problema caldura, nu inteleg de ce nu baga caldura
![]() ![]() ![]() |
problema caldura, nu inteleg de ce nu baga caldura
piciu89 |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 28 January 12 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
super nova
2001
|
|||
adrian.petrov |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 485 Joined: 19 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Conteaza foarte mult cat lichid de racire puneti in rezervor, ca daca nu respectati semnul de maxim si umpleti rezervorul pana la refuz - apare un fenomen ciudat si nu mai aveti caldura in masina.
Cel putin mie asta mi s-a intamplat, mi-a completat un coleg istet la servici cu antigel pana la plina ochi si nu mai baga caldura. a trebuit sa scot lchid cu siringa pana la nivelul maxim si si-a revenit . Adrian |
--------------------
RENAULT MEGANE ;
RENAULT MEGANE ;
2004 -1.9 DIESEL , 2004 1.6 16V BENZINA ;
- B Nu poti face supa de PUI, daca pui numai gainat de pui
|
|
tr04www |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.122 Joined: 13 October 09 From: Bucuresti ![]() |
Ca tot veni vorba de vasul de expansiune, la masinile voastre cat timp fasaie busonul vasului dupa oprirea motorului?
|
--------------------
Renault
Talisman
Intense 2016
|
|
adrian.petrov |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 485 Joined: 19 March 08 From: Bucuresti ![]() |
La mine nu fasaie deloc, nici la pornire nici la oprire.
De obicei apa in vas sta la jumatate intre min si max.si cand se incalzeste motorul se creaza acea presiune si scade apa in vas cca. 1 cm. Ma gandesc ca la tine s-ar putea sa ai probleme chiar cu capacul care s-ar putea sa fie fisurat - ia unul de proba si schimbal, vezi cum este . Adrian |
--------------------
RENAULT MEGANE ;
RENAULT MEGANE ;
2004 -1.9 DIESEL , 2004 1.6 16V BENZINA ;
- B Nu poti face supa de PUI, daca pui numai gainat de pui
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#35
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
apropo de treaba asta . mie imi scade lichidul din vas cam 2 cm, un deget maxim la sase luni. treaba e ca nu pierde antigel pe nicaieri, dar absolut pe nicaieri. nici la conducte nici la calorifer, nici la radiator nici la vas, etc. am verificat si rasverificat. s-o evapora???
![]() 23 Feb 2012, 22:01: revin. am vazut mai sus ca cineva are cielo. am auzit de la proprietari ca la cielo este una dintre bube caldura. parca ar fi pe motorina. dsn sta foarte bine cu caldura, din cate masini am vazut si condus. This post has been edited by gcgeorgescu: 23 Feb 2012, 22:01 |
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#36
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Aici este forumul DACIA. Daca vrei sa vorbesti despre cielo, mergi la forumul lor.
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
mafiozzo |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 760 Joined: 17 May 07 From: .::Cluj::. ![]() |
iti face presiune pe instalatie? daca nu, si normal sa n-ai caldura
|
--------------------
Ex : Supernova 2001
Opel Astra G CC 2003
Coupe Now : Mondeo 2007 Limuzina
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#38
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
era ca un fapt divers
|
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
adrian.petrov |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 485 Joined: 19 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Ca idee : antigelul este un amestec format din glicol si apa distilata, din cauza caldurii motorului apa distilata se va dissocia, va crea acea presiune pe care trebuie sa o faca in instalatie, iar daca presiunea creste mai mult decat trebuie se va pierde prin punctele mai sensibile ale instalatiei- poate chiar pe la buson sau prin supapa de siguranta/tot de la buson.
Ideea este ca in principiu , lichidul de racire in timp va scade in vas - depinde de la masina la masina perioada de copletare al lichidului. Din acest punct de vedere nu ar trebui sa te alarmezi, faptul ca nu ai caldura in masina dupa ce faci aerisirea instalatiei si se echilibreaza presiunile asta este adevarata ta problema. Instalatia de racire are doua circuite separate prin termostat - ca la orice autoturism. Astfel cand pornesti masina, motorul este rece- termostatul inchis/ pana se deschide ar trebui sa-ti bage caldura. Verifica si schimba capacul vasului de expansiune, daca nu se remediaza problema stunci schimba si termostatul; si fa-i aerisirea din-nou . Succes, Adrian |
--------------------
RENAULT MEGANE ;
RENAULT MEGANE ;
2004 -1.9 DIESEL , 2004 1.6 16V BENZINA ;
- B Nu poti face supa de PUI, daca pui numai gainat de pui
|
|
DB 06 GVI |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 5 March 12 From: Moreni,DB ![]() |
salutare.S.O.S.prima problema--- stiti cumva din ce cauza atunci cand pornesc aeroterma si dau pe aer cald,aeratoarele din stanga si dreapta baga aer rece iar cele din mijloc aer cald.la picioare aer cald si de asemeni si la parbriz tot cald,doar cele 2 din lateral.
