DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> BORD CN, LEVIER DIRECTIONARE AER

angheloaia
post 25 Oct 2007, 18:05
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 2 October 07




La dacia mea cu bord CN din 2000 am observat de cateva zile ca atunci cand actionez levierul de jos, cel care raspunde de directionarea aerului, acesta nu mai actioneaza si a ramas blocat pe pozitia in care aerul este suflat numai pe parbriz.
Adica nu a ramas blocat in sensul ca nu se mai misca ci ca indiferent in ce parte-l dau tot asa sufla aerul.
Ce am de facut? Treb sa dau bordul jos?

This post has been edited by angheloaia: 25 Oct 2007, 18:05


--------------------
dacia 1410 2000 - tr 17 evy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nad
post 25 Oct 2007, 22:47
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 24 February 06
From: Timisoara




Nu trebuie sa dai bordu jos,vezi ca langa servo e o supapa mica neagra care are un furtun ce duce in bord la un distribuitor de vacum ,care la randul lui directioneaja vacumul spre niste cacsule vacumatice care dirijeaza aerul.Poate a iesit acel furtun.


--------------------
Renault Laguna Break 99 - TM-yy-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 26 Oct 2007, 01:06
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




eu nu am manetele alea 2,aia cu directionarea si cea cu cald/rece
mai pot face ceva? imi baga caldura cat de cat dar doar pe la parbriz si la picioare..zero.
am bord CN din ala patratos

This post has been edited by sefu_alx: 26 Oct 2007, 01:06


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 26 Oct 2007, 06:18
Post #4


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Poate o sa va ajute schema asta .bafta verificati integritatea capsulelor
si a blocului de comanda ,bafta

This post has been edited by Minel: 26 Oct 2007, 06:51


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 27 Oct 2007, 08:28
Post #5


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Se pare ca ieri nu am putut sa ii fac upload ,imi pare rau sper sa va ajute acum !!! blush.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
opreagheorghe
post 27 Oct 2007, 09:34
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 13 September 07




Poate aveti o schema cu pozitionarea aerotermei si a caloriferului din bordul CN. Am caldura foarte slaba in masina si o schema m-ar ajuta foarte mult la operatia de demontare a caloriferului.


--------------------
Dacia Logan 2012 / Laureate 1.2 - AG11***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
angheloaia
post 27 Oct 2007, 11:33
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 2 October 07




Minel te rog sa spui daca nu cumva aceste capsule se afla in bord in cutia aceea patrata din spatele bordului. Eu m-am uitat si nu am vazut decat partea cu fire din spatele bordului, cablurile de km mecanismele stergatoarelor si altele iar in dreptul panoului de comenzi din fata bordului pe spatele lui este o cutie patrata. Acolo se afla aceste capsule? Si pt a ajunge la ele treb desfacuta si aceasta?
Recunosc faptul ca nu am cercetat foarte atent zona pt ca eram destul de grabit. Problema am rezolvat-o era de la furtunasul cu capsula de langa servo dar sunt curios sa stiu si poate(sper sa nu) o sa mai am nevoie pe viitor.

This post has been edited by angheloaia: 27 Oct 2007, 11:36


--------------------
dacia 1410 2000 - tr 17 evy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 28 May 2008, 11:40
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Ajutati-ma, va rog. Am aceeasi problema, daca mut maneta pentru directionare a aerurului, este,,blocat" pe aceeasi pozitie, anume parbriz si cele doua grile din mijloc. Frutunul din T-ul de la servo este bagat. Cu toate astea am o intrebare, cum arata furtul pentru vacum? Intreb pentru ca am doua: unul ca cel pentru spalatorul de parbriz si unul mai gros si negru... Ce-i de facut?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 28 May 2008, 12:03
Post #9


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(v_razvan_c @ 28 May 2008, 11:40)
Ajutati-ma, va rog. Am aceeasi problema, daca mut maneta pentru directionare a aerurului, este,,blocat" pe aceeasi pozitie, anume parbriz si cele doua grile din mijloc. Frutunul din T-ul de la servo este bagat. Cu toate astea am o intrebare, cum arata furtul pentru vacum? Intreb pentru ca am doua: unul ca cel pentru spalatorul de parbriz si unul mai gros si negru... Ce-i de facut?
*




Furtunul negru este de la servo-frana iar cel care este legat la furtunul negru printr-un "T" seamana la aspect cu furtunul de la spalator parbriz duce la maneta de directionare

Cred ca acesta schema o sa te ajute !

