stropitoare parbriz nefunctionala
![]() ![]() ![]() |
stropitoare parbriz nefunctionala
![]()
Post
#1
|
|||
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
Attached thumbnail(s) 4.jpg ( Size: 32.78k ) Number of downloads: 2468 3.jpg ( Size: 61.49k ) Number of downloads: 2558 2.jpg ( Size: 62.36k ) Number of downloads: 2564 1.gif ( Size: 40k ) Number of downloads: 2524 |
||
-------------------- |
|||
costinel_sandu |
![]()
Post
#2
|
Aliaj mecanic+sofer Group: Members Posts: 185 Joined: 25 March 04 From: Alexandria / Bucuresti ![]() |
Totul e OK, cu urmatoarea mentiune:
-e posibil ca pompa sa mearga (sa se invarta) dar sa nu "scoata apa". In acest caz e posibil sa nu fie etans capacul ei (e prins in 2-3 suruburi,nu mai stiu exact), dar cel mai probabil este ca axul motorului sa nu invarta "fulia" care de altfel e din cauciuc si dupa ce desfaci capacul constati ca e facuta "franjuri". Solutia e simpla dar scumpa. :roll: inlocuirea pompei Tot ce am spus e valabil pentru modelul de pompa de culoare neagra ce se monteaza in afara vasului cu lichid, cam pe sub el. Mai stiu o varianta cu pompa in capacul vasului, nemteasca sau cam asa ceva, alea sunt bine facute, nu stiu sa se strice asa usor. |
--------------------
dracia
DSN-ul lui tata:)
2001 Rapsodie
- TR-03-???
|
|
joey |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 241 Joined: 9 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Salutare,
Voi ati reusit sa faceti asa incat la actionarea spalatorului de parbriz la Solenza jeturile sa nu loveasca bratele la stergatoare ? Oricat am incercat sa le fac sa bata peste brate direct pe geam nu am reusit. Pana la urma cand vreau sa stropesc parbrizul trag usor de maneta (ai) sa ajunga doar putina apa si apoi actionez stergatorul. In momentul cand stergatoarele sunt pe cale sa revina atunci actionez din nou stropirea. Daca voi stiti o metoda mai eficienta va rog sa o postati. Mersi |
--------------------
RENAULT
CLIO 3
DYNAMIQUE 1,6 16v CVA Singurul loc in care Banii vin inaintea Muncii este in dictionar.
|
|
Robert SLZ |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 25 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Mai este o cauza din care nu merg stropitoarele. Daca a intrat apa in motorasul de la pompa si acesta a ruginit, ramane blocat, si oricat ai incerca si pe diresct tot nu merge. Asa ca trebuie scos mototrasul, pe spate are un capac negru care se trage afara (Atentie, nu trebuie fortat ca se rup contactele) , se baga curatatorde contacte sau lichid de frana si se incearca sa se miste un pic cu un betisor (Din nou mare atentie pentru a nu rupe infasurarile de la rotor) Iar apoi merge !
|
--------------------
Volkswagen
Passat
2001
- B-XX-YYY
|
|
bogdan_i |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 28 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Si daca merge numai unul din jeturi, vedeti ca nu cumva, dupa ce ati schimbat incuietoarea de la capota de motor, sa nu prins furtunasul intre ea si caroserie. Eu asa am patit si m-am holbat o ora la tot mecanismul pana m-am prins... :oops: :oops:
|
--------------------
RENAULT
Symbol
- b-45-...
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#6
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Daca motorasul pompei se aude, dar nu mai stropeste, oricat i-ai etanseiza capacul ala nu mai merge. Odata ce ai desfacut alea 4 suruburi ai sa vezi ca sub tabla initiala mai este o alta foita de tabla care are pe partea dinspre pompa un fel de garnitura (ca cea de sub capacele de la sticlele de plastic). Pe urma, pompa este compusa dintr-un ax (al motorului) care are in capat o crestatura pe care vine prinsa o foita de tabla mica de tot. Aceasta foita mica este in centrul unui cilindru de cauciuc care are niste perisori. Daca se toceste prinderea cauciucului pe foita de tabla pompa e compromisa. Si in general asta e cauza pentru care nu mai functioneaza, nu etansarea. Iar odata desfacuta pompa, nu mai ai cum sa pui alea la loc cum au fost initial, deci oricum nu mai merge. Ca atare se schimba. O astfel de pompa costa 350k (varianta cu prindere pe caroserie) si cam 250 k varianta cu prindere pe bidonas. Asta pentru Berline. La SLZ/DSN nu stiu preturile.
