timp rodaj, motor segmentat
![]() ![]() ![]() |
timp rodaj, motor segmentat
thedragon |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1989
|
|||
sefu_alx |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
1000 km apoi cresti TREPTAT turatia
dupa 3000 km teoretic poti sa-i dai cat vrei poti sa mergi si cu a 5-a in rodaj atata timp sa nu depasesti 3000-3500 rpm si sa nu o fortezi (rampe etc) This post has been edited by sefu_alx: 16 Oct 2007, 19:01 |
--------------------
x
y
2009
|
|
thedragon |
![]()
Post
#3
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
pai acum nu am depasit nici 3000 rpm ! si rampe nu stiu cum sa iti spun am si in oras
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
psihoursu |
![]()
Post
#4
|
![]() posesor de Bugatti 1310 Group: Members Posts: 139 Joined: 15 August 07 ![]() |
si eu am fac acelas lucru ca tine la motor dar numai ca eu i-am cam dat sa zaca in timpul rodajului. Nu pot sa ma abtin
|
--------------------
dacia
1310/
1997
- B 04 MOC
|
|
thedragon |
![]()
Post
#5
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
eu mai fac drumuri pe la tara si sunt niste prapastii (exagerez oelaca
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
argon |
![]()
Post
#6
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
3000? aia e la set nou, doar segmentii e cam mult, tinand cont in in 10-20000 iar trebuie facut.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#7
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Si camasi daca te uiti atent.
1500 km cel putin. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
thedragon |
![]()
Post
#8
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
doamne mai bine nu umblam la motor
![]() ![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
roland |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
3000km, dar, daca ai bani se poate si 10. Dupa aia il faci iara :-)
Hai sa fim seriosi, sa nu depasesti 3000rpm nu mi se pare a merge batraneste, mai ales in oras. Doar nu suntem la raliu. |
--------------------
.
.
.
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Pentru rodajul segmentilor e bine sa folosesti un ulei de rodaj (fara agenti de modificare a frecarii, pentru ca segmentii sa se uzeze bine pe camasi) altminteri o sa lustruiesti camasile si n-o sa ai compresie. Ceea ce banuiesc ca se intimpla foarte frecvent prin Ro dupa citi oameni vad ca vin inapoi ca n-au compresie dupa segmentare. 500km dupa care se trece la ulei normal.
In acesti primi 500km ca sa asezi bine segmentii trebuie sa o accelerezi tare intr-o viteza superioara (a cincea) de la turatii mici pina la o turatie mare dar nu exagerata, dupa care frinezi (fara sa scoti din viteza) tare, dupa care o iei de la capat. Dupa care poti sa treci la exploatare normala. Nu curse, ca nu e facuta pentru asa ceva. Succes! |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
argon |
![]()
Post
#11
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#12
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Eu abia dupa vreo 4000 - 5000 km m-am dat la ea ( pana in 4000 rpm max ), si nici acum dupa 8000 km inca n-am calcat-o sa vad cat poate, imi e mila de ea, adica o menajez. Schimb vitezele pe la 2000 -3000 rpm, mi se pare suficient in oras, iar in depasiri in afara orasului schimb la 3000 -3500 rpm, unde are cuplul maxim si e suficient, deocamdata. In cazul in care e nevoie de mai multa putere voi schimba la 5500 rpm, dar pana acum n-am avut nevoie pentru ca nu m-am bagat in depasiri riscante.
La mine rodajul a tinut 3000 km cu 2 schimburi de ulei, unu la 600 km si al doilea la 2200 km ( cred ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
thedragon |
![]()
Post
#13
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
deci cu fostul " motor " schimbam pe la 2800 rpm da dar mai vreau sa plec oleaca mai in forta cu masina ( nu scartaituri) dar asa mai in tromba ! ulei mecanicu mia spus sa pun romanesc ! si mia dat cineva lubrifin 20w50 parca ! si oricum cel mai mult a fost turata 3300-3500 (dar asta a fost in depasiri nu imi permitea fostul "motor" ca incepea sa faca zgomote
![]() |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Dragule, oamenii ti-au raspuns cum e bine sa faci; tu o tii pe-a ta "vreau sa plec in tromba". Pai nu te tine nimeni sa pleci asa, dar, la viitoarea reparatie motor doar vei cauta aici raspunsul.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
thedragon |
![]()
Post
#15
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
gata am inteles dar vine acu` iarna si odata cu ea ignatul adica sa imi aduc "provizii " pentru craciun si revelion
![]() This post has been edited by thedragon: 18 Oct 2007, 09:11 |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
roland |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Pt. thedragon...
Rodaj: 5 km cu ulei Floriol Viteza 1: pana la 5500rpm Viteza 2: pana la 5000rpm Viteza 3: pana la 4800rpm Viteza 4: pana la 4500rpm Viteza 5: pana la 4000rpm Apoi neaparat ii dai R pana la blana (R, de la Rocket). (cine stie bancul cu Ferrari si cutia de viteza stricata stie despre ce vorbesc) |
--------------------
.
.
.
|
|
thedragon |
![]()
Post
#17
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
da interesant ! bine ca miai spus ca la urmatoarea segmentare asa o sa fac
![]() |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
roland |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
OFFTOPIC. Sorry.
Unul merge la un dealer de Ferrari si cumpara cea mai puternica masina din magazin. A doua zi se intoarce cu masina si spune ca transmisia e stricata…. Dealeru se uita, intelege ca transmisia e stricata si ii da aluia alta masina in locul celei cumparate. Urmatoarea zi ala, iar, cu masina varza… Dealerul, nedumerit, il scoate pe circuit: - Ia arata-mi si mie cum tu schimbi vitezele ca sa inteleg care-i problema… Incepe ala cu 1, a 2-a, a 3-a,a 4-a, a 5-a, a 6-a, dupa care cu un tipat de nebun striga: Si acu’ RACHETAAAA….. (si schimba in “R”) |
--------------------
.
.
.
|
|
thedragon |
![]()
Post
#19
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
=)) ii buna
![]() ![]() This post has been edited by thedragon: 18 Oct 2007, 10:10 |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#20
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Tot OFF Topic, daca nu se supara moderatorii, ala era Bula!
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th July 2025 - 05:32 |