problema cu pompa de benzina, nu mai baga benzina decat atunci cand vrea ea
![]() ![]() ![]() |
problema cu pompa de benzina, nu mai baga benzina decat atunci cand vrea ea
dreher |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 7 September 07 From: Oltenita ,Calarasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300/Supernova
1982/2002
- CL-02-CLW/CL-40-ALZ Cine nu a pacatuit niciodata, sa arunce primul piatra.
|
|||
Kinetix |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Tu ai filtru cu pahar decantor intre pompa si carburator? Daca nu, pune-ti. Vei avea o surpriza sa vezi cum se aduna apa pe fundul paharului.
Atentie la montarea lui: benzina de la pompa trebuie sa curga direct in pahar (NU in elementul filtrant), apoi trece prin filtru si iese spre carburator. Nu prea am inteles: daca scoti capatul furtunului de alimentare de la carburator si "dai la cama" (amorsezi manual pompa de benzina) nu iese nimic pe acolo? This post has been edited by Kinetix: 5 Mar 2008, 09:42 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
ceaki |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 7 January 07 From: cluj-napoca ![]() |
poate e crepat furtunul de la rezervor care face legatura intre conducta de benzina si rezervor. atunci pe acolo trage aer si nu trage benzina suficienta.
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
yo9hrb |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 148 Joined: 12 December 06 From: Ploiesti ![]() |
Poate e infundata gaura cheii de la buson si face vacuum in rezervor.
|
--------------------
Dacia
MCV/Sandero
2008
- PH-10-DBV, PH-10-PAR
|
|
argon |
![]()
Post
#5
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
comunicarea cu atmosfera nu se face prin gaura cheii!
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mitu2002 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
cuiul pontou? poate are guler si agata sau poate e blocat sau poate are un gunoi care il obtureaza aleatorin interiorul sitei carburatorului
|
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
tgg2k |
![]()
Post
#7
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
hop si eu cu idei:
- sita (filtrul) de la carburator plina. - prea multa apa in benzina - rezervor plin cu impuritati - conducte tur/retur partial infundate solutii: incearca o "curatare" a circuitului in felul urmator... cumperi 4 litri de benzina, in doua sticle de cate 2L de suc, si ii pui la pastrare vreo cateva zile (undeva in pozitie fixa, de exemplu pe balcon). daca e apa in benzina, aceasta se va aseza pe fund si probabil chiar va ingheta. asta o faci ca sa ai cel putin 2 L de benzina curata. speli rezervorul prin metoda lantului sau doar prin barbotare (clatire) cu benzina si apoi scoti benzina afara. o pui intr-o galeata si o treci printr-un tifon sau ceva material sa retina rugina. apoi suflii cu o pompa (daca te chinui putin poti si cu pompa de umflat roti de la masina) conductele de tur si retur. sau daca poti bagi aer comprimat prin ele. saaaaauuuuu.... cumperi doua conducte noi (asta daca stii ca e curat rezervorul) si le schimbi (cam 15-20 RON impreuna). dupa toate astea le pui pe toate inapoi si vezi cum se manifesta pompa de benzina. bafta |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
dreher |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 7 September 07 From: Oltenita ,Calarasi ![]() |
pai sa incepem metodic
1 Kinetix :am pahar decantor (paharel de tuica)si se cam strange mizerie in el da acum este curat si da atunci cand dau la cama nu iese nimic, numai aer ,adica cred ca pompa in principiu ar lucra da nu are material ![]() 2 ceaki : o sa verific si treaba cu furtunul 3 yo9hrb :am mers fara buson ,nu acolo este buba 4 mitu2002 : posibil ,oricum asta e zona de interes CNC-ul pana la pompa de benzina inclusiv 5 tgg2k : fii atent cum se manifesta,se opreste motorul,dau la cama de-mi ies ochii..nimic,desfac corpul pompei,suflu (cu gura ) in toate stuturile ![]() si montez la loc,amorsez si tasneste de zici ca este la Bellagio,plec merge ceva timp (km) si apoi ![]() This post has been edited by dreher: 5 Mar 2008, 17:25 |
--------------------
Dacia
1300/Supernova
1982/2002
- CL-02-CLW/CL-40-ALZ Cine nu a pacatuit niciodata, sa arunce primul piatra.
