o mica problema dupa schimbarea anigelului
o mica problema dupa schimbarea anigelului
SAVU |
24 Oct 2005, 12:43
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 358 Joined: 27 July 05 From: Bucuresti |
|
||
--------------------
dacia
super nova clima /logan laureat
2001 / 2010
- B-778
|
|||
costi |
24 Oct 2005, 12:47
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti |
clipocitul si disparitia lichidului sint semne de calorifer care se duce (spart);
pesemne ca la schimbarea lichidului de racire porul respectiv s-a "eliberat". |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
motorsport_2005 |
24 Oct 2005, 12:55
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 15 April 05 From: Bucuresti |
daca nu a aerisit-o cum trebuie, cand porneste ventilatorul de la radiator, nu scade nivelul de temperatura a apei. treaba asta se poate face si cu busonul de la vas nestrans. daca e strans, cand porneste ventilatorul, trebuie desfacut si atunci scade nivelul de glacerol.
|
--------------------
dacia
supernova
- CT - 19 - VEV
|
|
costi |
24 Oct 2005, 12:57
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti |
ce are ventilatorul cu clipocitul din calorifer ?
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
SAVU |
24 Oct 2005, 13:01
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 358 Joined: 27 July 05 From: Bucuresti |
si daca am pus acea solutie de etansare se poate rezolva problema?
|
--------------------
dacia
super nova clima /logan laureat
2001 / 2010
- B-778
|
|
maxiK |
24 Oct 2005, 13:08
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 346 Joined: 10 May 05 |
N-am inteles, a intrat pana la urma tot antigelul?
In alta ordine de idei, roaga si tu un prieten sa accelereze iar tu incearca sa vezi de unde vine clipocitul ( cu capota ridicata ) |
--------------------
dacia
logan laureate1.6
- B 37 KNH
|
|
costi |
24 Oct 2005, 13:09
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti |
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
moshulik |
24 Oct 2005, 13:11
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 12 February 04 From: Bucuresti |
Si la mine clipoceste rau de tot, la inceput m-am speriat, dar de pierdut nu pierde lichid (decat 100 - 200 ml la 10.000 de Km, normal zic eu). Si la mine am inteles de la fostul proprietar au fost probleme cu caloriferul, l-a schimbat (il am acasa pe ala spart) - si cu ocazia asta probabil nu s-a mai facut aerisirea cum trebuie. Probabil e o zona in care ramane o bula de aer prinsa intr-o cavitate si din cauza asta clipoceste. La tine au intrat probabil doar 3 litri, pentru ca doar 3 au si curs - ai masurat cantitatea de lichid scoasa ?
|
--------------------
skoda
octavia, am avut DSN, oltcit.
2003
- b-etc-etc Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
|
|
maxiK |
24 Oct 2005, 13:15
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 346 Joined: 10 May 05 |
Ai dreptate, eu m-am gandit ca ar putea sa piarda lichid pe la robinet daca este la fel ca la berlina.
|
--------------------
dacia
logan laureate1.6
- B 37 KNH
|
|
chz |
24 Oct 2005, 13:25
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 26 September 05 |
Daca tot circuitul este etans, ar trebui sa se aeriseasca singur. Clipocitul este un semn ca exista un por pe unde trage aer. Verifica etanseitatea circuitului de racire. Daca ai bagat solutie de etansare ar trebui sa lasi motorul pornit la relanti aproximativ un sfert de ora.
|
--------------------
dacia
super nova clima
- CHZ Cine se scoala de dimineata, ii vede pe ceilalti dormind.............
|
|
chz |
24 Oct 2005, 13:31
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 26 September 05 |
La SN nu este robinet ca si la berlina. Lichidul de racire circula tot timpul prin calorifer, schimbarea cald/rece se face de catre o clapeta care obtureaza sau nu fluxul de aer ce trece prin calorifer.
|
--------------------
dacia
super nova clima
- CHZ Cine se scoala de dimineata, ii vede pe ceilalti dormind.............
|
|
mihail75 |
24 Oct 2005, 20:38
Post
#12
|
mihail Group: Members Posts: 466 Joined: 12 October 03 From: Iasi |
daca dupa ce ai pus solutie pt. etansare tot mai clipoceste iti ramine sa schimbi caloriferul (asta ca sa nu mai pui iar solutie, e deja riscant). la mine inca mai rezista dupa ce am pus acea solutie (a trecut un an si sper sa ma tina si iarna asta).
