schimbul de bucsaraie pe fata, detaliere piese si pret total
![]() ![]() ![]() |
schimbul de bucsaraie pe fata, detaliere piese si pret total
padual |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 29 November 04 From: MANGALIA ![]() |
|
||
--------------------
Daewoo | Ford
MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp
2006 E | 1999
- CT-89-PAD|TX-6273-TX Doamne ajuta!
|
|||
iulian radu |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 17 April 05 ![]() |
Pentru d-nul chichi!
Aici se adevereste adevarul spus de mine!A schimbat doar o parte din piese pe fata,dar problemele au continuat sa apara!REPET!AJUNGE CA O SINGURA PIESA SA FIE DEFECTA,INCEPE SOLICITAREA NEGATIVA A CELORLALTE! Mor cand aud pe acest topic ,ca am schimbat doar bieleta antiruliu sau bucsile tirant,spre exemplu! Costul unei bielete de directie plus una bucata bieleta antiruliu cred ca se invarte pana la suma de 400.000 (pe o parte),poate sa fie si mai putin,dar va rog pentru siguranta dumneavoastra,luati piese de origine in cutie tipizata si verificati sigiliul R.A.R.!!! ![]() Piesele de origine sunt un pic mai scumpe dar merita! O data pe an verificati piesele pe fata si pentru siguranta dvs cred ca 3 mil lei nu fac gaura in cer!Atat costa siguranta dvs.o data pe an! Eu asa procedez!Si multumesc lui Dumnezeu nu am avut probleme niciodata! Uzura cauciucurilor poate fi si din cauza arcului sau a telescopului,va rog sa verificati atat integritatea arcului cat si daca telescopul raspunde bine la tensionare sau detensionare(trebuie sa culiseze greu!) Vai ,bine ca sunteti sanatos,vizavi de simptomele pe care le-ati descris! ![]() |
--------------------
dacia logan
laureate 1,6 mpi
2005
- SM 05 CDD
|
|
costin11 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 21 June 05 ![]() |
Intrebari pentru initiator:
1. cum se poate scoate planetara din disc? in mod normal trebuie sa iasa usor, dar daca nu vrea? cu ce se bate acolo? stiu ca trebuie tinut cu o mana de planetara, ca sa nu iasa din fuzeta. 2. cat de tare se strange bieleta antiruliu? stiu ca are 2 cauciucuri, si din cate stiu eu, piulita de stangere se poate strange tare ( cea de jos) 3. lichid de frana se pune cu siringa pe filetul ramas libel al unui surub si pe unde va trece piulita? 4. zicea cineva ca bucsile se strang cu masina pe roti; ce zici, asa o fi? 5. eu cred ca ar fi foarte utila o poza cu roata fata si cu niste sageti cu text, ca sa inteleaga toata lumea cum se numesc piesele si unde sunt asezate 6. piseele sunt in cutie albastra? ca daca am nevoie sa stiu ce sa caut. E bine ca schimbi piesele de 2 ori pe an, poate ca nu toate au un grad de uzura mare, dar tu faci cum crezi tu. Oricum, pentru siguranta celorlalti, nu e rau ce faci. This post has been edited by costin11: 25 Aug 2005, 12:58 |
--------------------
Dacia Break
1310 TL
- PH-10-CDD
|
|
chichi |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 28 December 04 From: Braila ![]() |
QUOTE(iulian radu @ 25 Aug 2005, 13:04) Mai am putin si intru in panica... ![]() Si totusi pana voi putea remedia defectiunea (sa am si banii pentru inlocuirea unei planetare) riscurile mai sunt atat de mari la deplasarea in oras, la o viteza mai mica de 50 km/h?... Ca de deplasat intr-un punct in altul trebuie sa ma deplasez.. Sau sa las planetara pe alta data si sa inlocuiesc celelalte piese, care sunt mai urgente?... ![]() |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.2V
2012
- BR
|
|
iulian radu |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 17 April 05 ![]() |
pentru d-nul Costin 11:
