cazul masinii noastre daca bateau supapele in piston cum zici tu era de mult motorul pe butuci.
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
valioglu |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 498 Joined: 2 July 04 ![]() |
(cu un dinte in plus sau in minus sau prea elastica)
Te asigur ca nu este posibila montarea unei curele cu un dinte in plus sau minus. Adica poate reusesti dar daca pornesti motorul il distrugi instant. |
--------------------
DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4
- B-01-DOG viata e scurta dar nedreapta
|
|
rotnik |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 20 March 07 ![]() |
Supapa este exact pe/in filtru si chiar era defecta altfel cum explici faptul ca se intarea para de amorsare dupa 2 apasari iar acum nu se mai intareaste, iar cand scoteam furtunasul de retur de la un injector bufnea motorina? Intradevar, nu asta era cauza zgomotului ... din pacate. Faptul ca bate cuiul de etansare pe scaunul supapei va duce in cele din urma la "moartea" injectorului? De ce apare problema asta si cum se poate rezolva?
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 Laureate dci cine n-are noroc, n-are ...
|
|
macrosoft |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 27 April 10 ![]() |
Problema este de la fulia de la alternator.
Ca sa iti dai seama ca este de la ea, atunci cand dai drumu la dezaburire, faza lunga sau alt cconsumator, zgomotul ar trebui sa se intensifice. |
--------------------
CLIO
1.6
2007
- BC 06 Jas
|
|
Gescu |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 October 07 ![]() |
Aceeasi problema am avut-o si eu.De curiozitate ce ulei folosesti? Mie imi puneau Selenia 10w-40 si imi troncanea,de cand am trecut pe Mobil 1 5w-40 nu mai am nicio problema.
|
--------------------
Fiat
Albea
2006 Dynamic 1.4 Fire 77 CP (Fully Integrated Robotised Engine)
115Nm/3000rpm |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 04:56 |