roti incinse, Se incalzesc rotile din fata
![]() ![]() ![]() |
roti incinse, Se incalzesc rotile din fata
Neamtzu_20 |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 4 July 06 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1998/ berlina
|
|||
diaconuliviu |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
E prima explicatie de genul asta pe care o aud.
![]() |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
argon |
![]()
Post
#33
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Neamtzu_20 |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 4 July 06 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
1998/ berlina
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Din cele 6 unitati, la cite ti-au ridicat masina si ti-au verificat sistemul?
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
alinakes |
![]()
Post
#36
|
X Group: Members Posts: 341 Joined: 24 March 06 From: X ![]() |
Sau macar ti-au dat o roata jos daca nu pe amandoua ?!
La multe service-uri nu prea te baga in seama ca pentru defecte minore la frane se lucreaza meticulos si nu iti pot lua bani prea multi ! Mai insista ! Mie mi se pare o problema cel putin ciudata daca nu grava ! In timp toata incalzirea asta s-ar putea sa afecteze ceva si e bine sa afli din timp ce , ca sa nu ai probleme pe urma ! |
--------------------
X
X
X
- X
|
|
Neamtzu_20 |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 4 July 06 ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 6 Jul 2006, 14:56) La toate unitatiile mi-au ridicat masina pe elevator, mi-au dat jos rotile au aerisito, mi-au desfacut etrierii, i-au curatat, au verificat pompa, au schimbat garnituri. Am stat langa ei la uni 3-4 ore, la altii 5-6 ore. eu zic ca au verificat cam tot ce era de verificat. oricum saptamana viitoare trebuie sa plec pana la Resita si poate dupa un drum mai lung isi da drumu. ca altceva nu stiu ce sa ii mai fac. |
--------------------
dacia
1310
1998/ berlina
|
|
șoferistul |
![]()
Post
#38
|
![]() excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București ![]() |
Am avut problema cu încinsul roților după ce am schimbat pomp de frînă. Explicația mecanicului a fost ceva de genul că "trebuie să își mai dea drumul" și pînă atunci să conduc cu viteză mai mică. După ce a vazut cît de șocat sunt și că urma un val de toate cele s-a apucat de meșterit din nou. Roțile se încingeau în oraș, dar daca mașina stătea o jumătate de oră nu mai avea nimic.
Problema era că un șurub dintre pompă și pedală, cel care reglează cursa liberă la frînă, era prea strîns. |
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
@Neamtzu_20:
Daca au facut asta, din ce spui la reglajul pompei nu s-au uitat; demonteaza pompa de pe servo si masoara distanta intre "toba" servo si virful acelui "timburus". Daca e mai mare de 9mm, mai stringe-o. Poti incerca si daca e 9 mm sa mai stringi 1 mm, e posibil, cum se spunea mai sus, ca acel con al pistonului pompei sa fie amltfel decit normal, iar pompa sa fie "atacata". |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
tabek |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
Acum cateva zile am schimbat (la mecanic) la roata dreapta fata: garnitura etrier, butuc, rulment, iar la roata stanga fata rulmentul. S-au mai schimbat bieletele, o rotula, un burduf+stift planetara, un teu amortizor, un ax teu amortizor si o rotula inferioara. De atunci se infraneaza rotile, mai ales cea din dreapta, ieri s-a incins asa de tare, incat se simtea mirosul de ars in masina, si nu puteam sa pun mana pe roata asa fierbinte era. De la ce poate fi? se mai "lasa", sau trebuie sa schimb ceva? la ce sa ma uit?
p.s.: placutele de frana nu le-am schimbat. |
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#41
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu cred ca ai roata infranata si deasta de inchinge ... rotile fata si spate in cel mai rau caz trebuie sa fie calde dupa un drum de 50 km ... calde la atingere in nici un caz fierbinti sa te arda la mana
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
argon |
![]()
Post
#42
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
e clar, e din cauza ca a schjimbat garnitura de etrier, mai exact cum a schimbat-o, asta spune tot, eu te sfatuesc sa schimbi mecanicul ca al tau e un incompetent.
