reconditionare baterie?..a incercat cineva?
![]() ![]() ![]() |
reconditionare baterie?..a incercat cineva?
varu_vyyp |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 30 April 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1300
berlina
1984 veata si acordeoane!...
|
|||
annem |
![]()
Post
#2
|
Omul Gras Group: Members Posts: 401 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Vezi aici.
Mai cauta si o sa mai gasesti si alte topicuri. Oricum, depinde in ce stare sint bateriile, cit de vechi sint, cum au fost folosite, etc. Poate e suficient sa folosesti un desulfator. Poate le predai pentru refolosire, cumperi alta si uiti de bataia de cap care sigur va fi fara rezultate. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor 2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
|
|
prince persia |
![]() ![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 8 November 09 ![]() |
nu merita sa te complici
|
--------------------
dacia berlina 1
dacia
2003 dacia berlina
- sj02saj
|
|
Marisan |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 5 January 10 From: Bucuresti ![]() |
La bateriile astea noi nu prea mai ai ce reconditiona, electrolitul il folosesti numai la formatarea bateriei in rest numai apa distilata. Cu ani in urma se mai facea cate o ghidusie (nu pentru cele intrerupte sau cu element in scurt) adica, golita de electrolit, pus apa distilata, pusa la incarcat cateva minute, spalata, pus electrolit si formatata, cu toate ca este greu de crezut ca bolnava fiind mai rezista la o noua formatare. Formatare = incarcata de 8-10 ori valoarea ei, adica baterie de 50 A x 8-10 = 400-500 A, cu cel mult 10% din valoare, adica 5 A/h, in etape cu pauze de cate o ora. Eu unul cred ca ar fi o pirdere de timp.
|
--------------------
Dacia
Sandero
2008
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
uite si unul mai vechi
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#6
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Nu electrolitul e buba când bateria e moartă... Poți să-l schimbi de 10 ori, în zadar...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
dacia_gpg |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 2 November 07 From: POCREACA ![]() |
Erau operatiuni de la batrani care astazi nu se mai justifica!Timp, bani irositi fara rezultate notabile.O baterie de 45-55 ah la pretul de 120 ron cea mai buna optiune!
|
--------------------
dacia
DACIA 2000 ,
2000
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#8
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
mai bine o baterie noua.rombat premier recomand pt un buget mai auster.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
zeu_4u_sweety |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 793 Joined: 7 December 07 ![]() |
iti dau eu o baterie daca te intereseaza ..aproape moka
Attached thumbnail(s) 15022010167.jpg ( Size: 1002.76k ) Number of downloads: 2831 15022010168.jpg ( Size: 1.14mb ) Number of downloads: 2854 |
--------------------
BMW
318
1998/touring/M43
|
|
panter1 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
cu metoda batranaesca(schimbatul acidului) daca este facuta cu cap si masurata, cum mi-a facut mie un mosnegut, am dus 6 ani adica 80.000.km o amarata de rombat de 65Ah. A facut chestia asta cand avea 4 ani si dadea semne mari de oboseala, iar dupa refres-ul asta a mai dus inca 2 ani in conditii bune... iar cand a murit.. deodata a murid de tot, nu se mai aprindea nici pozitia
![]() Este falsa ideea cu apa distilata.. ii i-a din putere, cel mai bine este sa se completeze cu acid slab (sfaturi de la moshu), si ii dau dreptate, din moment ce bateria are acid.. de ce sa completezi cu apa? daca era asa buna metoda puneau ei apa in loc de acid la fabrica. Producatorii recomanda asta pentru a nu te tine bateria prea mult si pentru a cumpara alta cat mai curand ![]() <span class='edit'>16 Feb 2010, 01:37:</span> si am uitat sa specific.. majoritatea acidului existent in comert este acid slab de completare, nu de schimb, pentru schimb se pune acid mai tare, daca schimbati acidul existent in baterie cu unul de schimb adica slab o sa aveti rezultate inverse.. iar mosul mi-a masurat cu o clepsidra nivelul de acid dupa schimbare.. si m-a aratat cum indica un acid slab de completare si cum este unul tare.. cel slab stiu ca avea indicativul 0.28 iar cel tare nu stu.. deci totul trebuie cu cap facut.. nu dupa ureche si nu se schimba cu orice acid This post has been edited by panter1: 16 Feb 2010, 01:39 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
baranga |
![]()
Post
#11
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
nu mai face recomandari domnul @panter daca nu stii despre ce vorbesti;
din electrolit care este o solutie diluat de acid sufuric se evapora doar apa;completand cu electrolit cresti densitatea electrolitului din baterie si astfel avariezi bateria iremediabil;Completarea la baterie si face ![]() ![]() ![]() This post has been edited by baranga: 16 Feb 2010, 12:37 |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2025 - 05:46 |