semering de palier si pierdere de ulei, pierd ulei si banuiesc ca este semeringul de palier
![]() ![]() ![]() |
semering de palier si pierdere de ulei, pierd ulei si banuiesc ca este semeringul de palier
ioan666 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 24 December 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1982
|
|||
CGDBZ |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Poate sa-ti dea si pe la pompa de benzina , unde e prinsa de blocul motorului are un distantier cam de jumatate de centimetru ,de regula din plastic , care se crapa si se pierde ulei pe acolo . Verifica si acest lucru , acel distantier se pune cu 2 garnituri , cate una pe fiecare parte , daca e de la el scapi usor si ieftin.
|
--------------------
-
-
-
|
|
ioan666 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 24 December 07 ![]() |
Multumesc, dar din pacate nu e de acolo deoarece acum 2 saptamani a trebuit sa schimb pompa de benzina (nu-mi mai pornea masina, oricum pompa era la fel de veche cat masina
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1982
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Acolo este ceva ca un cep , cam ca o moneda de 100 de lei cum erau inainte ,pe acolo poate curge ulei daca nu e etans , aia se poate inlocui , nu am inlocuit niciodata asa ca nu stiu cum se face .
|
--------------------
-
-
-
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
pune o poza sa ne dumirim. In capatul axei cu came zici tu ca iti curge?
simeringul de palier il poti inlocui cu: 81-15287-10 SIMERING AX (V REINZ); Partea de montare:spre cutia de viteze; Configuratie etansare radiala arbore:A; Diametru exterior:90; Diametru interior [mm]:70; Latime [mm]:10; Material:MVQ (cauciuc-silicon); Numar motor TECDOC:3032; Tip turbulenta:rasucire la stanga; VICTOR REINZ - 25,36 RON la motorul de 1300cmc, la 1,4 nu bag mana in foc dar cred ca e acelasi drac. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#6
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
la distributie-i acelasi, la palier e de 100 diametru ext. pentru motoare cu palier marit
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
GabyVIP |
![]()
Post
#7
|
![]() 5Cm La Sol Group: Members Posts: 49 Joined: 17 February 09 From: Bucuresti sector 5 ![]() |
am avut aceeasi problema ca si tine la mine era semeringul de palier , mie imi curgea ulei calumea , daca stateam cu ia pe loc in 2-3 ore face o paata cam circa diametrul 20 cm , poate sa mai fie si de la baia de ulei granitura ! bafta
|
--------------------
DACIA 1310
L
96
- B-12-EVN Niciodata nu spune NICIODATA !
Cand crezi ca esti imparat ajungi in cenzurat ! |
|
kindeeru56 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 ![]() |
Salut problema sta in felul urmator am facut motoru acum o luna am inocuit tot semeringuri distributie si palier, nu a curs gram de ulei timp de o luna cat am facut in jur de 1000km, astazi am fost pana la bucur obor din militari si inapoi , am ajuns acasa surpriza curgea ulei ca la balamuc intre motor si cutie in zona semeringului de palier sau inelului de la baie de ulei, problema acuma este cea mai interesanta dupa ce am parcato am oprit motoru am lasato 30 minute sa vad daca mai curge, nu a mai curs am mai stat inca 30 minute si am pornito iar dar nu mai curgea, cred ca sa racit uleiu si sa ingrosat, sa inteleg ca boreste ulii numai cand este calda la temperatura optima de 80 grade, cam care ar fi problema? si ce sfaturi imi dati,uleiu este romanesc
motor 1.4 102.13 |
--------------------
dacia
1310
87
- b-45-trl
|
|
baranga |
![]()
Post
#9
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
ori nu mai are ce sa curga....
![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
kindeeru56 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 ![]() |
are ce sa curga astazi amfost iar plecat cu masina si nu a mai curs, uleiu lam verificat inainte sa plec dimineata este ok la ninvel
|
--------------------
dacia
1310
87
- b-45-trl
|
|
kindeeru56 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 ![]() |
nu are nimeni nici o ideie?
|
--------------------
dacia
1310
87
- b-45-trl
|
|
bzaln |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 30 December 09 ![]() |
Salut,am si eu o problema cu dacia mea (1310)...azi am observat ca s-a scurs ulei destul de mult si am gasit jos cateva bucatele cilindrice de cauciuc prin uleiul scurs.Care ar putea fi problema?Sper sa ma puteti ajuta.Multumesc
|
--------------------
dacia
1310
1998
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
cauciuc sigur, sau silicon?
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th May 2025 - 09:29 |