parbriz ciobit, solicit sfaturi
![]() ![]() ![]() |
parbriz ciobit, solicit sfaturi
bendix |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.005 Joined: 10 November 04 From: Timisoara.RO ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
Ambiance - 2005
- TM10### , alb arctic In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
|
|||
costi |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
CASCO; iar la punerea celui noi ai grija sa puna silicon cum trebuie.
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
BodoC |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru in plina criza Group: Members Posts: 152 Joined: 9 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu am patit asta la 4(!) zile de cind am ridicat masina. Sa mor de ciuda! Am refuzat sa o rezolv pe casco, mai mult psihologic. LA 4 ZILE?! Aveam inca numere rosii!. Am mers la o firma pe Bd. Ferdinand, si in 20 de minute am rezolvat-o. Se cunoaste putin, doar cind parbrizul este curat. Altminteri se confunda cu o pata de apa+praf. M-a costat in jur de 350.000 (ROL). Avantajul este ca nu se agraveaza. Mai tirziu, daca mai iau vreo piatra... Casco.
vezi http://www.robusta.ro/ Later edit: Fault! Acum vad ca esti din TM ![]() This post has been edited by BodoC: 28 Sep 2005, 19:30 |
--------------------
Logan
Prestige 1,6 16V
2008 Acel ce fara de care nu poate fi ceea ce este!
|
|
testike |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Si eu am patit-o, cand aveam ~100 km facuti cu masina.
Am fost la un atelier de reparatii chiar a 2-a zi, si l-am reparat cu 200 mii. Nu se vede aproape deloc, doar cand parbrizul este proaspat spalat, se vede un cerculet , daca te uiti de foarte aproape (15-20 cm max), si stii unde sa te uiti. Nu am vrut sa pierd timpul cu Casco, mai ales iarna, cand era sansa sa mai prind inca o piatra in cateva zile.. This post has been edited by testike: 28 Sep 2005, 19:30 |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
bendix |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.005 Joined: 10 November 04 From: Timisoara.RO ![]() |
Si eu m-am gandit la reconditionarea parbrizului, dar desi este foarte subtire, crapatura pare profunda, mai mult de 1 mm in adancime. Nu stiu daca se poate rezolva. Voi incerca cu CASCO. Am mari emotii insa cu schimbatul parbrizului. Ce anume trebuie sa am grija la pusul siliconului, sa fie uniform ? |
--------------------
Dacia
Logan
Ambiance - 2005
- TM10### , alb arctic In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
|
|
BodoC |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru in plina criza Group: Members Posts: 152 Joined: 9 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Depinde cit esti de scrupulos. Daca o rezolvi repede, si nu se extinde fisura, scapi mai ieftin, si pecuniar si in ceea ce priveste riscurile. O spaga tot o dai si la casco/Service. probabil cit dai pe o reparatie facuta in timp util. Totul este sa nu prinda praf in fisura, si sa nu fi intrat apa. Iar in service... de ce oare nu am eu incredere?
|
--------------------
Logan
Prestige 1,6 16V
2008 Acel ce fara de care nu poate fi ceea ce este!
|
|
klaus |
![]()
Post
#7
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Daca nu e crapat de la zgarietura, eu zic ca este mai simplu sa-l faci prin metode de reparare decat pe casco. Si pe casco il faci cand o fi mai grav.
Prin bucuresti mai este si http://www.expertauto.ro/ si la AGER Macar scutesti nervii si cozile pe la politie, pe la constatator, pe la service... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bendix |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.005 Joined: 10 November 04 From: Timisoara.RO ![]() |
Imi pare rau ca nu am un aparat foto digital, ca sa atasez o poza. In continuare sunt nehotarat in privinta a ce e mai bine sa fac maine. Poate noaptea va fi un sfetnic bun
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
Ambiance - 2005
- TM10### , alb arctic In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
|
|
dacicuss |
![]()
Post
#9
|
![]() Mare Vrajitor KKK Group: Members Posts: 299 Joined: 3 August 04 From: Poplaca ![]() |
sigur sunt si in TM firme de genul asta...da un ochi la www.folie.ro . Io n-as strica CASCO..pierzi reducerea de la anul!
