ulei in capul bujiilor
![]() ![]() ![]() |
ulei in capul bujiilor
Folea |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 5 November 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1998
- CT-65-FMI
|
|||
B17XGG |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Pai ce sa aiba ?! - fum de la partea de ulei care reuseste sa arda (acela, albastrui) ca restul este evacuat in stare lichida cand nu mai are loc pe bujii. Este uleiul care nu poate fi razuit de segmenti si "alimenteaza" camera de ardere din cauza existentei spatiilor intre segmenti si cilindru (segmentare facuta fara a masura uzura cilindrilor sau macar evaluarea ei dupa marimea asa-zisului "prag"). Daca nu ai facut inca 1000Km, inca mai poti avea ceva sperante, daca - da - si tot asa o tii cu uleiul, cauta un set motor nou.
|
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
Folea |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 5 November 10 ![]() |
am sa zic vreo 100 km...
dar problema e ca se uda bujiile si imi merge in 3.... |
--------------------
Dacia
1310
1998
- CT-65-FMI
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#4
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
Folea cati km avea MOTORU de cand a fost reparat pana ai schimbat tu segmentii?sa stii ca conteaza.daca avea peste 60 mii km(motoru nu masina)degeaba ai facut segmentarea,camasile au ovalitate mare,,de cine a fost facut setu motor???mai stii???
asa ca nu ai ce sai faci mergi cu el si roagate sa se,,,aseze segmentii,,pe camasi sa nu mai scoata fum,daca nu set motor nou,dar mare atentie la fabricant si ce tip de segmenti are pe el |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Folea |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 5 November 10 ![]() |
motoru are 80000km...setul pare bun...cel putin asa au zis meseriasii..cica nu are uzura+ motorul mergea foarte bine inainte de segmentarea asta...in motor nu a mai fost umblat inca avea sigiliile. Aaa si prima data cand a fost pornit mergea ca uns,tragea singuru inconvenient era ca scotea fum....dar situatia s-a agravat si momentan are mersul in 3 sa zic asa...tartait. Motorul care l-am avut original al masinii are peste 200000km si cand i-am facut segmentarea nu am avut nici o problema....nu mai stiu unde sa o iau
|
--------------------
Dacia
1310
1998
- CT-65-FMI
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
La 80000 Km poate daca are camasi ceramice mai pot fi bune de segmentat !
Asa meseriasi care masoara cu ochiul unde este nevoie de comparator si micrometru iar in loc de ruleta folosesc pulpana halatului ... Pacat de bani si de deranj ! |
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
Folea |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 5 November 10 ![]() |
S-a dovedit ca segmentii erau de vina...zici ca erau de guma...in loc sa fie tari...ieri i-am schimbat(am bagat unii bulgaresti), nu mai scoate pic de fum merge in 4, mai necesita mici reglaje dar sunt multumit
|
--------------------
Dacia
1310
1998
- CT-65-FMI
|
|
anghelcatalin1992@yahoo.com |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 17 January 11 ![]() |
QUOTE(B17XGG @ 20 Oct 2012, 23:14) La 80000 Km poate daca are camasi ceramice mai pot fi bune de segmentat ! Asa meseriasi care masoara cu ochiul unde este nevoie de comparator si micrometru iar in loc de ruleta folosesc pulpana halatului ... Pacat de bani si de deranj ! daca sunt uzati cilindri (camasile) se observa si cu ochiul liber si cu o singura atingere ce degetu , in partea superioara a cilindrului este o zona pe care nu freaca segmenti( primi 5-6mm din partea de sus a cilindrului ) acolo cilindrul ramane aproape ca nou daca intre zona acea si si restul cilindrului este o diferenta de uzura mare atunci setul trebuie deja schimbat atentie : "mare " inseamna mai mic de 0.2mm . recunosc ca aceasta varianta nu este foarte exacta . This post has been edited by anghelcatalin1992@yahoo.com: 24 Oct 2012, 17:08 |
--------------------
dacia
1300
1982
- ph07bgy catalin-alexandru
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Adica asa-zisul "prag" (postarea #2) dupa care se poate face o evaluare folosind un segment, in lipsa instrumentelor de masura (recomandate).
|
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 08:38 |