schimbare cablu kilometraj, bord CN
![]() ![]() ![]() |
schimbare cablu kilometraj, bord CN
vlad_vulpe |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 3 March 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
SoFastSoFurious |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 27 April 04 From: Constanta ![]() |
SncerȘ de cat sa schimb un cablu de kilometraj ladacie cu bord CN mai bine dau jos motoru
![]() ![]() |
-------------------- |
|
Bochi |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 28 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu este chiar asa de greu. Bagi mana prin partea stanga pe la cutia de sigurante iar de acolo ai acces direct la cablu.
|
-------------------- |
|
SoFastSoFurious |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 27 April 04 From: Constanta ![]() |
Frumos bordu CN da......... deloc practic
![]() |
-------------------- |
|
adumitrachy |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Dai drumu la cablu de jos de la cutia de viteze, apoi ii dai drumul si de sus din bord.bagi mana pe la sigurante. Nimic mai simplu.In 5 min e gata treaba.
|
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
vlad_vulpe |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 3 March 04 From: Bucuresti ![]() |
ok, o sa incerc azi sa fac chestia asta, pe la tabloul de sigurante
dar prinderea in spate a cablului este tot cu filet, prin insurubare? |
-------------------- |
|
adumitrachy |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Tot aceeasi chewstie de plastic. Mai bine, ia-ti intai cablu nou, uita-te bine la el si dupa asta e usor de facut treaba.Bafta.
|
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
liviu croitoru |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 31 May 04 From: sibiu ![]() |
de demontat e foarte simplu... stai să vezi jertfe in pile si singe cind o sa-l montezi pe cel nou....partea proastă e că tre sa lucrezi cu stânga..apoi trebuie să pui piulita de plastic a cablului perpendicular pe planul ceasurilor de bord iar motorasul de la stergătoare se intersectează cu cablul cănd incerci să pui piulita cum trebuie....nu incerca să o fortezi să intre pe pas gresit al filetului ca s-ar putea să-l bulesti.. in mod normal, dacă ai nimerit pasul corect piulita merge destul de usor....
|
-------------------- POTI ASCULTA SI CUVINTELE DAR NU TE INCREDE DECAT IN FAPTE
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#9
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Uite aici un link
http://www.daciaclub.ro/viewtopic.php?t=4899 Un topic foarte, foarte bun postat de Ov. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
GabiS |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 15 February 04 From: Ploiesti/Bucuresti ![]() |
Stii ce conteaza enorm?
Iti spun eu: sistemul ... adica ce fel de cablu ai : cu filet sau sistemul celalalt, mult mai tampit. Cel cu filet se schimba usor, celalt, vorba cuiva de mai sus, mai bine dai jos motorul decat sa schimbi cablul daca nu e cu filet. Eu nu am reusit sa scot cablul din vitezometru nici cu ceasurile date jos(bine ca nu trebuia sa-l schimb, ci eram decat curios daca se scoate usor smile.gif ). La fel e important daca ai ramforsarea aia de tabla fix in dreptul kilometrajului, care te incurca enorm daca vrei sa dai ceasurile jos. Daca dacia e din 96 banuiesc ca ai sitemul cu filet, deci esti fericit. |
-------------------- |
|
vlad_vulpe |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 3 March 04 From: Bucuresti ![]() |
imi cer scuze ca nu am mai scris , dar l-am schimbat cablul, foarte usor.am avut sistemul cu filet si nu a fost nici o problema sa-l schimb.
oricum , acum, dupa ce l-am schimbat a aparut o alta problema ( deh..., e dacie) : vitezometrul imi indica o viteza mai mare decat ce a reala( si decat ce imi indica inainte de a schimba cablul) dar o sa ma obisnuiesc si cu viteza asta mai mare( mai naspa este pt radar , dar asta e...) |
-------------------- |
|
Ov |
![]()
Post
#12
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
nu e mai naspa pt radar, ci mai bine, ca daca iti indica mai mult decat ai, adica 60 in loc de 50, tu cand o sa mergi cu 60 defapt radarul o sa te ia cu 50, adica n-o sa te ia :wink:
Stai linistit, ca eu (ca un pshihopat ce sunt :twisted: ) banuiesc toate daciile (in afara de 1300) ca arata cu 10km/h mai mult. |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 05:30 |