ridicare apa in vas de expansiune logan 1.4 mpi, probleme logan 1.4
![]() ![]() ![]() |
ridicare apa in vas de expansiune logan 1.4 mpi, probleme logan 1.4
iulian ionut |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 2 September 20 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
logan 1.4 mpi
2006
- vs87rxy
|
|||
psychoo |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Pompa de apa?
|
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
iulian ionut |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 2 September 20 ![]() |
kitul de distributie e nou ce nu am schimbat e radiatorul in rest totul am vazut postari de gen ca ar fi nustiu ce senzor sigurante etc in bord apar treptat la temperatura 2 cate 2 liniute in total 4 dar creste apa in vasul de expansiune si o fierbe metode de verificare pompa apa sunt poate o fi defecta de noua
|
--------------------
dacia
logan 1.4 mpi
2006
- vs87rxy
|
|
Old Wolf |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 1 August 20 ![]() |
Dacă in vasul expansiune pe la furtunul de sus bagă lichid(perceptibil când iluminezi vasul dintr-o parte ,nivelul acestuia se miscă,sau dacă desfaci aerisitorul de pe circuit calorifer jetul e puternic~atenție la oparire,la ochi~,pompa funcționează!).Cel mai probabil ai dislocat mizeria din motor care s-a redepus în spațiile înguste(orificii chiulasă,radiatoare).Decuplează, pe rănd,calorifer,radiator răcire si cu o pompă de bormasinâ cu furtune adaptate si prelungite faci un circuit deschis într-o găleată cu o soluție,atât în sens normal(tur-retur) cât si invers(bagi pe retur si scoți pe tur). O să-ți iasă mizerie!Soluția este următoarea:sare de lămâie 500gr. la 5litri de apa caldă bine,o bagi si o circuli prin calorifer si apoi prin radiator.Apoi ,tot cu pompa de bormasina,vlătesti de 2-3ori în ambele sensuri cu apa caldă,curată!Soluția mai poate fi preparată si din300gr. Calgon dizolvat la 5.5litri apă.De preferat ca după ce remufezi calorifer si radiator în circuit ,bagi tot o soluție de sare de lămâie,ca mai sus,lasi motorul să meargă cca.20 min(să deschidă termostatul),apoi golesti desfăcănd furtunul de jos la radiator,clătesti de 2-3 ori cu apa distilata sau dedurizată,tot asa până deschide termostatul(apa o încălzesti în prealabil de a o băga în motor ca să eviti socul termic),iar la final bagi antigel.E de muncă ,dar măcar o faci corect!
4 Sep 2020, 18:57: ...totusi încearcă .în prima fază, si cu alt termostat,poate cel din circuit nu deschide complet 4 Sep 2020, 18:59: ...totusi încearcă .în prima fază, si cu alt termostat,poate cel din circuit nu deschide complet This post has been edited by Old Wolf: 4 Sep 2020, 18:59 |
--------------------
Dacia
Logan,1.4gpl
2007,Laureate
|
|
bleumineral |
![]()
Post
#5
|
Român și neștiutor Group: Members Posts: 168 Joined: 2 May 09 ![]() |
QUOTE(iulian ionut @ 2 Sep 2020, 19:29) Buna seara tuturor de curand am intampinat o problema la logan 1.4 mpi .. cu gandul de a face o "curatare" a instalatiei de racire am recurs la un produs in aceasta mare decalamizare pe furtunele instalatiei de racire plus schimbarea vasului de expansiune "tot era negru si am zis sa pun unul nou" si de aici au inceput problemele ... 1: a 2 zi dupa curatarea am refacut lichidul antigel cu apa pt circuitul de racire aerisit totul ca la carte si plec cu masina cand opresc zic sa fac o verificare... "apa" pana in busonul vasului de expansiune clocotea ... bun poate o fi termostatul la fel il inlocuiesc cu unul nou .... aud de o posibila garnitura de chiuloasa o schimb schimb si semeringuri si kit racire sper ca acum e totul ok ....si iar probleme dupa 7 km vad apa ridicata spre maxim accelerez si vizualizez in acelasi timp vasu de expansiune apa creste usor usor in bord 4 linii temperatura termostatul deschide ca porneste ventilatorul ce mai ramane de schimbat ar fi radiatorul dar nu picura nu e fisurat nu stiu care ar putea fi problema Este "neaerisită". Se va "aerisi" singură. Chiar ai schimbat garnitura de chiulasă? E ceva de muncă la schimbarea asta! Trebuia golită instalația de răcire, demontat filtrul de aer, galeriile de admisie și evacuare, chiulasa în sine, adică cam o treime din motor! Dacă mașina e veche și s-a băgat în circuit"apă din baltă" se prea poate ca în radiator să fie nămol care nu iasă decât prin curățare mecanică. La Logan radiatoarele nu sunt ca la Daciile vechi din tablă de alamă. Alea erau lipite cu cositor, se încălzeau cu lampa bazinetele de pe margini, se dezlipeau, se băga cu atenție o lamelă de oțel, (de pe la umbrelă, o jojă de RABA, etc.), se curăța, se spăla, se lipea la loc. Radiatorul de Logan e de aluminiu cu bazinetele de plastic etanșate cu garnituri de cauciuc, nu cred că le mai pui la loc în veci. S-ar putea să nu fie înfundat radiatorul. This post has been edited by bleumineral: 6 Sep 2020, 19:34 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 mpi gpl