Trebuie desfacut etrierul, verificat pistonasul. Faza cu "isi da drumul" e apanajul unor mecanici tembeli, care va iau de prosti. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#43
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
![]() ai pistonul etrier blocat si placutele freaca pe disc tot timpul ... de unde rezulta fierbinteala |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
tabek |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
Multumesc pt. raspunsuri, trebuie sa schimb pistonul, sau de ce ramane blocat?
![]() |
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#45
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai da jos roata , etrierul , placutele si vezi pistonul , garniturile , arata ok vezi pistonul cum arata are fante are joc vezi daca culiseaza cum trebuie in etrier ... cand dai jos atunci vezi ce are ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Mai ales verifica daca pistonasul are pete mici de rugina sau urme de coroziune, pitting. Se poate elimina rugina aia cu smirghel fin dar, mai degraba schimbi pistonasul, e vreo 12-13 ron.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
tabek |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
Ok, o sa verific pistonasul, dar e ciudat ca, inainte de reparatie rotile nu se infranau deloc...si s-a schimbat doar butucul, rulmentul si garnitura de etrier.
|
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
andutzu |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 385 Joined: 19 December 04 ![]() |
Am cumparat in urma cu o saptamana un pistonas pentru etrier, deoarece pistonasul de pe dreapta fata ruginise si se desprinsese stratul de crom de pe el.
M-am apucat de treaba si spre surprinderea mea noul pistonas (care era din fier si nu era cromat ca cel original) nu se potrivea de nicio culoare in etrier. Era mai mare cu 0,7mm si sub nicio forma nu il puteam introduce. Pana la urma l-am pus tot pe cel vechi negasind alt model inafara de "Vulcan" |
--------------------
Dacia
1310
- PH 23 ALX REMAT Tuning.
|
|
argon |
![]()
Post
#49
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
ai luat de serele...ia in punga sigilata cu actibild cu holograma, merge la sigur. E 14 ron cu cele 2 garnituri cu tot.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
andutzu |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 385 Joined: 19 December 04 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
- PH 23 ALX REMAT Tuning.
|
|
thedragon |
![]()
Post
#51
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
imi pare rau ca inviu topicu asta ! dar dupa un drum de vreo 75 km mi sa incalzit roata din stanga fata si chiar spate foarte tare! am schimbat garniturile de la etrier dar nimic ! am facut un popas pe drumul acela su nu erau fierbinti rotile ! am intrat in oras si am pus frane oleaca puternice ! cand am ajuns acasa nu puteam sa pun mana pe rotile stanga (fata-spate) sa schimb pistonasul de pe roata fata? dar pe aia din spate ce sa ii fac ?
![]() This post has been edited by thedragon: 3 Jun 2007, 17:11 |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
nambanidealtceva |
![]()
Post
#52
|
![]() Pe volan din 96 Group: Members Posts: 335 Joined: 31 October 05 From: B U C U R E S T I ![]() |
sincer, mie rotile nu imi stau infranate... se misca usor, placutele sunt ok, discurile drepte, etc.... dar si mie, vara, dupa un drum prin oras, sau chiar pe afara, dar unde sunt necesare franari, nu bruste, nu lungi, mi se incing ambele roti pe fata.. cateodata chiar miroase a ferodou de la placute.. insa fenomenul asta se petrece de cand am masina, si am schimbat de atunci doua pompe (pana am nimerit-o pe asta care e foarte buna), etrieri schimbati cu totul cam la un an jumate, discurile schimbate o data (din cauza uzurii avansate), scurtat surubul ala de la servo, care actioneaza pompa.. iar daca exagerez cu frana, apare fading pronuntat asociat cu niste fum pe la roti.. asa ca, daca ti se intampla chestia asta in mod simetric, dupa franari, nu cred ca este vreo problema deosebita... daca patesti asta la drum lung, cand nu franezi, sau numai la o roata, atunci zic eu ca ar trebui sa te ingrijorezi..
|
--------------------
Citroen C4
1.6 16V, 2005,
vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
|
|
thedragon |
![]()
Post
#53
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
cat am mers pe drum nu am franat prea mult! cand am oprit masina totu era ok dar cand intru in oras am franat oleaca nu exagerat de tare ! cand am ajuns acasa nu puteai sa tii 2 secunde mana pe roata !