This post has been edited by dacicuss: 29 Sep 2005, 08:35 |
--------------------
VW Passat
1.9TDI
- ww-00-XXX A religious war is like children fighting over who has the strongest imaginary friend...
The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong. |
|
Charlton |
![]()
Post
#10
|
![]() ان سيارتي ك Group: Members Posts: 366 Joined: 18 February 05 From: Gugulania ![]() |
|
--------------------
Dacia Logan
Preferance
2005 /
- CS-05-FUB Batranul marinar cu alge in barba si scoici pe burta.
GPS...chinezarie da' bun. |
|
bendix |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.005 Joined: 10 November 04 From: Timisoara.RO ![]() |
Gata, am rezolvat.
Am ales varianta reconditionarii. Cred ca mai mult din comoditate. M-au speriat unii ca daca voi folosi CASCO va trebui sa trec si pe la politia rutiera. Parca vedeam deja cozi, inghesuiala, nervi ... Asadar m-am interesat de firme de reconditionare parbriz. Am aflat despre doua. Str. Cluj nr. 16 Timisoara si Com Remetea Mare nr 6 (aproape de Timisoara, numai la 12 km). Sper ca nu se vor supara administratorii ca fac reclama mascata. Daca as fi auzit despre mai multe firme, le treceam pe toate aici. Fiindca era in drumul meu spre servici am ales-o pe cea din oras. Totul a durat 30 de minute si m-a costat 40 RON. Mi-a dat o gaura in parbriz cu un burghiu subtire, apoi a introdus un fel de clei in crapatura. Cleiul era impins cu presiuine de la un minicompresor, pentru a intra in tot volumul cavitatii. La sfarsit cleiul a fost uscat cu ultraviolete. Am impresia ca are loc o cristalizare pentru ca intr-adevar nu se mai vede deloc crapatura, oricat de bine m-as uita. In schimb ramane urma "craterului" unde a fost lovit parbrizul - o gaurica de aproximativ 3 mm diametru (locul de impact de unde a pornit crapatura). Am intrebat daca nu se poate slefui si mi-a spus ca nu. Daca as lua o scala in procente as spune ca nu am fost 100 % multumit de lucrare ci numai cam 85 %. Pe drum insa parbrizul mi s-a umezit de la ceata si chiar nu mai puteam distinge care erau picaturile de apa si care era gaurica din parbriz. Poate cu timpul nici nu voi mai baga in seama acea mica imperfectiune ![]() Cred ca topicul se poate inchide. Multumesc tuturor celor de pe forum care mi-au raspuns si chiar celor care doar au fost alaturi de mine! Sunteti niste prieteni adevarati ! |
--------------------
Dacia
Logan
Ambiance - 2005
- TM10### , alb arctic In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
|
|
AL |
![]()
Post
#12
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
bendix, eu sunt fix in situatia ta de asta iarna.... din cauza "nisipului
" imprastiat cu prea multa abundenta in bucuresti... am fost la politie, la CASCO (Asiban) si an deschis dosarul de dauna INSA nu am schimbat inca parbrizul, asteptand sa se lațeasca fisura respectiva.... termenul cat pot astepta este de 2 DOI ANI.... oricum, schimbarea parbrizului trebuie sa se produca anumai atunci cand temperatura ambianta este peste 10-15 grade dar nu temperaturi de peste 30!!!! (valori conform notei tehnice Dacia ref. la lipirea parbrizelor)... si nu sunt sigur ca vreun service Dacia va incalzi un atelier in seyonul rece ca sa imi tina mie masina 24 ore la o temperatura superioara acestor valori... asa ca am de am de ales sa merg acum, cat inca e cald, sau sa schimb parbrizul la primavara... in cele 6-7 luni de cand s-a crapat, crapatura nu a crescut!!!!... asa ca mai pot astepta... deci sfatul e sa deschizi dosar de dauna si sa intrebi cat timp poti amana reparatia si sa astepti sa se crape mai tare inainte de a schimba... si evident sa o faci atunci cand e bine sa o faci (ma refer la temperatura) |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
dacicuss |
![]()
Post
#13
|
![]() Mare Vrajitor KKK Group: Members Posts: 299 Joined: 3 August 04 From: Poplaca ![]() |
Mda...si io am avut de-a face cu boii dela Rutiera cand mi-a sarit o piatra in parbriz...unde mai pui ca s-a intamplat intr-un sat belit si cand am ajuns la mine in oras la militie. S-au ratoit la mine ca de ce nu m-am dus la ai de pe raza carora s-a produs "accidentul"...
