probleme tehnice-chevrolet, putere redusa a motorului
![]() ![]() ![]() |
probleme tehnice-chevrolet, putere redusa a motorului
gigi.grigore |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 4 January 08 ![]() |
|
||
--------------------
chevrolet
aveo
2007
- bv-10-ejv
|
|||
cosmin_2300 |
![]()
Post
#2
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Pana la urma tu la care vrei sa stii ? Solenza sau Chevrolet ?
Poate s-a dus catalizatorul ![]() |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
Mihaitzu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 11 November 07 ![]() |
Gigi........catre service!
|
--------------------
Dacia
Solenza confort
2005
- AG-18-CLA
|
|
klaus |
![]()
Post
#4
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
spiridon |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 786 Joined: 5 May 05 From: Iasi ![]() |
lipsa putere (valabil cam la toate masinile):
1. nu vine suficient carburant - pompa e pe duca sau sita sorbului e infundata si/sau murdara sau/si filtrul de benzina trebuie schimbat sau/si regulatorul cu probleme si/sau injector(e) infundate ! 2. nu este aer suficient - filtru de aer imbicsit ! 3. probleme la aprindere bobina sau cel ma des o bujie face probleme ! 4. evacuare cu cintec ! (catalizatorul busit din care cauza se infunda toba ! 5. contacte electrice imperfecte la senzoriii motorului ! Din experienta mea: schimba sita sorbului pompei de benzina, schimba filtrul de benzina, schimba fitrul de aer, ia un spray de curatat contacte electrice si curata absolut toate mufarile la senzorii de pe motor chiar si ai calculatorului (dar doar dupa ce ai scos minusul de la baterie)! Succes...si spune-ne ce-ai rezolvat ! |
--------------------
Dacia Supernova
- prima iubire, a inceput in...
2001
- IS- inginer - frezez si programez chei, repar telecomenzi, immo off 0741024494
|
|
guliver |
![]()
Post
#6
|
No title Group: Members Posts: 545 Joined: 26 December 05 ![]() |
Daca masina e din 2007 sigur e inca in garantie. Sfatul meu e sa nu te apuci sa rezolvi singur problema. Poti pierde garantia...
This post has been edited by guliver: 5 Jan 2008, 14:28 |
--------------------
fosta dacie
fosta solenza
1900 dar nu toamna "Fericirea e o minge de fotbal, cînd e aproape o lovești, cînd este departe alergi după ea!"
|
|
spiridon |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 786 Joined: 5 May 05 From: Iasi ![]() |
ce te faci daca omul e pasionat sa butoneze masina din dotare ?!
|
--------------------
Dacia Supernova
- prima iubire, a inceput in...
2001
- IS- inginer - frezez si programez chei, repar telecomenzi, immo off 0741024494
|
|
guliver |
![]()
Post
#8
|
No title Group: Members Posts: 545 Joined: 26 December 05 ![]() |
Sigur o poate face dar e pe riscul lui...
|
--------------------
fosta dacie
fosta solenza
1900 dar nu toamna "Fericirea e o minge de fotbal, cînd e aproape o lovești, cînd este departe alergi după ea!"
|
|
balanel |
![]()
Post
#9
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Ti s-a aprins cumva becul galben "check engine"?
Oricum, daca simti o scadere a puterii, fa urmatoarele: pune in rezervor benzina cu CO de 95. Pune un aditiv de curatat SUPAPELE, apoi mergi aproximatib 10-15 km, asa: mai intai constant cu 4500-5000 rpm, jumatate din drum, apoi, urci pe la 5000-5500, apoi o lasi in frana de motor, pana la 4000-4500, apoi accelerezi iar, si tot asa. Pentru a nu avea senzatia ca nu trage, da-i un reset asa cim scrie aici: http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=11700 Oricum, vei gasi mai multe informatii pe acel forum, despre problema ta. (iti recomand, daca te inscrii, sa fii calm si sa asculti "recomandarile" celor de acolo, deoarece sunt cam frustrati si poti primi "ban" imediat). Dupa reset, masina va invata stilul tau de condus. Totusi, te sfatuiesc sa schimbi astfel vitezele, incat, dupa schimbare, sa nu cazi sub ~2400 rpm. Cam asta ar fi turatia minima de rulare, si stilul de condus, pentru ca problema sa nu reapara. In plus, cel putin pe perioada iernii, nu folosi benzina cu CO mai mare de 95. Cat despre consum, nu stiu ce sa zic, pentru ca nu stiu de ce oras e vorba. Ca fapt divers, eu, cu Aveo HB de 1.2i, consumam in Bucuresti, aproximativ 13%, cu numai o luna in urma. This post has been edited by balanel: 6 Jan 2008, 22:45 |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
mark`` |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.826 Joined: 12 February 06 From: Tg.Mures ![]() |
Pai 4000-4500 rpm? Da ce suntem la raliu? Cum poti recomanda omului sa mearga nu mai jos de 2400 rpm? Pai mai ales pe vremea asta o sa-i sara consumu la saracu om pe la vreo 13% mai ales ca-i si Chevrolet!