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Pai e posibil sa ai un gunoi in rezervor care obtureaza sorbul conductei de benzina in mod aleator. Am patit si eu asa la vechea Dacie...
Cred ca solutia este spalarea/inlocuirea rezervorului. |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
tibip |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 17 October 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
la mine a fost un pic de cauciuc desprins in furtunul intre pompa de benzina si carburator, care bloca curgerea benzinei. Ai schimbat furtunul intre pompa de benzina si carburator?
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- numar simplu
|
|
pacoman |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 8 November 07 ![]() |
Sigur ai gunoaie in rezervor.Si eu patesc la fel,de obicei cand mai am putina benzina in rezervor si cand mi se intampla asa scot furtunu de tur si suflu in el pana se duce toata benzina de pe teava,apoi trag putin pana vine benz,bag furtunu la loc,dau putin la coada de la pompa si gata.Mi-e lene sa dau jos rezervoru sa-l spal si cum nu se intampla prea des pe mine nu ma deranjeaza prea tare ca mi se opreste masina in intersectie.
![]() |
--------------------
DACIA
Berlina 1310
1994 modificata CN4
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
eu am patit probleme cind mergream pe benzina in urmatiarea ordine:
gunoi mare in rezervor care pina la urma a fost tras pina la filtru decantor (mergeam 10Km dupa care se oprea si nu venea benzina) filtru decantor slab sau garnitura de la pahar nu etansaza bine si nu trage benzina furtun slab si vechi fara colier intre teava si filtru decantor acelasi fenomen apare cind furtunele de la rezervor la teava sint invechite icearca sa o amorsezi tragind cu gura pe la furtunul care vine la carburator si vezi daca ajunge benzina poate fi si apa in benzina am gasit un pahar plin de apa dupa ce pusesem de la fostul shell (i-am dat foc cu bricheta si nu ardea , ca sa ma conving ca e apa) |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
tgg2k |
![]()
Post
#13
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
off topic si nu chiar: rezervor nou + filtre + furtune + conducte tur/retur = 115 RON
iar daca vrei sa le schimbi, iti ia vreo doua ore toata operatia. |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
dreher |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 7 September 07 From: Oltenita ,Calarasi ![]() |
Am rezolvat!
Azi am plecat cu baiatul sa-l duc la scoala ....binenteles pe drumul de intoarcere "bestia" si-a facut iar de cap ,adica s-a oprit.Si cum la fraieri le face Dumnezeu cuib si conform principiului "prost sa fii noroc ca sunt" ![]() TIP: Nu uitati sa scoateti busonul de la rezervor altfel ve-ti fi uimiti cum chiar si fara pompa ,benzina vine inapoi pe furtun ![]() ps : inainte sa schimbati(arunca-ti) pompele de benzina cred eu ca este bine sa incerca-ti alimentare lor dintr-un pet de 2L in care a-ti pus ceva benzina curata si sa vede-ti daca se mai intampla fenomenul (mintea romanului cea de pe urma). This post has been edited by dreher: 6 Mar 2008, 17:46 |
--------------------
Dacia
1300/Supernova
1982/2002
- CL-02-CLW/CL-40-ALZ Cine nu a pacatuit niciodata, sa arunce primul piatra.
|
|
Merced |
![]()
Post
#15
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Revin si eu cu o problema similara care mi-a dat de furca deja de vreo 4 ori, si in situatii complet de cacao. Prima oara a trebuit sa vin prin ploaie cu diverse lucruri de la un hipermarket. Am zis atunci ca o fi pana prostului, desi benzina teoretic trebuia sa fie macar vreo 4 litri in rezervor. Am revenit atunci cu doi litri de benzina si cu o pompa de mana cam nasoala, ce-i drept, si am suflat pe cat posibil turul. Initial nu bolborosea nimic, apoi a inceput sa se auda clar ca in rezervor era combustibil suficient. Dar surpinzator tot nu se alimenta, adica abia venea un pic de benzina pana la carburator.
