probleme motor la peste 3000 rot/min
![]() ![]() ![]() |
probleme motor la peste 3000 rot/min
alyn_gabriel |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 16 January 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Rapsodie
- IL-61-MIG
|
|||
interlagos89 |
![]()
Post
#2
|
![]() Keep Walking Group: Members Posts: 300 Joined: 17 April 08 ![]() |
Mersul subturat duce la infundarea catalizatorului.Masina nu leneveste si nici nu se invata pentru ca nu este caine.
|
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2004
|
|
andr3y_yoo |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru ma Group: Members Posts: 1.060 Joined: 18 November 08 From: Bucuresti ![]() |
dai in ea putin....tineo la podea si schimba la limitare
![]() eu asa am desfundat-o pe a mea cand am luat permisu ca tata dadea a 5-a la 55-60 |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 GT Turbo
- B-68-BMD Daca Ai cap Iese Altfel Dacia 4 ever :X |
|
alyn_gabriel |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 16 January 10 ![]() |
QUOTE(interlagos89 @ 16 Jan 2010, 13:26) Mersul subturat duce la infundarea catalizatorului.Masina nu leneveste si nici nu se invata pentru ca nu este caine. again. Am luat permisu de curand si mare as la mecanica nu ma consider. Eu doar m-am gandit sa nu fie aceea o posibilitate. Dar oricum mersi pentru informatie... Who knows, cu timpul o sa trebuiasca sa mai invat cate cva:D.. cat pentru andr3y_yoo daca ii dau talpa pot sa sufar alte neplaceri ? A ta acum merge mai bine, nu face asa zgomot cand trece de 3000 rot/min ? |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Rapsodie
- IL-61-MIG
|
|
andr3y_yoo |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru ma Group: Members Posts: 1.060 Joined: 18 November 08 From: Bucuresti ![]() |
din cate tin eu minte si a mea scotea un sunet ciudat peste 3000 rpm
altceva nu cred ca ai ce sa strici la ea decat ca v-a merge motoru mai rotund si se v-a infige mai bine |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 GT Turbo
- B-68-BMD Daca Ai cap Iese Altfel Dacia 4 ever :X |
|
augustin87r |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 18 June 06 From: Rm.Valcea ![]() |
Daca nu ai radio pornit deloc e normal sa se auda zgomot. Daca pornesti radio la un volum decent nu o sa mai auzi zgomotul....Referitor la invatat sunt multe povesti. E un topic la diverse deschis de mine. Am un coleg care mi-a spus ca asa e pt ca el constata dimineata : daca o bruscheaza prin parcare si merge turat cu vit 1 si 2 , e mai nervoasa toata ziua...sa vedem si ce etate o sa aiba motorul cand o sa decedeze...
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003
|
|
VyRuZ |
![]()
Post
#7
|
![]() Chauffeur du Renault Group: Members Posts: 1.099 Joined: 3 December 09 From: București ![]() |
QUOTE(alyn_gabriel @ 17 Jan 2010, 00:23) cat pentru andr3y_yoo daca ii dau talpa pot sa sufar alte neplaceri ? A ta acum merge mai bine, nu face asa zgomot cand trece de 3000 rot/min ? 1) Motorul de pe SLZ este într-adevăr mai zgomotos după 3000 RPM. "Așa face toate"; 2) Dacă-i "dai talpă" în mod frecvent, riști să-ți crape mașina-n locul cel mai vulnerabil: distribuția (dacă n-a fost schimbată corespunzător, adică la timp), vreun simering de pe lângă distribuție (caz în care trebuie să schimbi și cureaua, evident) și așa mai departe. Deci dacă vrei să-i dai talpă, dă-i-o CURSIV, nu BRUSC și nu pt. mult timp. Pt. că ești cu portocala-n geam, dă-i-o doar undeva unde ai loc mai mult decât suficient să oprești. Reține că pt. tălpi de curățare cel mai bun este mersul pe autostradă, unde poți ține a 3-a în 130 constant, ca să fie bine. Cu cât e viteza mașinii mai mică și turația mai mare, cu atât e răcirea mai slabă și poți fierbe motorul, lucru rău pt. garnitura de chiulasă. Deci dacă ai de gând să dai în ea prin București, alege treapta a 2-a și nu treapta 1. Ar trebui să se taie benzina pe la 92-93 Km/h, viteză la care răcirea e relativ OK. Vezi că zilele astea e ghețuș pe jos, așa că ai grijă la frâne. Mai ales dacă le ai dezechilibrate. Succes! P.S. - Ai grijă cu mersul sportiv, că ești cocoșel până iei pe unu' pe capotă sau cine știe ce. Mai așteaptă să-ți dezvolți reflexele, zic eu. ![]() This post has been edited by VyRuZ: 17 Jan 2010, 16:30 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW,
09/2007
- B-***-**F If it ain't broke, don't fix it.
|
|
curentat |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 10 December 08 ![]() |
salutare...sunt mai multi factori aici.....
1 depinde de tipul uleiului ce ai in motor 2 vezi sa nu ai jok in tacheti 3 antifoneaza-i peretele interior de dupa bord cu folie dynamat si cel exterior de la stergatoare si ai sa fii multumit de ea ....bafta |
--------------------
dacia
solenza
2003 clima
|
|
alyn_gabriel |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 16 January 10 ![]() |
[B]augustin87r[B] .. casetofonul este pornit, nu e liniste totala in masina, ca doar nu oi fi absurd sa vreau sa merg fara nici un zgomot de la motor. Doar asa ca dupa ce trece de 3000 de ture mie unul mi se pare ca motorul este mai zgomotos, decat in mod normal...