In ce priveste stropitul stergatorului la SLZ, am incerat si eu in toate pozitiile posibile. Daca dau prea jos bate fix in cheder, daca dau prea sus stropeste peste parbriz, daca dau sa nimeresc parbrizul bate fix in stergator. Asa ca stropesc parbrizul, pleaca stergatoarele, fac o tura, dupa care iar dau sa stropeasca in timp ce stergatoarele se plimba pe parbriz. Chiar daca in unele momente jetul de apa vine fix in brat, in rest stropeste parbrizul. Cam omor pompa de apa, ca o tin destul de mult, dat nu am ce-i face. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
FLP |
![]()
Post
#7
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
Salut !
Am gasit topicul asta dupa indelungi cautari. Care este problema mea.. mi se pare ca pompa mea nu baga cu destula putere. La mine tasneste f putina apa pe parbriz.. de fapt abia daca ajunge pe parbriz... ce am observat eu .. e ca imi da rateuri.. si cred ca imi intra aer pe undeva .. cam ce as putea sa verific ???? |
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Pompele astea(de 1300/1310) sunt prost gandite din fabrica, rezolvarea e foarte simpla !
Desfaci pompa, dar doar capacul metalic rotund, de la alea 4 suruburi, dai capacul si garnitura jos, si acolo este un ansamblu de 3 banuti, care apasa chiar pe elice. Scoti un banut si pui capacul inapoi, strangi suruburile, si ai o pompa functionala 100 %. Stai fara grija ca nu o sa curga, daca garnitura capacului e buna, nu are pe unde. Daca mai ai nelamuriri o sa fac un tutorial. This post has been edited by argon: 2 Jul 2006, 12:39 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
FLP |
![]()
Post
#9
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
Tutorial cu poze.... sigur mai sunt si altii cu problema mea
|
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
Kristisor |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 27 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Tocmai mi-a spus cineva ca instalatia de stropire de la Solenza merge si la berlina din 1991 si e mai buna. Avand in vedere ca a mea nu merge deloc ma gandesc la fac schimbul asta . Voi ce parere aveti ?
|
--------------------
Daewoo
Matiz
1991 TLE
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Cautati pe la dezmembrari una straina si nu mai aveti probleme. Astea romanesti sunt facute din materiale de kko, le distruge alcoolul din solutia de spalat (intareste cauciucul)
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
alina23 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 24 March 07 ![]() |
Unde gasesc de cumparat stropitoare pentru parbriz pentru o dacia 1310L...cele pe care le am nu mai merg bine...se infunda...merg 2-3 zile si apoi iar trebuie sa le desfund.
In Carrefour, Cora gasesc? |
--------------------
Dacia Logan
Laureate
2008
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#13
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Nu, decât eventual prostii cu leduri albastre.
Încearcă în magazine de piese auto, sau în Vitan, sigur găsești ce ai nevoie. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
alina23 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 24 March 07 ![]() |
Am inteles...si cam la cat sunt?
![]() |
--------------------
Dacia Logan
Laureate
2008
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#15
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Nu știu exact... Cam 2-3 RON perechea zic eu...
![]() This post has been edited by Catalin Marinarul: 26 Jun 2007, 20:27 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
alina23 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 24 March 07 ![]() |
Perfect
![]() Inca o intrebare...trebuie sa cer un anume tip de stropitoare...sau stropitoare pt dacia? ca am mai luat niste becuri pt bord si nu se portiveau (erau pentru modelul vechi) |
--------------------
Dacia Logan
Laureate
2008
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#17
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Cere stropitoare parbriz berlină la orice magazin de piese auto...
