Bicicleta mea de 50 de cai, Suzi
![]() ![]() |
Bicicleta mea de 50 de cai, Suzi
Speedy |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
Attached thumbnail(s) file_390338_php6n6n5x.jpg ( Size: 729.42k ) Number of downloads: 2366 file_390338_phpcDREFH.jpg ( Size: 776.67k ) Number of downloads: 2579 file_390338_phpfAhzSM.jpg ( Size: 743.48k ) Number of downloads: 2314 |
||
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|||
cosmin_2300 |
![]()
Post
#2
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
QUOTE(Speedy @ 6 Aug 2011, 22:17) În ce sens? Sau mai bine zis, ce nu-ți place la ea? Cât ai dat pe ea? QUOTE(Speedy @ 6 Aug 2011, 22:17) A avut 2 proprietari dintre care 2 femei. Una in Germania si una in Romania. Ultimul proprietar, un baiat de nota 10, cel de la care am luat-o\, mi-a zis ca a facut aproape 20000 km in 3 ani de cand o are, aproape numai in Bucuresti. 2 proprietari dintre care 2 femei ... dar ți-a vândut-o un bărbat? Deci a avut 3 ![]() QUOTE(Speedy @ 6 Aug 2011, 22:17) Măcar un polish, poate rezolvi așa problemele estetice. Dacă nu, o revopsire totală nu costă mult (mai ales că e naked). S-o stăpânești cu plăcere și să te ducă unde vrei fără incidente! This post has been edited by cosmin_2300: 6 Aug 2011, 21:31 |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
Speedy |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
Multumesc Cosmin,
M-am grabit in sensul ca a fost al 2lea motor pe care l-am vazut si incercat. Si mai mult decat atat, am fost sa-l vad singur, experienta mea la motociclete fiind aproape de 0. M-am ajutat doar de un "ghid de cumparare" gasit pe formul dedicat motociclistilor. Initial m-a speriat anul de fabricatie si numarul destul de mare de km. Dar la o pornire la rece m-a impresionat. A pornit "la sfert" si fara pic de fum chiar si dupa o acceleratie mai puternica in vreo 7000 rpm. A fost cazuta de cateva ori si de-astea zic ca ar necestia o vopsea noua. Problema e ca pentru o vopsire trebuie demontata si eu am luat-o sa o folosesc nu sa o tin prin ateliere ![]() |
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#4
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Mai mult de 2 zile nu cred că durează o revopsire ... asta la cuptor.
Legat de motor, cel mai bine-i faci un test de compresie, așa vezi exact care este starea motorului. Tot nu ai zis cât ai dat pe "mobră" ![]() L.E.: și evacuarea ar merita vopsită că arată ca naiba ... eventual cromată ![]() L.L.E.: părerea mea este că arată mult mai bine cu jantele albe: pict0475h.jpg L.L.L.E.: vezi că-ți lipsește carena de jos ... This post has been edited by cosmin_2300: 6 Aug 2011, 21:45 |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
Speedy |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
MObra a fost 800 iepuroi
|
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
the_tavi |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 406 Joined: 10 April 08 From: Timisoara ![]() |
Nu te speria de numarul de kilometri. Toate au in jur de 30 000 de kilometri la bord, cu bormasina... Daca motorul e in toate mintile, i-a fost schimbat uleiul si a fost "mangaiat" la nevoie nu ai nici o treaba cu kilometri.
E un motor bun de inceput, doar ca daca esti mai "infipt" s-ar putea sa simti nevoia de ceva mai cu vlaga dupa vreun an. Si in plus, daca vrei sa te dai mai mult touring, nu e chiar cel mai indicat. Pentru inceput si oras in schimb, e super ok. Cu vopsitul nu e asa rau, insa daca nu iti demonteaza jucaria cei care iti vopsesc motorul trebuie sa iti bagi mainile sau sa ai pe cineva care sa o faca pentru tine. Nu uita: nu ai niciodata prioritate, iar dreptatea de partea ta nu iti indreapta oasele! Asfalt uscat si ai grija de tine! |
--------------------
Opel Signum 2.0 T
Suzuki SV650
- Being dead right doesn't make you any less dead!
|
|
Speedy |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
Multam,
Deocamdata imi ajunge atat. Poate pe viitor un enduro. Vitezanele nu prea ma pasioneaza. Sunt curios cat consuma mobra. |
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
the_tavi |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 406 Joined: 10 April 08 From: Timisoara ![]() |
In jur de 4 - 4,5 - 5 litri / 100 km
Vezi aici: http://www.spritmonitor.de/en/overview/48-...e=2&powerunit=2 This post has been edited by the_tavi: 6 Aug 2011, 22:09 |
--------------------
Opel Signum 2.0 T
Suzuki SV650
- Being dead right doesn't make you any less dead!
|
|
SiloS |
![]()
Post
#9
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Asa ceva am vrut sa imi iau acum vreo 2 ani...