Eh, mai trecu' timp, si mi-a facut la fel. Tot asa, am pus benzina in ea crezand ca nu mai e, desi trebuia sa fie. A plecat dupa cateva chei. Dar azi de dimineata foarte straniu. A plecat la prima cheie foarte frumos, a mers 5 secunde cred si s-a oprit. Apoi aceleasi simptome. Repede sarise un vecin sa-mi spuna ca am inecat-o. Dar CNC-ul era gol, benzina n-ajungea acolo. Ce am constatat: scotand acel furtun care urca benzina de la pompa la carburator, din partea de sus, chiar daca dadeam la coada sau la automat, nu ajungea decat cate un stropsor de benzina. Daca insa scoteam furtunu' de jos se vedea ca pompa arunca cat de cat benzina, in cantitate destul de mare zic eu. Problema e ca pare sa n-aiba puterea sa o "urce" pana la carburator. Nu pare nimic neinregula, membrana e pusa asta vara, clopotu' nu se uda si nici in ulei nu e benzina, doar ca parca n-are putere. Odata pornit motoru' in mare parte merge, asta daca nu-i dau o talpa sa se goleasca CNC-ul ca atunci am pus-o. Azi am ramas asa in ditamai intersectia, de m-a injurat lume garla. Pe scurt: Nu ajunge benzina la carburator. Chiar si daca apuca s-o ia, am scos furtunu' din carburator cu motorul pornit si nu mai arunca nici pe departe cat de mult ar trebui in mod normal, ci tot asa, mai mult picaturele. Si acu' am juma' de rezervor. Sa fie o conducta indoita, care sa nu permita decat unei parti sa treaca, sau nu stiu ce altceva pe la pompa, altceva care sa-i afecteze debitu'. Sincer m-am saturat azi de benzina trasa cu gura, ca ajunsesem sa fac asta in timp ce dadeam la coada ca sa urce mai repede si sa incerc sa umplu suficient CNC-ul incat sa plece si apoi, cu noroc sa se si alimenteze. Scuzati post-ul lung. Daca ati avut rabdare sa cititi, poate-mi dati o idee ceva, ca as vrea s-o fac cat de curand si de preferat cu mana mea. This post has been edited by Merced: 27 Apr 2008, 22:17 |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#16
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Verifica si tu conductele sa nu le ai partial infundate si dupa aceea pompa de benzina si in urma carburatorul.In final monteaza filtre de benzina unu decantor inainte de pompa si unu cu hartie dupa pompa . Primul protejaza pompa al doilea carburatorul cu siguranta nu vei mai avea probleme.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Merced |
![]()
Post
#17
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Pai s-ar putea sa fie partial infundate, sau sa tot traga acelasi gunoi care le infunda, ca azi dadea la coada benzina cacalau si fara probleme. Nu mai inteleg, nu mai vreau sa inteleg ce are. Bine ca stiu ca nu-mi consuma mult cum mi-era frica. Acum raman in pana de benzina cu juma' de rezervor plin, da' macar stiu s-o fac, nu-i nevoie decat de gura si multa admiratie fata de gustul inconfundabil de benzina.
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Ionescu |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 275 Joined: 24 January 06 From: Romania ![]() |
A zis bine cineva mai sus, ia-o si tu de la coada la cap. Da jos rezervorul, goleste-l si vezi ce iese din el. S-ar putea sa fii surprins . Eu asa am patit si a trebuit sa schimb rezervorul; de atunci nu am mai avut probleme
![]() ![]() Succes! |
--------------------
Dacia
Duster
2014, Benzina & GPL, 2x4, 1598cc, 73kW=105CP Traficul in Romania e Infern: Intra toti si scapa cine poate...
|
|
Merced |
![]()
Post
#19
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Rezervoru' poa' sa aibe un kil de rugina in el(cred ca are cel mai probabil), ca de dat jos n-o sa-l dau. Cat timp merge e ok. Oricum in maxim o saptamana ma lasa altceva, deja m-am obisnuit.
