probleme chiulasa
probleme chiulasa
c_brati |
17 Dec 2008, 20:02
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 23 May 07 |
|
||
--------------------
dacia
berlina
1996 motor1,6
- gj-10-BBB
|
|||
vallyyy |
17 Dec 2008, 20:23
Post
#2
|
Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti |
Nu cumva ai fiert motorul in acesti 10 km ?
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
emircea |
17 Dec 2008, 20:28
Post
#3
|
membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara |
Surubul ti s-o fi rupt ca cineva a strans cu prea multi muschi in trecutul obscur al masinii si a cedat in timp, sau de la coroziune.
Chiuloasa ai planat-o inainte de a pune garnitura noua? Daca tot faci o treaba, fa-o pana la capat... - asta presupun ca e cauza pentru a 2-a garnitura si, posibil, si pentru a 3-a... Nu vreau sa cobesc!!! |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
brigada_diverse |
17 Dec 2008, 21:06
Post
#4
|
Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta |
daca mai ai probleme cum a spus co-forumistul , mai sus, verifica planeitatea chiulasei...daca e buna, las-o in pace...daca nu....ai de lucru
daca nu ai probleme las-o in pace p.s. sunt si unele garnituri de chiulasa de tot rahatu..si daia crapa repede.....sau nu a fost pusa bine si tineti minte...nu la orice garnitura de chiulasa schimbata se planeaza...ca o sa ramai fara chiulasa |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
deceneu32 |
17 Dec 2008, 21:15
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 |
Cumpara garnitura de FERMIT-Ramnicu Sarat,firma veche,de traditie.Am vazut la un mecanic ca ungea garnitura cu vaselina pe ambele fete inainte de a o monta pentru a evita eventualii pori.Si daca ai gasi si o cheie dinamometrica,ar fi super!
|
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
Mr_Devil83 |
17 Dec 2008, 21:30
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 |
Si eu am dat-o cu vaselina cand am montat-o si n-am probleme cu ea. Dar inainte am curatat temeinic.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
PH-06-BOA |
17 Dec 2008, 21:33
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 |
Nu pentru pori, ci pentru a deveni mai maleabila, dar e mai bine cu ulei sau cu motorina, inainte cu 20 min. de montaj.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
brigada_diverse |
17 Dec 2008, 21:51
Post
#8
|
Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta |
QUOTE(deceneu32 @ 17 Dec 2008, 21:15) Cumpara garnitura de FERMIT-Ramnicu Sarat,firma veche,de traditie.Am vazut la un mecanic ca ungea garnitura cu vaselina pe ambele fete inainte de a o monta pentru a evita eventualii pori.Si daca ai gasi si o cheie dinamometrica,ar fi super! corect..pt maleabilitate cum spune cineva mai sus....pt ca sunt facute prost..si este necesar sa faci asta...si prinde mai bine.... daca mai ai probleme incearca si asta..daca nu..las-o in pace |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
c_brati |
17 Dec 2008, 22:43
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 23 May 07 |
QUOTE(cristitranca @ 17 Dec 2008, 21:06) daca mai ai probleme cum a spus co-forumistul , mai sus, verifica planeitatea chiulasei...daca e buna, las-o in pace...daca nu....ai de lucru daca nu ai probleme las-o in pace p.s. sunt si unele garnituri de chiulasa de tot rahatu..si daia crapa repede.....sau nu a fost pusa bine si tineti minte...nu la orice garnitura de chiulasa schimbata se planeaza...ca o sa ramai fara chiulasa Am acelasi mecanic de 10 ani si nu cred ca nu a fost pusa bine. Acelasi lucru a spus si el ca nu a fost buna garnitura . Chiulasa pe care am pus-o are marite galeriile de adm. si evacuare si a mers f. bine 1 an pe masina tatalui meu. 17 Dec 2008, 22:48: QUOTE(vallyyy @ 17 Dec 2008, 20:23) Nu , desi e un paradox pt. ca eu stiu ca daca ai garnitura arsa iti fierbe apa iar mie mai mult de jum. nu a urcat temperatura pe indicator This post has been edited by c_brati: 17 Dec 2008, 22:48 |
--------------------
dacia
berlina
1996 motor1,6
- gj-10-BBB
|
|
payty |
17 Dec 2008, 22:51
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti |
pe alt topic postai cum ca vrei sa pui chiulasa de 1.4 pe motor de 1.6. daca ai facut asta, de aia ai ars garnitura, ca ai avut detonatii. ori maresti camera de ardere prin frezare, dar atentie sa ai acelai volum la toate 4, ori micsorezi avansul, ori pui chiulasa de 1.6.
