DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme roti/frane, se incing ,se infraneaza

BOBINATOR
post 2 Aug 2005, 09:07
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 3 November 04
From: Bucharest




Am si eu 2 probleme mai sacaitoare daca se poate spune asa si nu prea ma pricep de la ce o fi:
1)Rotile pe fata se incing dupa 40 de km de le gaseste dracii ,miroase a incins daca pui mana pe janta se frigi efectiv!De la ce poate fi???
2)Am sesizat o anomalie la masina mea .Dupa ce rulez circa 2-3km ,dar nu mereu,
masina se infraneaza nu mai vrea sa traga pierde turatie oricat as incerca eu sa o accelerez , pana pun frana dupa aceea isi revine si merge constant.Simptomul se mai manifesta si cu tragerea masinii foarte puternic stanga.Am senzatia de asemeni ca ia nastere dupa ce pun o frana .Din cauza asta am primit multe injuraturi ca plecam de la stop si mergeam ca un melc.


--------------------
Dacia 1310 Berlina - B-05-SIO
Daca masinile ar merge cu apa , toti am fi miliardardari :)!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 2 Aug 2005, 09:14
Post #2


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Frane blocate. Sper ca acuma nu o sa faci si un topic de ce consuma masina 71l la suta.

Jos cu etrierii, jos cu cilindri. verificati, curatati, schimbat garnituri (sau tot cilindrul daca prezinta urme de rugina pe interior) montat, aerisot, bucurat de frane noi....2 saptamani.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Buyaka
post 2 Aug 2005, 11:53
Post #3


Membru pasionat


Group: Members
Posts: 507
Joined: 23 July 04
From: Bucuresti




Problema poate fi mult mai complexa... un prieten patise asa la nova lui... schimbat placute, curatat etrieri, pistonase, cilindri spate, pistonase spate... mergea 5 min si se bloca nu s-a potolit decat dupa ce am schimbat servo... mai poate fi si de la supapa de pe servo. Multa bafta... daca nu te descurci apeleaza la un service de incredere... nu-i de joaca cu franele aaa si atentie!!! baga-i un lichid de frana bun nu romanesc!!!


PS: Ambele probleme pot fi de la servo!!!

This post has been edited by Buyaka: 2 Aug 2005, 12:01


--------------------
Dacia Berlina '96 Opel Frontera '97 '96; 4x4 '97 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KoD
post 2 Aug 2005, 11:55
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 5 May 05
From: Barlad




QUOTE(BOBINATOR @ 2 Aug 2005, 09:07)
Am si eu 2 probleme mai sacaitoare daca se poate spune asa si nu prea ma pricep de la ce o fi:
1)Rotile pe fata se incing dupa 40 de km de le gaseste dracii ,miroase a incins daca pui mana pe janta se frigi efectiv!De la ce poate fi???
2)Am sesizat o anomalie la masina mea .Dupa ce rulez circa 2-3km ,dar nu mereu,
masina se infraneaza nu mai vrea sa traga pierde turatie oricat as incerca eu sa o accelerez , pana pun frana dupa aceea isi revine si merge constant.Simptomul se mai manifesta si cu tragerea masinii foarte puternic stanga.Am senzatia de asemeni ca ia nastere dupa ce pun o frana .Din cauza asta am primit multe injuraturi ca plecam de la stop si mergeam ca un melc.
*