![]() ![]() ![]() This post has been edited by dacicuss: 29 Sep 2005, 10:47 |
--------------------
VW Passat
1.9TDI
- ww-00-XXX A religious war is like children fighting over who has the strongest imaginary friend...
The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong. |
|
bendix |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.005 Joined: 10 November 04 From: Timisoara.RO ![]() |
QUOTE(AL @ 29 Sep 2005, 09:53) deci sfatul e sa deschizi dosar de dauna si sa intrebi cat timp poti amana reparatia si sa astepti sa se crape mai tare inainte de a schimba... si evident sa o faci atunci cand e bine sa o faci (ma refer la temperatura) AL, asa voi face si eu la o eventuala alta ciobire a parbrizului pe partea soferului. Voi deschide dosar de dauna si il voi schimba pe CASCO. In orice alta zona in afara campului vizual direct al soferului, reconditionarea mi se pare o modalitate acceptabila de rezolvare. QUOTE(dacicuss @ 29 Sep 2005, 10:46) Chestia cu burghiul e ciudata..io am vazut ca ti-l frezeaza ( alta mancare de peste) pe o anumita adancime, dispozitiv riguros controlat, pe urma iti injecteaza monomerul ala pe care ulterior il polimerizeaza pentru intarire... ![]() ![]() dacicuss, vrei sa spui ca prin metoda pe care ai vazut-o, nu se mai vede nici o adancitura (nici o gropita) pe parbriz la terminarea reparatiei ? Daca e asa, mi se pare o metoda mai eficienta decat a celor din Timsioara. In privinta fisurii nu mai am nici o grija. Asa cum am spus fisura a fost rezolvata in totalitate, nici nu se mai cunoaste ca a existat. Oricum, la mine fisura nu a inceput sa se intinda, aveam cam 6 mm. |
--------------------
Dacia
Logan
Ambiance - 2005
- TM10### , alb arctic In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
|
|
dacicuss |
![]()
Post
#15
|
![]() Mare Vrajitor KKK Group: Members Posts: 299 Joined: 3 August 04 From: Poplaca ![]() |
exact...io n-am observat nimic...din interior poate, daca te uitai atent si stiai despre reparatie...cand batea lumina dintr-un anumit unghi.
Right, indiferent de ciobitura, daca e in campul vizual al soferului, musai schimbat..nu se merita ![]() ![]() |
--------------------
VW Passat
1.9TDI
- ww-00-XXX A religious war is like children fighting over who has the strongest imaginary friend...
The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong. |
|
BodoC |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru in plina criza Group: Members Posts: 152 Joined: 9 April 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dacicuss @ 29 Sep 2005, 11:46) ... S-au ratoit la mine ca de ce nu m-am dus la ai de pe raza carora s-a produs "accidentul"... ![]() Vina nu este al lor, ci a ta. Ei isi faceau datoria la urma urmei. Cine te-a pus sa spui ca s-a intimplat in nu stiu ce sat? S-a inimplat in parcare, si puteai sa sufli si in fiola. |
--------------------
Logan
Prestige 1,6 16V
2008 Acel ce fara de care nu poate fi ceea ce este!
|
|
dacicuss |
![]()
Post
#17
|
![]() Mare Vrajitor KKK Group: Members Posts: 299 Joined: 3 August 04 From: Poplaca ![]() |
Bodo, deci vina e a mea ca n-am mintit!
