suierat ambreiaj, suierat ambreiaj
suierat ambreiaj, suierat ambreiaj
cristiansen38 |
7 Oct 2008, 09:20
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 8 December 06 |
|
||
--------------------
DACIA
DACIA 1307
1996
- IS 01 YGA
|
|||
diaconuliviu |
7 Oct 2008, 10:17
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
Ambreiaj calcat cu suierat = rulment de presiune uzat.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
nelu_1985 |
7 Oct 2008, 11:06
Post
#3
|
membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ |
da, dar care o fi explicatia la mine ca suiera de-l ia mama dracului, si prima data l-am schimbat doar pe el, si apoi am schimbat tot mecanismul ambreiaj, la rece nu suiera...
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
v_razvan_c |
7 Oct 2008, 11:57
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 |
Uite sa stii ca si eu cand am schimbat rulmentul de presiune cu unul nou, placa de presiune si discul de ambreiaj, tot se auzea un fasait, cu toate ca la mine s-au inlocuit piesele cu dimensiunile precedente... Concluziile le trageti singuri, eu cred ca-i de la rulment.
|
--------------------
-
-
-
|
|
pojarel18 |
7 Oct 2008, 20:07
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 29 April 08 |
si eu zic ca e rulmentu de presiune....(si la mine face asa ........zici ca am BOV )
This post has been edited by pojarel18: 7 Oct 2008, 20:08 |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1999
|
|
brigada_diverse |
7 Oct 2008, 21:03
Post
#6
|
Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta |
rulmentu 80%...20%...un fluier pe acolo )
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
george_gusteritan |
8 Oct 2008, 16:58
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 3 March 08 From: Timisoara |
Hai sa ma bag si eu in seama .... Mie cand stau la relanti mi se aude un ... huruit ...nu tare ....iar cand debraiez DISPARE complet.In mers totul ok.Sa fie tot rulmentul acela? Cam de 5000 km il aud ...da destul de incet.
|
--------------------
DACIA
1310 CL
1996
- AB 06 POF
|
|
POWERbyDAciaVsWERo |
8 Oct 2008, 21:56
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 370 Joined: 6 January 08 From: Giurgiu |
un rulment... + o cutie data jos Vs o placa de presiune + un disc de ambreiaj .. o zii tavalit sub masina si scapati de toate ! poate gresesc dar nu cred ;;) bafta all
|
--------------------
dacia
Nova Gt
1998
- GR 30 SOR Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!! |
|
v_razvan_c |
8 Oct 2008, 23:18
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 |
george_gusteritan, mai degraba ceva uzat prin cutie... Daca ai mers fara, sau cu putin ulei...
|
--------------------
-
-
-
|
|
diaconuliviu |
9 Oct 2008, 06:33
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
QUOTE(george_gusteritan @ 8 Oct 2008, 16:58) [...]Mie cand stau la relanti mi se aude un ... huruit ...nu tare ....iar cand debraiez DISPARE complet.[...] Se cheama "bataie de priza". Se manifesta 99% la cutiile 5tr de pe masini cu ambreiaj de 200 mm. Da o cautare dupa asta si dupa mine, o sa gasesti. This post has been edited by diaconuliviu: 9 Oct 2008, 06:34 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
nelu_1985 |
9 Oct 2008, 10:53
Post
#11
|
membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ |
Dupa ce m-am impacat cu gandul ca suieratul vine si la mine din rulmentul de presiune(inlocuit de 2 ori cu rulment nou), care fluiera in draci cand calc ambreiajul, a inceput sa faca si alt zgomot de data asta face ca un concasor . Asta nu se intampla numai dimineata cand este rece motorul & cv. Se manifesta astfel: cu cutia de viteze pe liber (scoasa din viteze), dar fara ambreiaj calcat, deci aici croncane, daca calc ambreiajul nu mai face deloc, apoi, din nou incepe sa faca daca introduc in viteza si plec de pe loc fara sa schimb viteza (deci mers intr-antaia) si apoi calc iarasi ambreiajul, la fel croncane; dupa plecarea definitiva de pe loc si dupa ce incep sa schimb vitezele, 2,3,4,5, nu mai face deloc cel putin dupa ce se incalzeste, pana atunci mai face putin doar daca merg intr-antaia si calc ambreiajul.
Acum io astept sfaturi si pareri, eu personal ma gandesc ca de data asta ii tot rulmentul de presiune, dar ma gandesc ca poate fi si rulmentul cu ace, dar dupa cate vad asta nu ar fi decat in cazul "bataii de priza", cu care eu n-am treaba, cutia nu a fost montata pe ambreiaj de 200 niciodata si oricum nu face nici un zgomot dupa ce se incalzeste. Piesele care trebuiesc inlocuite la cutie ar fi sincroanele cel de 1-2 si cel de 3-4, la reducerea din a 3-a in a 2-a, caraie rau, iar la reducere din 4 in 3 intra mai greu dupa ce se incalzeste doar, din 2 in 3 intra foarte frumos, dar la rece, la cald din nou merge mai greu. Is curios daca mai trebuie schimbat si ceva rulmenti avand in vedere faptul ca intra mai greu in a 4-a. Mai am o cutie de viteze tot cu 5 trepte, luata de pe o dacia din '97, are raport de a 5-a 0,76, a mea are 0,86, dar asta nu stiu in ce stare e mai ales ca a fost pusa pe ambreiaj de 200, si cred ca are si o fisura in carcasa, ca are poxipol pe carcasa, asta intra fosrte usor in toate vitezele la proba pe masa, in schimb nustiu pe masina cum se manifesta, si pur si simplu mi-e urat sa mai dau jos cutie de viteze, dar cred ca nu scapa fara o proba. This post has been edited by nelu_1985: 9 Oct 2008, 16:18 |
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
cristiansen38 |
9 Oct 2008, 15:55
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 8 December 06 |
da. am aflat de la meserias de la service ,rulmentul de presiune difera de la dimensiunea placii,deci rulmentul de placa de 180e mai mic ca cel de placa de 200mm.sper sa intelegeti ce am vrut sa zic.
|
--------------------
DACIA
DACIA 1307
1996
- IS 01 YGA
|
|
diaconuliviu |
10 Oct 2008, 06:34
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
QUOTE(nelu_1985 @ 9 Oct 2008, 10:53) [...]Se manifesta astfel: cu cutia de viteze pe liber (scoasa din viteze), dar fara ambreiaj calcat, deci aici croncane, daca calc ambreiajul nu mai face deloc, [...]dar ma gandesc ca poate fi si rulmentul cu ace, dar dupa cate vad asta nu ar fi decat in cazul "bataii de priza", cu care eu n-am treaba, cutia nu a fost montata pe ambreiaj de 200 niciodata [...] Am spus ca bataia de priza apare 99% la CV5/ABRJ200, dar asta nu inseamna ca nu apare si la ABRJ180. La tine e cel putin acel rulment "role ac" uzat tare. Se lasa cu demontat cutia. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
nelu_1985 |
10 Oct 2008, 08:41
Post
#14
|
membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ |
oricum o desfac pentru sincroane si pinioanele de a 5-a
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd September 2024 - 06:28 |