probleme cuplare 4*4 dacia papuc
![]() ![]() ![]() |
probleme cuplare 4*4 dacia papuc
teo76 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 30 January 06 ![]() |
|
||
--------------------
dacia berlina 1999
dacia papuc 4*4 1999
- tr76teo tr82teo
|
|||
HUMMER H1 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu S.U.V. Group: Members Posts: 660 Joined: 21 December 09 From: Galati ![]() |
eu am facut o trecere de la vacum la mecanic
maine am sa revin cu poze ele explica exact cum am facut |
--------------------
Ro S.U.V.
Double Cab 1.9d
2005
- GL-13-FHM
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
Se poate repara dispozitivul vacuumatic de cuplare al puntii fata.
|
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
teo76 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 30 January 06 ![]() |
e drept ca se poate repara dar dupa un timp se va strica iarasi
|
--------------------
dacia berlina 1999
dacia papuc 4*4 1999
- tr76teo tr82teo
|
|
teo76 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 30 January 06 ![]() |
nu are nimeni nici o idee????
![]() |
--------------------
dacia berlina 1999
dacia papuc 4*4 1999
- tr76teo tr82teo
|
|
HUMMER H1 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru cu S.U.V. Group: Members Posts: 660 Joined: 21 December 09 From: Galati ![]() |
P1070080.JPG ( Size: 2.46mb )
Number of downloads: 2867
P1070086.JPG ( Size: 2.38mb ) Number of downloads: 3288 P1070090.JPG ( Size: 2.47mb ) Number of downloads: 3291 P1070093.JPG ( Size: 2.58mb ) Number of downloads: 3264 este facut dintr-o tija filetata fi 8 mm de inox ca sa o pot desface daca e cazul o piulita dubla si o maneta de nova sau super nova care se trage pt a geschide capota iar in cazul meu cupleaza 4x4 ![]() This post has been edited by HUMMER H1: 26 Jan 2011, 23:34 |
--------------------
Ro S.U.V.
Double Cab 1.9d
2005
- GL-13-FHM
|
|
teo76 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 30 January 06 ![]() |
Multumesc hummer , am vazut sistemul si nu pare a fi complicat ,eu ma gandeam ca e cumva cu inca o maneta de viteze care sa faca cuplarea ,dar daca e functional e foarte bun .Cum trage masina cand cuplezi 4*4 ? e cat de cat folositor 4*4? ma refer la iesitul din zapada sau noroi dar nu off road extrem ca nu ptr asta e facuta dacia
|
--------------------
dacia berlina 1999
dacia papuc 4*4 1999
- tr76teo tr82teo
|
|
HUMMER H1 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru cu S.U.V. Group: Members Posts: 660 Joined: 21 December 09 From: Galati ![]() |
e foarte simplusi eficient sistemul iar la 4x4 esuper bun chiarsipt offroada da nu preae extrem
![]() |
--------------------
Ro S.U.V.
Double Cab 1.9d
2005
- GL-13-FHM
|
|
dacia1.6i |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 30 December 11 ![]() |
salut. Am si eu o intrebare. mi-am cumparat o dacie papuc 1.6i 4*4 si pe spate avea cauciucuri 175/14c si pe fata 165/70/14., vroiam sa fie toate de acceiasi marime dar nu am gasit sa iau pe fata c-uri si am luat 175/70/14 dar parca sunt chiar un pic mai mici decat alea din spate, dar totusi pot cupla 4*4? va rog daca ma poate ajuta cineva. va multumesc.
|
--------------------
dacia papuc
1307
2001
|
|
metrix4you |
![]()
Post
#10
|
![]() Pasionat de Solenza Group: Members Posts: 505 Joined: 13 March 07 From: Giurgiu ![]() |
salut
am si eu un papuc 1,9d si am avut probleme cu partea de 4x4 uite cum am rezolvat eu prima data am cumparat o piesa rotunda cu o ureche care de prinde pe la grupul pe fata ( din vitan si a costat 250 lei ) apoi am fost la un strungar si am cumparat 2 bucsi de bronz ( 50 de lei ) si gata sistemul original are bucsi de plastic si din cauza asta se blocheaza am facut aceasta operatie acum 3 ani si de atunci nu am mai avut nicio problema . intotdeauna cupleaza si decupleaza fara probleme. nici macar nu am mai curatat piesele alea mecanicul mi-a zis sa fac cuplarea/decuplarea in felul urmator: cu masina stationata apas ambreiajul , apas butonul , bag in viteza si plec de pe loc. ideal ar fi sa nu se faca viraje prea in loc si viteza maxima sa nu depaseasca 50km/h. la decuplare se face invers daca vrea cineva mai multe detalii , ma poate contacta sa-l pun in legatura cu mecanicul care m-a ajutat pe mine |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Rapsodie
- Gr-03-EGV ... doar eu si "Solnitza" mea ...
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Poti sa-mi spui (nu pentru mine, ci asa ca logica , a celui ce te-a invatat), de ce nu poti vira? Am sa descriu eu, si sa ma corectezi unde gresesc.