![]() |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
nambanidealtceva |
![]()
Post
#54
|
![]() Pe volan din 96 Group: Members Posts: 335 Joined: 31 October 05 From: B U C U R E S T I ![]() |
se incing rotile de dacie mai ales vara, indiferent ce-ai face... vezi totusi daca nu e infranata masina (o lasi usor sa curga, la pas, vezi daca se opreste imediat sau lent) si daca fenomenul este doar la o roata sau la ambele.. uite, eu am venit acu o ora de la aeroport, 15 km trafic de Bucuresti, 35 de grade afara, si deja mirosea a ferodou incins.. sunt sigur ca nici nu puteam sa ating janta cu mana... si tehnic e ok masina..
|
--------------------
Citroen C4
1.6 16V, 2005,
vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
|
|
thedragon |
![]()
Post
#55
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
dar celelate roti nus fierbinti ci doar caldute! si cand ies afara din masina dupa un drum pe la mina la tara ( la fiecare groapa frana) miroase a ferodou incins ( am crez ca miroase a plastic incins
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
nambanidealtceva |
![]()
Post
#56
|
![]() Pe volan din 96 Group: Members Posts: 335 Joined: 31 October 05 From: B U C U R E S T I ![]() |
Pai verifica daca este infranata sau nu cand deja s-au incalzit rotile, ca sa te apropii cel mai bine de conditiile de drum.. eventual dupa vreo 2-3 frane. Rotile din spate oricum nu se incalzesc, doar daca sunt sabotii blocati sau cablul de mana blocat, alea nu franeaza cine stie ce. Si daca nu este infranata (adica nu se opreste)? Buna intrebare.. nu esti singurul care are dilema asta
![]() ![]() Enigmele daciei sunt multe.. pana acum nimeni nu a stiut sa imi explice de ce imi trage stanga la frana, cu absolut totul schimbat in acelasi timp, inclusiv conducte, pompa, elemente de directie, cu unghiul bun la roti etc... mai am de schimbat doar amortizoarele si arcurile.. si daca trage stanga si atunci? Ma resemnez,ca nu am ce face.. ![]() This post has been edited by nambanidealtceva: 3 Jun 2007, 18:56 |
--------------------
Citroen C4
1.6 16V, 2005,
vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
|
|
thedragon |
![]()
Post
#57
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
ehe!! masina mea se incinge pe stanga si trage dreapta! sincron deosebit
![]() ![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
nambanidealtceva |
![]()
Post
#58
|
![]() Pe volan din 96 Group: Members Posts: 335 Joined: 31 October 05 From: B U C U R E S T I ![]() |
Nu, nu.. e pacat.. vii aici si infiintam un club al fenomenelor paranormale generate la Pitesti
![]() ![]() |
--------------------
Citroen C4
1.6 16V, 2005,
vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
|
|
thedragon |
![]()
Post
#59
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
am schimbat garniturile la ambii pistonasi ! mai sunt si alte garnituri ??
![]() |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
argon |
![]()
Post
#60
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
La mine nu se incinge nimic, dar apare urmatoarea problema minora: la o frana fina, trage pentru un moment stanga , se simte putin in volan, daca frana devine mai ferma franeaza constant.
De udne sa ma apuc? eu zic ca la etrierul din dreapta, pistonasul merge mai greu, si prinde mai tarziu..ce ziceti? n-as desface ambele roti, vreau sa merg direct la sursa. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2025 - 05:41 |