[B]VyRuZ[B]... ce ai zis tu e un soc pentru mine. Mergeam cu tata pe autostrada cu 110 in a 5-a si facea destul de ciudat, dar cu 130 in a 3-a. Dar nu-i nimic voi incerca. Cat despre condusul sportiv, sunt destul de linistit, da e vorba ca simt ca dupa 3000 de ture daca nu schimb bubuie motorul ![]() ![]() ![]() PS: Sunt din slobozia si aici e destul de linistit, ai pe unde sa ii dai tare daca vrei ![]() [B]curentat[B] 1- uleiul pe care il pune tata e d-ala original Dacia 2- tacheti=? again, nu sunt asa buna la mecanica ![]() 3- ca sa antifonez de dupa bord nu trebuie sa demontez tot bordul ?...Eu ma gandeam sa pot sa fac cva asa fara sa stie tata, ca si asa el si daca merge bine masina tot asa cu 80 in a 5-a sta:(... .. dynomat pe unde pot sa gasesc ? 17 Jan 2010, 19:04: A si inca ceva, am vorbit azi cu tata de treaba asta si mi-a zis ca lui nu i se pare nimic ciudat, da cred si eu ca mai mult de 3000 RPM nu ii da. Si cand m-am intors de la bucuresti cu sora mea, a zis si ea ca face ciudat rau, ea fiind in acea situatie conducatorul...Daca stiti si alte posibile cauze sunt mai mult decat fericit sa mi le impartasiti si mie ![]() This post has been edited by alyn_gabriel: 17 Jan 2010, 19:04 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Rapsodie
- IL-61-MIG
|
|
VyRuZ |
![]()
Post
#10
|
![]() Chauffeur du Renault Group: Members Posts: 1.099 Joined: 3 December 09 From: București ![]() |
OK, haide să fiu mai explicit: am făcut școala pe Solenza acum 5 ani și de atunci pe Solenza merg. Mașina mea, când am încheiat eu școala, avea 1 an și 8000 de Km. Deci se poate considera că era nouă. Singura diferență la peste 3000 RPM între atunci și acum este că acum urlă un pic mai tare eșapamentul pt. că na... e obosit (tre' să-l schimb a 3-a oară în curând, că deși nu e găurit, s-au cam măcinat sitele). Așadar așa urlă motorul de Solenză la turația aia. Pe un Logan 1.4 nu se aude chiar așa pt. că e antifonat mai bine habitaclul. Dacă ieși afară lângă un motor de Logan cu 30 000 de Km o să ai surpriza că se aude la fel.
![]() Sigur, nu e o caracteristică generală a mașinilor. Cu Golf-ul pe benzină când merg, merg pe turometru, că de abia la 5000 se aude motorul. Idem la Octavie. Idem la Opel Corsa etc. Dacia însă... e mai ieftinake. De aia urlă așa. Cred că-ți pot confirma 80% din colegii de aici "problema" asta la Dacia. În ceea ce privește schimbatul vitezelor, nu văd unde e problema dacă se schimbă 3-ul la 40, 4-ul la 60 și 5-ul la 80. La 80 cu a 5-a stă binișor în 2200 RPM. Vrei depășire, faci downshift lejer în 4 și gata. ![]() ![]() Tacheții sunt niște piese care fac legătura între axa cu came și supapele de admisie/evacuare ale unui motor cu ardere internă. În general ei sunt acționați de culbutori, niște piese intermediare între tacheți și axa cu came, care arată ca niște tije. Ideea este că dacă nu ai distanța dintre tachet și capătul supapei reglată cum trebuie, cu o leră, respectivii tacheți "bat", mai degrabă țăcăn, drept urmare motorul se aude mai urât. Pt. a antifona scutul ignifug, da, trebuie dat jos bordul. Dar să nu te aștepți la miracole. ![]() ![]() În ceea ce privește 130 pe autostradă în treapta a 3-a, mașina merge, că se duce 90 cu a 2-a. Nu mai știu exact ce RPM ai la 130 cu a 3-a, dar dacă poți să-i dai a 4-a pe gât și stă mașina peste 4000 RPM, e suficient. ![]() This post has been edited by VyRuZ: 18 Jan 2010, 00:44 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW,
09/2007
- B-***-**F If it ain't broke, don't fix it.
|
|
sad |
![]()
Post
#11
|
![]() membru stang Group: Members Posts: 189 Joined: 5 December 05 From: Bucuresti ![]() |
sper sa nu se ia nimeni de mine pentru un pic de offtopic :
daca tot zici ca esti incepator si peste 3000 face mai urat.. eu zic sa nu mai ajungi peste 3000 rpm ![]() obisnuieste`te cu masina, cunoaste`ti masina - ce poate si mai ales ce nu poate - si ai sa vezi ca pe un drum (nu drept sau autostrada) poti sa te tii si sa depasesti multe masini mai fitoase - deci nu e chiar "baba" in orice caz revenind la zgomot - si la mine asa cum au zis colegii - dupa 3000 de turatii se aude cam urat si daca mai ai si toba sparta sau macar cativa pori ai sa vezi ca face intr`un anume fel asta e .. e ieftina si e a noastra ![]() dar ai sa ajungi sa iubesti sunetul motorului in viteza a 3-a sau a 4-a pe la 4500-5000 rpm intr`o depasire ![]() km multi fara incidente |
--------------------
Dacia Solenza
Confort
2004
- ct-06-zkb
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 05:06 |