|
--------------------
Dacia
Spring
2023
|
|
balanel |
![]()
Post
#11
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Poate sa faca ce i-am recomandat sau poate sa se duca la service, unde se va executa celebra frectie la picior de lemn, "spray de curatat supape". Daca nu va respecta recomandarile de rulare, problema va reapare, si atunci cei de la service probabil vor dori sa schimbe supapele. Eu nu as recomanda sa accepte aceasta varianta, pentru ca motorul nu va mai fi niciodata cum a fost, dupa ce isi vor baga nepriceputii de la service mainile in el.
Aceste motoare consuma mai mult subturate, decat conduse corect. Am avut Aveo timp de 1 an si jumatate. Colegul poate asculta sfaturile mele sau nu. |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
florinc |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 16 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca merge la turatia de care zici tu ...ma indoiesc ca va avea o viata prea lunga motorul ala si daca nu ma indoiesc treapta a 2-a pe la 5000 5500 rpm depaseste viteza legala.
![]() This post has been edited by florinc: 7 Jan 2008, 00:32 |
--------------------
Opel/Dacia
Vectra B/Solenza
- . Opel Vectra B
|
|
FLP |
![]()
Post
#13
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
N`o fi domle ca la solente cum zice el ambreiaju?
|
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
1. mergi pe daewooclub si vb cu colegii de pe acolo in leg cu probl ta !
2. tu ai motor de 16V dupa cate stiu eu si este o mica-mare dif intre functionarea motoarelor . 3. problema ta poate sa fie de la multe cauze ... si nu cred ca pe dibuiala o gasesti ! 4. daca ai garantie la ea mergi acolo si vezi ce spun mecanicii ( NU da banii inainte sa se rezolve problema ! ) |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
guliver |
![]()
Post
#15
|
No title Group: Members Posts: 545 Joined: 26 December 05 ![]() |
|
--------------------
fosta dacie
fosta solenza
1900 dar nu toamna "Fericirea e o minge de fotbal, cînd e aproape o lovești, cînd este departe alergi după ea!"
|
|
mark`` |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.826 Joined: 12 February 06 From: Tg.Mures ![]() |
Oricum nu se merita ca e mult prea scumpa si nu are nici cel mai mic efect. Am incercat si e placebo clar! Trebuie motor pt a vedea diferenta nu pocnitori de pe renault! Nu injur motoarele renault ca imi plac personal, doar vroiam sa fac o diferenta!
|
--------------------
Dacia
Spring
2023
|
|
gigi.grigore |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 4 January 08 ![]() |
va Multumsc pt sfturi si o sa incerc sfatul lui balanel sa vad dak se rez pb.Daca mai aveti alte sfaturi fara sa pierd garantia sunt deschis la ele.VA multumesc inca o data
|
--------------------
chevrolet
aveo
2007
- bv-10-ejv
|
|
balanel |
![]()
Post
#18
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
@guliver: masinile respective sunt concepute sa mearga cu benzina cu CO 91 sau 95. Daca se pune benzina cu CO mai mare, deci cu rezistenta la aprindere mai mare, in combinatie cu frigul si mersul subturat, se mareste riscul "misfire" - aprindere esuata a amestecului carburant. De aici rezulta in scurt timp aprinderea becului "check engine", pentru ca ECU detecteaza problema respectiva la motor, scaderi de putere, pentru ca tot ECU ajusteaza avansul la aprindere astfel incat sa nu se mai repete fenomenul, si de asemenea se creaza depuneri in interiorul motorului, in special pe supape. Daca depunerile sunt in cantitate mare, se ajunge la faza in care o supapa nu mai etanseaza bine, si de aici rezulta alte probleme. In plus, fenomenul de "misfire" cauzeaza probleme, in timp, catalizatorului.
|
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
GoGu |
![]()
Post
#19
|
![]() Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi ![]() |
Mai, eu nu prea ma pricep, recunosc, dar cifra octanica eu stiu ca e legata de rezistenta la AUTO-aprindere (datorata compresiei), care e alta discutie...
