problema ac logan 0.9tce
![]() ![]() ![]() |
problema ac logan 0.9tce
tracasan |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 4 December 13 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan 2
2013 Laureate
|
|||
IRONICK |
![]()
Post
#2
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
bine ai venit in era reducerilor dacia
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
torquemada |
![]()
Post
#3
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Comportamentul e normal.
Se dezactiveaza. |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
tracasan |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 4 December 13 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan 2
2013 Laureate
|
|
renaultlag2 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 493 Joined: 23 February 13 From: Bucuresti ![]() |
COmportament normal din pacate este doar o reducere de costuri.
|
--------------------
Renault
Laguna
2001 Dynamique
|
|
Ampt |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Și din păcate nu este singura!
![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
corbex |
![]()
Post
#7
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Ambreiajul nu se distruge, se distruge masina daca nu apuci sa termini depasirea. Fara misto, nu prea e indicat sa initiezi depasiri strinse cu aerul pornit. Decupleaza tu manual aerul, pastreaza-l pentru la vara. Cu geamul deschis sta mai mult decuplat.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
roland |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Aerul conditionat decupleaza (sau decupla la modelele mai vechi) atunci cand motorul e in sarcina foarte mare, adica acceleratie brusca in treapta 1. Asta sigur.
Nu l-am vazut sa decupleze in alte conditii, la turatii mari, la blana in a 5-a... Chestia cu cuplat/decuplat periodic... ECO! Dar, cat timp face racoare si instalatia are agent de racire cat trebuie, nu sunt probleme. |
--------------------
.
.
.
|
|
torquemada |
![]()
Post
#9
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
@tracasan Se decupleaza (in funcție de cuplul necesar/prezent ). Pe de alta parte tu acum mergi cu AC pornit pe 4?, nu de alta dar cu AC pe 1 si distributie aer pe toate evacuarile, in 5 min e deja rece in masina (chiar si vara).
Turatii ridicate 4500rpm? Mergi numai cu a treapta IIa? This post has been edited by torquemada: 25 Apr 2014, 10:21 |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
IRONICK |
![]()
Post
#10
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(roland @ 25 Apr 2014, 09:16) Aerul conditionat decupleaza (sau decupla la modelele mai vechi) atunci cand motorul e in sarcina foarte mare, adica acceleratie brusca in treapta 1. Asta sigur. Nu l-am vazut sa decupleze in alte conditii, la turatii mari, la blana in a 5-a... Chestia cu cuplat/decuplat periodic... ECO! Dar, cat timp face racoare si instalatia are agent de racire cat trebuie, nu sunt probleme. Decuplarea este din cauza ca este alt compresor, cu "ceva" fix, nu mai este cel montat pe Logan 1. La asta cand presiunea, temperatura, ...si alti factori dau cu virgula, decupleaza. Ala vechi isi regla singur cilindreea. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
tracasan |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 4 December 13 ![]() |
QUOTE(torquemada @ 25 Apr 2014, 10:18) @tracasan Se decupleaza (in funcție de cuplul necesar/prezent ). Pe de alta parte tu acum mergi cu AC pornit pe 4?, nu de alta dar cu AC pe 1 si distributie aer pe toate evacuarile, in 5 min e deja rece in masina (chiar si vara). Turatii ridicate 4500rpm? Mergi numai cu a treapta IIa? Nu mi se pare anormal ca o masina sa mai ajunga in astfel de turatii... in depasiri deobicei folosesc treapta a 3-a. Nu mi se pare normal sa cupleze cum are el chef... modelele vechi peste 3500 il taiau casa evite supraturarea copresorului(nu cred ca va puteti imagina cum se aude acest compresor la turatii ridicate) |
--------------------
Dacia
Logan 2
2013 Laureate
|
|
roland |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 25 Apr 2014, 11:11) Decuplarea este din cauza ca este alt compresor, cu "ceva" fix, nu mai este cel montat pe Logan 1. La asta cand presiunea, temperatura, ...si alti factori dau cu virgula, decupleaza. Ala vechi isi regla singur cilindreea. Mersi! QUOTE(tracasan @ 25 Apr 2014, 13:54) Nu mi se pare anormal ca o masina sa mai ajunga in astfel de turatii... in depasiri deobicei folosesc treapta a 3-a. Nu mi se pare normal sa cupleze cum are el chef... modelele vechi peste 3500 il taiau casa evite supraturarea copresorului(nu cred ca va puteti imagina cum se aude acest compresor la turatii ridicate) La loganul meu ph. 1 din 2006, nu decupla peste 3500 rpm. Am mers pe autostrada constant la 4000, vara pe caldura mare si da, face zgomot, dar nu decupla deloc. |
--------------------
.
.
.
|
|
torquemada |
![]()
Post
#13
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
@tracasan
"Nu mi se pare anormal ca o masina sa mai ajunga in astfel de turatii..." Fara suparare de ce ai luat TCe?! Turatie ridicata la TCe este orice intre 6000 si 6250rpm(limitare) nu 4500rpm. Compresorul e diferit fata de vechea generatie. Treapta de putere a climatizarii, ca si temperatura din climatizare e cunoscuta de BCM(uch), care da informatia prin CAN catre injectie care in functie de necesitati(sarcina) actioneaza in consecinta. This post has been edited by torquemada: 25 Apr 2014, 14:57 |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
Kojak |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Corect, confirm ce spune Roland!