Sa te bucuri de ea! |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
SorinCT |
![]()
Post
#10
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Felicitari pentru achizitie, sa o stapanesti sanatos si fara accidente. Avand in vedere ca nu e deloc sofisticata o vopsea noua i-ar face multe. Dar e de luat in calcul si faptul ca la inceput ai sanse sa o mai julesti ici colo.
|
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
the_tavi |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 406 Joined: 10 April 08 From: Timisoara ![]() |
Perfect de acord cu Sorin, mai las-o o vreme asa, pana cand o sa te obisnuiesti cu ea. Eu am trantit-o pe a mea in parcare, asa ca se poate!
![]() |
--------------------
Opel Signum 2.0 T
Suzuki SV650
- Being dead right doesn't make you any less dead!
|
|
Markos |
![]()
Post
#12
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Pai, de obicei, un motor greu îl trantesti atunci cand stai, nu cand esti în miscare
![]() |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Speedy |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
Tocmai ce m-am intors de la plimbare. Am facut putin peste 200 km.
Mobra a mers bine, n-am ce sa-i reprosez. M-am panicat putin la depasiri din cauza curentului de aer produs de masina din fata. Am prins o portiune de drum pe la Sarulesti gara, unde mi-as fi dorit sa am enduro. Se lucreaza la drum si in loc de asfalt este un strat de piatra sparta. Dupa aceasta portiune a urmat una si mai interesanta, unde ramasesera niste "dungi" in asfalt in urma frezarii asfaltului. Senzatia era dubioasa parca mergeam pe o linie de tramvai. Motoru efectiv juca sub mine. Dar nu m-am speriat si am reusit sa mentin un 50 constant. In afara am mers cam cu 90-100 iar in comune 60-70. Dupa 100 nu prea mai imi place pentru ca e zgomotul prea mare. Am incercat si un 120 dar nu ma simt deloc bine la viteza asta. A fost dragut dar oarecum obositor. Inca imi mai vajaie capul ![]() |
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#14
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Scoate parbrizul și vezi atunci cum e la viteze mari
![]() |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
the_tavi |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 406 Joined: 10 April 08 From: Timisoara ![]() |
Markos, nici motorul lui nici al meu nu sunt niste monstri din punct de vedere al greutatii. Dar ai dreptate, cei mai multi si-au trantit motoarele de pe loc. Including me... Asta nu e rau, asa inveti ca tabla se indreapta.
![]() Speedy, foarte faina tura, insa ai mare grija, nu te aventura la mai mult decat iti permite experienta si iti dicteaza bunul simt! Eu zic, cand ai timp, sa mergi in poligon sau intr-o parcare mare sa exersezi jaloane si franerea de urgenta. Trebuie sa iti formezi reflezul sa nu te blochezi in frana de mana (fata) in timp ce mergi, pentru ca e o probabilitate mare sa o trantesti neavand experienta. Eu asta fac si in ziua de azi. Cand am timp, merg in poligon si exersez. Sunt un incepator cu motor si carnet de un an, si sunt constient cat suntem de perisabili. Si iti spun ca am reusit sa blochez roata fata si sa trantesc motorul la 20-30 la ora, neprovocat, fara un pericol imediat, doar ca m-am panicat, am franat fata si am intors roata. Asta e greseala de incepator . A fost bine pentru ca m-am reevaluat si mi-am dat seama unde stau. In linie dreapta toti suntem zmei. Cand e sa reactionezi rapid insa, sa iei decizii in sutimi de secunda si sa franezi de urgenta, lucrurile se schimba. De unde si cazuistica bogata in accidentele de motor. Invata sa franezi intai cu spatele, apoi cu fata. Dar asta e o intreaga poveste si exista multe teorii. Gasesti pe forum de specialitate mai multe despre ce si cum. Ca si literatura de specialitate, eu iti recomand cu caldura topicul asta, in special posturile de inceput. Bafta! |
--------------------
Opel Signum 2.0 T
Suzuki SV650
- Being dead right doesn't make you any less dead!