Driverx are dreptate. Am patit si eu lucru asta. E de la etiere. Din cauza caldurii, a prafului, se blocheaza, nu mai lucreaza cum trebuie. La prima frana pe care o pui placutele de frana nu se mai retrag de pe disc, de aici apar si alte probleme daca nu iei repede masuri. Se roade discul de frana, placutele de frana(de la asta miroase a incins, de la materialul de frictiune din care sunt confectionate placutele de frana), daca mergi mult, si se incalzeste tare, poate sa dea afara si vaselina de la rulment, si atunci poti sa ai probleme si cu rulmentul. O solutie ar fi sa dai jos etierul cu ti-a zis si driverx, sa scoti pistonul si sa-l cureti ca lumea, sa schimbi garniturile(asta daca gasesti care sa se potriveasca ca lumea, eu nu am gasit si le-am pus tot pe alea fara probleme, dupa ce le-am curatat), cureti si etierul pe interior ca lumea, unde sta pistonul, le pui pe toate la loc si nu cred ca o sa mai ai probleme. Referitor la a doua problema nu stiu ce sa zic, o fi de la servo-frana, daca ai; daca nu, nu stiu alta solutie.


--------------------
Dacia 1304 E - vs01kod
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Aug 2005, 12:03
Post #5


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Atentie la garniturile de protectie a cilindrilor...e foarte important sa fie de calitate, eu am pus de srl-uri, si dupa 1000 de km cand am desfacut sa vad de ce mergea infranata garniturile erau ferfenita...deci nu va zgarciti sa cumparati garniturile cele mai scumpe (si bune),.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KoD
post 2 Aug 2005, 12:24
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 5 May 05
From: Barlad




QUOTE(sandman @ 2 Aug 2005, 12:03)
Atentie la garniturile de protectie a cilindrilor...e foarte important sa fie de calitate, eu am pus de srl-uri, si dupa 1000 de km cand am desfacut sa vad de ce mergea infranata garniturile erau ferfenita...deci nu va zgarciti sa cumparati garniturile cele mai scumpe (si bune),.
*




Incearca garnituri de Fartec, sunt destul de bune, si nici foarte scumpe, in fond cat de scumpe pot fi niste garnituri smile.gif.


--------------------
Dacia 1304 E - vs01kod
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fal_nessus
post 2 Aug 2005, 13:57
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 19 July 05




QUOTE(BOBINATOR @ 2 Aug 2005, 09:07)
2)Am sesizat o anomalie la masina mea .Dupa ce rulez circa 2-3km ,dar nu mereu,
masina se infraneaza nu mai vrea sa traga pierde turatie oricat as incerca eu sa o accelerez , pana pun frana dupa aceea isi revine si merge constant.Simptomul se mai manifesta si cu tragerea masinii foarte puternic stanga.Am senzatia de asemeni ca ia nastere dupa ce pun o frana .Din cauza asta am primit multe injuraturi ca plecam de la stop si mergeam ca un melc.
*


daca e servo uita te cu atentie la furtunul de vacuum dintre servo si motor,S ar putea sa ai o fisura pe furtun sau la capetele de imbinare!daca e remediaza caci creca asta e problema


--------------------
dacia 1310 l - sv 04 vtc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 2 Aug 2005, 16:03
Post #8


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




LA MASINA mea am patit cam acelasi lucru!de viNA ERA pistonasul de la tamburi pt ca nu mai revenea!adica era ruginit!masina din nov '95!l=am schimbat si no pb!asta a survenit in urma unor franari puternice!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tavi
post 4 Aug 2005, 11:57
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 6 September 04




QUOTE(BOBINATOR @ 2 Aug 2005, 10:07)
Am si eu 2 probleme mai sacaitoare daca se poate spune asa si nu prea ma pricep de la ce o fi:
1)Rotile pe fata se incing dupa 40 de km de le gaseste dracii ,miroase a incins daca pui mana pe janta se frigi efectiv!De la ce poate fi???
2)Am sesizat o anomalie la masina mea .Dupa ce rulez circa 2-3km ,dar nu mereu,
masina se infraneaza nu mai vrea sa traga pierde turatie oricat as incerca eu sa o accelerez , pana pun frana dupa aceea isi revine si merge constant.Simptomul se mai manifesta si cu tragerea masinii foarte puternic stanga.Am senzatia de asemeni ca ia nastere dupa ce pun o frana .Din cauza asta am primit multe injuraturi ca plecam de la stop si mergeam ca un melc.
*



