reglare aprindere
![]() ![]() ![]() |
reglare aprindere
alex_1 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 2 February 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
break
1995
|
|||
kalyyyyyy |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Folosirea becului semnifica exact ce ti-a explicat prietenul tau.Dar aprinderea nu se regleaza doar asa,deoarece mai sunt si alte variabile cum ar fi jocurile si avansul centrifugal si vacuumatic,uzura,etc.Ca pedeapsa ca nu folosesti functia search sau macar un manual nu iti spun mai mult.
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#3
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
e complicat reglajul.....trebuie facut de un specialist daca vrei sa fie perfect..nici dupa turatie..nici dupa rateuri, nici dupa bec, nici dupa ureche......
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Minel |
![]()
Post
#4
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Daca motorul ii in parametri si nu are uzuri mari de ar fi complicat reglajul ???
Pe clasic ,regland avansul cu becul nu am avut treaba vreodata !!(componentele aprinderii trebuie sa fie in regula ca sa nu ai problme la reglaj ) |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
csiri_biri_kodak |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru linistit Group: Members Posts: 102 Joined: 14 July 07 From: Blumberg, Germania ![]() |
@ alex_1 uite cum reglezi motorul...si da roade
![]() Citeste si invata ca nu zic prostii baietii de acolo... UN SFAT totusi: daca te apuci de treaba vezi ca nu-o poti lasa neterminata, asa ca lucreaza atent si finut BAFTA! @cristitranca este complicat pentru cei care nu stiu ce-i de facut, normal ca nu stii daca nu te documentezi...de altfel motorul Daciei este este foarte simplist conceputa ... compara-l cu alte motoare de varsta ei si ai s vezi! This post has been edited by csiri_biri_kodak: 7 Feb 2008, 13:38 |
--------------------
Dacia / Dacia
1300 (RIP) / Logan
1978 / 2012 ! Fiecare trebuie sa inceapa de undeva !
Creierul este un organ oarecum indispensabil capului... |
|
TGeorge |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 16 December 08 ![]() |
e foarte buna faza cu becul adica este exacta o sa vezi diferente la motor la relanti....idea este ca eu am deescoperit ceva ..adica impropiu spus desccoperit eu ...tata mi-a aratat pe delcou la baza gatului acolo unde intra delcoul in volanta este trasa o linie pe volanta si pe gatul delcoului un rotund daca le aliniezi opti aprinderea becului asa era din fabrica ..acum nu stiu daca la toti se alineaza acolo si este punctul 0 dar cel putin la mine este exact la aliniere ..practic fara bec daca aliniez linia cu rotundul am avansul 0 ....este posibil sa ma si insel dar asta am observat!
This post has been edited by TGeorge: 21 Jan 2009, 16:08 |
--------------------
DACIA
1310
1998 B 16 NSO
|
|
edymutu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 5 December 08 From: campina ![]() |
au dreptate cei care au zis ca este destul de greu de aranjat aprinderea, pt cei care nu cunosc. Pot sa-ti spun cum am fost eu invatat sa fac si merge super bine, si la pornire si la relanti si in demaraj si cum vrei tu. In primul rand reglezi platina la 0.5 dupa care pui celelalte piese, lulea, capac delcou. Presupun ca stii cum se regleaza platina. Mai departe aliniezi semnul de pe volanta pe semnul care se afla pe capacul cutiei de viteze. Slabesti piulita delcoului pana cand poti sa-l rotesti stanga- dreapta. Pui contactul. Scoti fisa din centrul capacul de la delcou si o apropii cam la 1-2 mm de unul dintre suruburile de prindere ale capacului motorului. Rotesti delcoul spre stanga dupa care rotesti foarte usor spre dreapta pana da scanteie de la fisa la surubul de la capacul motorului. Cand a dat scanteie te opresti, iei cuntactul, strangi piulita de la delcou, bagi fisa in capacul delcoului si cheie! Sper sa fi inteles si sa-ti fi fost de ajutor
|
--------------------
dacia
1300
1980 berlina
- PH05UKC
|
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(TGeorge @ 21 Jan 2009, 17:05) e foarte buna faza cu becul adica este exacta o sa vezi diferente la motor la relanti....idea este ca eu am deescoperit ceva ..adica impropiu spus desccoperit eu ...tata mi-a aratat pe delcou la baza gatului acolo unde intra delcoul in volanta este trasa o linie pe volanta si pe gatul delcoului un rotund daca le aliniezi opti aprinderea becului asa era din fabrica ..acum nu stiu daca la toti se alineaza acolo si este punctul 0 dar cel putin la mine este exact la aliniere ..practic fara bec daca aliniez linia cu rotundul am avansul 0 ....este posibil sa ma si insel dar asta am observat! une intra delcoul in volanta? ![]() apropos de ultimul post, distanta la platini e 0,35-0,4, deja 0,5 e prea mult. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
argon in mondiru \, versiunea pt dacia 1300 distanta la platini recomandata e 0,5mm. Nu stiu daca e bine sau nu, doar am specificat chestia asta.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
argon |
![]()
Post
#10
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
0,4 pe clasic si 0,3 la apr. electronica. La 0,5 e cam bleaga scanteia zic eu..
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
angypetrut |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 20 November 15 ![]() |
La reglarea aprinderii, acum cativa ani (fiind incepator in ale mecanicii) am rotit de arborele cotit si in sens invers, decat este normal. Oare s-a stricat ceva la motor, gen, intinzatorul de lant? Multumesc.
|
--------------------
Dacia
1307
1996
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th May 2025 - 04:24 |