|
|
IntensBurnE |
![]()
Post
#16
|
![]() low-ride member Group: Members Posts: 228 Joined: 12 April 10 From: Oradea ![]() |
Frumoasa "bicicleta" ta Speedy . si eu imi fac planuri pentru un motor ,dar ca incepator in tainele sofatului pe motocicleta inca nu stiu ce sa aleg
![]() Asfalt uscat si cat mai multi km fara incidente! fiindca ii mare diferenta cand esti in masina si pe motor ![]() ![]() |
--------------------
dacia
berlina **1310
1984
|
|
sutica |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 283 Joined: 8 October 10 ![]() |
Foarte frumoasa ! Am avut si eu pe mana un Suzuki Gs 500 ! Foarte fain ! E numa bun pentru un icepator ! Acuma am un gpz de 500 ! Asfalt uscat ! Si drumuri bune !!
|
--------------------
Dacia
1300
1970
- SB34bsz Dacia 1100 1970 sb 10 azk
|
|
Speedy |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
Multumesc la fel!
Poate sa ma lamureasca cineva ce-i cu furtunul acela de atarna pe langa motor? Am observat e mai e unul si pe cealalta parte. Si am mai vazut ca imi iese niste ulei pe la un surub (poza 1). O sa incerc sa-l mai strang cand ajung acasa. Am verificat uleiul pe joja si nu pare a fi peste semnul de maxim. Daca stau sa ma gandesc bine, problema cu ulei pe capacul de la motor am avut-o si la logan ![]() This post has been edited by Speedy: 8 Aug 2011, 14:05 Attached thumbnail(s) file_390338_phpBzskh5.jpg ( Size: 948.05k ) Number of downloads: 1704 file_390338_phpcDREFH.jpg ( Size: 851.72k ) Number of downloads: 1382 |
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
gibonu |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
@ Speedy
Felicitari pentru achizitie. S-o stapanesti sanatos si sa ne povestesti turele pe care le vei face. @ IntensBurnE Depinde de cati bani ai. Eu ti-am recomanda un BMW F 650 GS. Este perfecta pentru un incepator. Foarte docila si destul de comoda. Plus ca are suficienta rezerva de putere pe care o poti folosi dupa ce capeti ceva experienta. Daca ai si varianta cu ABS, cu atat mai bine. P.S. Deocamdata n-o vand pe a mea. N-am inca bani suficienti pentru un R 1200 GS. This post has been edited by gibonu: 9 Aug 2011, 15:23 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
Speedy |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
Azi n-am avut chef sa stau in casa, cu toate ca aveam cu ce sa-mi ocup timpul, dar vremea frumoasa m-a facut sa-mi pun casca pe cap si sa cobor la mobra.
Am luat-o si pe pretena cu mine si am apucat in jos pe Giurgiului cu directia Comana. Iesim repede din Bucuresti si mergem linistit cu 60km/h cu varfuri de 80. Drumul e cam denivelat si cam ne zdruncina. Se asfalteaza pe portiuni si doua benzi se transforma in una. Depasesc un TIR, apoi ma depaseste si el, il las sa se duca. Ajungem la primul giratoriu mare si ne arata Comana la stanga. Lasa ca n-o luam pe aici. Stiu eu de pe Google Maps ca mai e o intersectie. Asa este, am avut dreptate, ajungem la Calugareni si indicatorul ne arata Comana la stanga. Il ascultam si facem stanga pe un drum plin de gropi, abia pot sa merg cu 30. Oare s-o raci motorul la viteza asta? Mai mergem cativa kilometri prin comuna si asfaltul bombardat dispare lasand loc la un drum pietruit. Iar ajung la ideea ca mi s-ar fi potrivit mai bine un enduro, dar se pare ca drumul asta pietruit e mai lin decat cel asfaltat. Mergem cu a 4a, cam repede totusi, retrogradam in a 3a si o lasam mai incet. Dam din nou de asfalt si de comuna Comana. Si asfaltul este bun. Imi fac de cap cu 90 dar Aura ma bate pe spate si o las la 60. Vedem in stanga manastirea dar nu oprim. Ajungem in centrul comunei unde ne oprim la o harta-indicator. Ne dam seama unde suntem si pe unde trebuie s-o luam. Incalecam si pornim iar la drum. Asfaltul se termina din nou si incepe un drum pietruit pe care nu