Schimba etrierul fata stanga (de preferat)...sau macar pistonasul si garniturile


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 4 Aug 2005, 13:57
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Daca se infrineaza pe ambele roti fata, posibil dereglat mecanismul servo( prea "atacat") asta face ca la revenire supapele de retinere sa nu mai atinga in splintul elastic cu urmarea "nedescarcarea pompei". Daca fenomenul e numai pe stinga, etrierul.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BOBINATOR
post 6 Aug 2005, 07:07
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 3 November 04
From: Bucharest




Stie cineva un service in partea de sud-est a Bucurestiului care sa faca treaba asta calumea si sa nu ma saraceasa? smile.gif

This post has been edited by BOBINATOR: 6 Aug 2005, 07:08


--------------------
Dacia 1310 Berlina - B-05-SIO
Daca masinile ar merge cu apa , toti am fi miliardardari :)!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bonzai
post 9 Aug 2005, 19:42
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 707
Joined: 15 April 05
From: Bucuresti




O nelamurire am si eu:
Mi-am pus la punct franele in service (Motor Service) ca aveam niste probleme. Desi aveam discuri si placute noi, discurile au fost date la "indreptat" (nu stiu exact termenul), am schimbat ambele furtune de frana, bagat niste sigurante lipsa la placute, si pus alti saboti + aerisire. M-a costat mai mult decat credeam dar acuma am scapat de problemele ce le aveam.(Tragea intr-o parte).
Sunt multumit de cum franeaza, dar nu stiu daca e normal cum franeaza proportional cu pedala apasata. La ce ma refer: acum ceva vreme am condus o SN care avea pedala super sensibila. Abia o ciupeai nitel si frana era medie. La 1 cm apasata deja aveai franare serioasa. La mine nu e deloc asa. Abia dupa 1 cm se simte ca franeaza, iar frana brusca, este deja cand pedala se apasa greu, asemanator oarecum cand ai motorul oprit si nu funcioneaza servofrana. Repet, masina franeaza foarte violent la nevoie, dar e nevoie pus si simplu de o forta destul de mare de apasare a pedalei. Pot fi probleme la servo, sau asa e proiectat sistemul ?
Imi amintesc cand conduceam SN respectiva, mi-a lasat impresia ca are "frane de domnisoara", o apasare usoara ducea la frana serioasa. Pareri ?


--------------------
Renault Megane 4 GT 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laca820
post 16 Aug 2005, 10:08
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 15 August 05
From: de undeva




verifica cablul la frana de mana


--------------------
dacia 1310 Opel Astra G dacia '97 si opel '02 - BC 04 UKR BC 11 LAC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laca820
post 16 Aug 2005, 10:11
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 15 August 05
From: de undeva




si eu am patit exact la fel cu dacia mea si erau cilindrii blocati nu i-am schimbat am luat o seringa si le-am pus niste lichid parca de frana si si-au dat drumu si nu am schimbat nimic acu nu mai am probleme


--------------------
dacia 1310 Opel Astra G dacia '97 si opel '02 - BC 04 UKR BC 11 LAC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laca820
post 16 Aug 2005, 10:13
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 15 August 05
From: de undeva




dute la servici cu ea pedela de frana dupa un timp devine elastica


--------------------
dacia 1310 Opel Astra G dacia '97 si opel '02 - BC 04 UKR BC 11 LAC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 17 Aug 2005, 13:09
Post #16


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




cel mai bine e sa te duci cu ea la servici si dupa aia sa te duci cu ea cam pe unde ai treaba toata ziua indiferent ca te duci la meci la primarie eventual duo si la filma ca daca e un film bun pote-i place mai tare si se gindeste de doua ori dupa aia vezi c-am vazut eu filmul maska2 si nu mi-a placut e o porcarie sinistra poate te duci si tu la Coach Carter care este o copie fidela dupa Mean Machine care este englesc si care este cu fotbal care daca nu intelegi regulile la fotbalul american poti sa te duci la el