![]() This post has been edited by Merced: 30 Apr 2008, 07:47 |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Merced |
![]()
Post
#20
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Revin cu un post ca azi iar mi-a facut figura. Si eram la mama dracu' plecat la o partida de pescuit. Aceleasi simptome, pompa parca n-avea putere sa urce benzina la carburator. Am stat si am tras iar din furtun de mi s-a facut gura punga, pana m-au apucat toti dracii si am luat o surubelinta cu gandul de a desface corpul superior al pompei.
Cand sa desfac primu' surub am constata socat ca mergea foarte usor. Le iau si pe celelalte la mana si vreo doua le-am slabit cu degetele. Eu imi aduc aminte clar ca am pus cu mainile mele pompa, ca stransesem destul suruburile, dar vad ca de asta vara si pana acu' s-au desfacut singure. Dupa ce le-am strans, alta surpriza, pompa lucreaza de minune. M-am mai bucurat ca rezolvasem si am rezolvat o lae, asa ca vreau sa stiu, suruburile alea slabe au fost de vina? Ce intervenea daca erau un pic slabite, de ce pompa cand mergea, cand nu mergea, si de ce avea debit slab si putere ioc? Dumiriti-ma si pe mine, v-as ruga... |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Crow45 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 16 February 08 ![]() |
salutare.
la mine in fiecare dimineata nu vrea sa porneasca fara sa dau la cama pana se umple filtru de benzina,nu stiu care-i problema de lasa toata benzina inapoi din filtru ![]() mersi |
--------------------
dacia
1310
1997
|
|
Merced |
![]()
Post
#22
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
La tine se dezamorseaza pompa. Trebuie desfacuta si vazut exact care-i problema. Ea din cate tin eu minte are niste "capsule" inauntru care se ocupa cu treaba asta, poate ca din cauza mizeriei de exemplu, nu mai actioneaza cum trebuie.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Crow45 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 16 February 08 ![]() |
acum chiar ca am probleme,daca pana mai ieri nu-mi statea benzina in filtru, de azi am schimbat membrana in pompa de benzina si de atunci mere 10 metri si se opreste motorul in mers,am observat ca filtru de benzina este plin cu bule de aer,va rog ceva sfaturi ,ajutor,ca eu nu prea ma stiu cu din astea,pompa noua ar fii o solutie sau se poate face ceva cu pompa asta?
![]() |
--------------------
dacia
1310
1997
|
|
Crow45 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 16 February 08 ![]() |
am rezolvat problema,mersi
![]() |
--------------------
dacia
1310
1997
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#25
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
pompele de benzina capsulate sunt cele mai bune debit marit si nu se strica . A mea are 9 ani deja si nu am avut probleme legate de pompa. Evident filtru decantor inainte de pompa si filtru cu hartie dupa pompa.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Ionescu |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 275 Joined: 24 January 06 From: Romania ![]() |
QUOTE(Merced @ 2 May 2008, 20:58) Dupa ce le-am strans, alta surpriza, pompa lucreaza de minune. M-am mai bucurat ca rezolvasem si am rezolvat o lae, asa ca vreau sa stiu, suruburile alea slabe au fost de vina? Ce intervenea daca erau un pic slabite, de ce pompa cand mergea, cand nu mergea, si de ce avea debit slab si putere ioc? Raspund printr-o intrebare: de la suruburile slabe nu iti supura pompa? Nu era umeda de la benzina? Si da, influenteaza, probabil tragea oleaca de aer fals sau ceva. |
--------------------
Dacia
Duster
2014, Benzina & GPL, 2x4, 1598cc, 73kW=105CP Traficul in Romania e Infern: Intra toti si scapa cine poate...
|
|
Merced |
![]()
Post
#27
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Nu era uda, da-o-n viata ei. Deloc. Cum s-au slabit suruburile nu prea-mi explic nici acum, dar macar de-acu' incolo daca se mai intampla stiu ce sa-i fac, si nu ma mai chinui. Dupa strangere a inceput sa scoata si alt sunet, adica cand arunca benzina suna a pompa, inainte cand dadea trei stropi nu prea se auzea nimic.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 10:29 |