pot sa merg mai mult de 30. Am in fata un microbuz care face un nor de praf. Trag pe dreapta si il las sa se duca. In pauza ne gandim ca ar fi mai interesant sa mergem fara casti, oricum nu depasim 30. Si pornim cu vantu-n plete, dar nu facem 100 de metri, cand vad o masina pe dreapta. E un logan, parca ar avea ceva pe capota, niste girofare. Da, era chiar politia. Sa opresc sa ne punem casca sau sa mergem asa. Doar nu ne-o opri pe drumul asta. Opresc totusi sa ne punem castile, cand aud un glas care imi zice cam asa: "Vino incoace sa nu vin eu la dumneata!" Ce sa fac, m-am conformat. Imi face semn sa opresc pe dreapta de la viteza astronomica cu care ma deplasam. Opresc motorul si incep intrebarile pe un tot autoritar: -De ce nu purtati castile? -Pai sa vedeti ca acum 50 de metri le-am dat jos. -Documetele! Ii dau talonul si imi aduc aminte ca asigurarea n-o am la mine si rovinieta nu am deloc. Deja incep sa-mi tremure mainile pe portofel. Ii dau si permisul si buletinul. Ma intreaba: -Ati consumat alcool? si se apleaca usor spre mine. -Nu! raspund promt si-i trag o rafala de aer din adancul plamanilor. -De cati centimetri e? -De 500! zic mandru -Sa va puneti castile acum! si imi da actele. -Ii multumesc, le bag de-a valma in portofel pornesc motorul si plec repede pana sa-si mai aduca aminte ca asigurarea si rovinieta nu mi-a cerut. Sunt bucuros ca am scapat. Si deodata incepe si asfaltul bun. Am revenit iar la viteza de croaziera, adica 60. Trecem calea ferata si ajungem intr-o comuna, Vlad Tepes ii zice. Urmam drumul cu asfalt pana cand acesta ne duce intr-o alta padure. Si acolo se si termina. Pe GPS vad ca drumul ajunge in Comana, dar e cam noroi si hotaram sa ne intoarcem. Dar eu pe la Garcea nu mai vreau sa trec si pana sa ajungem la el vad un drum blocat cu 2 parapeti din beton. In stanga lor unu cu un Matiz se crede cu Jeepu si vrea sa-i ocoleasca printr-un mare sant. Nu stau sa vad daca reuseste si ma strecor printre parapeti. Drumul e lin si ne permite sa mergem cu a 3a. Ajungem la o intersectie si vedem niste indicatoare si pe unul din ele scrie ca aici este rezervatie. Nu prea m-as aventura cu motorul, dar nici acolo n-as vrea sa il las. Ii dau bice mai departe. Ne intalnim cu cativa oameni care acum probabil ne injura pentru zgomotul pe care il face mobra si imi aduc aminte cum ne deranjau la munte Atv-isti. Las capul in jos, imi cer scuze in gand si merg mai departe vreo 50 de metri unde vad mai multe masini. Astia cum or fi intrat aici? Opresc motorul si aud maneaua. Vad o punte de lemne putrezite si imi aduc aminte de pozele colegilor biciclisti. Merg pe punte dar nu gasesc niciun foisor cum stiam eu din poze. Gasesc in schimb un luminis cu niste persoane. Unii fac gratare altii fac baie in apele Neajlovului. Ne intoarcem repede sa nu-i deranjam. In Comana ajungem pe alt drum, pe unde circula mai multe masini. Ne oprim la o inghetata apoi plecam spre Bucuresti. De data aceasta mergem spre Gradistea si ajungem in Adunatii Copaceni. De acolo cunoastem drumul pana acasa. In jilava unu cu un Land Cruiser imi da emotii cand imi taie calea intorcand pe linie continua. Dar la viteza mea de 60 nu-mi face probleme. Il depasesc si ii dau un claxon scurt dar nu ma baga in seama. E prea ocupat cu conversatia la telefon. Ajungem si la Piata Progresu. De aici mai e putin pana acasa. Ajungem dupa 3 ore si jumatate si aproape 100 km. Sper ca nu v-am plictisit cu atatea detalii. ![]() |
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
the_tavi |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 406 Joined: 10 April 08 From: Timisoara ![]() |
Speedy, eu zic ca iti asumi o responsabilitate cam mare, mergand cu pasager. Ia-o incet, ai grija de tine si de ceilalti! Reflexele nu sunt inca formate.