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
c_brati |
17 Dec 2008, 22:58
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 23 May 07 |
QUOTE(payty @ 17 Dec 2008, 22:51) pe alt topic postai cum ca vrei sa pui chiulasa de 1.4 pe motor de 1.6. daca ai facut asta, de aia ai ars garnitura, ca ai avut detonatii. ori maresti camera de ardere prin frezare, dar atentie sa ai acelai volum la toate 4, ori micsorezi avansul, ori pui chiulasa de 1.6. da e chiulasa de1400 pe1600 si daca iar se arde decat sa maresc camera de ardere mai bine ma chinui sa scot suruburile rupte din vechea chiulasa si sa dau gauri cu un tarod mai mare daca stric filetul |
--------------------
dacia
berlina
1996 motor1,6
- gj-10-BBB
|
|
PH-06-BOA |
18 Dec 2008, 21:26
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 |
Eu n-as crede ca s-a ars din cauza ca e compresia prea mare (daca s-a ars)
Aseara am rectificat o chiulasa de 1600( Nova) si am luat din ea 1 mm, si tot nu s-au format perfect (doar bine) trecerile de separare intre ulei si apa. A montat-o azi si merge bine (inainte ii disparea antielul, curgea in exterior). Nu are detonatii ( e pe injectie), trage mai bine, deci raportul de compresie mai merge marit. Eu n-as freza din camere. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
c_brati |
19 Dec 2008, 20:19
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 23 May 07 |
cred ca s-a ars din nou garnitura pt ca mi-a crescut nivelul la ulei care e ca spuma si a scazut nivelul la antigel si apar si bule de aer in vasul de expansiune.
|
--------------------
dacia
berlina
1996 motor1,6
- gj-10-BBB
|
|
PH-06-BOA |
21 Dec 2008, 21:08
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 |
Rectifica chiulasa.
21 Dec 2008, 21:10: Schimba si mecanicii, ca nu trebuia sa te lase sa o montezi , daca nu are o stare cel putin buna. This post has been edited by PH-06-BOA: 21 Dec 2008, 21:10 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
brigada_diverse |
21 Dec 2008, 21:42
Post
#15
|
Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta |
pai daca e cu modificari..atunci e alta mancare de peste...asa ca ii las pe tunneri sa spuna ce si cum
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
c_brati |
21 Dec 2008, 22:04
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 23 May 07 |
o sa pun vechea chiulasa dar mi-e frica sa nu fie fisurat blocul motor ca si asta e o cauza in care iti poate intra antigel in bloc, mai ales ca prima data am gasit rupt prezonul de chiulasa.
|
--------------------
dacia
berlina
1996 motor1,6
- gj-10-BBB
|
|
brigada_diverse |
21 Dec 2008, 22:32
Post
#17
|
Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta |
daca e crapat blocu ...ramane crapat....
el crapa daca nu cureti bine toate gaurile unde intra suruburi.,.etc....si intra un pic de apa....crapa blocul.... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
c_brati |
21 Dec 2008, 22:48
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 23 May 07 |
QUOTE(cristitranca @ 21 Dec 2008, 22:32) daca e crapat blocu ...ramane crapat.... el crapa daca nu cureti bine toate gaurile unde intra suruburi.,.etc....si intra un pic de apa....crapa blocul.... da stiu asta si daca e e de vina blocul ultimul drum va fi spre Remat ca mi-a mancat zilele masina asta in ultimul timp ,oricat sunt de incapatanat s-o pastrez chiar daca imi iau alta! l |
--------------------
dacia
berlina
1996 motor1,6
- gj-10-BBB
|
|
MECCA |
23 Mar 2009, 18:35
Post
#19
|
VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta |
Acum juma de ora m-am dus pe la masina sa mai verific lichidul de frana, ulei, antigel etc etc, si am scos un pic capacul pe unde se toarna ulei in motor, am porni motorul sa vad daca ajunge ulei pana sus la rampa de culbutori.In timp ce motorul mergea am observat ca unul din suruburile care tine axa cu culbutori fixata in chiulasa este slab (cel din stg mijloc).Am bagat o cheie fixa (fara sa dau capacul culbutori jos) si am incercat sa-l strang dar fara folos, cred ca s-a mancat filetul din chiualasa.Intrebarea mea este ce asi putea sa fac (in weekend) ca in cursul saptamanii nu prea am timp a rezolv problema cu acel prezon care se invarte in gol, fara inlocuire de chiulasa???
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
PH-06-BOA |
27 Mar 2009, 23:06
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 |
Ori majorezi la M8 in chiulasa si largesti si gaura de la suportul rampei, pentru a trece surubul de 8, ori turtesti surubul de 7 pe doua fete, in ideea de a se lati, si-l bagi in aceeasi filetare. Asta daca-i ras filetul in schiulasa. Daca e la piulita sau la prezon in zona piulitei, ori mai bagi o piulita peste ailalta, ori pui intai un distantier sau o saiba mai groasa, si apoi alta piulita.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd September 2024 - 06:23 |