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius
post 17 Aug 2005, 15:05
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 13 October 03
From: Bucuresti




Bai nene cat de bine iti iese. Zici ca asa "vorbesti" de cand te-ai nascut. wink.gif


--------------------
ex Dacia ex Solenza ex 2003 Clima - ex 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merlucius
post 26 Aug 2005, 07:57
Post #18


membru care incepe si nu mai termina odata


Group: Members
Posts: 105
Joined: 21 August 05
From: Bucuresti




ok, DAR:
la roata din spate ce se poate face sa nu se mai incinga (citeste blocare)??
E Dacia 1300, are frumoasa varsta de 25 ani (wow tongue.gif)
NU am mers cu frana de mana trasa, a apucat-o infranarea pe drum.
plz, plz - ziceti rpd ca trebuie sa merg cu ea pana la mecanic si nu pot !!! tongue.gif


--------------------
Dacia 1300 '80; Solenza Scala 2004/ 2006
ombelico del mondo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romulus
post 26 Aug 2005, 08:02
Post #19


membru fost posesor de Dacie


Group: Members
Posts: 460
Joined: 11 January 05
From: Targu Mures




QUOTE(Merlucius @ 26 Aug 2005, 07:57)
ok, DAR:
la roata din spate ce se poate face sa nu se mai incinga (citeste blocare)??
E Dacia 1300, are frumoasa varsta de 25 ani (wow tongue.gif)
NU am mers cu frana de mana trasa, a apucat-o infranarea pe drum.
plz, plz - ziceti rpd ca trebuie sa merg cu ea pana la mecanic si nu pot !!! tongue.gif
*


Desfacut, curatat, schimbat ce e de schimbat, reglat, montat , etc


--------------------
Daewoo Cielo 1997 - MS 06 BCL
pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merlucius
post 26 Aug 2005, 08:08
Post #20


membru care incepe si nu mai termina odata


Group: Members
Posts: 105
Joined: 21 August 05
From: Bucuresti




desfacut ce?
am dat jos roata timp de 3/4 ora (rugina la greu, intepenire pe masura) si am dat de o oala prin care trec cele 3 prezoane ale rotii, am ciocanit-o cam cu grija si nu da semne ca ar vrea sa se desprinda de acolo, de aici trag concluzia ca:
1-nu se da "aia" jos de acolo, nu e voie tongue.gif
2-trebe ciocan de 'shpe kg
sau
3-trebe intoarsa mumoasa dacie cu picioarele in sus, pt lucru mai detaliat (ABEREZ, STIU)

La ce se umbla, pe scurt? plz- plz plz...

This post has been edited by Merlucius: 26 Aug 2005, 08:26


--------------------
Dacia 1300 '80; Solenza Scala 2004/ 2006
ombelico del mondo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 26 Aug 2005, 08:26
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




@Merlucius
Ala cu 3 prezoane e tamburul; se demonteaza extragind acel capac de vreo 50 mm diametru de pe centru, curatind vaselina, scotind splintul pintecat, siguranta, piulita, etc.
Se verifica cursa celor doi saboti, starea pistonaselor in cilindru, garniturile.

Daca e dacia de 25 ani e posibil ca reglajele sabotilor sa fie cu cama, alea se regleaza din spatele platoului portsaboti.
Totusi, dupa ce povestesti e mai bine sa te ajute - fizic - cineva care stie.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merlucius
post 26 Aug 2005, 08:35
Post #22


membru care incepe si nu mai termina odata


Group: Members
Posts: 105
Joined: 21 August 05
From: Bucuresti





tnx! pentru ca nu sunt pictor si am ceva cunostinte mecanice, cred ca tare mult m-ar fi ajutat o schema tehnica cu tot ce tine de roate aia, astefl "saream"peste faza cu ciocanitul, right? tongue.gif
tnx a lot again, diaconliviu !
acush' trec la treaba , sa vazzz


