problema electromotor, iarasi perii
![]() ![]() ![]() |
problema electromotor, iarasi perii
bmf_panzer |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() membru tit-tiri Group: Members Posts: 113 Joined: 27 October 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1987 tlx
- B 22 CJP ... luxu' de pe pamant ...
|
|||
msanyix |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 9 November 07 From: Livezeni, Mures ![]() |
L-ai curata bine inainte sa-l asamblezi?
Praful acela de carbune ce se macina de pe perii face scurt si de aceea nu invarte cum trebuie si suge bateria. S-ar putea ca sa se si incalzeasca. Vaselina pune in asa fel incat sa nu ajunga la colectori dar nu in ecces fiindca de la caldura poate sa curga si pe alundeva Cum ai lipit carbunii? |
--------------------
VW Passat
B5.5 Variant
1.9 TDI
- MS 08 PNK
|
|
bmf_panzer |
![]()
Post
#3
|
![]() membru tit-tiri Group: Members Posts: 113 Joined: 27 October 08 ![]() |
carbunii nu iam lipit eu dar am fost lang om si ia lipit cu ciocanu de lipit si cositor destul de bine ah si trebuie sa completez mse fecuse bucati hartia aia izolatoare si am pus coperta de caiet cred ca si de la aia
de curatat lam curatat cat am putut am dat cu o scobitoare pe canale pana a iesit prafu de carbuni |
--------------------
Dacia
1310
1987 tlx
- B 22 CJP ... luxu' de pe pamant ...
|
|
msanyix |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 9 November 07 From: Livezeni, Mures ![]() |
Daca sa atins cu ciocanul de lipit de bobina sau la supraincalzit e bai.
Izolatorul acela de email de pe firele bobinei se duce destul de usor si nu prea rezista la temperaturi ridicate. Cred ca ai un scurt pe bobina de aceea s-a supraincalzit. This post has been edited by msanyix: 10 Dec 2008, 16:55 |
--------------------
VW Passat
B5.5 Variant
1.9 TDI
- MS 08 PNK
|
|
bmf_panzer |
![]()
Post
#5
|
![]() membru tit-tiri Group: Members Posts: 113 Joined: 27 October 08 ![]() |
bobina fiind polimagnetici nu? .....sincer acum prima data am vrut sa lipesc periile cu un arzator si probabil de la ala ....se poate repara?
![]() 10 Dec 2008, 17:01: dar stiu ca si inaintesa ii schimb carbunii pornea mai greu cateodata cred ca e cronica problema ...desigur agravata acum de mine This post has been edited by bmf_panzer: 10 Dec 2008, 17:01 |
--------------------
Dacia
1310
1987 tlx
- B 22 CJP ... luxu' de pe pamant ...
|
|
msanyix |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 9 November 07 From: Livezeni, Mures ![]() |
Da, deci sarma infasurata in jurul unui miez metalic cu curent in el = electromagnet.
De reparat se poate repara prin rebobinare dar mai bine fa rost de alta, nu merita efortul. |
--------------------
VW Passat
B5.5 Variant
1.9 TDI
- MS 08 PNK
|
|
bmf_panzer |
![]()
Post
#7
|
![]() membru tit-tiri Group: Members Posts: 113 Joined: 27 October 08 ![]() |
mai am doua intrebari dece scurtu sa produs pe firul periei? ...sunt sanse oare sa fie vaselina vinovata ? iar a treia e optionala ..sti cumva cam cat costa poli?
|
--------------------
Dacia
1310
1987 tlx
- B 22 CJP ... luxu' de pe pamant ...
|
|
msanyix |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 9 November 07 From: Livezeni, Mures ![]() |
Se poate ca firul periei sa nu fi rezistat socului termic si habar nu am cat costa statorul, electromotorul complet costa unde va la 60 RON la dezmemrari din cate stiu eu. Vazelina daca era grafitat atunci poate crea problema dar daca a curs doar pe un sg fir si nu a facut scurt cu altul putine sanse ca sa fie vinovat.
This post has been edited by msanyix: 10 Dec 2008, 17:20 |
--------------------
VW Passat
B5.5 Variant
1.9 TDI
- MS 08 PNK
|
|
bmf_panzer |
![]()
Post
#9
|
![]() membru tit-tiri Group: Members Posts: 113 Joined: 27 October 08 ![]() |
deci chiar daca ii pun perii noi o sa faca scurt iarasi si ajung la aceeasi problema ...
multumesc pt lamurire |
--------------------
Dacia
1310
1987 tlx
- B 22 CJP ... luxu' de pe pamant ...
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#10
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
ce marca sunt periile colectoare?
cumpara numai DE ROFEP URZICENI. |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
bmf_panzer |
![]()
Post
#11
|
![]() membru tit-tiri Group: Members Posts: 113 Joined: 27 October 08 ![]() |
erau de rofep ....nush cat am dat pe ele 8-10 ron
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1987 tlx
- B 22 CJP ... luxu' de pe pamant ...
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Da saiba de textolit de langa colector ai pus-o inainte sa montezi capacul cu frana?