Decupleaza doar la apasare ferma si crestere brutala a turatiilor. Daca se merge constant, chiar si cu 4000-5000rpm, NU decupleaza. Logan 1 1.4, 2006 |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#15
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
torquemada |
![]()
Post
#16
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
La prima intrebare: da cicleaza.
La a 2 a intrebare: decupleaza in anumite conditii. |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
gangara |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
Loganul vechi era echipat cu compresor cu turatie variabila. Acesta nu cicleaza.
Loganul nou are compresor cu turatie fixa. Compresor mai ieftin insa in nici un caz mai putin fiabil, total din contra. Legat daca e mai bine sau mai rau. Pai mai putin confortabil, nu neaparat mai rau. Cine mai foloseste compresor fix in ziua de astazi. Pai aproape toti constructorii auto. |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
robbie_ro |
![]()
Post
#18
|
![]() ----------------------- Group: Members Posts: 464 Joined: 25 June 07 ![]() |
Taie "turatie" si inlocuieste cu "cilindree".
|
--------------------
Dacia
Logan
2007, Laureate Plus
|
|
bloodem |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Si pe mine m-a deranjat la inceput functionarea aceasta intermitenta a AC-ului, dar mi-a trecut. Sunt foarte multumit ca e racoare in masina (uneori chiar PREA racoare) si am vazut acelasi mod de functionare, cu decuplari la 10 - 15 secunde, la masini cu mult mai multe pretentii (Toyota Avensis, spre exemplu).
|
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
vi_escu |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
@tracasan
Nu-ti face nervi, asa functioneaza tipul asta de instalatie. Acum e cozonac, pastreaza-te pentru la vara cand o sa mergi cu 10 pe ora in oras la 40 de grade la umbra.... |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#21
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
Bănuiesc că și la motoarele diesel e același comportament al compresorului, dar personal nu am sesuzat niciodată acest aspect.
|
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
roland |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
La fel si la diesel.
Si la Megane... si la Fluence... s.a.m.d. |
--------------------
.
.
.
|
|
gangara |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#24
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
Nici la logan nu am sesizat aceste decuplari. Cand opresc ac din buton sesizez instant decuplarea. Dar in rest ... nope.
|
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
zfmflorin |
![]()
Post
#25
|
![]() =*=*=*=*=*=*=*=*=*= Group: Members Posts: 294 Joined: 18 January 07 From: BRASOV ![]() |
Lord Hades - e vorba de logan 2. Eu asa am inteles. |
--------------------
Hyundai
Tucson
Style+ 1.6 T-GDI, E6d AWD 2022
- BV 29 --H ex:
Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km) Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km) |
|
IRONICK |
![]()
Post
#26
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(bloodem @ 28 Apr 2014, 10:25) Si pe mine m-a deranjat la inceput functionarea aceasta intermitenta a AC-ului, dar mi-a trecut. Sunt foarte multumit ca e racoare in masina (uneori chiar PREA racoare) si am vazut acelasi mod de functionare, cu decuplari la 10 - 15 secunde, la masini cu mult mai multe pretentii (Toyota Avensis, spre exemplu). QUOTE(roland @ 29 Apr 2014, 07:23) gata, s-a rezolvat. asa face la toate si este de bine se poate inchide topicul |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
bloodem |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Stiu ca incerci sa fii ironic"k", dar nu ai motive.
![]() Clar nu este de bine, nu stiu nici cat de rau este, dar certitudinea este ca in acesti 3 ani de cand am masina totul a functionat *aproape* corespunzator pe partea de AC (exceptand momentele in care mi-a scuipat gheata din cauza ca o uitasem pe recirculare ![]() Acum, care este nivelul de uzura la care este supus un astfel de compresor cu cilindree fixa in comparatie cu cel cu cilindree variabila, chiar nu stiu si incerc sa nu imi pun inca problema ca sa nu ma enervez inutil. ![]() This post has been edited by bloodem: 1 May 2014, 07:50 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#28
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
poti sa stai linistit, ambreiajul de la compresorul de AC este fabricat a.i. sa tina min. 100k km
|
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
bloodem |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
100k kilometri cu AC pornit sau cu el oprit?
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
visanm |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 31 August 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tracasan @ 24 Apr 2014, 17:42) Masina are 11000 de km si e cumparata in noiembrie 2013. Fiind iarna nu am folosit ac-ul si nu am obsevat pana acum... Compresorul decupleaza la 10-15 secunde sta cateva secunde decuplat dupa care cupleaza iar. cu cat ventilatorul e pe o treapta superioara cu atat sta mai mult timp cuplat. pe treapta 4 decupleaza rar. cuplarea/decuplarea se simte in puterea motorului, cat de rece e aerul s relanti. cei de la dacia spuna ca asa lucreaza el(pareri?). Mai nou am descoperit ca spre deosebire de motoarele vechi, acesta nu decupleaza ac-ul peste 4000 rot/min si de la turatia aia se aude foarte urat. inca nu am intrebat in service despre asta dar nu mi se pare normal... am patit sa fiu in depasire, aveam vreo 4500 de ture si a cuplat compresorul(decuplase chiar inainte sa intru in depasire). imi este frica sa nu se distruga ambreajul lui. voi ce parere aveti? Buna ziua. Nu este nici o problema la compresor. Asa face si meganul din semnatura. Tot Tce. |
--------------------
Renault
Megane Sporty Dynamique 1.4 tce
2011
- B-99-VMA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 04:17 |