probleme gpl
probleme gpl
robotboy |
22 Mar 2012, 07:37
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 16 March 10 From: Tulcea |
|
||
--------------------
dacia
1310 cli
2000
- TL-02-HBF
|
|||
tynn |
22 Mar 2012, 10:26
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta |
Eu am instalatie GPL Stefanelli pe masina si e montata de mine insumi, deci te pot ajuta... Din cele 3 fire care sunt taiate la tine, cel alb si cel verde n-ai nevoie de ele, fiind pt. sonda de GPL din butelie. Nici mie nu imi indica in bord, dar nici nu am nevoie ca ma uit la ceasul de pe butelie, care e mult mai exact decat ledurile de la comutator. Firul galben este pt. comanda releului ce taie alimentarea cu benzina a injectorului in momentul in care treci pe gaz. Banuiesc ca acest releu nu-l mai ai.
Eventual pune niste poze cu mataraia care o ai acolo sa vedem cum sta treaba si ce trebuie remediat sau fi putin mai explicit. This post has been edited by tynn: 22 Mar 2012, 10:27 |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
krapcarasu |
22 Mar 2012, 10:38
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava |
trebuie sa ai tensiune pe firul galben cand dai pe benzina, il legi la releu la firul de comanda, celalat fir de comanda la masa, prin releu alimentezi pompa de benzina
tynn, la tine nu sunt intrerupte si altele de releul asta? |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
robotboy |
22 Mar 2012, 12:17
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 16 March 10 From: Tulcea |
Da tynn , ai pus punctul pe "I". Intradevar nu am releul acela . Daca nu am tensiune pe firul galben este posibil sa fie defect comutatorul ? Am sa revin cu foto. Multumesc pt promptitudine.
22 Mar 2012, 12:59: DSCN0400.jpg ( Size: 1.85mb ) Number of downloads: 904 Cele trei fire de care va spuneam Picture_010.jpg ( Size: 1.84mb ) Number of downloads: 960 de aici se alimenteaza (cred eu ) instalatia gpl firul ramas "in aer" fiind cel de la pompa de benzina Picture_013.jpg ( Size: 1.85mb ) Number of downloads: 906 Picture_016.jpg ( Size: 391.27k ) Number of downloads: 874 comutatorulPicture_018.jpg ( Size: 1.85mb ) Number of downloads: 892 tensiune zero pe firul galben cu comutatorul pe benzina si contactul pus This post has been edited by robotboy: 22 Mar 2012, 12:59 |
--------------------
dacia
1310 cli
2000
- TL-02-HBF
|
|
ghitza |
22 Mar 2012, 13:03
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD |
Tensiune pe galben ai doar cand comuti pe benzina adica butonu pe I ,pui pe I si pui contactu si o lmpa sa fie conectata la fir si vezi daca se aprinde,daca nu e din mufa butonului sau buton,sau acel potentiometru de pe laterala butonului ,din ele faci cat ssa treaca de repede de pe benzina pe gaz cand butonu ii pe II
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
robotboy |
22 Mar 2012, 13:26
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 16 March 10 From: Tulcea |
Nu , nu am tensiune pe firul galben in nici o situatie. Am verificat comutatorul si semireglabilul . Ambele lucreaza . Acum pornesc direct pe gaz deci cu semireglabilul la minim. Daca il rotesc putin nu porneste pt ca nu merge pompa.Am gasit pe cablajul comutatorului un circuit putin copt dar nu intrerupt . de la releu la firul albastru ce comand electrovalvele.
Picture.jpg ( Size: 1.76mb ) Number of downloads: 334 23 Mar 2012, 09:09: Acum am constatat ca circuitul de care va vorbeam se incalzeste foarte tare in timpul functionarii motorului pe gpl. O fi defect. Gasesc pe la cineva un comutator stefanelli de vanzare? This post has been edited by robotboy: 23 Mar 2012, 09:09 |
--------------------
dacia
1310 cli
2000
- TL-02-HBF
|
|
ghitza |
23 Mar 2012, 11:51
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD |
Pune de marini(STAG2) ca nu ai probleme ,nu te chinui
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
tynn |
23 Mar 2012, 12:01
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta |
Ai copt comutatorul fiindca ai mers fara releu. Switch-ul din comutator nu e unul de forta si nu suporta curenti mari, de-aia trebuie montat releu pentru decuplarea injectorului si enventual a pompei de benzina.
Am eu un comutator Stefanelli ca al tau, daca te intereseaza. This post has been edited by tynn: 23 Mar 2012, 12:02 |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
robotboy |
28 Mar 2012, 08:07
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 16 March 10 From: Tulcea |
Imi cer scuze pt intarziere dar am lipsit din localitate . La ce pret imi poti da comutatorul? In weekendul acesta e posibil sa ajung in constanta.
|
--------------------
dacia
1310 cli
2000
- TL-02-HBF
|
|
tynn |
28 Mar 2012, 10:57
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta |
Ti-am trimis PM.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
PH-06-BOA |
28 Mar 2012, 20:43
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 |
comutarea pe benzina, o face unul din cele doua releie mici de pe placa electronica. Ori ai lipitura rece, ori contactele arse la acel releu. Urmareste cu aparatul de masura, prezenta tensiunii la intrare in comutator, iesire din sl, intrare in bobina releului si iesire (masa), cat si intrare si iesire in contactele releului. De la plus-firul rosu, comutatorul iparte in doua, gaz si benzina, dupa care pe de-o parte la bobinele releielor, iar pe alta , prin contactele releielor catre iesire fir albastru si galben. Partea de temporizare n-am inclus-o in descriere. Mai e nevoie de schita?
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
robotboy |
29 Mar 2012, 21:26
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 16 March 10 From: Tulcea |
multumesc Ph-o6-BOA. am sa incerc sa vad daca-mi prind urechile in el.doar ca comutatorul meu are un singur releu nu doua cum ai descris tu. Oricum multumesc
|
--------------------
dacia
1310 cli
2000
- TL-02-HBF
|
|
robotboy |
6 Apr 2012, 18:18
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 16 March 10 From: Tulcea |
multumesc tynn . am primit comutatorul. merge brici.
|
--------------------
dacia
1310 cli
2000
- TL-02-HBF
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st September 2024 - 22:47 |