Attached File(s)
Attached File  traseu_supape.pdf ( 714.97k ) Number of downloads: 351


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 28 May 2008, 13:03
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




La mine ar fi vinovat repartitorul vacuum...? Si acum ce e de facut? Trebuie sa dau jos ceva din bord, sa curat/schimb...


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitecar
post 28 May 2008, 17:07
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 223
Joined: 6 January 07
From: BUCURESTI




Cititi cu atentie topicul asta http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=4812&hl= ,poate veti gasi o rezolvare la probleme
Bafta


--------------------
ex Dacia Break 1310 Cli 2000
Logan 1,4 Laureat 2005
""Invata din greselile altora ,caci nu poti intr-o viata sa faci toate greselile""
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 28 May 2008, 17:11
Post #12


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




mai este un topic la "tips and tricks" referitor la capsulele vacuumatice care va va fi de mare ajutor.nu stiu sa postez linkuri blush.gif


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 29 May 2008, 10:12
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Aoleeeu, ce bucuros am fost ca mi-am luat Dacia cu bord CN, acum imi vine sa-mi smulg parul din cap... ce porcarie... Sper sa o dovedesc... mad.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fantastik
post 23 Feb 2009, 19:03
Post #14


get rich or die trying...


Group: Members
Posts: 786
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




sad.gif Cine ma poate ajuta si pe mine... am urmatoarea problema... imi baga caldura numai pe la parbriz... am scos cutia aceea cu tijele... si le-am luat pe toate la rand sa vad ce se intampla... vreau sa zic ca nu se intampla absolut nimic cand schimb pozitia tijei..... nu vrea sa bage caldura prin fata si pe la picioare.. in schimb imi baga pe la parbriz.... am gasit capsulele .. si am apasat pe ele sa vad ce se intampla.... apasat capsula care se afla aproape de stergatoare rezultat = nimic...
apasat capsula stanga aproape de exteriorul bordului , rezultat = baga caldura in fata...
apasat capsula de langa pedala de acceleratie rezultat = baga caldura la picioare...

ce sa ii fac... am mai observat ceva... cand dau tija la ultima pozitie spre dreapta se aude un fasait de la un furtunas.....

Cum reusesc sa remediez aceasta problema.. va rog daca poate cineva sa ma contacteze pe messenger : ionut.rusu@ymail.com
Multumesc mult celor care ma vor ajuta...


--------------------
Dacia Super Nova 2002 EUropa
Decat pe jos mai bine cu Dacia....!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yon
post 23 Feb 2009, 20:24
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 2 February 08
From: slatina




ionut eu am reusit performanta sa reconditionez singur acel sistem fara nici un ajutor suplimentar decat cel de pe forum, se face cam asa:
demontezi carcasa volanului,apoi dai jos si torepedoul si pt a avea acces cat mai bine la tot ce inseamna repartitor mai trebuie sa scoti rozeta acea de la ventilator si parghiile de comanda de la repartitor, apoi vei trage masca acea pe care sunt desenate pozitiile pe unde trebuie sa bage caldura. vei vedea ca sitemul este putin mai simplu decat pare pe hartie si din spuse.
ai trei capsule vacumatice una langa repartitor in partea dreapta, comanda caldura prin consola centrala, mai este una tot in dreapta dar mai in spate care comanda recircularea aerului din cabina sau lasa sa intre aer de afara si cea mai imoprtanta este cea din stanga jos langa acceleratie care se strica si cel mai des, acesta este dubla si se gaseste la 35 de ron la piese auto. cred ca la tine sa stricat ori acel repartitor sau ai un furtun crapat lucru usor de rezolvat, ia schema de la minel si incearca sa verifici fiecare furtun sa nu aiba scapari, verifica ca cele doua supape simple lucreaza si apoi fa o proba daca nu este nici un furtun crapat si nu este nici o capsula stricata cred ca vei fi nevoit sa inlocui comanda acea, eu zic in primul rand sa controlezi daca nu a scapt un furtun de pe undeva sau nu este crapat vre unu.spor. posteaza ce ai descoperit si voi reveni cu sfaturi. nu te speria ca nu este complicat deloc , cu atenitie si rabdare se rezolva. bafta!


