schimbare cablu kilometraj
![]() ![]() ![]() |
schimbare cablu kilometraj
pentium10 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 13 March 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 CL
1998
- XX 98 XXX
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
sunt 2-3 tipuri de cablu, un tip nu se desurubeaza, ci intra prin presare, sigiliul il rupi binenteles, nu trebuie sa dai ceasurile jos, si nici nu va curge ulei de la cutie daca schimbi doar cablul, daca schimbi si angrenajul, atunci curge.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
La cutie e simplu, ridici masina pe caramizi sau daca ai o rampa sau canal ar fi superb, desfaci surubul de 6 care tine cablul si apoi tragi cu incredere de el.
E posiil sa iasa cu tot cu pinionul ala de plastic. La ceasuri, daca le ai pe alea cu turometru si kilometraj, ar trebui sa fie stranse cu o piulita de plastic m12, aia o desfaci cu degetele, intai rupi sau tai sigiliul si apoi desfiletezi piulita aia cu degetele. Cablul il iei dupa ce stii exact ce tip ai nevoie. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
yon |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 2 February 08 From: slatina ![]() |
este destul de simplu de schimbat cablul de kilometraj, vezi ca daca va iesi cu pinion cu tot atunci va curge si ulei din cutie si va trebui sa il completezi tu. pinionul acela va iesi de acolo doar o data cu bucsa care il tine fixat in cutie, daca se va intampla asta desi eu nu cred va trebui sa il pui la loc dar sa ai grija cum o faci pt ca daca vei forta acea bucsa se va sparge. intai o pui si apesi pe ea pana intra aproape 80% din ea iar apoi rosete putin de roata pt a se aseza pinionul si abea apoi presezi definitiv bucsa in locasul ei. eu am vazut operatiunea la masina mea pt ca am fost nevoit sa schimb si bucsa si pinionul si credema ca nu este deloc greu. in rest faci cum au zis colegi mai sus. bafta!
|
--------------------
Dacia
1310/Supernova
1995/2003
|
|
kog |
![]()
Post
#5
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
care e faza cu pinionul? Te referi la ala cu rotita de plastic in care intra capatul cablului in cutie? La mine a inflorit , am unul de schimb si credeam ca trebuie demontata cutia ca sa am acces la el. Ia detaliaza putin sa vad, poate ma pun zilele astea sa-l schimb si pe ala
This post has been edited by kog: 28 Apr 2009, 18:36 |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
yon |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 2 February 08 From: slatina ![]() |
pai la mine sa rupt capatul de la cablu in patratul acela de la pinion si nu am avut nici o solutie de rezolvare decat inlocuirea pinionului. nenea mecanicul a facut cam asa: a ridicat masina pe elevator si cu ajutorul unei prese(pacat ca nu i-am facut o poza) a scos bucsa cu tot cu pinionul afara. acea bucsa se poate si sparge ca sa o scoti de acolo pt ca se gasesc la piese auto si bucsi din alea si pinioane. o bucsa noua costa cam 5 ron si un pinion 10 ron. nu stiu ce pinion si bucsa de cutie de viteza ai (5 sau 4 trepte) la cele cu 5 trepte pinionul este dintr-un material negru si la cele cu 4 este alb.
duci si tu masina pe o rampa si cu o surubletina scoti bucsa de acolo, nu conteaza daca o spargi ca oricum o inlocuiesti, apoi scoti si pinionul si le inlocui. ai grija cand montezi la loc sa nu bati prea tare in bucsa si sa o spargi, faci totul cu grija cum am explicat mai sus. nu este nevoie sa dai cutia jos sau capacul cutiei cum mi-au zis si mie niste "mecanici cu pretentii". f f f important sa asezi bucsa cu gaura pt surubul de fixare al cablului corect, adica sa fie acea gaura de pe bucsa aliniata cu gaura de pe cutie de la surubul ala de 6 de care se vorbea mai sus bafta! This post has been edited by yon: 28 Apr 2009, 19:07 |
--------------------
Dacia
1310/Supernova
1995/2003
|
|
kog |
![]()
Post
#7
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
sa fiu al dreac' am umblat intr-o cutie desfacuta sa vad cum se poate inlocui pinionul dar bucsa aia tot nu am vazut-o. Multumesc. Cand cedeaza de tot inlocuiesc pinionul si bucsa.