1.se lasa piulita in capatul planetarei(un filet sau doua)si se va bate usor cu ciocanul 2.piulita de jos a bieletei antiruliu nu se strange foarte tare,pentru a nu strica configuratia celor doua mansoane de cauciuc,dar piulita trebuie sa intre toata pe tija bieletei antiruliu. 3.da 4.se pot strange tare si cand masina este suspendata!(dupa o saptamana se va trece la verificarea stransorii tuturor pieselor!) 5.voi face tot posibilul! 6.Da cutia albastra si verificati va rog si timbrul!(integritatea cutiei!) Pentru d-nul Chichi: Gravitatea problemei la dvs.consta in deplasari cu viteze ridicate,dar pot aparea probleme oricand.Planetara o puteti schimba astfel,la un pret de aproximativ 500 sao 600.000 lei vechi, dati planetara veche si luati in loc o planetara rectificata(in orasul dvs.nu stiu locatia,dar cred ca ati auzit de acest tip de schimb)O planetara noua,originala este in jur de 2.700.000 lei. Nu intrati in panica,conduceti cu prudenta,nu fortati directia(virajele maxime le luati cu viteze reduse,etc) Promit ca incerc sa fac tot posibilul sa gasesc o schema cu tot sistemul de pe fata!Va multumesc! |
--------------------
dacia logan
laureate 1,6 mpi
2005
- SM 05 CDD
|
|
chichi |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 28 December 04 From: Braila ![]() |
Din cate am vazut eu,
-planetara: 3.500.000 lei (noua) -bieleta antiruliu: 90.000 lei -bieleta de directie: 650.000 lei. Sunt 2 tipuri de planetare (lunga, scurta) si 2 de bielete de directie, dar eu m-am interesat pentru berlina mea din 96... Dupa cum se vede, preturile sunt un pic mai mari decat cele indicate aici,iar locatia mea este Braila... Cat despre planetarele rectificate nu stiu ce sa zic; am observat chiar si pe acest forum ca multi le prefera noi... ![]() Iulian, mersi pentru sfaturi. O sa merg mai incet, caci de-abia peste o luna voi reusi sa adun toti banii pentru reparatiile necesare. Deocamdata, am dat deja 1.900.000 pe doua anvelope Matador, caci ajunsesera intr-un grad avansat de uzura (unul eera tocit pana la sarma, celalalt avea galma) si deja este prea mult pentru salariul meu de 300 euro... ![]() ![]() This post has been edited by chichi: 26 Aug 2005, 06:50 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.2V
2012
- BR
|
|
cristidb |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
padual |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 29 November 04 From: MANGALIA ![]() |
eu am mari probleme pe partea dreapta(troncane rau de tot,mi-a zis cineva ca e capul de bara terminat)>Chiar nu ma pricep si vreau sa o duic la un prieten mecanic. Acuma ideea e ca as schimba tot cum sugereaza initiatorul topicului,dar nu imi ajung banii. Ma gandeam sa schimb tot complet doar pe o parte. Ajutati-ma,si spuneti-mi : MERITA? Mentionez ca am nevoie de masina si nu vreau sa mai aman reparatia,dar nu am decat 2 milioane +bani de manopera(vad eu cum rezolv asta)!
Va ROG AJUTOR! |
--------------------
Daewoo | Ford
MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp
2006 E | 1999
- CT-89-PAD|TX-6273-TX Doamne ajuta!
|
|
padual |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 29 November 04 From: MANGALIA ![]() |
unde pun si eu o interbare...nu mai posteaza nimeni. As prefera sa mi se spuna ca e intrebarea proasta,decat asa sa nu mai zica nimeni nimic. Sunt un pic disperat ca maine merg cu masina la reparat si nu rpea stiu ce sa fac...
|
--------------------
Daewoo | Ford
MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp
2006 E | 1999
- CT-89-PAD|TX-6273-TX Doamne ajuta!
|
|
costin11 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 21 June 05 ![]() |
Da, merita. Dute la mecanic, si rezolva.