a2a problema am constatat-o in seara asta:motorul cald dupa cativa zeci de km,caldurica in interior,mai putin pe cele 2 aeratoare cum va ziceam,ajung acasa ridic capota si surpriza;apa din vasul de expansiune era rece,dar masina baga caldurica. aveti ideie care ar fi cauzele ca nu prea imi dau seama din toate furtunele alea ce rol au va multumesc 5 Mar 2012, 21:35: salutare.S.O.S.prima problema--- stiti cumva din ce cauza atunci cand pornesc aeroterma si dau pe aer cald,aeratoarele din stanga si dreapta baga aer rece iar cele din mijloc aer cald.la picioare aer cald si de asemeni si la parbriz tot cald,doar cele 2 din lateral. a2a problema am constatat-o in seara asta:motorul cald dupa cativa zeci de km,caldurica in interior,mai putin pe cele 2 aeratoare cum va ziceam,ajung acasa ridic capota si surpriza;apa din vasul de expansiune era rece,dar masina baga caldurica. aveti ideie care ar fi cauzele ca nu prea imi dau seama din toate furtunele alea ce rol au va multumesc 5 Mar 2012, 21:41: salutare.S.O.S.prima problema--- stiti cumva din ce cauza atunci cand pornesc aeroterma si dau pe aer cald,aeratoarele din stanga si dreapta baga aer rece iar cele din mijloc aer cald.la picioare aer cald si de asemeni si la parbriz tot cald,doar cele 2 din lateral. a2a problema am constatat-o in seara asta:motorul cald dupa cativa zeci de km,caldurica in interior,mai putin pe cele 2 aeratoare cum va ziceam,ajung acasa ridic capota si surpriza;apa din vasul de expansiune era rece,dar masina baga caldurica. aveti ideie care ar fi cauzele ca nu prea imi dau seama din toate furtunele alea ce rol au va multumesc 5 Mar 2012, 21:44: scuze pentru posturile repetate This post has been edited by DB 06 GVI: 5 Mar 2012, 20:44 |
--------------------
DSN Clima 2003,GPL
Logan Ambition 1.6 Mpi,2006
.
- DB 06 GVI
|
|
tr04www |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.122 Joined: 13 October 09 From: Bucuresti ![]() |
Pe aeratoarele alea laterale, nu baga aer la fel de cald ca pe alea din centru sau picioare. Asa e conceput sistemul la supernova. Cauta pe forum, o sa vezi ca la majoritatea userilor e asa.
|
--------------------
Renault
Talisman
Intense 2016
|
|
quick |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 996 Joined: 13 April 07 From: bistrita ![]() |
si iar vor incepe altii ca trebuie sa bage si pe lateral si iar facem 2 pagini de discutii contradictori..... in principiu pe cele doua aeratoare laterale vine mai putin aer cald sau chiar deloc, daca vrei sa vina aer cald poti sa demontezi toata aeroterma sa vezi cum functioneaza si sa incerci sa etanseizezi calumea garniturile si ce mai ii pe acolo.....dar crede-ma ca nu merita, nici la mine nu baga aer cald pe laterale si nici macar nu i-am acordat nici o atentie, prea multa bataie de cap pt nimic.
uite aci...http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...679&hl=laterale This post has been edited by quick: 7 Mar 2012, 12:00 |
--------------------
dacia
super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp
/suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
|
|
talibanu |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru Talibanez Group: Members Posts: 337 Joined: 15 November 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(DB 06 GVI @ 5 Mar 2012, 20:30) salutare.S.O.S.prima problema--- stiti cumva din ce cauza atunci cand pornesc aeroterma si dau pe aer cald,aeratoarele din stanga si dreapta baga aer rece iar cele din mijloc aer cald.la picioare aer cald si de asemeni si la parbriz tot cald,doar cele 2 din lateral. Asta e din seria "asa face toate"....sau marea majoritate a DSN-lor....si a mea la fel baga, cald la picioare-parbriz-centru si caldut spre rece pe laterale...in concluzie: asta nu este o problema ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Super Nova Clima
2001
- BZ 02 DSS
|
|
DB 06 GVI |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 5 March 12 From: Moreni,DB ![]() |
lucrul asta chiar nu il stiam,aveam impresia ca sunt infundate ciruitele spre aeratoarele laterale.cum cum sunt sute,mii de utilizatori de DSN si tot atatea probleme intampinate erati cei mai in masura sa apelez.
multumesc si multi km fara probleme 7 Mar 2012, 16:52: o alta problema am constatat-o zilele trecute:motorul cald dupa cativa zeci de km,caldurica in interior,mai putin pe cele 2 aeratoare cum va ziceam,ajung acasa ridic capota si surpriza;apa din vasul de expansiune era rece,dar masina baga caldurica. aveti ideie care ar fi cauzele ca nu prea imi dau seama din toate furtunele alea ce rol au fiecare. multumesc This post has been edited by DB 06 GVI: 7 Mar 2012, 15:52 |
--------------------
DSN Clima 2003,GPL
Logan Ambition 1.6 Mpi,2006
.
- DB 06 GVI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 05:06 |