![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
alina23 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 24 March 07 ![]() |
Ok, am inteles...merci mult Catalin
![]() |
--------------------
Dacia Logan
Laureate
2008
|
|
Alexu7 |
![]()
Post
#19
|
![]() zân Group: Members Posts: 1.695 Joined: 20 February 07 From: Europa ![]() |
nici mie nu-mi mergeau stropitorile. m-am pus pe desfacut, ca un mos "meserias" s-a jurat ca e sarit un furtunas si de acolo pleaca beleaua.
![]() am desfacut acolo toate in regula furtune bune. ![]() ma apuc sa suflu intr-un furtun ![]() trecem la pompa, care scoate un tacanit, ![]() ma apuc iar de tras, si reusesc sa desfac partea de deasupra, iar axul motorasului nu se invartea. Dupa cateva rasuciri a inceput sa functioneze insa cand ansamblam la loc pompita, nu invartea si saracia aia de plastic. ![]() Intr-un final reusesc sa fac sa invarta pompita, se auzea zgomotul specific...insa apa pe parbriz nema ![]() Maine dimineata am programat drum in targ sa ma uit dupa o pompita ![]() This post has been edited by AlexU: 28 Jul 2007, 17:56 |
--------------------
DACIA POPnituita
1310 L
1998
- B6 incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
|
|
praxis |
![]()
Post
#20
|
![]() . Group: Members Posts: 73 Joined: 2 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am o problema cu stropitorile: am tot ansamblul nou in afara de duzele care stropesc (am cumparat un set de duze + furtune care erau de fapt de 1300 si nu se potriveau). Am bidonas nou, furtune noi, pompa noua.
Acum problema: daca suflu apa pe furtun (dinspre bidon inspre parbriz) pana ajunge apa la duze (se umplu furtunele cu apa) si bag furtunul repede in bidon sistemul merge de minune. Daca incerc iarasi dupa cateva minute pompa merge "in gol" - am observat ca atunci cand opresc pompa pe furtune se intoarce aer... - E posibil sa ajunga aerul in pompa si sa nu mai aiba putere sa traga apa din bidon? - Sunt duzele de vina? ar trebui sa aiba vre-un fel de supapa ceva care sa nu permita aerului sa se intoarca? Pompa e buna, are putere atunci cand e apa in furtune (daca e duza prea sus arunca apa la pana in spatele masinii) Aveti vre-o idee de la ce altceva ar putea fi? ati mai avut problema asta? |
--------------------
Dacia
1310 L + GPL
1996
|
|
Alexu7 |
![]()
Post
#21
|
![]() zân Group: Members Posts: 1.695 Joined: 20 February 07 From: Europa ![]() |
inca ceva, cum iti dai seama daca e buna pompa, ca asa daca o alimenteaza ea invarte acolo, asa face si a mea dar nu baga apa.
![]() |
--------------------
DACIA POPnituita
1310 L
1998
- B6 incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
|
|
whitecar |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 223 Joined: 6 January 07 From: BUCURESTI ![]() |
Multi sustin diverse defectiuni care trebuiesc verificate in cazul in care nu este indeajuns presiune pentru a stropi parbrizul.Inclusiv infundatul duzelor .
