supapa vas expansiune
![]() ![]() ![]() |
supapa vas expansiune
byte |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 15 March 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TLX
- TM-10-LKM
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
cu gura...aerul merge intr-o directie...adica intra in borcan....nu are voie sa iasa..asa ca pune gura in partea exterioara a capacului de la borcan si sufla...tre sa treaca aer..nu mult, dar trece, si pe urma trage...atunci nu e voie sa treaca..
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Poseidon |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 8 February 06 ![]() |
total gresit baiete!aia e o supapa tarata la 800milibar secial,atentie ptr ambele sensuri,sa permita trecerea cand apa i-si mareste volumul,dar sa refuleze la presiuni mai mari(cand fierbe) ptr a nu sparge furtune sau chiar radiatorul,si sa permita trecerea apei inapoi aunci cand ea se contracta(se raceste)sa nu creeze vacuum.
|
--------------------
dacia
1310
- bv 02ghj inteligenta pe glob este constanta,insa numarul populatiei este in crestere
|
|
incubus |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 12 March 05 From: Medgidia-Constanta ![]() |
Corect ! Desi se cheama "supapa", ceea ce te duce cu gandul la un singur sens, dispozitivul ala pastreaza in timpul functionarii motorului o presiune constanta de cca. 800 milibari, ceea ce face ca apa din instalatie sa fiarba ceva mai sus, pe la 100 si ceva de grade; eu personal n-am pus niciodata gura pe ea (
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1,4 mpi
- CT-07-NYO
|
|
Poseidon |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 8 February 06 ![]() |
da,asa se explica de ce temperatura critica la dacii e 115 celsius(atunci fierbe apa),orice lichid supus presiunii va avea un punct de fierbere mai ridicat cu cateva grade decat in mod obisnuit
|
--------------------
dacia
1310
- bv 02ghj inteligenta pe glob este constanta,insa numarul populatiei este in crestere
|
|
didosdoru |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 414 Joined: 2 July 05 ![]() |
La mine nu a stat niciodata perfect strans piulita de la vasul de expansiune. Cu toate acestea nu am avut nici o problema cu racirea, apa nu trece niciodata de 86, la cat deschide termostatul.
|
--------------------
Dacia/Opel
Pick-Up/Logan MCV/Astra G
2003/2009/2000
- GL O6 HKV / 53 DGD
|
|
Poseidon |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 8 February 06 ![]() |
tot ideea romanului las' ca merge asa!pai nu ai fost atent la ce sa scris?la dacii instaltia de racire e sub presiune!!!la tine acum apa va incepe sa fiarba,(daca e cazul)
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310
- bv 02ghj inteligenta pe glob este constanta,insa numarul populatiei este in crestere
|
|
danelu |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 23 February 05 ![]() |
am vazut in comert vas de expansiune din plastic, stiti daca rezista la temperatura ridicata ?
|
--------------------
Renault
Clio III
2007
|
|
argon |
![]()
Post
#9
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
micutu82 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 2 October 05 ![]() |
Deci pana la urma si la vasele de expansiune de pe daciile mai noi, cele doar cu capac si spape pe fundul capacului dar fara piulita se strange bine? am inteles din ce-ati spus voi ca la cele cu piulita se strange bine, dar atunci de ce sunt tot felul de mecanici care spun sa nu se stranga, sunt chiar atat de ..incepatori?
|
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2004
- 123135
|
|
argon |
![]()
Post
#11
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
se strange, normal, pentru ca e presurizat circuitul in timpul funtionarii motorului.
Ce-i ce recomanda sa nu strangi sunt niste dobitoci, iti vei fierbe motorul. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Poseidon |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 8 February 06 ![]() |
vara mai ales, la multi le fierb motoarele,pai fratilor nu va intrebati de ce?sa fie oare din cauza supapei duble!?raspunsul il las la aprecierea domniilor voastre
|
--------------------
dacia
1310
- bv 02ghj inteligenta pe glob este constanta,insa numarul populatiei este in crestere
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(micutu82 @ 10 Apr 2006, 12:39) [...]dar atunci de ce sunt tot felul de mecanici care spun sa nu se stranga, sunt chiar atat de ..incepatori? Ca la orice piesa, exista posibilitatea ca supapa de "expansiune" sa se blocheze inchisa, moment in care se poate sparge un furtun sau vasul de expansiune. Asta daca se "fierbe" motorul.Si pentru ca unor mecanici li s-a intimplat, a devenit "regula generala". Personal n-am intilnit fenomenul. Oricum, e ca o ardere de garnitura de chiulasa, se poate intimpla; pentru asta insa, nu stringem chiulasa pina crapa si nici nu renuntam la garnitura. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
roland |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Salut.