![]() ![]() ![]() Si absurd ca e legea stramba, si chiar si cu ea asa, neuronul lor aplica legea orbeste, fara sa incerce s-o ia si logic. De fapt, daca aveau alt IQ, faceau altceva. uite un scenariu: Esti in drum spre mare, concediu, etc..noaptea, pe sosea, cea mai apropiata localitate e la peste 10-15 km si poate nici nu e la drum...iti sare o piatra si-ti ciobeste parbrizul...ce faci daca vrei sa tratezi corect problema? This post has been edited by dacicuss: 30 Sep 2005, 06:24 |
--------------------
VW Passat
1.9TDI
- ww-00-XXX A religious war is like children fighting over who has the strongest imaginary friend...
The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong. |
|
Sony |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Ieri am descoperit ca un vandal mi-a zgariat geamul dreapta spate, probabil cu un diamant de geamgiu. Zgarietura are circa 8 cm lungime si a intrat mizerie in ea. O pot repara?
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#19
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Da. La cei enumerati de Klaus.
|
--------------------
x
x
- x
|
|
Sony |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Multam!
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
Boss |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 7 June 05 ![]() |
Salut, ca tot se vorbeste despre parbriz, am si eu o intrebare, ieri mi-a sarit o pietricica in parbriz care s-a crapat un pic. Este foarte mica, cat buricul unui deget, cred ca primul strat de sticla s-a crapat. Acu vine si intrebarea: se poate schimba pe casco ? Am fost la politie si mi-au spus ca pentru asa ceva nu mi-l schimba. Belea mare cu crapatura nu este, e pe partea dreapta, de observat se observa doar daca te uiti mai atent dar....se observa
![]() Crapat e mult spus, mai degraba ciobit. |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- B-59-CGF
|
|
Codrin |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Asteapta sa se mai adune.
|
--------------------
Mazda
.
.
|
|
Danco |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 9 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Il repari la un atelier specializat sau ii aplici o piatra mai mare dupa care te duci la politie si casco.
|
--------------------
---------------
Logan Ambition
- --------------- Vorbind ai pierdut privilegiul de a parea intelept!
|
|
GunX |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 254 Joined: 26 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Vezi cine te vede cand faci pe infractorul si apoi imediat pe proprietarul pagubit, ca pe langa faptul ca nu-ti mai iei banii, falsul in acte publice (asa l-am gasit, nene, sa joc X si 0 pe pereti de plictiseala daca mint) e cam penal si o sa ziceti ca aveti bratari din acelasi metal pretios ca materialul farfuriei in care se serveste masa doar o data pe zi, din cauza la un sfat primit pe nu stiu ce forum...
Si acum sa privim toti cum bate un moderator delete-ul din 11m la offtopicul asta pe threadul de STERGATOARE This post has been edited by GunX: 6 Oct 2005, 10:16 |
--------------------
Logan
Laureate 1.4
- B-40-XXX Never underestimate the power of human stupidity !
|
|
claudiucondrea |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 23 December 08 From: constanta ![]() |
stie cineva vre-un atelier bun de genul asta in constanta?
7 Jan 2009, 16:13: am gasit, daca mai intereseaza pe cineva e unul pe bd tomis, cum treci de varianta pe partea dreapta e un "targ" de masini sh, in spate e un service care face de-astea This post has been edited by claudiucondrea: 7 Jan 2009, 15:13 |
--------------------
dacia
solenza
2003
- ct 06 sgy
|
|
marius777 |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 28 November 10 ![]() |
www.doctor-parbrize.com
|
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 05:41 |