M-am lovit si eu de acesta problema si intimplator cred ca am dat pe aici pe sait dar nu mai retin unde de o solutie care fuctioneaza . Pentru cei la care totul fuctioneaza (electric -mecanic )dar nu stropeste cu presiune inca de la prima miscare a manetei va recomand montarea unei supape de vacum (este vorba de supapa de vacum pentru aeroterma bord CN ---asa veti cere la vinzator ) pret -5 lei noi in tirg la Vitan. Montarea este simpla . Pe supapa exista desenata o sageata care indica sensul in care trebuie sa circule apa catre duzele dupa capota. Taiati furunul inainte de [B]teul[/B] pentru duze si introduceti supapa de vacum cu virful sagetii catre parbriz. Veti vedea dupa ce circuitul se umple de apa o schimbare majora in felul cum stropesc duzele .Eu acum am ""echipat "" breckul cu duze de Logan insa nu se prea potrivesc in tablaria suport ,dar cu putin silicon transparent se rezolva si asta . Inbunatatiri mici ,efecte mari Spor la treaba ! |
--------------------
ex Dacia Break
1310 Cli
2000 Logan 1,4 Laureat 2005
""Invata din greselile altora ,caci nu poti intr-o viata sa faci toate greselile"" |
|
praxis |
![]()
Post
#23
|
![]() . Group: Members Posts: 73 Joined: 2 August 06 From: Bucuresti ![]() |
O sa ma duc maine la piese auto sa-mi cumpar asa ceva, presimt ca o sa mearga perfect dupa ce o pun. Sa inteleg ca are rolul de a impiedica aerul sa vina inapoi inspre pompa nu? Super, chiar ce imi trebuia
![]() Duzele de logan cat de diferite sunt fata de gaurile din tabla? Ai cum sa faci o poza sa imi arati adaptarea facuta de tine? Merci. |
--------------------
Dacia
1310 L + GPL
1996
|
|
whitecar |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 223 Joined: 6 January 07 From: BUCURESTI ![]() |
Da acesta este rolul supapei de vacum ,nu lasa lichidul sa se intoarca inapoi in recipient , furtunul vei vedea va fi plin in permanenta pina la supapa ,astfel cind dai de comutatorul electric sa tisneaca apa ,aceasta (apa )va fi mult mai aprope de duza .
Iti propun intii sa incerci supapa de vacum sa vezi cum functioneaza intreg sistemul poate mai exista totusi probleme mecanice sau electrice dupa care sa faci schimbarea cu duze de logan. Trebuie sa verifici sa nu ai pierderi de lichid pe intreg circuitul inclusiv la imbinarea dintre furtune si duze . Din pacate nu am cum sa fac foto . Observa cum sint asezate ca si inclinatie pe capota la logan (construtia capotei motor difera ) ,vei vede ca au o inclinatie mult mai mare fata de cele vechi . Consecinta este ca nu trebuie sa le infigi foarte tare in tabla dupa masina ta ,daca vor ajunge la nivelul tablei vor stropi foarte jos ,desi tu vei incerca sa reglezi la maxim directionarea lor cu acul pe tija reglabila . Cele de logan sint diferite destul de mult fata de cele vechi ca si sistem de prindere ,au aripioarele de fixaare dispuse in unghiuri diferite de cele vechi ,deci decupajul din tabla ta nu se va ""pupa"cu aripioarele de fixare. Eu pur si simplul am fortat intrarea celor de Logan din apropape in aproape ,dureaza ceva timp si este bine sa fie cineva cu tine sa iti spuna cum bate apa pe geam . De aceea spunem ca va trebui sa folosesc silicon sanitar caci duzele nu sint lipite de tabla si ma gindeam sa izolez cumva locul ramas . Sper sa fi fost destul de explicit pentru a fi inteles de tine in ce priveste modificarea aceasta . Spor la treaba . |
--------------------
ex Dacia Break
1310 Cli
2000 Logan 1,4 Laureat 2005
""Invata din greselile altora ,caci nu poti intr-o viata sa faci toate greselile"" |
|
praxis |
![]()
Post
#25
|
![]() . Group: Members Posts: 73 Joined: 2 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Am cumparat supapa, am montat-o fara probleme - a venit la fix - si functioneaza super bine acum. Apa nu numai ca sta pana la supapa, sta pana aproape de stropitori ca nu mai are unde sa se duca.
Initial credeam ca nu o sa aiba presiune ca inainte (trebuia sa suflu tare in ea ca sa se deschida supapa) dar pe masina se comporta de milioane. Merci mult pentru pont, recomand solutia asta pentru toata lumea ![]() Mai am sa gasesc niste duze duble si m-am scos ![]() Scuze pentru off-topic, e deja un topic te tema duzelor duble. Merci inca o data whitecar pentru pont! |
--------------------
Dacia
1310 L + GPL
1996
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 05:39 |