Benzina cu CO mai mare de 95 pe motoare "obisnuite" nu cred ca aduce mari beneficii, cred ca 98% e placebo si 2% -probabile- avantaje. High octane gasoline does not outperform regular octane gasoline in preventing engine deposits from forming, in removing them, or in cleaning the engine. Consumers should select the lowest octane grade at which the car's engine runs without knocking. Occasional light knocking or pinging won't harm the engine, and doesn't indicate a need for higher octane. On the other hand, a heavy or persistent knock may result in engine damage. sursa This post has been edited by GoGu: 8 Jan 2008, 21:31 |
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
argon |
![]()
Post
#20
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
klaus |
![]()
Post
#21
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Benzina de iarna are mai multi compusi volatili
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
argon |
![]()
Post
#22
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Si atunci, benzina "de iarna" e cu CO mai mica sau mai mare?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
klaus |
![]()
Post
#23
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
cu acelasi CO
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
argon |
![]()
Post
#24
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Adica CO nu are legatura cu benzina de iarna sau de vara, aia incercam eu sa ma conving, ce a spus Guliver e gresit.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
body |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 568 Joined: 19 July 04 From: Ploiesti ![]() |
Pentru toata lumea : Celebra problema cu supapele apare cand e frig - niciodata nu a aparut la cineva vara, ori colegul spune ca aceasta problema i-a aparut in iulie. Mai mult aceasta problema se manifesta si ( predominant) prin mers neregulat la ralanti culminand cu oprirea motorului . Nu o benzina cu cifra octanica mai mare conduce la depunerea de calamina pe supape .
Tu ai o alta problema . 4000 de ture nu e o valoare mare pentru motoarele in 16 valve . La Lancer cam de la 3500 de ture in sus motorul ala incepe sa-si dea drumul . Atat la Kalos cat si la Lancer la mers subturat consumul este mai mare decat turat normal pt motoarele in 16 V. This post has been edited by body: 9 Jan 2008, 14:57 |
--------------------
Mitsubishi/Suzuki
Lancer/SX4
2007/2008
- PH-72-BVR PH-77-MMR body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
|
|
III |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 19 September 08 ![]() |
Am si eu un Chevrolet Aveo si am intampinat aceeasi problema cu supapele anul trecut la inceputul iernii. La inceput simteam ca nu mai are putere motorul si ulterior a ajuns sa se opreasca cand schimbam vitezele.....ca la dacia 1300 a vecinilor....si pana la urma n-am mai putut sa o urnesc din parcare dimineata pe frig.
In service a trebui s-o duc de cateva ori pana au depistat problema....supapele infundate.!!! Le-au schimbat si...ghici cat a costat "miscarea"....circa 1.000 EURO....SUPER, NU!!! Noroc ca masina e in garantie si mai are 2 ani ramasi. Ideea e ca si in prezent incepe sa faca figuri la pornire, iar zilele trecute s-a oprit motorul la plecare si n-am mai reusit s-o pornesc decat dupa 10-15 min. Cred ca i-a revenit problema de anul trecut. Ca si recomandare ca sa nu mi se mai infunde supapele mi s-a spus sa conduc mai sportiv=mai turat, insa.....sincer sa spun.....nu mi se pare o recomandare foarte oportuna. Masina ar trebui sa se muleze pe stilul de condus al soferului....cred. In plus, la o turatie de 3000-3500 face ca un tractor si nu mai aud nici radioul...asta e adevarul ![]() O alta problema este cea legata de puterea masinii. Cand nu e incarcata si e un singur pasager la bord, mai trage cum mai trage, dar cand e incarcata si suntem si 4 oameni, atunci devine o problema sa intram intr-o depasire (am avut un Opel Astra Classic din 1993 si tragea mult mai bine........) Consumul de carburant la Aveo este, intr-adevar mai mare, fata de cel afisat in cartea tehnica, iar mecanicul de la service a spus ca asa e la toate si ca mai sunt altii care s-au plans de aceeasi problema. Benzina ii pun numai cu CO 95 de la OMV. Cand ii puneam de la Lukoil mergea ceva mai prost. Oricum , cred ca va merge si anul acesta in service pentru inlocuirea supapelor si....asta e In final, ma ingrijoreaza ca si la anul va face aceeasi figura, iar dupa ce iese din garantie....Dumnezeu cu mila:d |
--------------------
CHEVROLET
AVEO
1.4 96 CP 2007
- -
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#27