--------------------
Dacia 1310/Supernova 1995/2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fantastik
post 23 Feb 2009, 20:35
Post #16


get rich or die trying...


Group: Members
Posts: 786
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(yon @ 23 Feb 2009, 20:24)

ai trei capsule vacumatice una langa repartitor in partea dreapta, comanda caldura prin consola centrala, mai este una tot in dreapta dar mai in spate care comanda recircularea aerului din cabina sau lasa sa intre aer de afara si cea mai imoprtanta este cea din stanga jos langa acceleratie care se strica si cel mai des, acesta este dubla si se gaseste la 35 de ron la piese auto.  cred ca la tine sa stricat ori acel repartitor sau ai un furtun crapat lucru usor de rezolvat, ia schema de la minel si incearca sa verifici fiecare furtun  sa nu aiba scapari, verifica ca cele doua supape simple lucreaza si apoi fa o proba daca nu este nici un furtun crapat si nu este nici o capsula stricata cred ca vei fi nevoit sa inlocui comanda acea, eu zic in primul rand sa controlezi daca nu a scapt un furtun de pe undeva sau nu este crapat vre unu.spor. posteaza  ce ai descoperit si voi reveni cu sfaturi. nu te speria ca nu este complicat deloc , cu atenitie si rabdare se rezolva. bafta!
*


Maine o sa vad ce fac... dar problema este ca nu stiu cum sa verific capsulele ... cum imi dau seama daca este buna sau nu .. ???? chiar nu imi dau seama.. daca imi poti da un sfat il accept cu placere... wacko.gif


--------------------
Dacia Super Nova 2002 EUropa
Decat pe jos mai bine cu Dacia....!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yon
post 23 Feb 2009, 21:57
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 2 February 08
From: slatina




pai eu le-am verificat prin metoda vidului, adica am tras furtunele pe rand si le-am actionat manula si tot o data am tras aer pe acel furtun , o data clapeta fiind actionata daca nu eliberezi furtunul ca sa traga aer nu trebuie ca acea clapeta sa revina in pozitia initiala, iei un furtun din ala subtire si tragi pe rand furtunul de la capsule si le verifici, metoda asta este valabila la capsulele simple pt ca la cea dubla eu doar am inlocuito stii de mult ca ea nu ma functiona, bine ca eu am schimbat si acel sitem de comanda care era si el defect si mia fost mai usor pt ca oricum aveam totul pe acolo desfacut. eu zic in primul rand sa verifi furtunele ca sa nu fie vreo unul smuls sau spart apoi treci la caspule si in ultima faza schimbi si comanda, ar mai fi de verificat capsula unisens din compartimentul motor, cred ca o stii. bafta


--------------------
Dacia 1310/Supernova 1995/2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fantastik
post 24 Feb 2009, 09:54
Post #18


get rich or die trying...


Group: Members
Posts: 786
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




capsula unisens smile.gif... te referi la cea de pe servo ???


--------------------
Dacia Super Nova 2002 EUropa
Decat pe jos mai bine cu Dacia....!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 24 Feb 2009, 09:57
Post #19


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.444
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




da


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fantastik
post 24 Feb 2009, 09:58
Post #20


get rich or die trying...


Group: Members
Posts: 786
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




aia functioneaza... cel putin asa cred... habar nu am... dar am scos-o de acolo si trage aer...


--------------------
Dacia Super Nova 2002 EUropa
Decat pe jos mai bine cu Dacia....!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yon
post 24 Feb 2009, 15:58
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 2 February 08
From: slatina




pai aia o scoti si tragi aer pe partea de vine spre motor , trebuie ca ea sa mearga doar intrun sens


--------------------
Dacia 1310/Supernova 1995/2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2024 - 08:19
Forum Renault