Daca tot desface acolo schimba cat iti duce buzunaru; nu nevoie sa le schimbi chiar pe toate. Vezi ce zice si mecanicul, cat de uzate sunt anumite bucsii, poate nu trebuie sa le schimbi. Si eu merg maine la un service, sa verific daca am ceva uzat. |
--------------------
Dacia Break
1310 TL
- PH-10-CDD
|
|
iulian radu |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 17 April 05 ![]() |
Pentru d-nul Padual!
Intr-adevar,problema banilor este destul de frecventa la noi,romanii.Ideal ar fi fost daca s-ar schimba pe ambele parti in acelasi timp,dar la dvs situatia impune adoptarea de alte masuri.Eu am deschis acest topic pentru a face cunoscut tuturor posesorilor de Dacia,atat piesele de care au nevoie,pretul lor,plus simptomele care apar si remedierile necesare. Nu riscati nimic,cand apar zgomote ,este clar semnalul ,ca trebuie sa puneti la punct, in primul rand siguranta dumneavoastra!Chiar daca inlocuiti doar piesele afectate serios de uzura,nici o problema,se poate. Eu personal,aloc o data pe an suma necesara reviziei totale pe fata.Deci,dupa posibilitati.Ce este drept,masina mea circula foarte mult,si am nevoie de cat mai putine evenimente nedorite. Am promis ca voi face rost de schema explicativa a intregului ansamblu pe fata!Am facut deja demersurile necesare si sper ca vom avea de discutat mai multe pe marginea acestui subiect! TOATE CELE BUNE! ![]() |
--------------------
dacia logan
laureate 1,6 mpi
2005
- SM 05 CDD
|
|
padual |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 29 November 04 From: MANGALIA ![]() |
Domnilor multumesc din suflet pentru ajutor. Sa va fereasca Dumnezeu de accidente,si sa ajutati pe cat mai multi de pe forum!
|
--------------------
Daewoo | Ford
MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp
2006 E | 1999
- CT-89-PAD|TX-6273-TX Doamne ajuta!
|
|
padual |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 29 November 04 From: MANGALIA ![]() |
Am fost la mecamic,si spre surprinderea mea toate bune si frumoase mai putin:
2 bucse tirant+1 bucsa teflon = 160.000 ROL 2 bucse bascula inferioara = 130.000 ROL Am mai schimbat si bascula inferioara dar am luat-o de la un prieten. Masina merge acum sensibil mai bine,insa am o planetara care cam bate in viraje...cam trebuie schimbata nu? |
--------------------
Daewoo | Ford
MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp
2006 E | 1999
- CT-89-PAD|TX-6273-TX Doamne ajuta!
|
|
iulian radu |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 17 April 05 ![]() |
categoric!Dar stati sa vedeti ce am patit eu azi
![]() Ma urc in masina,traseu de 100 km,buun.Ies pe judeteana,dau a 5-a si incepe huruitul,in linie dreapta domnilor,deci nu in curbe ![]() Sa vedeti hal de simptome: 1-calc ambreiajul-inceteaza zgomotul 2-accelerez zgomot puternic,las la relanti ...tace! 3-iau o persoana cu mine in dreapta fata-zgomotul isi pierde din putere Deci nu-i rulment,ulei in cutie este,bucsaraia schimbata acum doua saptamani,a mai ramas ultima dragoste-"PLANETARA" Ajung acasa,dau jos planetara,intr-adevar,un pic de joc,nu ar fi fost suspiciuni,schimb cu una refacuta de mine si surprize surprize...batrana mea daciota,zambilica, nu mai face scandal... ![]() De data asta am nimerit la fix!M-am speriat rau,dadea niste vibratii in volan...ce sa mai,... ziceai ca macina porumb! Pe curand!Toate cele bune! |
--------------------
dacia logan
laureate 1,6 mpi
2005
- SM 05 CDD
|
|
padual |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 29 November 04 From: MANGALIA ![]() |
a mea nu da nici un fel de vibratii..si un mester mare si batran mi-a zis ca as putea sa mai merg cel putin 2-3 mii de km cu ea asa,dupa care sa o reconditionez...
