tricks mai mult decat tips, - ce contine un powerbox -
![]() ![]() ![]() |
tricks mai mult decat tips, - ce contine un powerbox -
klaus |
![]()
Post
#91
|
||
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|||
Doc |
![]()
Post
#92
|
![]() Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(vw18t @ 11 Jan 2007, 21:26) AStea-s vorbele tale pentru care doresti report...sau ce? Ai vazut DOC s-a simtit cu musca pe caciula,caci stiu destul de multe si a tacut. Fiecare vinde ce poate. Eu de exemplu vand powerboxuri...si XENOANE ilegale.la alea te pricepi!?!? Nu s-a simtit nimeni cu musca pe caciula, eu am fost plecat 2 zile din Buc. Oricum nu stau sa dau apa la moara unor pocnitori. Un powerbox adevarat costa 350-600 euro si arata cu mult diferit de ce ai tu in poze. De altfel vindem si noi module rapid fabricate de Dimsport Italia personalizate pentru fiecare model de masina, dar arata cu totul diferit. IN plus de asta sunt un fel de minicalculatoare care se si pot reprograma. Instalam astfel de module doar la tipurile de masini la care nu exista alta solutie de modificare (Opel VECTRA C, Toyota, Nissan etc). Cea mai buna solutie de modificare a puterii in ziua de astazi este remaparea. Prin remapare se modifica harti de gestiune a motorului, ai un control total al modificarilor. Noi oricand putem pune la dispozitia clientului graficele cu modificari ce se aduc in softul masinii sau dupa caz facem o testare dyno. |
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
klaus |
![]()
Post
#93
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Doc @ 12 Jan 2007, 18:34) La masinile respective nu exista alt mod de modificare pentru ca pompa de injectie are propriul ei calculator (in pompa) care o comanda in functie de parametrii transmisi de UCE, si ar trebui mofdifcate tabelele din acel calculator, care nu se pot modifica prin mufa de diagnosticare. Cel putin din cate stiu eu. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Stefan_B |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 390 Joined: 16 July 02 ![]() |
Hop si eu!
M-am scarbit de mult de "specialistii" care se ofenseaza cand pui o intrebare - admir modul calm al lui Klaus... eu cred ca fumegam de mult. Parerea mea e ca Powerboxul (ala facut cum trebuie, nu cu rezistenta) poate da rezultate comparabile cu o remapare. Practic, in loc sa schimbi mapa din tabel, adaugi un delta (+/-) FUNCTIE de turatie si sarcina... exact ca mapa din ECU. In alta ordine de idei, vad ca lumea are un interes pentru "tunning". Nimic rau in asta, doar ca Logan (ca si multe alte Renouri) nu are mult potential de tunning... De ce? Pt ca e ieftin, si performantele sunt maximizate de fabrica. Cat despre pompele Lucas si Delphi care pica de la sine, cred ca un overpressure boost de 5% (pompa, nu turbo) poate sa le micsoreze viata in mod sensibil. O singura modalitate de tunning serioasa pt DCi am vazut pana acum - injectoare noi (cu debit marit) + turbo schimbat + intercooler. Altfel, limita de surge e prea aproape la turbina stock, asa ca remaparea nu prea merge... adica, ea de mers merge, dar costa taaaare mult! Poate unii stiu de ce, le doresc la toti sa nu afle pe pielea lor. Cam atat... |
-------------------- |
|
dydycom |
![]()
Post
#95
|
![]() daca exista vointa, orice se poate Group: Members Posts: 630 Joined: 24 March 05 From: Bucharest ![]() |
nu spun pe ce forum, si nici ce masina BENGOASA....are omu...dar iata un citat de pe alte forumuri auto unde discuta oameni care "se pricep cu adevarat"
"Un coleg zilele trecute mi'a zis ca turbo'ul de la 1.5 dCi de pe Logan ar fi pus pe admisei, nu pe evacuare. Sincer sa fiu ... nici nu am auzit de turbina pusa pe admisie ... si mi se pare mai stupid. Ideea la turbo e sa recupereze energie din gazele de ardere, nu sa ingreuneze admisia. Intrebarile mele ar fi ... exista turbo pus pe admisie? Si daca da ... asa e si cazul Logan'ului? " Si ne mai intrebam de ce se vand atatea lucruri asa de bine...........? |
--------------------
laguna
2.0 dci cva
2008 privilege Imi vand Laguna 3, Detalii la bursa!
