schimbare manocontact servodirectie
![]() ![]() ![]() |
schimbare manocontact servodirectie
sageata verde9 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 19 March 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia solenza
solenza
2003 scala
- db 05 xxx
|
|||
andrei_radu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 13 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Da afecteaza. In sensul ca daca misti volanul in timp ce motorul este la relanti...sigur se va opri. Acel presostat are rolul de a da semnal calculatorului de injectie cand detecteaza presiune ridicata pe instalatia hidraulica. Si astfel calculatorul mareste automat putin turatia pentru a compensa puterea luata de catre pompa de servo. Daca te vei uita f atent la turometru si vei da de volan stanga sau dreapta vei observa modificarea fina a turatiei...dar asta cand vei avea acel presostat. Nu-ti face griji...la toata lumea curge acel presostat...dar nu-i bai. Asa ca...fugi rapid si ia unul si punel la loc...cu mare grija cat si cum il strangi sa nu rupi chestia aia sudata de pe teava, unde se infileteaza el. Si nu te mai juca cu senzorii...nu e ca vechea dacie sa demontezi jumate din ea...sa legi cu sarma si tot sa mearga. Asta daca nu vrei sa strici una alta si sa dai mult mai multi bani pe reparatii.
O zi frumoasa. This post has been edited by andrei_radu: 26 Mar 2010, 12:03 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Rapsodie
-
|
|
rratzoiusexos |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 714 Joined: 4 June 08 ![]() |
eu zic ca sigur nu se opreste motorul.presostatul are rolul de a furniza calc de injectie informatii privind ajustarea turatie la relanti,cand pompa de servo functioneaza intens.dar motorul nu se opreste.nu e foarte scump.gasesti si cu 30 de lei.
|
--------------------
Dacia
1307/Solenza/Duster
.
- B-xx-xxx
|
|
sageata verde9 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 19 March 10 ![]() |
salut am fost sa vad costa presostatu 210 ron cam mult o sa incerc sal repar
|
--------------------
dacia solenza
solenza
2003 scala
- db 05 xxx
|
|
andrei_radu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 13 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Quote: "presostatul are rolul de a furniza calc de injectie informatii privind ajustarea turatie la relanti,cand pompa de servo functioneaza intens"
Adica...la relanti...calculatorul tine motorul la o turatie cat sa nu se opreasca si sa mearga rotund. Daca misti de volan stanga/dreapta atunci pompa de servo baga presiune in draci...de aici rezulta ca preia o mare parte din puterea motorului la relanti...neavand presostatul care simte presiunea ridicata...calculatorul nu stie sa ajusteze turatia de relanti...si de aici oprirea motorului. La mine s-a oprit atunci cand la relanti, cu mufa senzorului scoasa, am invartit volanul o tura intreaga, destul de rapid. Poate ca la miscari fine nu se opreste. O seara frumoasa! |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Rapsodie
-
|
|
cerapin |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 4 December 09 ![]() |
Daca vreau sa-l schimb(pt ca i-mi curge ulei de servo) trebuie sa am grija la ceva anume?Multumesc!
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 1.4 benzina
- IS.28.BGE
|
|
andrei_radu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 13 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Si cand il desfaci pe cel vechi si cand il strangi pe cel nou trebuie sa ti contra cu o cheie(mi se pare ca de 10) piesa aceea sudata in care se insurubeaza presostatul. Asta pentru a nu se rupe sudura si sa fi nevoit sa schimbi toata conducta, de la pompa pana la caseta.
Si daca il schimbi s-ar putea sa iti curga. Asta este din ciclul "asa face toate". Nu curge ulei pe unde se strange ci pe la imbinarea dintre corpul metalic si cel de plastic al presostatului. Oricum iti supureaza f putin pe acolo, infim. Insa mai ales cand e cald afara se intinde f mult pata, doar e ulei! Spor la treaba! |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Rapsodie
-
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#8
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
SI eu l-m schimbat la mine (Logan 1.6 MPI). Scapa foarte putin ulei.