--------------------
Dacia 1300 '80; Solenza Scala 2004/ 2006
ombelico del mondo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merlucius
post 26 Aug 2005, 18:55
Post #23


membru care incepe si nu mai termina odata


Group: Members
Posts: 105
Joined: 21 August 05
From: Bucuresti




nu sunt eu pictor, dar...a draq cheie de 10,patrata...e criza de scula d-asta tocmai in Bucuresti ...iar eu am rotunjit capul unuia dintre cele 2 suruburi care prinde tamburul si acum ma uit ca rama-n pietre la titiu' meu care nici pana la service nu il pot duce de beteag ce e !
Sunt nevricos, revin in spatiul ambiental al masinutei abia duminica si iesit prrrroaspat dupa serv de 24 ore dar si cu o cheie patrata in mana( vad eu de unde fac rost, sper sa aiba in Aleea castanilor biggrin.gif )


--------------------
Dacia 1300 '80; Solenza Scala 2004/ 2006
ombelico del mondo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merlucius
post 27 Aug 2005, 14:14
Post #24


membru care incepe si nu mai termina odata


Group: Members
Posts: 105
Joined: 21 August 05
From: Bucuresti




Intre timp sunt la serviciu si ma incapatanez sa gasesc o schita/schema de tambur spate&stuff pt masinuta, desi cred ca va trebui sa imbat un mecanic bun de pe strada ca sa puna el cu manuta lui pe roti titiu'..

QUOTE
dute la servici cu ea pedela de frana dupa un timp devine elastica


Da, daca i-ar fi placut computerele as fi adus-o si eu la servici biggrin.gif ,poate o ofticam cu un NFS2 undeground tongue.gif

This post has been edited by Merlucius: 27 Aug 2005, 14:16


--------------------
Dacia 1300 '80; Solenza Scala 2004/ 2006
ombelico del mondo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 30 Aug 2005, 09:11
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Merlucius @ 26 Aug 2005, 18:55)
nu sunt eu pictor, dar...a draq cheie de 10,patrata...e criza de scula d-asta tocmai in Bucuresti ...iar eu am rotunjit capul unuia dintre cele 2 suruburi care prinde tamburul si acum ma uit ca rama-n pietre la titiu' meu care nici pana la service nu il pot duce de beteag ce e !
Sunt nevricos, revin in spatiul ambiental al masinutei abia duminica si iesit prrrroaspat dupa serv de 24 ore dar si cu o cheie patrata in mana( vad eu de unde fac rost, sper sa aiba in Aleea castanilor biggrin.gif )
*


Care surub prinde tamburul? tamburul se fixeaza cu acea piulita mare (24-27?) .

Tocmai pt ca se gasesc greu chei patrate si mai e risc ti-am sugerat buson hexagonal dupa ce-l scoti pe ala "patrat"


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merlucius
post 30 Aug 2005, 21:04
Post #26


membru care incepe si nu mai termina odata


Group: Members
Posts: 105
Joined: 21 August 05
From: Bucuresti




QUOTE(diaconuliviu @ 30 Aug 2005, 10:11)
Care surub prinde tamburul? tamburul se fixeaza cu acea piulita mare (24-27?) .

Tocmai pt ca se gasesc greu chei patrate si mai e risc ti-am sugerat buson hexagonal dupa ce-l scoti pe ala "patrat"
*