|
--------------------
Daewoo | Ford
MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp
2006 E | 1999
- CT-89-PAD|TX-6273-TX Doamne ajuta!
|
|
iulian radu |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 17 April 05 ![]() |
Functia barii stabilizatoare:
Bara stabilizatoare din fata,lucreaza ca o bara de torsiune si impiedica inclinarile laterale mari la care este supus autoturismul echipat cu suspensie independenta fata.Fixarea ei se face la extremitati prin intermediul bieletelor antiruliu(fixare elastica)iar in mijloc prin doua tampoane din cauciuc prevazute cu coliere metalice. Alte noutati,aflate dintr-o carte de specialitate: 1.Partea din fata este prevazuta cu articulatii elastice(flexiblocuri si rotule)etanse prin burdufuri de cauciuc.Se recomanda verificarea starii flexiblocurilor si silensblocurilor din cauciuc ale articulatiilor bratelor si barei stabilizatoare,dupa fiecare 5000 km parcursi!!!(starea burdufurilor de protectie a rotulelor bratelor,bielelor,axelor planetare,precum si starea amortizoarelor!) Cum verificam daca un amortizor este bun: -se verifica intai presiunea in pneuri si se reface daca este cazul. -se slabeste frana de mana -maneta de comanda a vitezelor in punctul mort. -se apasa puternic,o songura data pe aripa din partea amortizorului considerat defect si se observa oscilatiile caroseriei,in urma acestei apasari.Daca nu oscileaza caroseria,sau ramane blocata dupa apasare,inseamna ca amortizorul nu functioneaza! ![]() Revin cu discutii despre directie! |
--------------------
dacia logan
laureate 1,6 mpi
2005
- SM 05 CDD
|
|
iulian radu |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 17 April 05 ![]() |
Mecanismul de directie:
La Dacie este de tip "cu cremaliera"si este compus din: 1.coloana volanului-formata la randul ei din doua axe legate intre ele la un capat printr-o articulatie cardanica,apoi este prevazuta la capatul inferior cu o flansa elastica. 2.caseta de directie-in interiorul careia gasim un angrenaj pinion-cremaliera montat intr-un carter de aluminiu 3.bieletele de directie-din tabla ambutisata,sunt acele elemente ce transmit miscarea de la cremaliera la cele doua roti. Bieletele de directie se articuleaza elastic pe cremaliera prin intermediul unor bucse din cauciuc(partea dinspre caseta)si pe portfuzeta printr-o rotula etansa,capsulata,gresata initial si NEREPARABILA! Caracteristici principale directie Dacia 1300-1410: -raportul de demultiplicare=20:1 -nr.de rotatii ale volanului corespunzator trecerii de la un capat la altul a cremalierei=3,5 -diametrul de bracaj-intre trotuare=10m -intre ziduri =10,75m -diametrul volanului =390mm Verificare si intretinere: -verificarea si completarea unsorii in caseta de diractie -supravegherea atenta a starii burdufurilor de protectie din cauciuc ale bieletelor de directie si capetelor cremalierei -fixarea corecta a casetei de directie pe traversa din fata -vreificarea periodica (dupa 15000 km)a rotulelor bieletelor de directie -verificare joc la cuplajul axului volanului si a cesetei de directie. ![]() Asa ca fratilor,credeti-ma,acestea sunt date reale scrise de specialisti si nu de mine!Sunt curios sa vad ce spun cei ce imi aratau in acest topic ca doar la 100.000 sau 120.000km faceau verificari ![]() Pe curand si toate cele bune! |
--------------------
dacia logan
laureate 1,6 mpi
2005
- SM 05 CDD
|
|
cristidb |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Avem si noi cartile astea. Oricine poate face rost de ele de pe DC++.
