stop leak = afecteaza termostatul? (nova)
![]() ![]() ![]() |
stop leak = afecteaza termostatul? (nova)
D2ani |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 21 February 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
nova gt
1998
- b16rgw
|
|||
diaconuliviu |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Foarte posibil ce spui. As banui ca in cantitate mare s-ar putea depune pe anumite parti ale circuitului inrautatind chiar transferul termic.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
bertro |
![]()
Post
#3
|
Membru dezmembrat Group: Members Posts: 592 Joined: 3 June 05 From: IASI, rumenia ![]() |
posibil sa ai un dop de aer pe circuit in zona termostatului. fa o aerisire. suplimentar, daca ai un burghiu foarte fin, poti face o mica gaura in carcasa termostatului ca sa previi fenomenul asta (s-a discutat pe forum, da un search).
|
--------------------
DACIA
Nova GT
- xx xx XXX posesor de DrACIA NOVA GT
|
|
Sir_Alex |
![]()
Post
#4
|
![]() Mem Brew fara alcool Group: Members Posts: 443 Joined: 2 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Da, afecteaza termostatul (are alta compozitie chimica decat lichidele pentru care termostatul este proiectat). Acum nu stiu in ce masura poate sa afecteze garnitura de chiulasa. Aveti idee?
|
--------------------
BMW / Dacia
320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v
2003/2007
- B-XX-TDI Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
|
|
workarea |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 10 October 05 From: Drumul Taberei ![]() |
Si atunci solutia nu ar fi introducerea stop leak-ului cu termostatul scos, acesta urmind a fi montat la loc dupa ce pilitura s-a stabilizat in circuitul de racire? Ca dupa aia ea nu se mai plimba, deci nu mai afecteaza termostatul, nu mai ajunge la el. Bine, ca asta nu-l mai ajuta acum pe initiator, dar asa, ca solutie pentru viitor...
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1,6 MPI, 2007
- B-**-***
|
|
Sir_Alex |
![]()
Post
#6
|
![]() Mem Brew fara alcool Group: Members Posts: 443 Joined: 2 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu neaparat pentru ca ea ramane pe alocuri si in lichid. Eu as fi sugerat la momentul respectiv o alta solutie: curatarea circuitului, apoi introducerea Stop Leak cu apa distilata, facut un drum (aprox 10-20km), apoi scurs lichidul respectiv. Abia dupa acesti pasi, as recomanda eu sa se faca amestecul de antigel si apa.
|
--------------------
BMW / Dacia
320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v
2003/2007
- B-XX-TDI Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
|
|
adi_tgv |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 20 October 06 ![]() |
Face dopuri. Mie dupa un tratament cu ceva asemanator aproape mi-a fiert.! In timp isi revine. Mai bine scoti termostatul, il cureti, il verifici si il pui la loc. Atentie: nu infunda doar termostatul!
|
--------------------
dacia
1305
2006 1,9d
|
|
gti98 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Salut!
Si eu am folosit Stopleak tip Ambro (sau cam asa ceva; oricum, arata ca o pilitura de cupru - rosiatica - desi cred ca-i altceva). 1. Probleme de racire apar 99% din cauza ca mai are aer!!! 2. Figura cu schimbatul lichidului nu-i prea buna: mie (l-am schimbat din alte cauze!) a reinceput sa-mi curga; a trebuit sa pun din nou! Oricum, 2-3RON e muult mai ieftin decat inlocuit sau reparat radiatorul, mai ales ca-mi curgea la imbinarea unor tevi cu unul din bazine. Nu doresc sa contrazic ce au spus ceilalti, va relatez doar experienta mea personala. Fabricantul produsului respectiv nu prea cred ca a pus pe piata ceva care sa faca probleme rapide si importante, ca nu mai cumpara nimeni produsul.... Bafta!!! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
workarea |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 10 October 05 From: Drumul Taberei ![]() |
N-a zis nimeni ca produsul nu e bun, dar depinde pentru ce. Ala nu e un produs pentru reparatii permanente, cu pentru situatii de urgenta, cind ti se crapa radiatoru-n drum. Genul de produs pe care-l gasesti in benzinarii alaturi de sigurante, becuri si cablu de tractare. A, ca se intimpla uneori sa te tina si ani de zile, asta-i altceva.
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1,6 MPI, 2007
- B-**-***
|
|
madcos |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 17 October 05 From: CONSTANTA ![]() |
QUOTE(gti98 @ 13 Nov 2006, 21:42) Salut! Si eu am folosit Stopleak tip Ambro (sau cam asa ceva; oricum, arata ca o pilitura de cupru - rosiatica - desi cred ca-i altceva). 1. Probleme de racire apar 99% din cauza ca mai are aer!!! 2. Figura cu schimbatul lichidului nu-i prea buna: mie (l-am schimbat din alte cauze!) a reinceput sa-mi curga; a trebuit sa pun din nou! Oricum, 2-3RON e muult mai ieftin decat inlocuit sau reparat radiatorul, mai ales ca-mi curgea la imbinarea unor tevi cu unul din bazine. Nu doresc sa contrazic ce au spus ceilalti, va relatez doar experienta mea personala. Fabricantul produsului respectiv nu prea cred ca a pus pe piata ceva care sa faca probleme rapide si importante, ca nu mai cumpara nimeni produsul.... Bafta!!! pe acolo imi curge si mie.tot nova.am pus acum ceva timp o solutie albastra care costa vreo 20 ron, dar daca am golit instalatia,a inceput iar. |
--------------------
NOVA GT
NOVA GT
- CT 06 UDH
|
|
D2ani |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 21 February 05 ![]() |
salut. am aerisit bine instalatia de la surubul de aerisire de pe termostat si problema a disparut. imbucurator este ca s-a oprit si curgerea radiatorului de caldura. problema acum este cum sa scap de umezeala de pe jos...mocheta este imbibata si in dreapta si in stinga cu lichid...ca sa o dau jos...mai bine o las asa...am pus zilnic mina sub instalatie de incalzire si nu mai este umed. nici aburi nu au mai iesit in masina.se pare ca solutia este chiar buna...