2007 Laureate
- -***
|
|
UNHLeaSHD |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 4 January 13 ![]() |
QUOTE(iulian ionut @ 2 Sep 2020, 20:29) Buna seara tuturor de curand am intampinat o problema la logan 1.4 mpi .. cu gandul de a face o "curatare" a instalatiei de racire am recurs la un produs in aceasta mare decalamizare pe furtunele instalatiei de racire plus schimbarea vasului de expansiune "tot era negru si am zis sa pun unul nou" si de aici au inceput problemele ... 1: a 2 zi dupa curatarea am refacut lichidul antigel cu apa pt circuitul de racire aerisit totul ca la carte si plec cu masina cand opresc zic sa fac o verificare... "apa" pana in busonul vasului de expansiune clocotea ... bun poate o fi termostatul la fel il inlocuiesc cu unul nou .... aud de o posibila garnitura de chiuloasa o schimb schimb si semeringuri si kit racire sper ca acum e totul ok ....si iar probleme dupa 7 km vad apa ridicata spre maxim accelerez si vizualizez in acelasi timp vasu de expansiune apa creste usor usor in bord 4 linii temperatura termostatul deschide ca porneste ventilatorul ce mai ramane de schimbat ar fi radiatorul dar nu picura nu e fisurat nu stiu care ar putea fi problema FIX aceleasi probleme si la mine. A inceput sa dea apa afara din vas, imediat ce o porneai, aruncai apa afara. I-am facut test de noxe in lichidul de racire, a iesit pozitiv. Am schimbat garnitura de chiulasa, am planat chiulasa, distributie, pompa de apa, antigel. Am aerisit cu peste 15litri de apa distilata si antigel. Am folosit atata apa pentru ca tot facea presiune si arunca antigelul dupa niste km, apoi s-a vindecat din senin. A mers cat a fost rece afara. De 4 zile a inceput sa fiarba... O sa ii fierb termostatul, o s aincerc electroventilatorul... O fi vre-un radiator infundat. Mai am sa ii mai refac un test de gaze in antigel... This post has been edited by UNHLeaSHD: 10 May 2024, 16:04 |
--------------------
Renault
Kangoo
2001 1.9D F8Q 632
|
|
CelereSahariano |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 25 August 23 ![]() |
In bord iti arata temperatura normala? Trece de 4 linii?
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 1.4mpi ABS+ Dacia Logan 2005 1.4mpi Laureate
Dacia Logan 2008 1.6mpi Laureate MCV |
|
UNHLeaSHD |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 4 January 13 ![]() |
Daaaaaaa. Corespunde. Cand cresc liniutele la maxim, atunci da si apa afara. Ma apuc astazi sa o caut sa vad ce are.. Va tin la curent si ce gasesc si nu gasesc
![]() |
--------------------
Renault
Kangoo
2001 1.9D F8Q 632
|
|
CelereSahariano |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 25 August 23 ![]() |
Ventilatorul merge? Mergi cu clima pornita si vezi daca mai ajunge la 4 linii, asa fortezi ventilatorul sa stea pornit.
Furtunele ce intra in radiator sunt calde? |
--------------------
Dacia
Logan
2007 1.4mpi ABS+ Dacia Logan 2005 1.4mpi Laureate
Dacia Logan 2008 1.6mpi Laureate MCV |
|
UNHLeaSHD |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 4 January 13 ![]() |
Nu are AC.
I-am dat activare la ventilator din tester. Nu a mers. Am schimbat doua relee si merge, dar merge doar pe treapta mica. Cand ii dau test pe treapta mare, imi deconecteaza testerul. Stie cineva car e ereleul pentru treapta mare de la GMV? Sau cum verific cablajul? Ventilatorul la pus pe baterie si merge. Toate furtunele sunt calde… Dupa ce ii dau test pe treapta mare, ma deconecteaza, ma conectez inapoi si imi da eroarea df084 11 May 2024, 21:03: Hai ca am ajuns de am mai strans chiulasa putin si tot degeaba. Am pornit-o si in 5min deja e la 97*C, porneste GMV scade temperatura la 92*C, si tot asa… furtunele de apa sunt intarite.. chiar nu mai stiu ce sa ii fac. O fi chiulasa, o fi blocul motor? This post has been edited by UNHLeaSHD: 11 May 2024, 20:03 |
--------------------
Renault
Kangoo
2001 1.9D F8Q 632
|
|
CelereSahariano |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 25 August 23 ![]() |
Frate, in primul rand nu mai strange "la mana" chiulasa. Aia se strange la un anumit cuplu / unghi, strangere care probabil s-a efectuat la remontarea ei pe masina; nu rezolvi tu nimic ca o mai strangi, ci din contra.
Scoate mufa de la sonda de temperatura si vezi daca porneste pe treapta a doua. Daca nu porneste pe treapta a doua dupa ce scoti mufa sondei de apa, citeste aici: https://www.xxx/forum/forum-dacia-...rnire-gmv/page7 (gasesti tot despre partea electrica a gmv-ului) Edit: Doamne, nu pot sa pun link-ul. E link de pe celalalt forum, unde apare "xxx", pune tu numele forumului pt. Logan. Inca o chestie, tu ai schimbat chiulasa in service sau acasa? This post has been edited by CelereSahariano: 11 May 2024, 20:32 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 1.4mpi ABS+ Dacia Logan 2005 1.4mpi Laureate
Dacia Logan 2008 1.6mpi Laureate MCV |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 04:58 |