turometru la maxim, motor la relanti, de la un timp bate intre 70 si 80
turometru la maxim, motor la relanti, de la un timp bate intre 70 si 80
brigada_diverse |
12 Jul 2007, 21:37
Post
#1
|
||
Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta |
|
||
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|||
Bullix |
12 Jul 2007, 22:36
Post
#2
|
Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti |
Decat sa te apuci sa inebunesti reparand cam multe din tabloul de bord (practic, kilometraj+turometru = >60% din continutul sau), cred ca mai bine te duci in dezasamblare si cauti unul bun. Eu am gasit unul cu 300 de mii (negociat de la 500) cu vitezometrul stricat. Incearca sa gasesti unul negociind de la 1 mil sa zicem pana la maxim 6-7 sute pentru unul bun 100% (ca sa il inlocuiesti total) sau macar kilo+turo bune (ca sa le demontezi si sa le pui la tabloul tau). Mult tambalau. Injuraturi, canicula afara, te cocarjesti pana te faci leoarca si nu faci nimic. Pentru ca nu poti proba ce-ai facut "cu el in brate"; firele alea afurisite de-abia ajung in tabloul pus la locul lui. Deci da-l sus, da-l jos, da-l sus, da-l jos. Eu zic ca poti trai si cu ele asa cum sunt. Daca nu, incearca.
PS: am un turometru acasa. Daca e bun, ti-l dau mocca Al meu de pe masina merge impecabil, asa ca nici nu ma uit la el sa nu-l deochi This post has been edited by Bullix: 12 Jul 2007, 22:43 |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
mircea.a |
13 Jul 2007, 10:04
Post
#3
|
Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 |
Vezi ca turometrul este o piesa foarte sensibila. Ceea ce ai facut tu, ai scos borna inainte sa opresti motorul, e ceva "impotriva naturii". S-ar putea sa strici si releul. Fereste-te de "experimente" d'astea. In privinta vitezometrului nu ai decat doua posibilitati: il lasi asa sau il schimbi (pentru asta trebuie sa dai bordul jos, obligatoriu). Daca te apuci sa-l schimbi, sa scoti borna minus de la baterie sa nu mai dai si peste altele.
|
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
bygy007 |
13 Jul 2007, 10:52
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
QUOTE(cristitranca @ 12 Jul 2007, 22:37) la o dacie 1310 TLX turometru mergea de cand in cand...dar mergea corect...arata turatia exacta... azi am scos de la baterie contactu inainte sa opresc motoru...cand sa intru sa opresc motoru'...vad turometru ca batea intre 70-80...am oprit motoru si am plecat in casa...nu stiu maine dak o sa faca la fel..care ar putea fi problema? inca o intrebare...vitezometru la vreo 50-60 KM/h incepe sa bata intre 50 si 60 acu foarte repede si se aude un parait care vine de la vitezometru..pana la 40 km/h merge normal...dupa 70km/h incepe sa nu mai varieze atat de mult ce sa ii fac? daca ai putin abtitudini de electronica il poti repara daca nu mai bone iei altul acolo este un montaj electronic ce se poate duce la el , condestorii isi pietd din capacitate sau sursa de alimemtare a montajului se defecteaza schema o gasesti in topicul scheme electronice in imbunatatiri clt |
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
brigada_diverse |
13 Jul 2007, 13:17
Post
#5
|
Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta |
in electronica am cat de cat experienta....mie imi este greu sa dau bordu jos
acum airasi nu mai functioneaza turometru...dar totusi, nu ar putea fi si un contact imperfect, daca merge cand vrea el? chiar uneori daca primeste bordu niste pumni zdraveni mai porneste turometru.. |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Minel |
13 Jul 2007, 13:24
Post
#6
|
Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S |
Parerea mea este ca trebuie sa tabaram pe bord sau mai stiu eu ce daca ceva nu functioneaza , ce bord ai ?? ceasurile nu se scot greu dar trebuie sa ai un pic de rabdare si o sa o scoti la capat ,eventual verifica si siguranta care are legatura cu turometru probabil sa faca contact imperfect ,bafta
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
brigada_diverse |
13 Jul 2007, 21:09
Post
#7
|
Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta |
cu ocazia asta poate aflu si ce bord am...am pus o poza..poate imi puteti spune voi ce tip de bord e...sau daca imi puteti spune unde sa ma uit...pe unde scrie....
5zp6v45.jpg This post has been edited by cristitranca: 13 Jul 2007, 21:13 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Bullix |
13 Jul 2007, 23:26
Post
#8
|
Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti |
Ii spune bord de CN ce ai tu acolo (daca ai torpedo). Si eu mi-as fi dorit un d'ala... insa la cel pe care il am eu ("din alalaltu' ", ca altele nu mai sunt ) se putea scoate tabloul si fara bordu' jos. Rabdare, ceva de rontzait, niste muzichie si se rezolva Succes!