intrebarea mea este urmatoarea: antigelul nu s-a schimbat niciodata in cei 21000 km pe care ii are. ce e drept cind curgea caloriferul, acum un an, am completat mai bine de 2 litri, acum lichidul din vas fiind tot verde (un verde mat). radiatorul isi face f. bine treaba. sa schimb antigelul sau sa il mai las? ma gindesc sa nu patesc si eu ca initiatorul topicului, sa eliberez vreun por si sa o iau de la capat cu caloriferul. m75 |
--------------------
Dacia Logan
Laureat 1.4 MPI
- Is-YY-XXX mihail, fost cu Logan Laureat 1.4, acum cu Opel Astra Sedan 1.6
|
|
chz |
25 Oct 2005, 06:52
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 26 September 05 |
Cel mai bine ar fi sa verifici densitatea antigelului, iar daca corespunde la aprox. -30 C, nu ar avea nici un rost sa-l schimbi.
|
--------------------
dacia
super nova clima
- CHZ Cine se scoala de dimineata, ii vede pe ceilalti dormind.............
|
|
clr |
25 Oct 2005, 09:21
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti |
Asigura - te intai ca este facuta aerisirea corespunzator. Eventual fa tu operatia conform manualului de service. Abia dupa aia daca nu se rezolva iti pui alte probleme. |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
dantes |
25 Oct 2005, 11:38
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia |
QUOTE(costi @ 24 Oct 2005, 13:47) @Costi... Daca doar clipoceste, si numai la pornire? Mentionez ca am schimbat caloriferul prin vara, si se aude doar la pornirea motorului, dupa care nu mai se mai aude nimic... Nu miroase a patrunjel/ciorba, nu scade nivelul lichidului (deja aprox. 8000km cu caloriferul asta, si nu a scazut DELOC nivelul)... Multam. |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
costi |
25 Oct 2005, 11:43
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti |
Sa fiu sincer nu sint foarte convis de asta dar era explicatia cea mai des intilnita la inceputurile DSN-ului.
Nu sint foarte convins deoarece si la mine "clipocea" si nu am avut probleme cu caloriferul. "Transpira" in schimb radiatorul si am rezolvat problema cu leak stop. Totusi clipocitul a venit si s-a dus. Cam asta a fost la mine. Eu zic sa stai linistit daca nu ai si alte probleme adiacente (mirosuri, pierderi de lichid, etc) |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
dantes |
25 Oct 2005, 11:46
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia |
Pai d-aia am intrebat, ptr. ca stiam simptomele, si am crezut ca mai e si clipocitul... Inainte de a schimba caloriferul, nu se auzea nimic...insa dupa aia, face doar la pornire...aerisita, tot tacamul, dar...asta e... dacie.
|
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
miki |
25 Oct 2005, 14:10
Post
#18
|
#Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.046 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti |
SN are un sistem de "autoaerisire" ! Adica... o sa auzi clipocitul ala "cale" de vre-o 100-200KM....!
Daca persista mai mult timp, abea atunci sa incepi sa-ti faci probleme...! |
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE
2004 / 2019
- XX-B-XXX #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Aºılırsa |
|
dantes |
25 Oct 2005, 14:53
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia |
A trecut de mult de 100-200km...e deja pe la 8000 ...dupa cum am spus si mai sus... Oricum eu stau linistit, ptr. ca atata timp cat nu scade nivelul la apa, nu miroase in masina, motorul e racit cum trebuie, nu am de ce sa-mi fac griji...se pare ca doar asa face toate.