Asfalt uscat! |
--------------------
Opel Signum 2.0 T
Suzuki SV650
- Being dead right doesn't make you any less dead!
|
|
gibonu |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
QUOTE(Speedy @ 14 Aug 2011, 22:26) La motocicleta nu se plateste taxa de drum (rovigneta). http://www.cnadnr.ro/pagina.php?idg=52 Taxa de drum platesc doar vehiculele cu cel putin doua axe. Nici in Bulgaria nu se plateste taxa de drum la moto. La fel, nici taxa de pod la Giurgiu - Ruse. Sau cel putin asa era in mai anul asta cand am fost ultima data pe acolo. Referitor la casca, fara sa ma intentia de a face pe desteptul, subscriu la ceea ce ti-a spus deja the_tavi. Nu te mai juca de-a Renegatul ca s-ar putea sa se termine urat. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
Speedy |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
Uau, mersi de informatii. Chiar nu stiam ca nu se plateste rovigneta la moto.
![]() Astazi mobra se odihneste pentru ca am luat bicicleta. Din punct de vedere tehnic n-am ce sa-i reprosez, doar ca am pierdut capacelul de la becul de faza lunga. ![]() Am descoperit intre timp si pe unde se prelingea uleiul: pe la intinzatorul de lant. Am mai strans putin surubul si vad ca nu a mai curs. Ce-i drept nici nu am urcat in ture foarte mult. In a 6a la 60km/h am 3000rpm. |
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
Speedy |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
Azi mi s-a intamplat o chestie foarte ciudata.
Mergeam eu prin oras si am observat ca nu mai sta ralantiul la 1500rpm cum ar fi normal ci a coborat la 1000 si parca vrea sa se opreasca motorul. Trag pe dreapta, verific benzina. E ok se mai vede benzina in rezervor. Nu e el plin dar nici gol. Merg mai departe vreo 2 km si ajung unde aveam treaba. Opresc si revin dupa o ora. Pornesc dar parca tot asa vrea sa se opreasca. Si chiar se opreste. Trag socul pornesc si vad ca e ok, acum sta in ture. Pe drum, cand vreau sa accelerez parca se chinuie si nu vrea sa sara de 4000. Mai merg 1 km si moare la o trecere de pietoni. Reusesc sa o pornesc intr-un final si ma indrept spre cea mai apropiata benzinarie. Pana acolo merge in suturi parca ar fi inecata si mai moare de vreo 2 ori. Ii fac plinul o pornesc (greu) si vreau sa plec. Nu se accelereaza si imi da in nas. Reusesc sa plec totusi tragand foarte usor de acceleratie. Partea buna e ca ralantiul si-a revenit la 1500 dar de 4000 tot nu vrea sa treaca. Merg asa usor si parca isi revine, iar aproape de casa si-a revenit complet. Trage la fel de bine ca inainte. Mi-am luat niste injuraturi si claxoane de la niste soferi ca abia reuseam sa plec din intersectie. Are cineva vreo idee de la ce poate fi? |
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#25
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Benzină proastă?
Bicicleta are filtru de benzină? Poate nu ar fi rău să-l schimbi ... |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#26
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am cochetat mult timp cu ideea de GS 500, dar mi-am dat seama ca as fi aratat ca pe bicicleta, asa ca am luat cel mai mare motor ieftin
![]() Probabil ca face figuri pt ca se-ncalzeste, ea fiind racita cu aer. Nici tu nu cred ca te strecori repede in trafic ca sa se raceasca. Daca mai e si reglata pe consum mic, adica mult aer, aia e... merge motorul foarte cald. Foisorul de pe Neajlov nu mai exista, a ramas doar pontonul de sub el... nici ala-ntreg. M-ai facut sa rad cu rovinieta ![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Markos |
![]()
Post
#27
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#28
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Pe viziera castii
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
mk2 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Stiu ca e o intrebare stupida, dar, "mobra" are pompa de benzina? Ca daca-i prin cadere va trebui sa mergi mereu cu rezervorul plin.
|
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#30
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
N-are pompa, dar ar fi aberant ca producatorul sa nu se fi gandit sa puna carburatoarele sub nivelul minim din rezervor
![]() E bine de verificat tot traseul. Robinet infundat, carburatoarele jegoase... |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 02:35 |