This post has been edited by Bullix: 13 Jul 2007, 23:27 |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
bygy007 |
14 Jul 2007, 16:19
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
bordul se desface in felul urmator se desface cablul kilometraj se desfac mufele de sus (3la numar) si mai este un fir cu papuc care vine la potentiometrul de reglaj al intensitatii se desfac cele 3 cleme din spatele ceasurilor (cu galben) dar este posibil sa nu fie toate se roteste in jos (cu verde) si se scoate prin stinga in sensul sagetii(cu rosu) daca te pricepi cit de cot la electronica in montajul electronic scchimbi condesatorii electrolitici si eventual piesele care sint pe acolo
Attached thumbnail(s) 5zp6v45.jpg ( Size: 241.84k ) Number of downloads: 236 TURO.jpg ( Size: 42.06k ) Number of downloads: 249 |
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
brigada_diverse |
15 Jul 2007, 11:13
Post
#10
|
Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta |
cand ai spus torpedou la ce te referi? al cutia aia cu acte cu usita de sub bord? asta e bordu .. apropo..ca tot aveti bordu in fata...spuenti-mi si mie va rog, becu ala de sus(nu cel !, cel din stanga, protocaliu.. cu faru ala ...ar trebui sa se aprinda cand actionez intrerupatoru din dreapta care are acelasi semn pe el(banuiesc ca e ceva pt ceata)?
si inca o intrebare...desi ma indepartez de subiectu topicului...ce fac cele 2 manete din dreapta...aia cu punct rosu in dreapta si albastru in stanga e pt caldura, dar celelalte doua? cu sageata sus si sageata jos ce rol au? This post has been edited by cristitranca: 15 Jul 2007, 11:17 Attached thumbnail(s) S8001128.JPG ( Size: 168.17k ) Number of downloads: 253 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
iulian.bisty |
15 Jul 2007, 11:59
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 382 Joined: 24 March 07 From: Braila |
QUOTE(cristitranca @ 15 Jul 2007, 12:13) cand ai spus torpedou la ce te referi? al cutia aia cu acte cu usita de sub bord? asta e bordu .. apropo..ca tot aveti bordu in fata...spuenti-mi si mie va rog, becu ala de sus(nu cel !, cel din stanga, protocaliu.. cu faru ala ...ar trebui sa se aprinda cand actionez intrerupatoru din dreapta care are acelasi semn pe el(banuiesc ca e ceva pt ceata)? si inca o intrebare...desi ma indepartez de subiectu topicului...ce fac cele 2 manete din dreapta...aia cu punct rosu in dreapta si albastru in stanga e pt caldura, dar celelalte doua? cu sageata sus si sageata jos ce rol au? a doua cu sageata in sus --- in stg inchide clapeta pt aerul de la grila de la parbtiz si in dr o deschide a treia cu sageata in jos ---- in stg inchide clapeta pt aerul care vine pe jos pe la picioare si in dr o deschide |
--------------------
Renault
Megane 3 2015
Kadjar 2017 zxcxzcz
|
|
brigada_diverse |
18 Jul 2007, 14:20
Post
#12
|
Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta |
azi, caldura mare, de abia puteam atinge volanul am avut surpriza sa vad tuirometru functionand normal. poate fi un contact imperfect care sa faca figuri in functie de temperatura?(si iarna mai functiona din cand in cand)
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
ATM |
22 Jul 2007, 04:29
Post
#13
|
1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti |
Mda... cam asta e, contact imperfect as zice, ca boala asta o are si al meu. De vreun an jumatate incoace merge cand "vrea" electromagnetii lui . Da' m-am obisnuit; cand nu merge, imi inchipui ca am Dacie de prin '80, fara turometru si merg asa...
Decat sa il dau jos si sa imi prind urechile in el, mai bine merge o data pe luna la Remat. Trebuie sa gasesc io vreodata un tablou complet de prin 2000, de ala cu acele indicatoare cu nasture in centru, si il schimb cu totul... mama lui... PS. ala nu-i bord de CN, nu stiu exact ce denumire are...da' CN sigur nu e. CN-ul e ala cu ventilatorul cu 4 viteze si grile de aerisire care chiar functioneaza in el. This post has been edited by ATM: 22 Jul 2007, 04:31 |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
brigada_diverse |
7 Aug 2007, 19:34
Post
#14
|
Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta |
credeam ca e firu care ajunge de la bobina de vina...nu este...m-am curentat zdravan sub bord, cu motoru pornit...cred ca am atins firul care venea de la bobina.....acum, problema ramane: turometru sau circuitul ala imprimat sub forma de folie...o sa desfac bordul si o sa vad.
cu un frecventmetru pus pe - si pe firul de al bobina care se duce la ruptor imi indica cam 0,6 KHZ la relanti si 1Khz turat(nu stiu cat am turat)...poate ii pun un turometru digital, dar in locul turomterului vechi as vrea sa il pun. ar merita? su sa pun un bord fara turometru sa nu mai am cu ce sa imi bat capul? arpopo...bobina cati ohmi trebe sa aiba intre + si -? This post has been edited by cristitranca: 7 Aug 2007, 20:04 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
diaconuliviu |
8 Aug 2007, 07:42
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
Iti indica eronat; frecventa acolo e de 50 Hz la 1500 rpm si de 100 Hz la 3000 rpm, la relanti ar fi cam 25 Hz. ce arata la tine e o combinatie intre frecventa de rupere si cea de autooscilatie a bobinei. Turometrul are in el un integrator si un montaj de intrare care elimina si parazitele.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
brigada_diverse |
8 Aug 2007, 10:52
Post
#16
|
Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta |
acum m-am lamurit si eu de ce indica 600hz.... bobina e buna daca are intre borne rezistenta de 3 ohmi?
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
diaconuliviu |
8 Aug 2007, 12:46
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
Da
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st September 2024 - 18:45 |