|
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
reno5 |
25 Oct 2005, 15:18
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 7 January 05 |
vroiam sa stiu si eu daca ce spun cei de la DACIA este adevarat si anume ca trebuie folosit numai antigelul recomandat de ei, sau poate fi folosit si alt tip? MULTAM
This post has been edited by reno5: 25 Oct 2005, 15:19 |
--------------------
DACIA
SUPERNOVA
|
|
SAVU |
25 Oct 2005, 15:25
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 358 Joined: 27 July 05 From: Bucuresti |
ma poate lamuri cineva cum se face exact aerisirea sistemului? sau mai exact se face aerisirea? dupa cate am citit ba se face ba nu se face..oricum multumesc pt sfaturi
|
--------------------
dacia
super nova clima /logan laureat
2001 / 2010
- B-778
|
|
OVIDIUS |
25 Oct 2005, 15:57
Post
#22
|
bogat în valori simple Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 February 05 From: Orasu' lui Bucur |
QUOTE(SAVU @ 25 Oct 2005, 16:25) ma poate lamuri cineva cum se face exact aerisirea sistemului? sau mai exact se face aerisirea? dupa cate am citit ba se face ba nu se face..oricum multumesc pt sfaturi Da, aerisirea este strict necesara, daca schimbi tot lichidul. Elimina aerul din antigel si astfel reduce riscul spargerii caloriferului si fluidizeaza racirea. Se face prin desurubarea usoara a surubului de pe furtunul de alimentare(il vezi in stanga jos de bazinul cu antigel) si turarea motorului pana circula antigelul. O sa pierzi o sticla de antigel, dar merita... |
--------------------
Renault
Laguna
2.0 T 2007 / Dinamique + Twingo 1.2 16v 2004 Chiar si ziua de luni poate aduce minuni...
|
|
miki |
25 Oct 2005, 16:04
Post
#23
|
#Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.046 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti |
|
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE
2004 / 2019
- XX-B-XXX #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Aºılırsa |
|
SAVU |
26 Oct 2005, 08:02
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 358 Joined: 27 July 05 From: Bucuresti |
nu eu ci "dantes" si se referea la a lui masina
|
--------------------
dacia
super nova clima /logan laureat
2001 / 2010
- B-778
|
|
SAVU |
18 Nov 2005, 10:40
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 358 Joined: 27 July 05 From: Bucuresti |
revin cu informatii noi.sa potolit nu se mai aude nimic si nici nu curge.sper sa o tina.bafta
|
--------------------
dacia
super nova clima /logan laureat
2001 / 2010
- B-778
|
|
mihail75 |
18 Nov 2005, 10:49
Post
#26
|
mihail Group: Members Posts: 466 Joined: 12 October 03 From: Iasi |
banuiesc ca ai vrut sa scrii "s-a potolit" si "sper sa tina".
sorry, era postat de doua ori su nu m-am putut abtine. |
--------------------
Dacia Logan
Laureat 1.4 MPI
- Is-YY-XXX mihail, fost cu Logan Laureat 1.4, acum cu Opel Astra Sedan 1.6
|
|
SAVU |
18 Nov 2005, 12:02
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 358 Joined: 27 July 05 From: Bucuresti |
sorry! din prea multa graba. nu ma impuscati
|
--------------------
dacia
super nova clima /logan laureat
2001 / 2010
- B-778
|
|
madkat |
5 Dec 2005, 17:13
Post
#28
|
™™™™™™™™™ Group: Members Posts: 2.351 Joined: 3 May 05 From: Bucuresti |
explicati-mi si mie - cei care ati folosit solutie leak stop - cam cata se pune in vas (pe bidon scrie ca ar fi pentru 20l de antigel) - si care e baiul daca as pune pra mult? - blocheaza pompa sau ce?
merci anticipat |
--------------------
Alfa Romeo & VW
156 2.5 V6 & Bora TDI
1999 & 2001 Hoping for the best, and expecting the worst
|
|
vasile |
18 Dec 2005, 09:26
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 5 October 04 |
Salut! Am si eu o problema cu antigelul. Am gasit scurgeri de antigel peste motor. Se pare ca curs pe le supapa de aerisire e busonului, ceea ce este inexplicabil pentru mine pentru ca motoruyl nu e fost incins in acel moment. Sigur a iesit sub presiune pentru ca am gasit o pata de anigel si pe capota, deasupra busonului. Ce sa fac, e grav?. Nivelul la antigel nu a scazut deloc, oare sa aiba aer in instalatie?. Scurgerea a fost destul de masiva pentru ca era jumatate de motor ud.
|
--------------------
dacia
supernova
- IS-05-AAC
|
|
Bursu |
22 Dec 2005, 08:50
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 20 November 05 |
Busonul de la vasul de racire nu mai e etans.Schimba-l cu unul nou.Eu am pus unul de Solenza cu totul diferit si nu mai am pb.Exact asa se intampla si la mine....scurgeri frecvente de antigel.
|
--------------------
BMW
318i
- B-41-OOO Ex posesor de DSN,actualmente BMW 318i ,2001
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st September 2024 - 00:09 |