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
bmf_panzer |
![]()
Post
#13
|
![]() membru tit-tiri Group: Members Posts: 113 Joined: 27 October 08 ![]() |
dap ....
|
--------------------
Dacia
1310
1987 tlx
- B 22 CJP ... luxu' de pe pamant ...
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#14
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
ai tras izolatia peste conductorul de care se lipeste carbunele de la stator?
curata f f bine rotorul, lamele lui, si in special intre ele, cu lama de kutter . cand se intampla sa se lipeasca carbunii se pot lipi si lamele intre ele, daca se face scurt si iese fum din E-M. temp extremi de mari se topesc lamelele. deci sa fie f bine curata intre lamele, vaselina grafitata numai pe ax, intre saiba de textolit si capac si pe bucsele de bronz. la furca, peste tot pe unde gliseaza pe acolo pe melc bendixu, furca pe bucsa aia mare, etc. unde-s contacte electrice sa fie perfect curat. cureti cu alcool izopropilic si lamelele le iei la smirghel f fin, de bujii, pana devin lucioase. tii in mana smirghelul si rotesti de rotor. pui carbuni noi folosesti numai ciocan de lipit de la 60W in sus. f bun daca ai d-ala de aragaz, nu f mare. lipeste extraordinar. si cositor, de tevi de cupru. nu de montaje electronice. nu tine la temperaturi mari. daca ai mai mic o sa ai probleme daca nu ai un fludor f f bun. eu abia lipeam cu ciocan de 35W. cel de pe capac se dezlipea tot timpul. probat diverse combinatii si modalitati de lipire. e cea mai buna varianta. ideal e ciocanu de 100W. This post has been edited by tzepesch: 10 Dec 2008, 18:37 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
bmf_panzer |
![]()
Post
#15
|
![]() membru tit-tiri Group: Members Posts: 113 Joined: 27 October 08 ![]() |
era izolat da nush cum o facut arc ......deci merita sa mai incerc odata?
10 Dec 2008, 19:59: ![]() This post has been edited by bmf_panzer: 10 Dec 2008, 19:59 |
--------------------
Dacia
1310
1987 tlx
- B 22 CJP ... luxu' de pe pamant ...
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
incearca sa respecti instructiunile de pe aici
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
deci ma bag doar cu cateva observatii personale:
1 judecand dupa electromotorul meu jegos, praful degajat de catre carbuni nu are mare importanta, el e un oxid prost conducator de electricitate, posibil sa ma insel si pana cand un inginer chimist nu imi explica exact reactia nu zic mai multe. 2. Lipirea firelor leonice ale periei de la + de stator se poate face bine mersi folosind un pistol de lipit romanesc, antic de 100w, nu este necesara utilizarea unui letcon special sau de super putere si mai stiu eu ce. Ciocanul ala de lipid cetarnele este bun dar nu e chiar de preferat. Ca sa poti manui unul de ala ai nevoie de o oarece dexteritate si experienta. 3. Cositorul folosit il recomand sa fie de ala pentru electronisti pt ca este mult mai bun conductor electric si temperatura nu ne intereseaza asa de mult in aplicatia de fata. De ce? Pentru ca oricum pe la 80 de grade celsius, izolatia sarmei de cupru incepe sa se topeasca si cositorul ala pt electronisti are punctul de topire mult mai sus. 4. Saiba aia de textolit si ailalta de otel foarte subtire sunt foarte importante. Daca ai gasit peria de la + cu firele leonice topite inseamna ca ori ai lipit peria aiurea si face contact lipitura cu masa ori saiba aia de textolit lipseste, ori aia de otel este foarte carna, ori....ti prea mult cheia in pozitia demaror.. Praful de carbune ars nu are nici o legatura aici.In cel mai rauy caz, el poate sa iti descarce bateria in timp. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
bmf_panzer |
![]()
Post
#18
|
![]() membru tit-tiri Group: Members Posts: 113 Joined: 27 October 08 ![]() |
e adevarat ca inainte sa moara ial dat prea mult la automat dar asta deoarece invartea f incet si nu era de la baterie
11 Dec 2008, 12:07: dar cand merge normal nu fac abuz de electromotor This post has been edited by bmf_panzer: 11 Dec 2008, 12:07 |
--------------------
Dacia
1310
1987 tlx
- B 22 CJP ... luxu' de pe pamant ...
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
o rectificare adusa postului scris de Mr_Devil83 acel praf de carbune este foarte bun conducator (pentru exemplificare executa urmatorul experiment) si pot aparea probleme daca exista intre spirele rotorului , cu pistolul de lipit te chinui bine daca nu stii cum sa procedezi si incalzirea locului unde se prinde peria sureaza mai mult de 3 minute, cu un letcon de minim 100W (aceeasi putere ca un pistol) dureaza 1- 1,5 min
This post has been edited by bygy007: 11 Dec 2008, 21:38 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Lipituri incorecte la rece, adica partial lipite, pana nu ii apare un luciu (si aspectul eroului negativ din terminator) nu e bine deloc
![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 06:11 |