|
--------------------
dacia
nova gt
1998
- b16rgw
|
|
Sudsemnatu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Huligan Group: Members Posts: 1.703 Joined: 28 November 06 From: Bucuresti ![]() |
si eu am aceeasi problema de cand am folosit STOP LEAK.
porneste ...urca apa super repede pana aproape de dunga alba ( aproape de ea..nu o atinge) ..dupa care coboare brusc ( probabil atunci da drumul la apa) si dupa ce a coborat incepe sa urce in limitele normale ( adica pe masura ce merg creste pana intra termocupla in functiune) ce sa fac? e ok daca il las asa? sau... ce sa ii zic mecanicului? tin sa precizez..ca problema asta a aparut fix de la punerea stop leak-ului si inca de cand era in service pe rampa( adica de la prima incalzire a motorului). This post has been edited by Sudsemnatu: 10 Apr 2007, 16:04 |
--------------------
Skoda Fabia 2005
Ex: Dacia Nova/Logan/Supernova
2000/2007/2002 Midland Alan 52/PNI ML 160
Speed doesn't kill people, its the sudden stop that does |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#13
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic sa nu te mai chinuii sa golesti apa ... eu am pus chestie deasta 2+2 pentru radiatorul din fata care nu mai curge dar preventiv dupa 200 km am schimbat termostatul ... care era perfect bun si intact ... deci nu face depunei acolo ... nu stiu in chiuloasa sau in cel de incalzire ... mie mi se pare ca parca face mai putina caldura dar nu este nimic grav poate sa ramana asa ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
apollo |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
QUOTE(mihai0070 @ 10 Apr 2007, 16:21) Eu zic sa nu te mai chinuii sa golesti apa ... eu am pus chestie deasta 2+2 pentru radiatorul din fata care nu mai curge dar preventiv dupa 200 km am schimbat termostatul ... care era perfect bun si intact ... deci nu face depunei acolo ... nu stiu in chiuloasa sau in cel de incalzire ... mie mi se pare ca parca face mai putina caldura dar nu este nimic grav poate sa ramana asa ... ![]() |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
Sudsemnatu |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Huligan Group: Members Posts: 1.703 Joined: 28 November 06 From: Bucuresti ![]() |
o sa verific cu proxima ocazie ..si daca nu e tot cald , ce sa fac?!
This post has been edited by Sudsemnatu: 12 Apr 2007, 08:46 |
--------------------
Skoda Fabia 2005
Ex: Dacia Nova/Logan/Supernova
2000/2007/2002 Midland Alan 52/PNI ML 160
Speed doesn't kill people, its the sudden stop that does |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#16
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Cu siguranta nu este tot cald ...
![]() ![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
paulica |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(gti98 @ 13 Nov 2006, 21:42) Figura cu schimbatul lichidului nu-i prea buna: mie a reinceput sa-mi curga; a trebuit sa pun din nou! QUOTE(madcos @ 14 Nov 2006, 16:31) M-ati bagat rau la idei. Si eu ziceam sa schim antigelul, dar la mine este de asta vara pus treaba aia cu 2+2. Basca ziceam sa dau jos apa din radiator (ala era cu beleaua, dar una mica) sa completez cu apa distilata, clateam dupa aia jos totul si pus antigel+apa distilata. Asa ca ce ma fac? |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
apollo |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
decat sa-i mai lungesti viata celui care il ai acum, mai bine te-ai duce sa cauti unu nou sau SH.
n-are rost sa stai si sa mergi cu griji ca va ceda de tot. azi pui praf in radiator...si pe parcurs ce gaura sau porul o sa se mareasca, ce ai sa faci?ai sa pui bolovani in radiator. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#19
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai mai exista o solutie sa ca mai economisesti bani pe termen lung ... lichidul se schimba la 3 ani parca ... tu ai pus 2+2 in vara ... lasa-l asa ca racire tot ai ...si cand vine iarna verifici concentratia si in functie de cat spune mai pui apa sau antigel ... si in fiecare an inbunatatesti amestecul ... am un vecin care asa face de 5 ani ... si are si acum acelas radiator cu problema si nu mai curge de atunci ... dar nici lichidul nu l-a schimbat doar inbunatatit ... si merge
![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
paulica |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Acum vreo 3 luni am schimbat lichidul din instalatie. Am dat jos tot lichidul, am recuperat si niste chestie de-aia 2+2 care se ajezase pe fundul vasului de expansiune, cam 0,5 l cu tot cu apa distilata (150 ml) cu care am clatit vasul. Apoi am bagat 2,5 l antigel si 3,5 l apa distilata. Da' distilata nu cumparata din magazine.
Paranteza: La iarna scot 1L de solutie d-asta si bag 1L de antigel curat in loc. Conform calculelor mele ies la 51,388% antigel. Sa ma corecteze cineva daca gresesc. Incheiat paranteza. Nici pomeneala de curs radiator sau prin alta parte. Si in trei luni am pierdut cam 200ml de solutie in conditiile in care am fost in concediu (1300 KM) si calduri e.t.c. E bine? |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 05:45 |