As avea o intrebare... La Daciile mai vechi, borcanul de antigel era din sticla, avea furtunul de iesire pe deasupra, prin capac, iar capacul avea o chestie de metal cu doua gauri in ea. Asta inseamna ca, la acele Dacii, circuitul nu era sub presiune. Acuma, borcanul e din plastic, furtunul iese pe dedesubt iar capacul are acea supapa. Intrebarea e: s-a modificat si ceva in circuit sau pur si simplu l-au pus sub presiune si gata? Ca inainte clar nu era sub presiune... |
--------------------
.
.
.
|
|
argon |
![]()
Post
#15
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(roland @ 11 Apr 2006, 10:33) Salut. As avea o intrebare... La Daciile mai vechi, borcanul de antigel era din sticla, avea furtunul de iesire pe deasupra, prin capac, iar capacul avea o chestie de metal cu doua gauri in ea. Asta inseamna ca, la acele Dacii, circuitul nu era sub presiune. Acuma, borcanul e din plastic, furtunul iese pe dedesubt iar capacul are acea supapa. Intrebarea e: s-a modificat si ceva in circuit sau pur si simplu l-au pus sub presiune si gata? Ca inainte clar nu era sub presiune... chestia aia de metal din capac cu 2 gauri e supapa ![]() This post has been edited by argon: 11 Apr 2006, 10:49 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
micutu82 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 2 October 05 ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 11 Apr 2006, 07:08) Ca la orice piesa, exista posibilitatea ca supapa de "expansiune" sa se blocheze inchisa, moment in care se poate sparge un furtun sau vasul de expansiune. Asta daca se "fierbe" motorul.Si pentru ca unor mecanici li s-a intimplat, a devenit "regula generala". Personal n-am intilnit fenomenul. Oricum, e ca o ardere de garnitura de chiulasa, se poate intimpla; pentru asta insa, nu stringem chiulasa pina crapa si nici nu renuntam la garnitura. Deci pana la urma tu recomanzi s-o strang dar nu foarte tare ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2004
- 123135
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Nu, eu recomand sa stringi capacul incit sa etansezi circuitul. Daca stringi putin, nu va fi sub presiune, daca prea mult risti sa crape capacul sau borcanul(din cauza fortei).
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
micutu82 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 2 October 05 ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 11 Apr 2006, 13:36) Nu, eu recomand sa stringi capacul incit sa etansezi circuitul. Daca stringi putin, nu va fi sub presiune, daca prea mult risti sa crape capacul sau borcanul(din cauza fortei). Si din cate am inteles daca nu e inchis bine..fierbe apa.... Chiuloasa este in pericol abia dupa ce se aprinde becul rosu? am citit in alte topicuri ( si pt o scurta intrebare nu avea rost sa deschid altul) cum e cu gradatiile pe ceasul de apa. De ex daca sta acul la o linie inainte de cea rosie....pateste ceva chiuloasa? stiu ca asta inseamna ca e totusi o prob...ca acul nu trebuie sa stea acolo...dar chiuloasa e afectata dupa aprinderea becului rosu? This post has been edited by micutu82: 11 Apr 2006, 17:23 |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2004
- 123135
|
|
cmres80 |
![]()
Post
#19
|
![]() Respectul se castiga...nu se poate fura! Group: Members Posts: 173 Joined: 12 October 04 ![]() |
Intrebare eu vreau sa cumpar supapa pentru vas(berlina '98- borcan plastic) dar nu gasesc pe nicaieri.Stie careva exact unde pot gasi asa ceva,in Bucuresti?
|
--------------------
Dacia
1310 L
1998 1.4L
- xx-xx-RES Some things never change...
|
|
pvgk |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 7 August 09 ![]() |
salut scuze ca nu postez unde trebuie dar vreau sa shimb tot antigelul si nu stiu cum sa fac ma puteti ajuta ? va multumesc
|
--------------------
dacia
solenza
2003 1.9d
- GL-06-VVL
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd May 2025 - 08:58 |