http://https://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=5&t=313709 |
|
dadosh |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 6 January 07 ![]() |
QUOTE(dydycom @ 26 Jan 2007, 17:14) nu spun pe ce forum, si nici ce masina BENGOASA....are omu...dar iata un citat de pe alte forumuri auto unde discuta oameni care "se pricep cu adevarat" "Un coleg zilele trecute mi'a zis ca turbo'ul de la 1.5 dCi de pe Logan ar fi pus pe admisei, nu pe evacuare. Sincer sa fiu ... nici nu am auzit de turbina pusa pe admisie ... si mi se pare mai stupid. Ideea la turbo e sa recupereze energie din gazele de ardere, nu sa ingreuneze admisia. Intrebarile mele ar fi ... exista turbo pus pe admisie? Si daca da ... asa e si cazul Logan'ului? " Si ne mai intrebam de ce se vand atatea lucruri asa de bine...........? turbocompresorul se pune pe admisie...nu pe evacuare...ideea de turbo e sa creasca presiunea gazelor combustibile (aer+benzina sau motorina) astfel incat umplerea cilindrilor sa fie cat mai rapida si mai completa...si turbo vine de la o turbina .. vezi aici un link foarte educativ (motorul renault 1,5 dci k9k : http://v3.renault.com/cfm/module-K9K/fr/Ef...lage_moteur.swf foarte...foarte...later edit...ai dreptate klaus...sorry ![]() This post has been edited by dadosh: 28 Jan 2007, 01:55 |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 dci
2007
|
|
klaus |
![]()
Post
#97
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
![]() ![]() dadosh, mai, ce zici, incerci sa recitesti inca o data postul lui dydycom? Poate il intelegi la o a doua citire, ca la prima ti-a dat cu erori, cu buffer overflow. ![]() Incearca sa compilezi fraza QUOTE(dydycom) dar iata un citat de pe alte forumuri auto unde discuta oameni care "se pricep cu adevarat" , numara ghilimelele sa vezi unde se incheie citatul, si din prisma acestor date noi, gandeste-te ce zice fraza de sfarsit a lui dydycom QUOTE(dydycom) Si ne mai intrebam de ce se vand atatea lucruri asa de bine...........? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
BAB |
![]()
Post
#98
|
![]() GUERRIER MARIN DE VAILLANT Group: Members Posts: 383 Joined: 13 June 05 From: CONSTANTA ![]() |
QUOTE(vw18t @ 11 Jan 2007, 18:29) NU am inventat eu powerboxul. Powerbox e shit am inteles. Remaparea e OK? daca tot e ceva mi bun...de ce nu o face producatorul din fabrica?Com,entarii de genul asta ...cum faceti voi de 3 zile fac numai oamenii pe care nu-i intereseaza sa scoata ceva mai bun din motor.Powerboxcuri se vor vinde chiar si fara acordul sdvs. reno/dacia club members Comentarii de genul asta cum faci tu de mai multe zile, fac numai cei pe care ii intereseaza numai sa scoata bani din piatra seaca si sa vanda nimicuri pe bani grei. Poti sa-ti iei "Powerboxcuri-le" ![]() This post has been edited by BAB: 14 Feb 2007, 18:37 |
--------------------
Dacia
Logan
1,6MPI Laureate
- CT 06 BAB "NOSCE TE IPSUM"
"Avoir une passion dans la vie, c’est un moteur fondamental pour vivre." |
|
RIon |
![]()
Post
#99
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Powerbox-ul nu e shit... depinde de model, TBox-ul ala cu rezistenta really sucks...
Am montat si eu unul pe senzorul retur motorina si mi-a scazut consumul cu 0.5L, trage liniar inca de la 1500rpm. Cam atat am observat deocamdata. |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
dukku |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 22 March 07 From: Calarasi ![]() |
Am si eu asa ceva pe masina , sunt multumit de el insa recunosc :Klaus are dreptate .
Nu mai zic altceva ! |
--------------------
VW
Passat
2000 1.9 TDI Some people are looking for the meaning of life...I'm just looking for more horse-power
|
|
Razi3l |
![]()
Post
#101
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 5 February 08 From: Bucuresti ![]() |
Sper sa fii dat faliment domnu' vw18t cu umilele lui cutiute decodoare de HBO.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2006
- B-63-ZPG
|
|
vet |
![]()
Post
#102
|
![]() Membrul Group: Members Posts: 464 Joined: 9 December 07 ![]() |
Am primit de la cineva care fabrica astfel de cutiute (in Franta....) una bucata dispozitivul minune. Pe care el il lauda si spune ca face minuni.... . E drept ca el si l-a montat pe toate masinile lui... . Buuuunn......zic eu ca daca tot e de pomana ....merita sa-l incerc. Asa ca l-am montat pe tractorul din semnatura....avand cam 258.000km .
Inainte sa-l montez, CB.ul imi arata un consum mediu de 5,5l/100km pe o distanta de peste 4000km. Impresiile dupa montajul cutiutei si ceva peste 1000km: -initial aveam senzatia ca masina e ceva mai vioaie ... dar foarte posibil sa fie doar placebo. Acum nu mi se mai pare nici o diferenta. -inainte de montarea dispozitivului, cand era f cald afara, de la 145km/h (ma refer aici la indicatiile acului vitezometrului) ajungeam f greu la 160km/h. Acum ajunge mult mai repede. -inainte de montare, acul vitezomerului nu trecea de 160km/h ... acum cuboara sub aceasta valoare cativa mm . -dupa ceva mai mult de 1000 km, consumul mediu indicat de CB s-a stabilizat la 4.8l/100km, fara modificari in stilul de condus. Poate AC-ul folosit mai putin. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 / KissFM 1.5 dCi .
|
|
Doc |
![]()
Post
#103
|
![]() Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Baga consumul la pompa. ECU nu stie de cantitatea suplimentara de motorina pe care o baga cutiuta magica.
|
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 05:43 |