DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> ulei in capul bujiilor

Folea
post 19 Oct 2012, 18:35
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 5 November 10




dupa c am segmentat motorul si l-am echipat cu o noua pereche de cuzineti....apare o noua problema...pe langa fumul albastru excesiv...cand am descfacut astazi o bujie avea ulei...era imbibataaaaa....si pe orificiul d la chiuloasa unde intra bujia scoatea foarte multe Gaze....vreo idee ce ar avea?


--------------------
Dacia 1310 1998 - CT-65-FMI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B17XGG
post 19 Oct 2012, 19:28
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 8 April 12




Pai ce sa aiba ?! - fum de la partea de ulei care reuseste sa arda (acela, albastrui) ca restul este evacuat in stare lichida cand nu mai are loc pe bujii. Este uleiul care nu poate fi razuit de segmenti si "alimenteaza" camera de ardere din cauza existentei spatiilor intre segmenti si cilindru (segmentare facuta fara a masura uzura cilindrilor sau macar evaluarea ei dupa marimea asa-zisului "prag"). Daca nu ai facut inca 1000Km, inca mai poti avea ceva sperante, daca - da - si tot asa o tii cu uleiul, cauta un set motor nou.


--------------------
Dacia 1310 MLS recarosat omologat 2001 - B17XGG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Folea
post 19 Oct 2012, 21:40
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 5 November 10




am sa zic vreo 100 km...
dar problema e ca se uda bujiile si imi merge in 3....


--------------------
Dacia 1310 1998 - CT-65-FMI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 19 Oct 2012, 22:07
Post #4


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




Folea cati km avea MOTORU de cand a fost reparat pana ai schimbat tu segmentii?sa stii ca conteaza.daca avea peste 60 mii km(motoru nu masina)degeaba ai facut segmentarea,camasile au ovalitate mare,,de cine a fost facut setu motor???mai stii???
asa ca nu ai ce sai faci mergi cu el si roagate sa se,,,aseze segmentii,,pe camasi sa nu mai scoata fum,daca nu set motor nou,dar mare atentie la fabricant si ce tip de segmenti are pe el


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Folea
post 19 Oct 2012, 23:52
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 5 November 10




motoru are 80000km...setul pare bun...cel putin asa au zis meseriasii..cica nu are uzura+ motorul mergea foarte bine inainte de segmentarea asta...in motor nu a mai fost umblat inca avea sigiliile. Aaa si prima data cand a fost pornit mergea ca uns,tragea singuru inconvenient era ca scotea fum....dar situatia s-a agravat si momentan are mersul in 3 sa zic asa...tartait. Motorul care l-am avut original al masinii are peste 200000km si cand i-am facut segmentarea nu am avut nici o problema....nu mai stiu unde sa o iau


--------------------
Dacia 1310 1998 - CT-65-FMI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B17XGG
post 20 Oct 2012, 23:14
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 8 April 12




La 80000 Km poate daca are camasi ceramice mai pot fi bune de segmentat !
Asa meseriasi care masoara cu ochiul unde este nevoie de comparator si micrometru iar in loc de ruleta folosesc pulpana halatului ... Pacat de bani si de deranj !


--------------------
Dacia 1310 MLS recarosat omologat 2001 - B17XGG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Folea
post 21 Oct 2012, 09:50
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 5 November 10




S-a dovedit ca segmentii erau de vina...zici ca erau de guma...in loc sa fie tari...ieri i-am schimbat(am bagat unii bulgaresti), nu mai scoate pic de fum merge in 4, mai necesita mici reglaje dar sunt multumit


--------------------
Dacia 1310 1998 - CT-65-FMI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anghelcatalin1992@yahoo.com
post 24 Oct 2012, 17:06
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 195
Joined: 17 January 11




QUOTE(B17XGG @ 20 Oct 2012, 23:14)
La 80000 Km poate daca are camasi ceramice mai pot fi bune de segmentat !
Asa meseriasi care masoara cu ochiul unde este nevoie de comparator si micrometru iar in loc de ruleta folosesc pulpana halatului ... Pacat de bani si de deranj !
*


daca sunt uzati cilindri (camasile) se observa si cu ochiul liber si cu o singura atingere ce degetu , in partea superioara a cilindrului este o zona pe care nu freaca segmenti( primi 5-6mm din partea de sus a cilindrului ) acolo cilindrul ramane aproape ca nou daca intre zona acea si si restul cilindrului este o diferenta de uzura mare atunci setul trebuie deja schimbat
atentie : "mare " inseamna mai mic de 0.2mm . recunosc ca aceasta varianta nu este foarte exacta .

This post has been edited by anghelcatalin1992@yahoo.com: 24 Oct 2012, 17:08


--------------------
dacia 1300 1982 - ph07bgy
catalin-alexandru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B17XGG
post 24 Oct 2012, 20:41
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 8 April 12




Adica asa-zisul "prag" (postarea #2) dupa care se poate face o evaluare folosind un segment, in lipsa instrumentelor de masura (recomandate).


--------------------
Dacia 1310 MLS recarosat omologat 2001 - B17XGG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 08:38
Forum Renault