Daca stai sa faci atatea verificari si inlocuiesti piese doar din placerea de a surubari o sa stai mai mult sub masina decat in ea. Eu nu suport sa am ceva uzat la masina si de fiecare data cand ceva se strica inlocuiesc imediat. Tutusi nu stau in fiecare zi sa ma uit pe sub ea si sa trag de roti. Daca merge bine si nu prezinta simptome o las in pace. Orice sofer cu ceva experienta isi da seama daca ceva e in neregula. Nu trebuie sa o demontezi zilnic doar sa te asiguri ca nu s-a stricat ceva sau sa schimbi preventiv piese. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
chichi |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 28 December 04 From: Braila ![]() |
Am rezolvat problemele la directie:
-am inlocuit planetara: 2.700.000 lei (dar nu este facuta de Dacia-Renault, una originala costa 3.500.000 lei). Oricum este mai buna decat una reconditionata... -am inlocuit bieleta de directie pe dreapta (690.000 lei) + o parte din bucsi (s-au mai uzat desi le-am schimbat acum o luna). -mai am de schimbat o anvelope fata dreapta, care s-a defrisat cauciucul de pe el pana la sarma. Cred ca-mi voi lua Sava... ![]() Si sper sa nu mai am probleme ca ma termina de bani masina asta. In loc sa bag bani in benzina, bag in piese... ![]() |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.2V
2012
- BR
|
|
iulian radu |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 17 April 05 ![]() |
![]() In rest la capitolul benzina....cred ca in viitorul apropiat o vom cumpara pe credit ![]() ![]() |
--------------------
dacia logan
laureate 1,6 mpi
2005
- SM 05 CDD
|
|
walleye |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 159 Joined: 28 June 05 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(marianrec @ 22 Aug 2005, 12:40) Am o intrebare pt initiatorul acestui topic: Exista vreun dispozitiv pt scos pivotii? Dupa ce am desfacut piulitele lor am obs ca nu ies de acolo nici batuti cu ciocanul. Eu trebuia sa scot doar planetara si am fost nevoit sa desfac toate celelalte suruburi ale pivotilor si sa-i scot cu totul, dar daca vreau sa-i schimb ce trebe sa fac ? exista o presa pentru scos pivotii. e desenata in cartea lui mondiru la anexe, "scule ajutatoare" sau asa ceva. personal, a mea e de toata pleazna si imi este mult mai usor sa demontez pivotii din suruburi (cind am schimbat planetarele de ex.) dai cu ceva "cleaner" pe ele (de carburator merge bine), apoi cu ulei (spray de uns lantul la biciclete) le lasi 15 minute si se desfac mai repede decit picioarele in discoteca. de cind am luat lichidele astea doua (cleanerul si uleiul) nu ma mai chinui sa trag de prese pina imi pocnesc venele ca sa constat ca s-au indoit iar pivotul e bine mersi intepenit in continuare. atentie la cleaner, dai numai pe surubui si dupa aia freci cu ceva sa cureti jegul, nu-l lasa sa ajunga pe piesele de cauciuc (burdufe, flexiblocuri) ca s-ar putea sa le atace. pe al meu zice ca nu ataca cauciucaraia dar tot nu ma risc. vrei sa schimbi pivotii? ii desfaci tot din suruburi, umfli butucul + fuzeta si le prinzi bine intr-o menghina, ceva, iei un ciocan MARE si ii arzi una zdravana pivotului. vezi sa nu stea nimeni in dreptul lui ca sare departe. daca esti finut si dispus sa cumperi noi dupa fiecare operatie de schimbare, poti sa ii scoti si cu presa. o sa faci nise muschi.... |
--------------------
Alco
Century
628
- Monon 404 nu hraniti moderatorii
|
|
iulian radu |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 17 April 05 ![]() |
dar ce parere aveti despre urmatoarea scula de scos rulmentii?Este buna atat pentru scoaterea rulmentilor pe fata cat si pe spate!!!Eu am folosit-o si o consider destul de buna!
