probleme chiulasa dacia 1310
probleme chiulasa dacia 1310
alexno1 |
8 Nov 2012, 19:12
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 6 November 12 |
|
||
--------------------
dacia
1310
1993
- GR 01 SGM
|
|||
ghitza |
8 Nov 2012, 19:13
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD |
nu merge ,o reductie si nici nu se cunoaste,vezi ca deschizi topic aiurea cand este deja topic despre chiulase
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
alexno1 |
8 Nov 2012, 19:16
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 6 November 12 |
pai daca ii fac o reductie nu trebuie sa-i fac la toate nu ???
8 Nov 2012, 20:22: m-ar interesa cat ar costa o chiulasa noua + o garnitura ? This post has been edited by alexno1: 8 Nov 2012, 19:22 |
--------------------
dacia
1310
1993
- GR 01 SGM
|
|
ghitza |
8 Nov 2012, 19:35
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD |
reductia o faci doar unde ai nevoie,nu la toate,se face la nivel si nici nu vei sti ca ai reductie,de ce sa iei o chiulasa nou?nu ai ce sa faci cu bani,daca chiar doresti vezi la bursa ca are userul VALLY piese noi printre care si o chiulasa noua neechipata dar fa reductie si nu e nici o problema nu afecteaza cu nimic mersu motorului
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Minel |
23 Oct 2013, 12:02
Post
#5
|
Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S |
Fiind topic de chiulase ... hai ca , ma bag si eu in seama ...
Se pare ca , chiulasa mea de 1,3 care este acu pe masina .. curand o sa crape scaunele de pe evacuare , am GPL si se cam strang des ( specific , DOAR PE EVACUARE ) ....... Trrecand peste asta, am de gand sa reconditionez vechea chiulasa de 1,4 ( 102-13 ) a motorului Ghiduri noi TRW ( se pare ca , nu au canal pt semering , dar nu vad o problema din asta ) Supape de R 11 rectificate Scaunele de pe evacuare o sa le schimb si pe astea .. sa vedem ce recomanda mesterii pt circulat preponderent pe GPL Ce ma intereseaza cel mai mult este ca , nu stiu cat sa rectific din ea .. pt GPL ... Inaltimea chiulasei acum , este 73,90 ..... ...Eu , ma gandeam la vreo 2,5 mm ... |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
DJ-55-AMC |
23 Oct 2013, 20:18
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova |
Vrei sa rabotezi din chiuloasa 2.5 mm? Mi se pare cam mult... Vreau sa "rad" si eu din a mea cand ma apuc de motor ( sa maresc raporul de compresie) dar eu ma gandeam la 1.5 mm
This post has been edited by DJ-55-AMC: 23 Oct 2013, 20:21 |
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
Minel |
23 Oct 2013, 21:12
Post
#7
|
Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S |
Hmm si la 1,5 mm , oare ce raport ar fi ........
Eu acum cu asta de 1,3 si luat din ea 0,3 mm ... ar fi undeva la 9,5 .... cred ....... |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
pcostica |
24 Oct 2013, 07:04
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS |
QUOTE(Minel @ 23 Oct 2013, 13:02) ...Ghiduri noi TRW ( se pare ca , nu au canal pt semering ... ptr simering nu este canal ci doar un diametru (nu mai stiu cota) lung de vreo 8 mm. Bafta! P.S- poti sa iei linistit 1,5 mm, pt gaz un raport de 10:1 eu zic ca e bun This post has been edited by pcostica: 24 Oct 2013, 07:07 |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
payty |
24 Oct 2013, 08:09
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti |
cu luatul din chiulasa nu vad nicio problema pt GPL. Poti lua 2.5mm fara probleme. Chestia e ca nu vei mai putea regla culbutorii. am pus eu o chiulasa de 71 mm intaltime si nu se mai puteau regla. Evident, poti scurta tijele, dar asta e o tiganie daca te apuci sa o faci.
PS. Ghiduri de unde ai luat? This post has been edited by payty: 24 Oct 2013, 08:10 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Minel |
24 Oct 2013, 08:15
Post
#10
|
Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S |
Pai ,am tije de R 11 , care sunt mai scurte . ...iar cred ca , valoarea care o sa fie planata, 2 ~ 2.5 mm ......o sa discut si cu mesterul care se ocupa de chiulasa sa vad ce zice ...
Ghidurile , am gasit de cumparat intr-un magazin din Cj ... |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
DJ-55-AMC |
24 Oct 2013, 16:06
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova |
QUOTE(payty @ 24 Oct 2013, 09:09) cu luatul din chiulasa nu vad nicio problema pt GPL. Poti lua 2.5mm fara probleme. Chestia e ca nu vei mai putea regla culbutorii. am pus eu o chiulasa de 71 mm intaltime si nu se mai puteau regla. Evident, poti scurta tijele, dar asta e o tiganie daca te apuci sa o faci. PS. Ghiduri de unde ai luat? Pe GPL nu e problema dar pe benzina o sa mai apara detonatii; mai ales daca bagi benzina proasta. Gasim si noi pe cineva sa ne spuna sau sa ne calculeze ce raport de comprimare vom avea dupa ce rabotam 1.5mm respectiv 2,5 mm?? |
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
pcostica |
24 Oct 2013, 17:59
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS |
|
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
Minel |
24 Oct 2013, 21:19
Post
#13
|
Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S |
Se pare ca 2,5 mm o sa fie ...
Acu am si eu o intrebare , am "chelit" chiulasa de tot . si ma gandesc sa o sablez , sa nu mai ma chinui atat sa o curat .... Oare , afecteaza cu ceva . ? |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
payty |
25 Oct 2013, 11:27
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti |
depinde cu ce sablezi. suprafetele sensibile (carburatoare, chiulase, etc) se sableaza cu soda sau praf de sticla din cate stiu eu. Si oricum la sablare nu se curata decat depozitele dure, nu cele moi cum ar fi mazga ce se formeaza de la ulei.
Poti in schimb curata cu succes camera de ardere, cu mentiunea ca trebuie sa ai grija la scaunele de supapa. Un nene care imi mai repara mie chiulase le spala cu succes cu un fel de ulei suflat sub presiune. Ies ca noi dupa tratamentul asta. PS. Tijele pe care le-am luat de al tine sunt ca cele de dacie, nu? Adica nu sunt mai scurte? (nu le am la indemana sa le masor). This post has been edited by payty: 25 Oct 2013, 11:34 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Minel |
25 Oct 2013, 12:11
Post
#15
|
Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S |
Sunt mai scurte , doar sunt de R 11
Eu , o sa o sablez toata cu alice .... ( se vor schimba scaune , ghiduri , iar gaurile filetate se vor proteja .... |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ilie.claudiu90 |
31 Oct 2013, 11:03
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 23 May 13 |
din ce cauza se stramba supapele la chiulasa?am avut chiulasa la rectificat si cand am luat-o mi-a zis mecanicul ca supapele de admisie erau foarte strambe, am dus-o la rectificat deoarece imi consuma foarte multa benzina,informativ pentru cine vrea sa o rectifice si planeze semeringurile pentru supape sunt 30 de lei si mana de lucru este in jur de 35-40 de lei in functie de fiecare mecanic
|
--------------------
dacia
1310Li
2000
- ct10lyd
|
|
pcostica |
31 Oct 2013, 23:26
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS |
am rectificat supape de nu le mai stiu numarul! poate aflu acum de ce se stramba palaria supapei si nu tija!
Bafta! This post has been edited by pcostica: 31 Oct 2013, 23:27 |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th September 2024 - 17:07 |