Puntea de spate, are diferentialul ei, care permite ca in curba, o roata sa mearga cu viteza mai mare ca cealalta. Pana aici nimic nu deranjeaza. Puntea de fata are diferentialul ei, care nu mai face ce face cel din spate, ca nu se intampla acelasi lucru la roti, sau chiar de e, e insesizabil. De ce? Rotile de fata vireaza paralel, si mult mai putin e nevoie de diferentiere, in comparatie cu spatele. Imagineaza-ti ca ai putea vira la stanga rotile de fata, la 90 de grade. Tragi de botul masinii in directia in care e virata. Ce se intampla? Roata stanga spate sta pe loc, dreapta are cea mai mare turatie, iar cele de fata merg amandoua aproape la fel. De ce aproape? Daca roata din spate ar fi fost pe centrul puntii, era perfect la fel, asa e insesizabil diferit la stanga mai mica viteza, decat la dreapta. Chiar se poate face o proba, marcand cu creta pe asfalt, ce se intampla la un viraj maxim, pe 3-4 m lungimea arcului curbei, masurand pe fiecare roata ce parcurs face. Ce s-ar face camioanele cu doua si trei punti fixe pe spate. Le taraste putin. Crezi ca ai cauciucurile perfect egale la perechea de fata , in comparatie cu cea de spate? Asta produce o tensiune in cardan, neconcordanta intre fata si spate. Ce ar insemna, sa nu poti merge la Cheia sau Brasov, ca nu te poti baga la curbe stranse. Numai faptul c-ar patina o roata, se descarca orice tensiune aparuta, iar tu nu vei merge cu ele cuplate pe campie, ses si asfaltat. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
metrix4you |
![]()
Post
#12
|
![]() Pasionat de Solenza Group: Members Posts: 505 Joined: 13 March 07 From: Giurgiu ![]() |
PH-06-BOA , este logic ce zici tu. poate mecanicul a vazut vreo problema la planetare si de-aia mi-a zis sa nu iau viraj chiar strans ... nu-mi dau seama. ideea este ca am facut multe intoarceri cu 4x4 cuplat si nu am avut probleme. se comporta normal cu rotile virate maxim
totusi cel mai important este sa nu se cupleze din mers !!! |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Rapsodie
- Gr-03-EGV ... doar eu si "Solnitza" mea ...
|
|
ct-03-tvy |
![]() ![]()
Post
#13
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
pentru colegul de mai sus, incearca sa gasesti anvelope de acesi dimensiune tip / daca folosesti dimensiuni dieferite apar diferente de rotatie intre roti, ceea ce nu e admis pentru ca / puntea spate e cuplata direct de puntea fata in cutie, adica o roata de pe fata patineaza pe gheata e musai sa patineze si una de pe spate, daca fata e pe gheata si spatele e le asfalt uscat,se deplaseaza normal
puntile avand diferentiale open, nu e recomandat sa mergi pe asfalt uscat ,drum de pamant uscat si relativ drept cu 4x4, unde se poate folosit doar 4x2 la viraj cu 4x4 cuplat , rotile fata se invart diferit fata de spate de aia ia virajul insesizabil mai greu mai se vorbeau pe aici baliverne, cu sudatu diferentialului, pe spate 4x4 se foloseste unde aderenta nu e de genul asfaltului uscat, sa poata aluneca intrun fel rotile pentru a trece cu vederea tensiunea ce se acumuleaza intre punti. masinile mai noi au diferentiale centrale in cutie open..cu posibilitatea de blocare, unde puntile pot fi legate una de alta sau, independente,..situatie in care poti merge cu ele si pe asfalt uscat cu 4x4 cuplat si centralu open ![]() ![]() This post has been edited by ct-03-tvy: 1 Jan 2012, 11:23 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
mariusmoraru |
![]()
Post
#14
|
![]() Mauu Group: Members Posts: 84 Joined: 14 November 12 From: Tulcea ![]() |
buna seara! am si eu o nelamurire, vreau sa scap de sitemul vacumatic de actionare 4x4 si vreau sa-l fac mecanic, problema este unde trebuie sa montez maneta respectiva, unde este incercuit cu verde sau unde este incercuit cu rosu? daca este unde este incercuit cu verde cum trebuie sa fac, are acolo filet interior de 8? si in ce pozitie trebuie sa o pun ca sa pot trage si impinge?
Attached thumbnail(s) DSC00014__1_.JPG ( Size: 894.31k ) Number of downloads: 1630 |
--------------------
Dacia
pick up 1.9D
2004
- TL-92-MAU
|
|
sorin3 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 30 September 07 ![]() |
Buna ziua,
La al meu papuc 4x4, cand apas butonul, cuplajul vibreaza, adica se aude si se vede martorul din bord cum cupleaza si decupleaza ca un fel de vibratie, adica nici nu sta cuplat dar nici decuplat e intr-o cursa continua. Asta nu se intampla tot timpul, din cand in cand. Ce anume sa verific, ce nu functioneaza bine? Multumesc anticipat. This post has been edited by sorin3: 26 Jan 2014, 13:54 |
--------------------
dacia
papuc-diesel
2005
|
|
harby ;)) |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.369 Joined: 3 July 12 From: Pitesti ![]() |
Culmea .. eu cu papucul meu nu am avut nici o problema cu butonul de cuplare si are un numar destul de mare de km parcuris ,dar nu a fost trecuta niciodata trecuta pe manual . Cheia ca sa functioneze este sa fie gresat bine mecanismul si verificat curatat periodic.
|
--------------------
Renault 12 Gordini
Pontiac Firebird
1972, 1980
|
|
costin93 |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 20 December 15 ![]() |
Buna ziua. Si eu am un papuc diesel si am probleme cu 4x4.Am verificat sistemul de vacum si functioneaza.Cred ca problema este din cutie.Imi poate da cineva niste sfaturi cum pot sa o trec pe comanda manuala?Multumesc.
|
--------------------
dacia
1307
2006
- B 23 FIC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th April 2025 - 13:38 |