![]() |
--------------------
dacia logan
laureate 1,6 mpi
2005
- SM 05 CDD
|
|
iulian radu |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 17 April 05 ![]() |
Mii de scuze!!!Rog moderatorii sa ma ajute si sa stearga penultimul mesaj!
Iata acum noul desen,mai complet!!! Deci este vorba de o presa pentru scoaterea rulmentilor atat de pa fata cat si din spate!!! |
--------------------
dacia logan
laureate 1,6 mpi
2005
- SM 05 CDD
|
|
iulian radu |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 17 April 05 ![]() |
Mii de scuze!!!Rog moderatorii sa ma ajute si sa stearga penultimul mesaj!
Iata acum noul desen,mai complet!!! Deci este vorba de o presa pentru scoaterea rulmentilor atat de pa fata cat si din spate!!! |
--------------------
dacia logan
laureate 1,6 mpi
2005
- SM 05 CDD
|
|
iulian radu |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 17 April 05 ![]() |
mii de scuze!!Rog moderatorii sa stearga penultimul mesaj!
Deci este vorba de o presa de scos rulmentii,atat de pe fata cat si din spate! |
--------------------
dacia logan
laureate 1,6 mpi
2005
- SM 05 CDD
|
|
iulian radu |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 17 April 05 ![]() |
mii de scuze!!Rog moderatorii sa stearga penultimul mesaj!
Deci este vorba de o presa de scos rulmentii,atat de pe fata cat si din spate! |
--------------------
dacia logan
laureate 1,6 mpi
2005
- SM 05 CDD
|
|
iulian radu |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 17 April 05 ![]() |
mii de scuze!!Rog moderatorii sa stearga penultimul mesaj!
Deci este vorba de o presa de scos rulmentii,atat de pe fata cat si din spate! |
--------------------
dacia logan
laureate 1,6 mpi
2005
- SM 05 CDD
|
|
Buyaka |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru pasionat Group: Members Posts: 507 Joined: 23 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Imi cer scuze ca intervin in topic, dar as dori sa fac un mic comentariu...
Stiu ca toti suntem romani si cand dam un pic de greu luam pe dom' inginer (CIOCANUL) si da-i frate tare ca iese, deci : 1) pentru pivoti (ambii) si bielete directie EXISTA PRESA!!! 2) ATENTIE!!! nu bagati cricul sub discul de frana!!! sub nu ci o forma deoarece se poate deforma foarte usor si mai apoi sa aveti zgomote la franare, sau, mai rau se poate fisura sau chiar rupe!!! 3) pentru bucsele de bascula exista presa!!! Concluzie (si o spun cu mana pe inima) folositi fratii mei sculele ca de-aia ne-a inzestrat creatorul cu creier. Sculele mai sus mentionate se pot confectiona la un mester mai priceput sau le puteti procura chiar din magazin... aaa si inca ceva folosind sculele adecvate evitati si inegrirea unghiilor ![]() ![]() Numai de bine!!! PS Imi cer scuze fata de initiatorul topic-ului ca am indraznit sa fac precizarile, dar din mici neatentii se pot isca mari neplaceri... This post has been edited by Buyaka: 15 Sep 2005, 09:05 |
--------------------
Dacia Berlina '96
Opel Frontera '97
'96; 4x4 '97
- B
|
|
iulian radu |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 17 April 05 ![]() |
scula pentru scos rulmentii pe fata si pe spate!!!
|
--------------------
dacia logan
laureate 1,6 mpi
2005
- SM 05 CDD
|
|
iulian radu |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 17 April 05 ![]() |
scula pentru scos rulmentii pe fata si pe spate!!!
|
--------------------
dacia logan
laureate 1,6 mpi
2005
- SM 05 CDD
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 06:33 |