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
se schimba in 3 minute, sa bagi o carpa acolo cat sta scos, sa nu curga ulei.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
yon |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 2 February 08 From: slatina ![]() |
pai nu stiu cum sa explic eu mai exact, este dintr-un plastic si tine pinionul fixat in cutie. daca te uiti atent o sa vezi ca, cablul sta fixat intro chestie de plastic nu din fier. nenea mecanicul bucsa o numea, acum eu nu stiu daca se numeste asa
oricum daca te uiti atent acolo unde se conecteaza cablul la cutie o sa iti dai tu seama de ce bucsa vb eu This post has been edited by yon: 28 Apr 2009, 19:11 |
--------------------
Dacia
1310/Supernova
1995/2003
|
|
giani.cosmin |
![]()
Post
#10
|
![]() Nea' Viteza Group: Members Posts: 141 Joined: 31 October 08 From: Dacia, Resita C-S ![]() |
Si eu am aceeasi problema dar dupa inlocuire tremura acul indicator, mentionez ca e nou cablul si ca imbinarea in cutie e brin bucsa prin presare, nu stiu de ce tremura acul indicator.
|
--------------------
Dacia 1310 TX
Opel Vectra A
.
- numar de Caras ([__\==v==/__]) |
|
argon |
![]()
Post
#11
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
ceasurile romanesti sunt proaste, la fel pateam si eu, schimbam cablul, 200 de km ok, dupa incepea sa tremure, am schimbat vreo 3 cabluri pana mi-am pus ceasuri Takosan, si de 20.000 km merge asa lin de zici ca-i electronic, ca la Logan.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
giani.cosmin |
![]()
Post
#12
|
![]() Nea' Viteza Group: Members Posts: 141 Joined: 31 October 08 From: Dacia, Resita C-S ![]() |
pai pana acum ceva timp imi mergea destul de bine si mie si cu ala vechi de s-a rupt si cu asta nou de l-am cumparat ( a fost ieftin 15 lei ) poate are o pozitie anume , canturi ceva ?
3 May 2009, 10:28: si alta chestie la ceas este ca alamicu de jos ( cel incercuit cu rosu ) nu mai functioneaza de un an, dar orisicat mie mi-a mers ceasul bine pana acum 2- 3 saptamani. Sau mai zic o porcarie se poate sa fie o lita a cablului? 3 May 2009, 10:34: si alta chestie la el este ca atunci cand indicatorul trece de 60 km/h incepe sa tremure si sa oscileze ca draq eu am undeva la 65 km/h in mod normal iar el imi sare de la 80 la 140 si tot asa, si tremura dupa pragul de 60 Km/h. This post has been edited by giani.cosmin: 3 May 2009, 10:34 Attached File(s) |
--------------------
Dacia 1310 TX
Opel Vectra A
.
- numar de Caras ([__\==v==/__]) |
|
pcostica |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
incearca sa slabesti piulita care prinde cablul pe ceas, daca tot oscileaza vezi sa nu fie cablul stramb.
La jurnalier este o problema la axul cu excentric este rupt sau uzat (joc mare) deci trebuie desfacut si vazut ce e acolo. Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
giani.cosmin |
![]()
Post
#14
|
![]() Nea' Viteza Group: Members Posts: 141 Joined: 31 October 08 From: Dacia, Resita C-S ![]() |
o sa incerc si varianta asta
<span class='edit'>4 May 2009, 06:21:</span> am slabit piulita de plastic din spatele ceasului si acum nu mai imi tremura deloc si nici nu o mai ia razna, cred-ca am rezolvat problema , astept ca si pentium 10 sa-si rezolve problema. Bafta!!! This post has been edited by giani.cosmin: 4 May 2009, 06:21 |
--------------------
Dacia 1310 TX
Opel Vectra A
.
- numar de Caras ([__\==v==/__]) |
|
giani.cosmin |
![]()
Post
#15
|
![]() Nea' Viteza Group: Members Posts: 141 Joined: 31 October 08 From: Dacia, Resita C-S ![]() |
se pare ca am rezolvat-o pe moment,
se poate sa tremure, sa nu indice corect atunci cand cablul are mai multe "coturi" curbe???? |
--------------------
Dacia 1310 TX
Opel Vectra A
.
- numar de Caras ([__\==v==/__]) |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 05:46 |