sistemul de racire, pe unde se poate pierde antigel
![]() ![]() ![]() |
sistemul de racire, pe unde se poate pierde antigel
micri |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|||
ydaniel |
![]()
Post
#2
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
nu se etanseaza cu silicon.ar fi de preferat sa pui niste coliere bune,gen ABA.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
tichondrius95 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 21 February 09 From: Onesti , Bacau ![]() |
Urmareste capacul pompei de apa. Daca curge pe langa ax trebuie schimbata etansarea dintre ax si elice. e ceva de munca.
|
--------------------
2 x DACIA 1310
2 x Berlina 1310
1983 Rk CN4 1.4, 5+1 / 1997 CN 3 1.4 , 5+1
- BC02XXX / BC07XXX
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
pai s-ar putea ca acel fum alb de care zici tu sa fie antigelul care lipseste. cred ca e piscata garnitura si ti-l da pe toba afara.
sau vezi sa nu ai cumva caloriferul fisurat si sa piarda pe acolo. nu iti ies aburi in cabina cand pornesti caldura? |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
baranga |
![]()
Post
#5
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
garnitura ciulasa arsa
![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
micri |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
am vas de expansiune care face aerisirea singur insa amobservat ca dupa ce termostatul se deschie scade mult nivelul antigelului. dupa ce se raceste masina bine nivelul este cel scazut iar daca desfac capacul imi vine antigel inapoi in vas. este ca si cum ar fi presurizat sistemul
mai am o intrebare: de ce se scurge benzina dinfiltrul montat intre pompa si carburator? This post has been edited by micri: 4 Feb 2010, 14:36 |
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#7
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Vezi sa nu pierzi antigelul la caloriferu' habitaclului.....mocheta uda, geamuri aburite, etc.
Fumul alb e absolut normal.Singura chestie care-i discutabila e cantitatea.......pe vreme rece fumul alb e prezent si e normal.Daca-i dusa garnitura iese fum ca pe hornurile de la Auschwitz.Daca totusi suspectezi garnitura de chiulasa: lichid de racire in ulei(ulei alb, nivel crescut), ulei in lichidul de racire, bijbirici in vasul de expansiune (daca zici ca ai vas de nova nu-i mai observi, eventual incearca cu vasul vechi), temperatura crescuta a motorului. PS:sistemul E presurizat. LE: benzina-ti fuge inapoi din cauza pompei.Capsulele din capac nu-si mai fac treaba. This post has been edited by Tiberiu-Andrei: 4 Feb 2010, 14:51 |
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
micri |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
daca ar fi intrat antigel in ulei aseara cand am dat uleiul afara nu as s-ar fi separat de ulei?
nu as fi gasit broboane de apa in el? fumul apare dupa vreo 5 minute de functionare. cand pornesc nu este aproape deloc fum. uleiul mai degraba miroase a benzina. This post has been edited by micri: 4 Feb 2010, 14:59 |
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#9
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Pai exact....fumul iti apare dupa ce se incalzeste putin motorul si coloana esapamentului.La fel, apa care picura pe toba e din cauza "fumului".Gazele fierbinti in contact cu esapamentul rece provoaca condens, adica apa aia care-ti iese tie pe toba.Deci e normal.
Apa care se combina cu uleiul face un fel de emulsie, depinde si de calitatea uleiului.Deci nu vei gasi "bucati" de apa si "bucati" de ulei.Vei gasi un nivel al uleiului crescut (se vede pe joja), de culoare albicioasa. This post has been edited by Tiberiu-Andrei: 4 Feb 2010, 15:22 |
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
tom79 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 17 January 10 ![]() |
incearca sa bagi presiune de aer in vas,nu mai mult de 2 atm,dupa care scoti bujiile si dai la automat si vezi daca iti arunca antigel.in mers ,datorita temp. acesta se evapora
|
--------------------
dacia
1994 berlina
1994 berlina
- ct 94 ela
|
|
CRISTI IF100CSY |
![]()
Post
#11
|
![]() /// CRISTI \\\ Group: Members Posts: 43 Joined: 31 January 10 From: ILFOV,CORBEANCA-TAMASI ![]() |
La mine curgea [ picura] antigel pe la pompa de apa.rurmentii dusi nuschimbata de 11 ani
|
--------------------
DACIA
1310
1999 LI
- B 65 BCL
|
|
Seby Tgv |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 7 June 11 ![]() |
Am facut motorul(schimbat set ) de curand si am o problema cu antigelul,scade nivelul in vasul de expansiune si nu stiu pe unde pierde,am verificat in exterior ,nu curge pe la niciun furtun.Imi este teama sa nu piarda pe la inelele de la camasi(inele de cauciuc).Cum pot verifica daca am apa in ulei? Fum alb a scos putin dar acum numai scoate.Daca puteti sa ma ajutati.
|
--------------------
Dacia
1310
1994
- 27 FKM
|
|
maho |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Pai cel mai simplu verifici la jojã, daca ti-a crescut nivelul fata de ce stiai tu, culoare, consistenta.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Seby Tgv |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 7 June 11 ![]() |
Nivelul nu a crescut,parca culoarea uleiului este mai albicioasa,dar am facut verficarea,am apropiat focul de joja si nu sfaraie
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1994
- 27 FKM
|
|
maho |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Posibil sa fie garnitura. Nu cred ca la caldurile de acum, se mai fac "muci" (condens +ulei).
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
bucatzel |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Seby Tgv @ 11 Jul 2011, 12:38) QUOTE(Seby Tgv @ 11 Jul 2011, 12:38) Ai doua hint-uri ca-i dusa garnitura de chiulasa. QUOTE(Seby Tgv @ 11 Jul 2011, 12:38) Pai ce, e ulei incins in tigaie? Lasa teste de-astea empirice ![]() Daca pierzi apa din vas, fie ai vreun furtun piscat pe undeva, fie un por prin radiator, fie e dusa garnitura. Astea-s cele mai probabile cauze, pe astea le elimini prima oara. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Seby Tgv |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 7 June 11 ![]() |
Deci am verificat ,nu curge pe la niciun furtun,radiatorul la fel ,nu am gasit nicio pata pe jos.Cu bulele de aer ma gandesc ca nu am facut aerisirea cum trebuie.
Am completat inapoi ,mai fac un drum sa vedem daca mai dispare.Ma gandesc ca,daca era garnitura de chiulasa trebuie sa dea fum alb intens pe teava de esapament nu?si nu scoate fum deloc . Multumesc pt raspunsuri |
--------------------
Dacia
1310
1994
- 27 FKM
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
dar radiator de alama cu ce curat?
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 05:59 |