- atentie de unde cumperi, preturile variaza mult. Eu l-am luat pe al meu cu 70 ron, insa am vazut si cu 200 ron. Poate gasesti si mai ieftin - cand il desfaci pe cel vechi atentie ca o sa curga ulei de servo prin gaura de unde iese presostatul. Ar fi indicat sa acoperi alternatorul cu o punga, sa nu curga in el. De asemenea cand il desfaci pe cel vechi imediat pui degetul si astupi gaura sa nu mai curga uleiul. Apoi il insurubezi pe cel nou. Vezi sa nu exagerezi cu stransul sa nu distrugi filetul. Inainte de a-l da jos pe cel vechi intai scoti mufa cu firele din el. Dupa ce il pui pe cel nou bagi mufa cu firele. - durata de lucru e de max 15 minute, cu tot cu stars eventuale pete de ulei. Spor la treaba! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
rratzoiusexos |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 714 Joined: 4 June 08 ![]() |
poi preturile variaza in functie de calitate.vezi ca gasesti unele turcesti care sunt proaste.eu recomand de origine,desi e mai scump.
|
--------------------
Dacia
1307/Solenza/Duster
.
- B-xx-xxx
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
QUOTE(Andy_ACS @ 28 Mar 2010, 16:02) - cand il desfaci pe cel vechi atentie ca o sa curga ulei de servo prin gaura de unde iese presostatul. Ar fi indicat sa acoperi alternatorul cu o punga, sa nu curga in el. Spor la treaba! P.S. la solenza nu e ca si la logan presostatu se afla in fata motorului si alternatorul in spate ![]() |
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
andrei_radu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 13 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Andy_ACS @ 28 Mar 2010, 16:02) Inainte de a-l da jos pe cel vechi intai scoti mufa cu firele din el. Dupa ce il pui pe cel nou bagi mufa cu firele. Spor la treaba! Ce-mi plac unele sfaturi! ![]() Nu are nici o treaba cu alternatorul...e gol golut pe acolo, doar scutul il manjesti. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Rapsodie
-
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
el s-a gandit la logan ,la logan este in fata alternatorul si presostatul deasupra alternatorului
![]() |
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#13
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Mai baieti eu am incercat sa ajut initiatorul, daca la Solenza nu e alternatorul acolo e cu atat mai bine.
Legat de sfatul cu mufa - ai fi uimit sa vezi ce le trasneste prin cap unora. Neatentie, graba, oboseala, necunoastere. Asa ca nu mi se pare o chestie de care sa te iei. Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
cerapin |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 4 December 09 ![]() |
Multa'm fain pentru TOATE sfaturile.Problema ce-a mai grava este ca am pierdut un bidon de 1l ulei de servo
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 1.4 benzina
- IS.28.BGE
|
|
sageata verde9 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 19 March 10 ![]() |
salut am dat jos presostatu si lam lipit ca avea o fisura mica pe corpul de aluminu si fad ca tine nu mai curge am pus un dop cind lam scos dar a trebuit sa dau jos ventilatoru ca sa pot ajung el
|
--------------------
dacia solenza
solenza
2003 scala
- db 05 xxx
|
|
VyRuZ |
![]()
Post
#16
|
![]() Chauffeur du Renault Group: Members Posts: 1.099 Joined: 3 December 09 From: București ![]() |
Cu ce l-ai lipit, te rog?
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW,
09/2007
- B-***-**F If it ain't broke, don't fix it.
|
|
sageata verde9 |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 19 March 10 ![]() |
Salut.L-am curatat cu smirghel,l-am degresat si l-am lipit cu poxilina si lam lasa cam ora sa se intareasca si lam pus
|
--------------------
dacia solenza
solenza
2003 scala
- db 05 xxx
|
|
electrica2000 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 30 April 11 ![]() |
saracia asta trebui sa o schimb si eu la un 1.4,eu am loc berechet nu am ac.
as vrea sa schimb si uleiull ca tot desfac senzorul, cum schimb uleiul,sa al las sa curga dupa ce desfac si an aceleas timp sa completez cu cel nou sa nu prinda goluri de aer sau ai dau drumul la tot si apoi sa umplu borcanul ,banuiesc ca nu asa ,ci prima varianta,voi ati mai schimbat acasa senzorul asta se schimba usor. |
--------------------
logan
logan 1.4
2007 1.4
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
Nu te stresa ca prinde aer, se aeriseste singura prin rotirea volanului doua ture stanga-dreapta. Adica scade din borcan si completezi daca e nevoie..
|
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 07:30 |