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Exact aceasi problema am avut si eu cind aveam k kalos, apo au urmat injectoarele, dupa care am schimbat amortizoarele, sa-ti mai zic? hai sa-ti zic, asta in primele 6 luni s-a intimplat, dupa care nu mai pornea, sau pornea cind vrea si s-a schimbat motorul intreg pe garantie, defect de fabricatie.Nu vreau sa te sperii, am prieten care si-a lut-o odata cu mine si nu are nimic.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
robyvol33 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 809 Joined: 5 May 07 ![]() |
QUOTE(III @ 19 Sep 2008, 17:44) Am si eu un Chevrolet Aveo si am intampinat aceeasi problema cu supapele anul trecut la inceputul iernii. La inceput simteam ca nu mai are putere motorul si ulterior a ajuns sa se opreasca cand schimbam vitezele.....ca la dacia 1300 a vecinilor....si pana la urma n-am mai putut sa o urnesc din parcare dimineata pe frig. In service a trebui s-o duc de cateva ori pana au depistat problema....supapele infundate.!!! Le-au schimbat si...ghici cat a costat "miscarea"....circa 1.000 EURO....SUPER, NU!!! Noroc ca masina e in garantie si mai are 2 ani ramasi. Ideea e ca si in prezent incepe sa faca figuri la pornire, iar zilele trecute s-a oprit motorul la plecare si n-am mai reusit s-o pornesc decat dupa 10-15 min. Cred ca i-a revenit problema de anul trecut. Ca si recomandare ca sa nu mi se mai infunde supapele mi s-a spus sa conduc mai sportiv=mai turat, insa.....sincer sa spun.....nu mi se pare o recomandare foarte oportuna. Masina ar trebui sa se muleze pe stilul de condus al soferului....cred. In plus, la o turatie de 3000-3500 face ca un tractor si nu mai aud nici radioul...asta e adevarul ![]() O alta problema este cea legata de puterea masinii. Cand nu e incarcata si e un singur pasager la bord, mai trage cum mai trage, dar cand e incarcata si suntem si 4 oameni, atunci devine o problema sa intram intr-o depasire (am avut un Opel Astra Classic din 1993 si tragea mult mai bine........) Consumul de carburant la Aveo este, intr-adevar mai mare, fata de cel afisat in cartea tehnica, iar mecanicul de la service a spus ca asa e la toate si ca mai sunt altii care s-au plans de aceeasi problema. Benzina ii pun numai cu CO 95 de la OMV. Cand ii puneam de la Lukoil mergea ceva mai prost. Oricum , cred ca va merge si anul acesta in service pentru inlocuirea supapelor si....asta e In final, ma ingrijoreaza ca si la anul va face aceeasi figura, iar dupa ce iese din garantie....Dumnezeu cu mila:d Salut aceasi problema o are si un coleg de servici tot asa i-a spus sa conduca mai sportiv.Inca nu s-a dus sa umble pe la supape dar a fost numai la garantie L-a mai invatat cineva sa bage benzina numai de la" rompetrol-efix" si zice ca e o inbunatatire succes si voua |
--------------------
opel astra 1.7cdti
ex.dacia supernova 1.4
2001 Urasc trufia,minciuna si prostia
|
|
Bburlacu |
![]() ![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 2 December 11 ![]() |
QUOTE(robyvol33 @ 20 Sep 2008, 01:04) Salut aceasi problema o are si un coleg de servici tot asa i-a spus sa conduca mai sportiv.Inca nu s-a dus sa umble pe la supape dar a fost numai la garantie L-a mai invatat cineva sa bage benzina numai de la" rompetrol-efix" si zice ca e o inbunatatire succes si voua Buna ziua, Am si eu un Chevrolet AVEO din 2007 cu motor de 1400 cmc in 16 valve, 96 CP, achizitionat de circa 4 luni. Intr-una din zile mi-a aparut pe bord aprins "martorul motor". Am fost la service si mi-a spus ca a aparut o eroare de la catalizator. A sters aceasta eroare si mi-a recomandat sa merg o perioada cu benzina cu CO mai mare de 95 si cu ea mai turata. Pentru moment aceasta problema nu a mai aparut si sincer sper sa nu mai apara. In paralel m-am interesat sa vad cat ar costa un catalizator nou (sa ma pregatesc sufleteste). Pretul pe piata este undeva intre 5200 si 6000 lei. Nasol rau de tot. Sper ca aceasta sa nu fie un inceput la problemele descrise de voi la acest model. Daca aveti ceva de comentat va rog sa o faceti, mi-ar fi de ajutor. Multumesc |
--------------------
Chevrolet
AVEO
2007, 1400cmc, 96 CP
|
|
Saint666 |
![]()
Post
#30
|
![]() E X I S T A M Group: Members Posts: 423 Joined: 7 November 05 From: Bucuresti - Diham ![]() |
Daca nu ai codul de eroare de la tester e incerta treaba. Posibil sa fi avut un misfire datorat mersului subturat si al benzinei proaste. Mi se pare enorm pretul pentru cataliztor, de banii aia imi iau CAT universal si il schimb la 2 luni.
|
--------------------
Dacia
Duster Dci 4x4
2012
- B
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 07:23 |