Pai eu nu am gasit decat un singur sistem de prindere al acelui tambur, si anume 2 suruburi cu cap patrat , dispuse inapoia tamburului si diametral opuse , pe orizontala, fata de axul central.Pe langa acele suruburi intra o teava subtire, cred ca e pt lichidul de frana,respectiv un cablu care cred ca apartine franei de mana. Iar pe fata tamburului, pe partea cu cele 3 prezoane este intr-adevar un capacel central de vreo 5 cm diametru dar este din ALUMINIU , este cam deformat ph34r.gif si nu am de unde sa "il apuc", este cam diform si nici urma de siguranta/splint...
Daca macar un singur priceput dintre cei intrebati (colegi de serv.) mi-ar fi confirmat ca poate fi intepenita roata doar din frana de mana, zau daca nu m-as fi chinuit sa rezolv personal problema, insa cei mai multi mi-au zis ca mai degraba ar fi sistemul hidraulic la care NU MA BAAAAAG, NENE unsure.gif

This post has been edited by Merlucius: 30 Aug 2005, 21:59


--------------------
Dacia 1300 '80; Solenza Scala 2004/ 2006
ombelico del mondo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 31 Aug 2005, 06:57
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere





Mai, baiatule, alea dpua "suruburi cu cap patrat" sint PE PLATOU, nu pe tambur, si NU-S SURUBURI ci CAMELE DE REGLARE. Se pare ca la tine nu este autoreglaj la saboti ci manual. Din cele doua se regleaza apropierea sabotului de tambur.
Acel capacel de aia e deformat, ca nici altii nu au avut de unde-l apuca si au batut in el usor pe lateral incit sa iasa-de fapt, exista un cleste sprecial pt el.
Dupa ce scoti acel Capac vei avea-cum ti-am si spus mai sus-acea siguranta splint si piulita.
Totusi, dupa cum spui, no offence, mai bine ia pe cineva pe linga tine care se si pricepe. Cu ocazia asta stai linga el si vei prinde miscarile.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merlucius
post 31 Aug 2005, 07:04
Post #28


membru care incepe si nu mai termina odata


Group: Members
Posts: 105
Joined: 21 August 05
From: Bucuresti




aha biggrin.gif Deci am reusit sa dereglez distanta unui sabot desi la celalalt nici nu s-a miscat surubul ala. Azi vine deja mecanicu', ma invart in jurul lui si probabil ca voi "da la pedala" biggrin.gif
TNX, diaconliviu ! acum am inteles, desi e cam tarziu...

so later edit:
oops, cama ai spus? de-aia am reusit "performanta" sa rotunjesc capul la surubul ala? blink.gif Nu avea ce sa se invarta... In plus, da -mi s-a parut si mie cam curios ca o ditamai roata cu ditamai 3 prezoane sa fie tinute la randul lor de doar 2 surubele de diametru mai mic blink.gif
Asta este primul meu contact cu masinuta , so funny

This post has been edited by Merlucius: 31 Aug 2005, 07:16


--------------------
Dacia 1300 '80; Solenza Scala 2004/ 2006
ombelico del mondo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 31 Aug 2005, 07:50
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere





Lasa, o sa inveti; stai pe linga ala si vezi ce face.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merlucius
post 1 Sep 2005, 09:51
Post #30


membru care incepe si nu mai termina odata


Group: Members
Posts: 105
Joined: 21 August 05
From: Bucuresti




QUOTE(diaconuliviu @ 31 Aug 2005, 08:50)
Lasa, o sa inveti; stai pe linga ala si vezi ce face.
*


Am stat langa "ala" (baiat de treaba) si am vazut ce face. toata treaba a stat in ciocan tongue.gif .Cica am scapat extrem de ieftin adica erau ambii saboti FFF blocati (practic a fost smuls tamburul de acolo) insa rulmentii erau teferi, la fel si pistonasul cela iar lichid de frana nu picura. Cica am folosit frana de mana si a ramas cablul intepenit in camasa plina de rugina blink.gif Mare belea cu chestia asta.Bine ca s-a rezolvat si bine ca stiu cum sa intervin EU data viitoare (care sper sa nu mai fie) mad.gif


--------------------
Dacia 1300 '80; Solenza Scala 2004/ 2006
ombelico del mondo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd September 2024 - 21:53
Forum Renault